Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 13:00 - Нещата, които харесвам
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3094 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2009 00:45


 По предизвикателство на princesss, за което благодаря :).

 

Нещата, които харесвам /умишлено пропускам семейство и роднини/ са тези, които ме правят щастлива и ме карат да се усмихвам. Не знам дали 10 точки ще ми бъдат достатъчни, но обещавам да се постарая и да ги синтезирам подобаващо.

 

  1. Приятелите ми. Напоследък блога и постингите ми се въртят около тях. Те са хората, които обожавам, на които държа и които сме си доказали в годините, че може да разчитаме един на друг, независимо от всичко.
  2. Любовта. Самото чувство да бъдеш влюбен, усещането което ти дава, за розовите облаци и положителни емоции, за споделената такава. За начина, по който ме кара да се чувствам.
  3. Усмивката. Усмихнатите хора носят позитивна енергия. А чуя ли как някои се смее, автоматично се усмихвам, просто отвътре ми идва... Не остава нищо друго, освен да намираме повече поводи, на които да се радваме и усмихваме.
  4. Музика. Качествена музика. Концерти на познати и приятели, на български изпълнители, на творци, които правят нещо сами. Без кавъри и кражби. Таланти. Рок, рап, поп...ди джеи... Стилът няма значение, само качеството и страстта, която внасят в музиката си.
  5. Пътуванията. Нямам възможността да пътувам много извън страната, била съм само в три държави – САЩ, Франция и Гърция, но в първата дестинация прекарах 5 месеца, които няма да забравя никога. Срещите, емоциите и новите хора, които срещам по местата, където пътувам са ми като дрога! Редовно обикалям и красивите кътчета из България, които си заслужават.  И да добавя - местата където има вода /море,океан,язовир,река, гьол,локва.. каквото си поискате.../ са ми приоритет по принцип!! :) Мисля, че е заради зодията!
  6. Колегите. Не знам дали някой някога е попадал в такъв сплотен колектив. Смея да твърдя, че с който и да съм работила във фирмата, в която съм сега, е бил най-прекрасния човек на света. Тук не е имало нито една интрига, не е имало повишаване на тон или нещо такова. Още не мога да повярвам, че работя с такива прекрасни хора!
  7. ДОМЪТ МИ. С главни букви. Мястото, където се чувствам добре. Моя малък кът на спокойствие, сред морето от хаос. Уюта, който ми създава атмосферата вътре... Моят дом, моята крепост.
  8. Периферни устройства. Телефона и компютъра, които ми помагат да остана във връзка с пръсналите се по света мои приятели.
  9. Свободата ми. Това не значи, че не мога да търпя човек около мен и не се съобразявам с никой. Но дори когато имам връзка, аз трябва да знам, че има кътче в душата ми, което си е само за мен. Не обичам да ме държат на каишка. Съобразявам се, когато и с мен се съобразяват. Всичко е до компромис :)
  10. Снимки. Обожавам да снимам. Местата, които съм била, приятелите си, хората по улиците, лица, сгради и улици...

 

Нещата не са подредени по приоритет. Просто ги написах на един дъх.. Има и още, но няма място за тях.

На свой ред аз предизвиквам kass, dostin,  sowhat, benra, vihra13, johnniewalker и всеки ,който се чувства предизвикан! :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. princesss - Колко много си приличаме хората. . . ...
07.05.2009 13:06
Колко много си приличаме хората... :)
цитирай
2. dorichela - princesss
07.05.2009 13:07
И колко малко ни е нужно, за да сме щастливи :)
цитирай
3. dostin - ....Приемам предизвикатеството...:))
07.05.2009 14:07
....но аз няма Дори какво да добавя...само мога да копирам твоя пост...:)))
цитирай
4. dorichela - dostin
07.05.2009 14:10
копирай, кака.... :)
цитирай
5. anubhis - дори,
07.05.2009 15:08
и двете сме предизвикали sowhat :)))
значи,ще пише два пъти:))
цитирай
6. dorichela - :)
07.05.2009 15:10
хаха, нека,нека, тъкмо и пуснах ЛС :)
цитирай
7. johnniewalker - Много ми харесва този положителен пост
07.05.2009 15:30
Аз мога да поразсъждавам, защото имах възможност да се наслаждавам на голяма част от нещата през изминалите дни. Единствено бих добавил кучето, което е най-големия приятел. Истината е че почивката, хората, природата, хубавото хапване, хубавата ракия и хубавата музика съчетани на едно място постигат чудеса. В този случай периферните устройства и модерна техника остават забравени и дълбоко заключени или без обхват :-) Грам не ми липсват. Според мен в различен момент различни неща ни правят щастливи и всичко е от баланса. Шофирането ме прави много щастлив, но когато е ръгане с тъпаци в София ме натоварва. Виж любовта съм склонен и малко да я пречупя през мъжката призма - секса също е достатъчен за щастие, виж ако има и любов всичко е перфектно.
цитирай
8. dorichela - johnniewalker
07.05.2009 15:42
Моето зайче не съм го добавила умишлено, защото го причислявам към роднините :) За нуждата от периферни устройства - напълно съм съглссна, че в някои случаи е по-добре да са изключени :) А за любовта и секса.. при жените знаеш, че са ръка за ръка :)
Благодаря ти за вниманието! :)
цитирай
9. sowhat - можеш да ме броиш дори
07.05.2009 16:12
само че утре - днес съм уморена :)
цитирай
10. dorichela - соу
07.05.2009 16:13
ще почакаме до утре :)
цитирай
11. анонимен - с удоволствие приемам предизвикателството!!!
07.05.2009 16:49
почвам да мисля(трудо,като се има в предвид,че съм блондинка):)))))
цитирай
12. dorichela - Вихре
07.05.2009 16:53
Мита за русите е неверен :):) Убедена съм, че ще се справиш страхотно с предизвикателството :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3895771
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930