Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2009 12:23 - Изгубената обеца и среща с непознат
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12186 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 08.04.2009 14:46


 

   Напоследък съдбата не ми предлагаше нищо ново, освен стандартните работа, една неочаквана сесия, дипломни работи и куп такива неща, които са постоянно повтарящи се явления в моя живот.

Както се казва колелото се върти и в момента май е в периода надолу...   

   Не ми стигат изненадите,че за всеки изпит, на който се явя трябва да платя 50 лева, ами и вче си изгубих една от любимите ми обеци... не,че е незаменима или безумно скъпа.. просто ми беше красив спомен.... СТРАДАМ :).. Колко заблудена и невнимателна съм станала напоследък. Никога нищо не губя /но и не печеля/, но ето че днес това е факт....

   След малката ми загуба настроението ми не беше във върховата си форма... Добре, че имам лудички приятели, които да ми вдигнат настроението и да ме накарат да се смея с глас... Започнахме да си разкарваме някакви стари истории, преживявания, които ми припомниха,че има далеч по-кофти случки от тази,да си изгубиш обецата.. Посмяхме се,нали е минало,сега вече ни е смешно....

   Та докато си пиех освежителната напитка, опитвайки се да не се задавя в нея от смях, ме осени мисълта,че ако поне един ден се прибера навреме /както винаги планирам – след работа вкъщи, душ, почивка и тогава евентуално излизане.. УВИ, никога не става така/, може и да не изгубя нищо повече...поне за днес.. или ако го изгубя, то поне ще е у нас и все някой ще го настъпи :)

   Прибрах се.... хвърлих един душ, намачках заека за добър вечер.. бързо спретване на нещо за мацалинкане и се настаних пред компютъра...  Там ме очакваше съобщение от непознат... Обикновено не отговарям на такива случайно-изникнали-от-никъде-си, но поне беше започнато културно... Разприказвахме се и .. имали ли сте усещането,че си пишете с някой, който познавате от години? Е,точно това усетих аз... Четеше мислите ми, имахме сходни интереси.... Много ми беше приятно да си пиша... просто един непознат, който всъщност беше моето мъжко АЗ. Не знам името му /освен това,с което се представя в интернет/.. прекалено интересен ми беше разговора, за да го разсейвам с такива подробности... А и не исках да развалям онзи тръпка на любопитството и очарованието от дребните детайли, които съвпадат като пъзел...           

   Писахме почти до сутринта, след което той си легна... И аз си легнах.. но не заспах... Чудехме се кога ли ще се засечем отново, тъй като не сме на едни географски ширини... Но ето,че съдбата ми се отплати.. изгубих обеца, но намерих нещо по-ценно .. ново запознанство с приятен човек :)

 



Тагове:   съдба,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - в БСУ ли учиш?
08.04.2009 14:26
в БСУ ли учиш?
цитирай
2. dorichela - @анонимен
08.04.2009 14:43
Не :) В Пловдив съм.. Но на доста места ги има такива явно...където плащаш по 50 лева за ликвидация...
цитирай
3. victoriastyle - ако не учиш в колежа ЕКИУ аз главата ...
08.04.2009 15:24
ако не учиш в колежа ЕКИУ аз главата си отрежа :)
цитирай
4. dorichela - @victoriastyle
08.04.2009 15:59
Вики, не я режи, моля те! :) Точно там съм.. на финалната права пред държавните изпити :)
цитирай
5. dostin - ...странно нещо...
09.04.2009 07:05
...е съдбата (никога незнаеш какво ти е приготвила "зад ъгъла")....
цитирай
6. dorichela - @dostin
09.04.2009 09:47
така е... изненади винаги има :) Кога приятни,кога не.... ;)
цитирай
7. johnniewalker - Хехе
09.04.2009 11:23
Никога не се знае накъде ще те отвее сърфирането в интернет. Има не малко примери на дългогодишни връзки и много добри приятелства, започнали от чата. Има много приятни хора, както има и много неприятни. За съжаление повечето е добре да си останат приятели само в компютъра....Но има и такива, които са си чиста печалба от тотото. Успех с новите запознанства ;-)
цитирай
8. dorichela - @ johnniewalker
09.04.2009 15:09
така е... аз доста добри познати си имам от нета и то от дълги години,понякога си пием кафенцето и си имаме приказката :)
цитирай
9. dostin - ...жалко
09.04.2009 22:33
..при мен изненадите винаги са били приятни... поне досега...:))))
цитирай
10. dorichela - @dostin
10.04.2009 00:11
По принцип все приятни улучвам,ама знаеш ли... и на неприятни се попада :) Не ти го пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3898747
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930