Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2009 19:21 - Успах се!
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5565 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2009 20:39


              Тази сутрин когато отворих очи, нещо не беше наред. Не ме болеше глава, очите ми не се затваряха сами и се чувствах добре. Погледнах часовника и осъзнах – успала съм се! /Или по-скоро НАСПАЛА СЪМ СЕ?!/ :)

Не ми се е случвало от.. не помня кога! Каквото и да съм правила предната вечер, сутрин единственото кофти нещо е момента, в който да стана от леглото, после вече по инерция се миех, обличах и отивах на работа. Но не и днес. Когато осъзнах, че е 10.10, а в 10 трябваше да съм отворила офиса /ъъъъъ, шефче, извинявай,ама.....случва се!!/, първото нещо беше да звънна на другата дежурна колежка и да я уведомя да си вземе едно кафенце и да ме почака. За мое щастие рейса и беше сакъснял и тя тъкмо тръгваше натам. Чудесно! Сега трябваше да измисля как по най-бързия начин да се завлека до работното място. Както си бях по пижама минах през банята, шепа вода, грабнах четката за зъби и докато ги миех, обикалях апартамента да си търся какво да облека... Пести се време,нали се сещате, 2 в 1. Намерих първото пред очите ми, грабнах го и дъвчейки четката, си обух панталона. С блузата щях да видя проблем, затова изплюх набързо пяната, махнах четката, облекох се и захапвайки четката отново тръгнах да подскачам по коридора,за да си обуя маратонките /въвеждам модата на американците – костюм с маратонки, по-лесно се тича към работа, отколкото на обувки с висок ток!/. Скок до банята, изплюх остатъка от пяната заедно с четката и се изстрелях.. Чантата, ключовете, главата и.. газ.  Не посмях да взема колата, защото ми е набор, а и е с характер. Ще вземе да ми се задави и да видиш ти тогава! Едни молби ще има, едни увещания, но тя ще си стои мълчаливо и дори няма да запали. Варианта отпадна – второ решение:бегом към спирката! Вече беше 10.22. По законите на Мърфи, точно когато пресичах, рейса ме подмина. Мръсник! Бегом след него, но все пак нямам нищо общо с Бен Джонсън или някой кениец, но да са живи и здрави бабите и дядовците, които отиват към четвъртък пазара и се борят със стъпалата половин час, та успях да го уловя. Вътре заварих битка между кондукторката и някакви ученици /къде отиват в събота по това време!?!?/. Това успя да ме разсъни, защото крясъците бяха достатъчно силни, но не и разбираеми, за да ви въведа в ситуацията.. Оп, ето я и моята спирка, кондукторката дори не успя да стигне до мен и да ме таксува /за което,ако чете – много извинявай, но другия път обещавам да ти дам 1,60, защото 99 ми е любимия рейс, има ТФТ монитор, по който текат някакви клипчета, но на фона на свадата вътре, не можах да отбележа точно какви/. 10.26 - изкочих от рейса и стремоглаво литнах нагоре към офиса. Пътьом грабнах вестника, покатерих се, колежката тъкмо беше дошла и гледаше почти толкова зомбирано като мен. Влязохме, пихме кафе.. поизчистихме, защото “телефона се пукаше да звъни”, обсъдихме клиентите, подремахме и зачакахме да стане 14.00. Времето минава бавно...   Мразя да дежуря в събота!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thedarkangel1977 - и ква стана тя? много бързане за ...
11.04.2009 19:28
и ква стана тя?
много бързане за нищо :)
цитирай
2. dorichela - Да. . . . :) Но пък отворих офиса в 10. ...
11.04.2009 19:29
Да.... :) Но пък отворих офиса в 10.28! :) Като командос съм,а?!
цитирай
3. ddima - Честит празник, dorichela !
12.04.2009 10:53
Много цветен ден ти пожелавам!
цитирай
4. kosara2008 - !!!:) да но сега неделно си почиваш, а
12.04.2009 10:55
има люде дето пък дежурят в неделя и не сама дежурят, но и работят...за 21 часа:))))-

да ти е пълен с топлинка и обич празника!аз ще се радвам отстрани...:) пийни едно маааалко и за мен!:)
цитирай
5. dorichela - ddima, kosara2008
12.04.2009 11:00
благодаря ви! Цветен и весел празник и на вас! И все така красиви като цветя ад бъдете! :)
kosara2008 и повече ще пийна, щом е за теб :)
цитирай
6. dostin - .....командосе....
13.04.2009 00:56
а сега пиини е едно и за мен...Честит ти празник и от Мен...
цитирай
7. dorichela - dostin
13.04.2009 09:23
И за теб ще пийна едно :) Т.е. вече пийнах 2 големи зелени.... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3891270
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031