Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 13:53 - За вас, животни мои :)
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3241 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес заминавате... и двамата!! Знам, че е за по-добро и дано наистина да е, но най-егоистично ми се иска да бяхте останали тук. А вие... с нетърпение чакахте този ден... А той дойде толкова бързо, сякаш  времето, което Ви оставаше тук отлетя..

Кой ще ми звъни сега посред нощ да ми бучи по телефона, сякаш е глътнал бас-каса? Кой ще ме щипе и мачка, докато се опитвам блажено да си пия бирата?..Кой ще ме дразни до такава степен, че да ми иде да му мацна един, а в следващия момент да му се хвърля на врата от радост? Кой ще вика “рюбирюбирюбирюби” и ще гледа като “добрия санбернар?...  Кой ще ми се кара като сложа Си-Ди-то в колата грешно и то запецне? Кой?...

 Кристофър , Обратното на Каймака.. колкото и да не си признавам, ще ми липсвате!! Последните години преживяхме много заедно.. и хубаво и лошо... В някои моменти не бях до вас, в други да.... Но винаги хубавото ще надделява. Няма да описвам що за хора сте и какво сте направили за мен, няма да ви казвам какво сте за мен, защото го знаете!!!

 Знам, че заминавате за малко.... което може да стане и много... но знайте, че тук винаги ще имате една шепа хора, която колкото и да е малка /но все пак качествена:)/, винаги ще ви чака с нетърпение да ви види отново. Не предполагах колко ще ми е тъжно... някак си снощи още не го бях осъзнала, но днес вече да...

Колкото и да се държах вчера и да исках да се разделим “по пичовски” – на по бира и без много обяснения, не мога.. Явно не съм пич... Иска ми се да ви бях казала много неща за последно, а не можех... Не исках да призная, че се разделяме наистина...  И още не го признавам, защото това е временно и ще се върнете, нали?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - раздялата
24.04.2009 14:02
е едно от най-трудните неща!И боли!
Хубаво е да е временно, дано
цитирай
2. dorichela - бенра,
24.04.2009 14:08
за тяхно добро е...само това ме успокоява ..Но да,трудно е,особено когато всекиденевно си бил с тези хора в продължение на години... но... такъв е живота :) Поздрав
цитирай
3. johnniewalker - Раздялата е неизменна част от живота
24.04.2009 16:05
Явно не си се разделяла често с хората. Е и аз мислех, че е толкова трудно. Всъщност се оказа даже по-трудно и за това се върнах. Но имам страшно много приятели, които са по света и с които се виждам къде по-често къде по-рядко. Връзката несъмнено се губи, но благодарение на интернет раздялата не е толкова драматична. Жалко, че са заминали, бас държа, че е заради неописуемата ни държава.
цитирай
4. dorichela - johnniewalker
24.04.2009 16:11
Определено е заради "милата" държава.... И аз бях навън и се върнах.. сега ме е яд... :) Но си прав... разделите са неизменни :)
цитирай
5. pilcho - ...
24.04.2009 16:31
А защо не отидеш при тях? :)
цитирай
6. dorichela - pilcho
24.04.2009 16:33
Де да можех... в момента имам ангажименти тук...учене,работа... Готвя се за държавни изпити и... няма как. ще си доиграя хорото до края, пък после ще му мисля!:)
цитирай
7. moonsong - :)
25.04.2009 14:34
Изпитала съм го на собствен гръб, така да се каже. Не е хубаво, но когато се видите пак (а това със сигурност ще стане) ще бъде все едно не сте се разделяли :)
До тогава.. кураж и мейли.
цитирай
8. dorichela - moonsong
25.04.2009 17:03
Главно телефон.... мейлите не са им по вкуса :) А дотогава... ще им пиша отсъствие за всяка изпита бира :)
цитирай
9. moonsong - Още по-добре...
25.04.2009 19:33
Още по-добре. Който е измислил телефона е бил предвидлив човек *хили се*
Пък отсъствията се извиняват после лесно. ;)
цитирай
10. dorichela - moonsong
25.04.2009 19:42
Мдааа...благодаря на г-н Александър Бел, дето го е измислил и на другите умни главици, които са го усъвършенствали :)
За отсъствията е верно.. приемам и подкупи,хаха :)
цитирай
11. анонимен - za podkupite
08.08.2009 16:22
ei iskam da znaee6,4e MNOGO TE OBI4A ME i dvamata.no i ne zabravia za policaia v kompaniata 6te te dam na nego za podkupite.ediniat ot jivotnite predpolagam onia s bas kasata aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................xaxaxaxaxa
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3899462
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930