Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2009 14:34 - Паяци след 5? Да, бе ДА!!!
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2995 Коментари: 4 Гласове:
0



Наскоро прочетох една статия как в София общината искала да направи така,че паяците да работят денонощно.. Де да можеше!!!

Точно преди една седмица, с колегата ми тръгвайки си от офиса в 6 вечерта, излизайки от паркинга се натъкваме на.... спряла кола на аварийки точно на изхода... Ок, случва се.. До нас има застрахователна фирма, има банка.. Взлизат и излизат инкасо-та.. Вече се познаваме, едно махване, няколко маневри и се раминаваме. Съдба..

Но тази кола стоеше вече 30 мин и никой от никъде не се подава... Застрахователите приключваха работа, нямаше клиенти, служителите не знаеха чий е този автомобил... Охраната на банката също вдигаше ръце. Все пак не е негова работа да следи кой кретен ще ни запуши входа/изхода. Пробвахме да избутаме колата, но първо,че беше на скорост, второ, че беше спряна под диагонал – възможно най-неудобно и дори да можехме да я бутнем,щяхме да ударим някоя друга кола или близкото дърво...

Събраха се и още хора, които се опитваха да влязат/излязат от паркинга,но без успех.. Всеки даваше идеи – да обърнем колата, да скачаме върху нея, но в кръга на шегата.. Не сме оранготани, все пак!

 Писна ни да чакаме на студа и решихме да се обадим на паяците. На табелката в близост /на съседната улица/ пишеше работно време от 07.00 до 20.00ч. Идеално! Но не би... Любезен служител ни обясни,че още в 17.00 били приключили. И на въпроса ми защо на табелата пише до 20.00ч., той така и не отговори,а съвсем любезно ми ЗАТВОРИ. *?!?*?!?*?*?!!!

Като всяко нещо в България, пробваме по втория начин.. Звъня на познат полицай и той ми обяснява,че има дежурен паяк. Ура! Казва ми да звънна пак на паяците, да предам много поздрави на еди-кой-си от еди-кой-си и аз обнадеждено набирам номера. Оттам ми съобщават номера на “дежурния” паяк на който съответно никой не отговаря.. Защо ли не съм изненадана?!?! Вече е 7 часа, вятъра съвсем ми е издухал мозъка. Започвам да мисля пъклени планове как да не ме запишат камерите от банката и да наритам вратата на колата,да и огъна ламарините или поне да я одера... и без това е до застрахователите... ще й го пишат щета! Но разсъдъка ми надделява. Викам си.. имаше тук едни чичковци от общинска охрана, които много добре лепяха едни симпатични глобички на неправилно паркиралите и отново звъня на познати да проверя как стоят нещата.. Съответно хората и те са приключили,а аз продължавам да не мога да си отида от офиса.. ГРРРРРМПФФФ!!!

Тъкмо вече се примирихме със съдбата и решихме да връщаме колата на паркинга и да се спасяваме кой с такси, кой как може.... И дойде... Млада чайка с леки подскоци.... :

      -     Ааааа,извинете, ама аз.. запуших ли ви??

-         Не, майка ти да е жива и здрава, не си!!! Кьорава ли си ?! От цяла улица, от паркингите наоколо тук ли се спира, ***************** /да не ставам груба/?!?!

-         Ами... виновна съм! /С лека усмивка.. аз да не съм мъж да се вържа?! Алоооу!/

-         Виновна си, я! /Гневно, по женски/

Последваха още няколко благословии и от насъбралите се шофьори, които се опитваха да излязат, но ... какво от това? Нито получи глоба, нито си направи сметката на колко хора попречи и обърка плановете... нищо. Изяде само малко псувни...

Една молба от мен... Нека поне дежурният паяк да отговаря!!! И, МОЛЯ ВИ, НЕ МИ ПАРКИРАЙТЕ НА ВХОДА/ИЗХОДА НА ПАРКИНГА,ЗАЩОТО ВЕЧЕР СТАВАМ ЗЛА!!!  Не ме карайте да страдам,за да не страдате и вие J

 



Тагове:   паяк,


Гласувай:
0



1. wildrose - Много ми хареса. Малко емоции - нищо ...
24.03.2009 14:47
Много ми хареса. Малко емоции - нищо лошо, а пък и това е Бг. - всичко е възможно,... така де, всичко лошо. Поздави на теб и на майката на кифлата с колата ;)
цитирай
2. dorichela - Благодаря ти, wildrose :) Права си в ...
24.03.2009 14:57
Благодаря ти, wildrose :) Права си в БГ винаги има.. както казва един приятел "малко адреналин"! :)
цитирай
3. agent074 - Има два вариянта в случая. Първо: ...
24.03.2009 16:15
Има два вариянта в случая. Първо: спадате и 4-те гуми.Второ: пукате и 4-те гуми. И накрая се прибирате щастливи по домовете.
цитирай
4. dorichela - :)
24.03.2009 16:25
Можеше да не ги цепим, просто да ги спаднем,ама.... пак нямаше да се прибера щастлива :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3890023
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031