Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 21:59 - За бацилите и още нещо...
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3005 Коментари: 2 Гласове:
0



Уважаеми бацили,
Обръщам се към Вас, които сте нападнали скромния ми роден град и всеки 3-ти си пада по вас..най-вече в леглото... Не Ви искам, ако обичате, оставете ме намира, защото ми писна вече 4-ти ден да съм с температура! Благодаря за вниманието :)
А сега към другите,които още не са усетили вкуса на бацила - не кефи грам!
Приличаш на магаре със синузит... кашляш си кротко, но дълбоко... и малката,но гадничка температура те изцежда като лимонче върху печена скумрия! Освен това ще ти се наложи да се видиш с Джи-пи-то, което ако имаш късмет, няма да се сбиеш със 100 баби и дядовци,а само с 50-тина, на които ако им кихнеш по два пъти "Без да искаш", може и да влезеш преди края на работния ден...  След като установят, че си поредния бацил с диагноза ОВИ, ще си те пратят в къщи на топло да лежиш и да гледкаш сериали. Аз лично залагам на един комедиен канал, защото латино-сапунките могат единствено да ме довършат.. Установих, че на телевизионния фронт има що-годе забавни неща за гледане, които да те разсейват от температурните шокове... Но след 3-тия ден, когато гледаш предимно повторенията на епизодите,някак става тъпо и ставаш доста изобретателен в скуката... Като например.. "Обади се на колега в офиса, чуй го как се мъчи и поне за малко се зарадвай, че си болен и си почиваш в къщи", "Звънни на мама и кажи, че за вечеря искаш топла супа", "Намери домашния зомбаек и го намачкай с кеф, така че след сеанса колко-те-обичам-зайче-байче-да-те-галя, той да страда не по-малко от теб,когато като малък са те щипали по бузките" и все такива чудесни неща, които да те накарат да се чувстваш малко по-добре... 
След това вземи книгата "Стръв? Клъв! И в тигана..." - наистина по добра "комедия разказана на два гласа" не съм чела... разтоварва определено да четеш мислите на мъж и жена, които са се вкарали в леглото /по съвсем друга причина, определено рзлична от моята, заради която съм там../ и сега се опитват да разшифроват игричките на другия... Дали да не взема и аз да тръшна някой, та поне после да ми прави компания - ще-не-ще? Някой желаещ да му метна 2-3 бацила?? :)
Та такива ми ти неща... болен и скучаещ човек,какво да прави... Поздрави на всички в моето положение и на здравите - завиждам ви!! :)



Тагове:   още,


Гласувай:
0



1. krassko - За друг път да знаеш
29.10.2008 06:50
ремантадин веднага и няма да страдаш.
Убива бацилите веднага
цитирай
2. andi2 - писала си за колегите, а :):)
15.01.2010 05:32
писала си за колегите , а
:):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3898083
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930