Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 14:20 - Малко, ама навреме
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6514 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 11.05.2009 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

             Заключих се....И то не къде да е, а в собствения ми автомобил!! Всъщност тя се казва Лилана /купих си я направо кръстена от един приятел, защото е хубавичка и лилавичка, не си мислете, че съм я кръстила на русокосата певица!/ и снощи ми извъртя кофти женски номер.

Още през деня, докато я чистех /купих си я много скоро, така че още ми е мерак да се занимавам сама : ) /, централното започна да си прави каквото иска. Мигаше, свирукаше, включваше ми аварийките, заключваше се сама при отворени или затворени врати, абе странна работа.... За да не чувам щрак-щрак и пиу-пиу на няколко минути, просто увеличих музиката по-силно. Все пак съм жена и тия централни заключвания и тоци и жички не са ми слабост... Затова са мъжете!

Следобед вече бях на разходка и отидох да пия кафенце с едни приятелчета. Лилана не ми създаваше ниииииикакви проблеми, джиткахме си на спокойствие и с приятна музика за настроение. Отключвах и заключвах при всяко сменяне на дестинацията, никакъв проблем.

 Докато не стана време да се прибирам... И по законите на Мърфи /както неведнъж съм казвала, явно съм му любимка!!!/, не бях пред нас. Един приятел ме помоли да му услужа с колата /като предварително беше заплашен, че е излъскана и олизана от все и ако я върне дори с една прашинка в повече, ще бъде впрегнат с маркуч и бяла тениска, по боксерки да ми я мие и да се маже с пяна, ха!/ и аз културно паркирах пред тях.

Паркирах малко нелегално, на тротоара и както обикновено си оставям място да сляза от шофьорската врата, но кой да ти знае, че точно тогава, “в три без пет, след полунощ” моята кола ще реши да бъде “не добър, а лош”. Проклетията каза “щрак” и моите усилия да натискам копче с катинарче и копче с отключено катинарче, нямаха никакъв ефект. Пробвам да дръпна с пръстче гадното малко копченце, но не ще и не ще да изкочи и да ме освободи.....

Ок.... през покрива е ясно, че няма да изляза, чрез прозореца също.. не мога да ги оставя отворени, затова ми хрумва да проверя другата врата и.. Воала! Отваря се! Прескачам скоростния лост, мяткам се на другата седалка и изкачам свободна навън. Взимам си партакешите, тъй като си нямам идея дали утре ще се отвори, натискам копчето за заключване и.. изненада.. Заключва си се и се отключва, все едно нищо не се е случило?! ШОК!

Звънкам на пича, на който си предотстъпвам колата и му споделям своите среднощни неволи... Изслуша ме, изпуши си цигарата, посмя се на нещастието и ме попита: “А ти защо не си отвори прозореца и да си отключиш с ключа отвън?” Мълчание..... Почувствах се много мнооооого блондинка /нищо, че от години не съм/ и много много... жена, нищо не разбираща от коли... Язък!

Както са казали хората “Акъл малко, ама на време”...!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - хихихихи
11.05.2009 14:46
добре, че поне си се сетила за другата врата, аз като се знам можеше и да не се усетя за този вариант :-))))
цитирай
2. dorichela - бенра
11.05.2009 14:50
Аз много страдах после като ми казаха за прозореца и ключа отвън.. :):):) Но малко гимнастика не е излишна....
цитирай
3. анонимен - Haha, naistina malko triabva, no na ...
11.05.2009 15:26
Haha, naistina malko triabva, no na vreme. Pone si priznava6, a i go izkarva6 zabavno za drugite
цитирай
4. анонимен - забавна
11.05.2009 15:30
случка, добре че гледаш на нея с чувство за хумор.
цитирай
5. orle - :)
11.05.2009 15:35
:)
цитирай
6. doriana - Хръъъъррррррррхихихихих! Да се ...
11.05.2009 15:41
Хръъъъррррррррхихихихих!
Да се заключиш в колата си....
ХЪХ!!!
Много весел постинг!!!
цитирай
7. nikiedno - мнооого гот...
11.05.2009 16:37
мнооого гот.
Мацка. 3 през ноща, измита кола и я дава на някакъв пия. До тук всичко звучи мнооого палаво. Само не мога да разбера този пич зашо не я е оправил преди да ти я върне? Или греша. А това че си се заключила не се плаши. Прозорци бол.
цитирай
8. dorichela - анонимен 3 и 4
11.05.2009 17:07
Ами то това ни остана... по-добре да гледаме от забавната страна! :)
цитирай
9. dorichela - орле
11.05.2009 17:07
:) за усмихване, даже и за смях си беше ситуацията.. :)
цитирай
10. dorichela - дориана
11.05.2009 17:08
Направо си ме арестува пустата кола.. :)
цитирай
11. dorichela - никиедно
11.05.2009 17:10
А, той пича няма какво да и оправя, той ми е дал изрядна/три години ме е возил в нея, не е правила номера/....А аз услужвам с моята кола,на друг приятел.... Ще видим на него дали му е правила :) Иначе то прозорци добре,ама после как така отворена да я оставя !? Нали ще ми я откраднат най-прекрасната ми на света тя....
А за плашене, аз съм мъжко момиче и не се страхувам! :)
цитирай
12. анонимен - Женска кола, женски номера. Ако я ...
11.05.2009 17:28
Женска кола, женски номера. Ако я прекръстиш и боядисаш в мъжки цвят може и да започне да се държи като мъж.
Поздрав за веселия пост!
цитирай
13. borjanmljakov - Страхотен майтап!
11.05.2009 18:17
.
цитирай
14. dorichela - borjanmljakov
11.05.2009 21:59
Как беше... жена шофьор и негър скиор...няма :)
цитирай
15. sunline - хех
11.05.2009 23:39
Лелелеее.. яко :D:D Сещам се за моя приятелка дето зимата на нейната също женска кола й замръзнаха дръжките (двувратка е).. и й се наложи да си влиза през багажника..
Хех :):):) Какво да се прави- случватсе такива неща..
цитирай
16. dorichela - сънлайн
11.05.2009 23:51
И мойта е двувратка... да очаквам ли,че зимата трябва да се удуша в кабелите на колоните отзад, които ми висят под кората, за да вляза в колата?!?!?! :)
цитирай
17. sunline - :D
12.05.2009 00:07
хехех... ето вече знаеш - ще паркираш само на открито без клони през зимата.. :):):):)
цитирай
18. dorichela - Или просто ще се науча да влизам в ...
12.05.2009 00:11
Или просто ще се науча да влизам в гаража в двора..... това вече си е предизвикателство! :)
цитирай
19. sunline - хахах
12.05.2009 00:15
хахахахах :D:D:D еее после и мен ще ме научиш.. това си е изкуство
цитирай
20. dorichela - Мммм, почвеам да се упражнявам най ...
12.05.2009 00:25
Мммм, почвеам да се упражнявам най съвестно, през деня, когато на съседите колите ги няма, че да не стават инфекции :)
цитирай
21. july26 - Не е ли по-добре...за всички...да си ползваш
12.05.2009 07:35
градския транспорт?!
Мм?
:)
цитирай
22. milamam - :)))) Сега е забавно, ама тогава ...
12.05.2009 08:11
:))))
Сега е забавно, ама тогава сигурно не ти е било.
Със здраве да си я караш твойта Лиланка, ама я заведи при някой "доктор" дето да я погледне, та да се "стресне" малко.
цитирай
23. dorichela - july26
12.05.2009 10:05
Млади господине, може да не съм перфектен шофьор, но съм добър и внимателен такъв, поне не се фуча със 100 в града и да правя изпълнения :) Така,че.... А и пробвай ти с градски транспорт и агресивни бабетки, които тръгват към четвъртък пазара, защото кило домати е с 0,01 стотинка по-йофтинко :)
цитирай
24. dorichela - milamam
12.05.2009 10:06
Забавно си беше, дори тогава... като гледах как ми се подхилква приятеля, на който се жалвах.. и на мен ми стана смешно :)
Иначе лиланка ще я водя да я прегледат за тия тоци... :)
цитирай
25. анонимен - hahah i na men mi se slu4i vednaj, ...
12.05.2009 10:55
hahah i na men mi se slu4i vednaj, samo 4e izleznah prez prozoreca i posle si ostawih kolata v garaja
цитирай
26. dorichela - аннимен
12.05.2009 10:58
аз нямаше как да я оставя.. :):):)
цитирай
27. анонимен - Нормално е
12.05.2009 11:23
Когато човек е в шок не може да мисли ясно.
Ако бяхте останали повече време - ще се успокоите и ще се сетите сама.
Мъжете не са по-малко руси.
Колите на половината руси мАже са оръжия за убийство. Но се смеят на другите.
цитирай
28. dorichela - vladimiryosifov
12.05.2009 11:27
Аз не,че съм се шокирала, просто нещо и стана.. на мен ми беше смешно, честно казано... :)
А иначе нали знаеш приказката, че гъбарите умират от отровни гъби и плувците се давят...
цитирай
29. johnniewalker - ХАХАХАХХАХАХАХАХАХХАХА
12.05.2009 12:20
Класикааа ... поне си признаваш. Да не говорим, че зависи от модела, но обикновено или с първото дърпане на ръчката за отваряне или с дърпане на шиша до централната колона се отключва вратата. Просто си представям паническия ужас, който те сковава как оставаш цяла нощ в колата и от никъде не се вижда спасение. Пък и в 3, ако цъкайки си включвала / изключвала алармата цялата махала така те е благославяла. ХАХАХАХ. Е поне си помъдряла ;-)
цитирай
30. dorichela - Джони, не пищя алармата. . Само пиу ...
12.05.2009 12:33
Джони, не пищя алармата.. Само пиу за отключване и пиу-пиу за заключване.. ама шиша не мърда! Пробвах с пръсти да го дръпна,ама не ще.... та затова зоркото ми око видя, че на другата врата се мърда леко нагоре и го изкопчих и излязох :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3896045
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930