Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2009 11:49 - Тенденция показност
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15187 Коментари: 65 Гласове:
1

Последна промяна: 12.05.2009 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Напоследък /т.е. откакто съм се сблъскала с най-различни социални мрежи за общуване и запознанства/ ми правят лошо впечатление няколко неща.

Първо – деца по бельо.... разбира, че родителите нямат време а и  не могат да ги следят къде в интернет и какви снимки слагат, но поне.. как да го кажа: самоуважение!??! Да не би да се продават та се излагат така на показ?!

Има и други, които просто се маскират с очила и правят джучки, но това е безобидно в сравнение с позирането по сутиена на мама.... Просто искат да приличат на фолк тупалки....нали сега така е модерно?

            Второ – момченца /и не само, както и доста зряли мъже/, които се снимат с по 10 ланеца, до най-различни коли, във тях, имитирайки шофиране или каквото и да е там.... Ако са си спечелили с труд парите, живи и здрави, да си я показват, да и се радват, дори ще им се радвам и аз, за това,че са успели,но едва ли на 17 имат пари за скъпите коли, с които позират. Е, ако са на мама и тате.... нека....

            Трето – предизвикателни пози. Няма да коментирам, оттам следва само : ”Ама той ми говори мръсотии” или “Каза ми еди какво си”.. Не може да очакваш да си дигнеш полата и да не те ощипят по задника!!! А по-лошия вариант е, както беше написало едно момче : “Написах на 10 момичета –Здравей, много ми харесваш” и не получих нито един отговор /дори и Благодаря/ и след това написах на други 10 –Ще те скъсам!, 9 от които пожелаха да бъдат “скъсани” сега и веднага...

            Та стигам до извода... това ли е бъдещето? Не.. това е настоящето, за бъдещето не смея и да си помисля.

            Един малък съвет от мен, дори и без да сте го искали: Ако не се уважавате сами, няма кой да ви уважава!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. orle - Уви, самоуважението е най- абст...
12.05.2009 11:51
Уви, самоуважението е най- абстрактното нещо за осъзнаване и постигане
цитирай
2. dorichela - орле
12.05.2009 11:53
За жалост си прав. Но пък забелязвам, че с напредването на годините, хората имат повече самоуважение :)
цитирай
3. orle - То. . . ако нямаш самоуважение на ...
12.05.2009 11:55
То... ако нямаш самоуважение на млади години... на стари вече е мутирало в егоизъм и гордост. А нито едното, нито другото са самоуважение
цитирай
4. dorichela - орле
12.05.2009 11:57
Не ти говоря за стари години а да кажем в периода след завършването на училище, поне аз забелязвам такава тенденция.
Иначе е хубаво от млад да са те възпитали да имаш самоуважение, за което много благодаря на майка ми.
цитирай
5. soleilelle - всъщност
12.05.2009 12:00
мисля , че родителите са отговорни за това поведение на децата и възпитание.
цитирай
6. dorichela - soleilelle
12.05.2009 12:05
Възпитанието, първите години ,средата - семейна и приятелската са решаващи........ но съгласи се, родителя не може да знае 24/7 какво прави детето му.. Ако му е дал добро възпитание и служи за пример, е друго.... детето ще направи разлика и ще знае как да се държи.
цитирай
7. doriana - Родителите напоследък имат скл...
12.05.2009 12:12
Родителите напоследък имат склонност да прехвърлят родителската си отговорност и задължения на държавата. Когато се приеме нормативен акт, който налага санкции за безотговорни родители се надава такъв вой до небесата, че и Дедо Боже показва нос отгоре накрая. За жалост не обществото или държавата са тези, които трябва да употребят родителската функция за контрол върху децата.
цитирай
8. dorichela - doriana
12.05.2009 12:18
Права си, че не може и не трябва да се прехвърля вината, но аз не виждам как в днешно време при толкова вулгарност от всякъде, как може аз да си възпитам бъдещото дете да бъде стойностен човек....
цитирай
9. soleilelle - именно
12.05.2009 12:22
АКО са дали през първите 7 год и АКО те самите дават ежедневно пример за нормално поведение.не може родителите да слушат и гледат чалга и обществото да иска децата да слушат Моцарт или Queen.не може родителите да позволяват на дете на 3,4 или5 год да си ляга когато си иска след полунощ,само.
била съм очевидец на нашенско и западно възпитаване-е,разликата е отчайваща.
сори за дългия пост.поздрави за темата!!! (:
цитирай
10. johnniewalker - Какво да се прави
12.05.2009 12:26
За къде сме без интернет. Как ли ще се развият дечицата без социални мрежи и снимки. Много е тъпо, но това е настоящето, както каза. Ма ние да не сме много по-различни. Са блог било, умности се леят - глупости. Сега е модерно и всички са в модата - някой се гологъзят, други мъдруват. Аз силно се надявам да не се превърна скоро в съществото с голяма глава, малко телце и ръчички, закачено за един комп и овъртяно във вибратори и какви ли не електронни джаджи, симулиращи удоволствие.
цитирай
11. benra - тутакси
12.05.2009 12:29
заставам до дориана и питам-къде са родителите? Родителят е този,който трябва да следи какво и как прави детето му във виртуалното пространство.Да говори, да обяснява.
Доричела, много хубаво си го казала това за уважението и самоуважението.
С дъщеря ми много разговаряме по тези въпроси, тя е във възраст, в която хормоните започват да бушуват.
цитирай
12. princesss - Понеже работя като управител на ...
12.05.2009 12:30
Понеже работя като управител на дискотека и имам известни наблюдения, ще си позволя най-отговорно да заявя, че България е пълна с подрастващи и порастнали проститутки.
А момчетата трябва да им влизат в тона, защото иначе просто не им обръщат внимание, по-интересни са батковците с колите.
За всичко обаче сме виновни ние родителите и ценностите, които възпитаваме в децата си.
Тъжно е.
цитирай
13. hara73 - Казала си го
12.05.2009 12:40
достатъчно точно и ясно, " ако не се самоуважаваме и другите няма да ни уважават" Лошото при подрастващите думите самоуважение и уважение са абстрактни понятия, важно е само да сме в центъра на вниманието, пак няма значение с вещо хубаво или не чак толкоз.
цитирай
14. dorichela - soleilelle
12.05.2009 12:40
Когато аз растях, времената бяха други.. И аз съм слушала куин и други стойностни групи. Но в днешно време е трудно.. но не и невъзможно, както виждам от вашите коментари дотук. Много бих искала да бъда добър родител един ден...
цитирай
15. dorichela - johnniewalker
12.05.2009 12:43
Далеч съм от мисълта да се компютъризирам изцяло и джаджи и електроники да ми заместват цялостната комуникация и удоволствие, което ми дава релното общуване..
Само че децата не могат да усетят тая разлика.. ми се струва!
цитирай
16. dorichela - benra
12.05.2009 12:44
Много се радвам като видя такива взаимоотношения между родител-дете. Разговори, общуване, без срам и табу - задаване и отговаряне на въпроси. Истинско общуване. И аз бях така с майка ми... Tи си родител за пример :)
цитирай
17. dorichela - princesss
12.05.2009 12:47
За теб съм останала с впечатлението, че си една уважаваща себе си жена и особено като виждаш какво става с подрастващите по баровете, съм убедена, че ти също си един прекрасен родител и ценностите, и възпитанието, които ще дадеш на детето си, ще го направят човек.
цитирай
18. benra - dorichela,
12.05.2009 12:47
едва ли съм родител за пример, по-скоро съм нормален родител, според собствените ми представи за това. Обичам да говори с дъщеря си и се чувствам поласкана, когато виждам резултатите от това.А резултатите винаги се виждат.Същевременно се опитвам да не бъдя майка-сврака или майка досадница,защото това обикновено има обратния ефект.
цитирай
19. dorichela - hara73
12.05.2009 12:49
Мисля, че като не намират внимание в къщи, го търсят другаде....
цитирай
20. dorichela - benra
12.05.2009 12:52
златната среда... :)
цитирай
21. borsi - С две думи, колко са лоши тия млад...
12.05.2009 13:01
С две думи, колко са лоши тия младите, пък колко сме добри ние.
Пфу.
цитирай
22. princesss - borsi
12.05.2009 13:03
Ние не сме чак толкова стари :)
Просто някои неща си имат мярка и си имат време.
И наистина са прекалени.
цитирай
23. dorichela - борси
12.05.2009 13:05
ти не знам на колко си, но аз дори нямам 25, но все пак замисли се как изглежда отстрани :)
Не казвам, че са лоши, просто им липсва самоуважение.
цитирай
24. stix - Родителите са тези, които казват ...
12.05.2009 13:13

Родителите са тези, които казват на децата си да се снимат като какичките по ТV и да приличат на тях.
Родителите са тези, които искат да видят тези снимки в нета..
Родителите са виновни, защото сигурно децата виждат в тяхно лице всички тези образи на които подражават???
цитирай
25. borsi - Над 40 годишен съм, но 9 клас (Смя...
12.05.2009 13:21
Над 40 годишен съм, но 9 клас (Смятайте преди колко години) още в началото на учебната година, бях в пансион в техникума.
От съученичките ми, към 27 броя, 2-3 бяха правили вече секс. След 2-3 месеца девствена остана само 1 която се престраши чак в 10 клас )))
Дори имаше шега във Варна по този повод - Че на паметника "Пантеона" партизанинът ще си метне граната с която е замахнал ако някоя от патрулиращите (Давахме почетни караули) девойки е наистина девица ))
Мисълта ми е. Нищо ново няма под слънцето. Ама нищо, освен Интернет.
За това стига упреквахте деца, за това и онова, ами си гледайте собствените средно-възрастни дупета и помислете дали сте малко по-умни от тях.
Защото ако сте, усмихнете се на хлапашките глупости и се сетете, че хлапетата нямата нужда от четене на морал и конско (Ах, какви сме ние, пък какви сте вие), а от усмивка и една много-много внимателна ръка която да се спуска, без те дори да забележат между тях и тяхната наивност.
Харесвам днешните хлапета.
Умни са, малко по-земни от нас, с по няколко езика и не са загубили ни най-малко вярата или романтиката която и някой от нас са имали, въпреки голите дупета или на пръв поглед глупавото фуклявене. Всеки минава през някаква фаза на растежа. Ако вие сте забравили вашата, то пийте хапчета за къса памет, вместо да търсите вина у децата каквато те нямат ))
цитирай
26. dorichela - stix
12.05.2009 13:23
Родителите трябва да научат децата си на самоуважение... И ако te не правят разлика между "Сценичен тоалет" и облекло за ежедневието и училище.... А и родителите едва ли ходят облечени като фолк певици в ежедневието си..
цитирай
27. dorichela - borsi
12.05.2009 13:27
Аз не им чета морал, казах че съвета ми не е искан ,а просто споделям мнение. Но ти би ли искал да видиш детето си по бельо в интернет?
Разбира се, че има умни и будни деца, разбира се, че са по-будни. Днешните деца трябва да се справят с много повече неща. И изобщо не забравям аз каква съм била, какво съм правила, както и тийнейджърските си години... И да ти кажа... в моя клас до 11 клас имаше доста малко хора, които бяха правели секс. Това значили че са/сме/ били задръстени?
Но все пак, споделих мнение какво ми прави лошо впечатление.
цитирай
28. borsi - dorichela
12.05.2009 13:29
"родителите едва ли ходят облечени като фолк певици" - О-о-о-о-о! ходят и още как!
Ако има нещо по-лошо, това са дърти пастърми вживяващи се като порно звезди и мъже на средна възраст пропуснали "да си поживеят"
)))
цитирай
29. dorichela - борси
12.05.2009 13:32
нито родители ми, нито техни приятели или хора от моето обкръжение се обличат така... :) и пак казвам... разлика между сценичен тоалет и ежедневно облекло трябва да се прави :)
цитирай
30. borsi - За разликите съм съгласен! Само че ...
12.05.2009 13:52
За разликите съм съгласен! Само че ти или аз ли ще кажем кое е прилично, морално или не?
В 70-те години (моето детство) имаше от време на време хайки. Прибираха момчета с дълги коси и ги стрижеха нула номер (Колко съм бягал от подобни хайки, защото лятото често косите ми бяха дълги), а на момичетата с къси поли (Дължината тогава често бе такава, че се виждаха бикините чак)) удряха печати които трудно се мият по бедрата.
Не ми припомняйте моля ви тази талибанщина!!!

Това, че някой е малко по-гол, не значи, че е лош и порочен!
Това, че е различен или се мъчи да е такъв, не значи, че по-малко успешно ще се впише в обществото ни!
Това, че се облича по модата, не значи, че няма вкус или мисли само за това.
Това, че иска да привлече внимание някому (по негов си начин), не значи, че е на всяка цена курва или курвар.

Още. Различни обичаи и нрави. Нека ги приемем. Аз съм от Варна например. Даже тук, където сме в една страна с тези на 500 км. има понякога много голяма разлика в обличането със София например. Ами до съвсем скоро почти не бях виждал в столицата момиче с къса пола докато във Варна от десетки години, лятото това е ежедневе.
Тук например, сако почти никога не слагам, а в София слагам понеже виждам, че там им харесва и хората при вида на мъж със сако реагират различно.
Разни хора, разни обичаи.
Нека сме либерални, а едни бикини или полу-гол задник въобще не значат, че притежателката им е курва!
Ама въобще! И що за арабско мислене у младо момиче като теб не знам :)))) Значи щом някой е малко по-гол, значи е порочен. Така ли? ;)
цитирай
31. dorichela - Не ми е арабско мисленето, ама се пак ...
12.05.2009 14:02
Не ми е арабско мисленето, ама се пак това са 15-16 годишни по сутиени и бикини, че и по-голи по сайтовете :) Ся.. квото и да е... трудно ми е да го приема. Иначе и аз разглеждам плейбой и максим например... оценявам женската красота, доста от снимките са естетски, но ДЕТСКАТА голота е друго...
Не съм казала да се забулят :)
цитирай
32. borsi - Имаш перверзно мислене значи щом те ...
12.05.2009 14:11
Имаш перверзно мислене значи, щом те впечатляват. ;) :D

Аз даже не ги забелязвам, или са ми смешнички дечурлигата с това тяхно желание да се изтъкнат )))
цитирай
33. stix - родителите трябва да имат подкр...
12.05.2009 14:11
Родителите трябва да имат подкрепата на обществото, тъй като е общоизвестно, че децата се стремят да избягат от рамките на родителските грижи, като от задушаваша хватка, която ги кара да приемат коренно различен стил на поведение...
За жалост и учителите вече не помагат в това отношение на родителите...
Да не говорим за средствата за масова информация, които насаждат така наречената масова култура...
цитирай
34. dorichela - борси
12.05.2009 14:12
Щом казваш, перверзно е да оцениш нещо направено с естетика.. :)
За децата ми е притеснено,а не смешно :)
цитирай
35. dorichela - stix
12.05.2009 14:15
понякога трябва и сам война да е войн :)
цитирай
36. borsi - По-скоро ме тревожи тази агресия ...
12.05.2009 14:20
По-скоро ме тревожи тази агресия срещу тях и желанието на всяка цена да ги поставяме под контрол (както ние го разбираме), вместо да им помагаме и да ги насърчваме към нещо хубаво.
Защото те са хубави и само да знае човек как много лесно ще извади и у тях всичко прекрасно и талантливо което имат!
Освен тоягата, не забравяйте, че и моркова върши работа и то по-добра.
"С добра дума и пистолет в джоба се върши по-добра работа отколкото само с добра дума или само с насочен пистолет" - Ал Капоне :)))
цитирай
37. dorichela - Ти пък къде видя агресия :)
12.05.2009 14:23
Ти пък къде видя агресия :)
цитирай
38. borsi - Карай. . Важно е възмущението ти да ...
12.05.2009 14:29
Карай .. Важно е възмущението ти да не премине в желание за контрол и от там в агресия (Да пуснеш шамарената фабрика в действие или да заключваш хлапетата в килера ;))
:D
цитирай
39. dorichela - Неспособна съм да заключа някой, ...
12.05.2009 14:30
Неспособна съм да заключа някой, освен себе си и то не другаде, освен в колата си... :):):)
цитирай
40. stix - кое избираш???
12.05.2009 14:33
"Разделяй и владей!"
или
"Съединението прави силата."


цитирай
41. dorichela - Съединението прави силата. . . . ...
12.05.2009 14:34
Съединението прави силата.... което явно е обществото, но всяко правило си има изключения :)
цитирай
42. benra - включвам се в дискусията
12.05.2009 14:34
не просто да опонирам на борси, защото принципно съм съгласна с него.Просто той мисля,че той не разбира точно за какво говори доричела.
Иде реч за онази долнопробност, на която масово лъхат децата.Долнопробност грешноразбрана за мода.
Няма нищо лошо в късите поли и късите панталони.Самата аз обожавам и къси поли и къси панталони.
Ще дам пример за това,което говоря с дъщеря си.Разбрали сме се,че всяка възраст има своя чар и че няма нужда да бърза да порасне,защото детството е един кратък период от време ,който не се повтаря.Грим ще носи цял живот, но ще дойде момент, в който прокъсаните дънки,късите закачливи полички и шантавите прически ще са нелепи. Т.е.-всяка възраст е чаровна сама по себе си, но няма нужда да бърза да порасне.
Не е пречка едно дете да бъде модерно и дете.Страшното е,когато припознава за мода пошлостта и порнографията.
цитирай
43. dorichela - Благодаря за включването, бенра! ...
12.05.2009 14:37
Благодаря за включването, бенра! :) Много добре разясни ситуацията.
цитирай
44. borsi - Ре: 42. benra - точно !!!
12.05.2009 14:46
"всяка възраст има своя чар и че няма нужда да бърза да порасне,защото детството е един кратък период от време ,който не се повтаря"

точно така.. относно грима и мен ме дразни някое хубаво хлапе което се е нацапотило като 30 годишна жена, ама не му се сърдя. То така е видяло от някой.
Преди няколко дни гледах мюзик айдъл май. Красиви хубави деца, а някой гей "стилист" ги вапцал като магистрални курви, а не като певици и хлапета каквито те са.
Налагани модели са това и то от възрастните! Но самите хлапета не са виновни. Те само копират коет овиждат у по големите и наша грижа е полека да ги побутнем в правилната посока.
Наистина няма нужда на растат прекалено бързо, но да не забравяме на колко години са били Ромео и Жулиета и да не бързаме да обявяваме децата за курви само заради едното голо дупе, копирани от някоя кака или лелка.
цитирай
45. benra - Искам да допълня,
12.05.2009 14:46
че още по-страшното е ако считаме това за нормално.
Бях преди има-няма месец в Прага.С малката.Знаете ли какво й направи впечатление-че не вижда момичета покачени на високи тънки токчета с тежък грим и бухнали коси.Младите хора бяха предимно в дънки, спортни поли и панталони-а бе свежи.
И както си вървяхме по улицата срещу нас се зададе едно същество, за което в един глас казахме-е тази 100 процента е българка.Познайте дали познахме!
Децата са си готини да са деца-щури, диви, откачени, вършещи всякакви дивотии, но...детски дивотии.Като станат възрастни тогава ще вършан дивотиите на възрастните...толкова много,че чак ще им писне.
И съм съгласна с борси-съвременните деца са много умни, добре информирани, с нестандартно и гъвкаво мислене...страхотни са.Просто винаги имат нужда от добра основа, след това те сами избират пътя си и правят грешките си, но някак си са по-подготвени за тях
цитирай
46. benra - ето борси,
12.05.2009 14:47
значи в крайна сметка говорим за едно и също нещо:-)))Знаех си аз
цитирай
47. borsi - :)) Май
12.05.2009 14:51
Май така излезе )))
цитирай
48. benra - чакай и аз да те цитирам
12.05.2009 14:56
"Налагани модели са това и то от възрастните! Но самите хлапета не са виновни. Те само копират коет овиждат у по големите и наша грижа е полека да ги побутнем в правилната посока." - ето това е есенцията, мисля че и това е и нещото за което говори доричела - един опорочен модел, едни разместени и изкривени ценности, една немодерна всъщност мода, която им предлагат възрастните.И те просто подражават. И точно тук е мястото,където играе ролята родителя.Той трябва да гради у детето си ценности...естествено ако той самият ги има, иначе не става.
Сега пак ще дам пример, ама няма как.КАто започнахме да пътуваме с дъщеря ми за училище,виждаме някоя мацка в 7 часа облечена като за нощен бар и лъхаща на евтино,с пликче,в което носи една тетрадка примерно и аз съвсем небрежно питам малкото диване-виж тази какичка, харесва ли ти как е облечена?И коментирахме-защо не й харесва, кое не е хубаво.И така...без да размахвам пръст и да давам компетентното си родителско мнение.Защото децата трябва да имат усещането за свобода и собствен избор-това е много важно
цитирай
49. baletlnetpepas - В този пост
12.05.2009 14:58
липсва всякакво самоуважение, как да уважавам автора!
цитирай
50. rosidi - искам само да допълня и аз от погледа ...
12.05.2009 15:10
искам само да допълня и аз от погледа на майка с по-големи дъщери и лектор, който води лекция за лична хигиена и здраве по училищата и то на девойки от тази възраст.Децата вече не са това, което ние бяхме на времето и тагава ако беше срамно и неудобно да се говори за секс и да ходиш разголена,то сега това не фактор, който им прави впечатление, а с времето дори се наложи, като нещо нормално. Сега ако не ходиш на училище така обелечен, ако не се бунтуваш срещу системата, си задръстен и отлъчен от общата група, за съжаление се промени ценностната система на децата, но това в една определена възраст и ако можеш да говориш и да въздействаш на детето си, то това е до 6-7 клас, след това при постъпването в друго училище в новия клас нещата се поставят на друга плоскост и трябва всеки да се даказва какъв е и тогава всички тинейджъри не са разбрани от родителите си или имат прекалената свободия объкана със свобода(тук зависи от родителите) и в този период те се се разголват, гримират докато в един момент около 11клас вече са се осъзнали и не ги вълнуват тези неща в толкова голяма степен и дори се надсмиват на това. Хубвато е, че те заразлика от нас не приемат разголването като нещо пошло, а дори за естествено. Определено някъде нещо се обърка в обществото и нашите предстви и ценосттите станаха други за наше съжаление. Хубавото е, че към края на образовнаието си са настина едни земни и страхотни деца. И тук съм съгласна с borsi облеклото в морските градове и столицата е коренно различно и то от опит го знам, след като отидох с бял потник и бели панталонки до коляното в София и се почувствах като проститутка, а това облекло е нещо нормално за Бургас.
цитирай
51. borsi - Re: 50. rosidi
12.05.2009 15:40
))) което е доста интересно, защото според мен бугазлийки са едни от най-елегантните и стилни жени в страната!
Без да са кичозни като фолк диви от 90- те ) и без да изглеждат току що събудени и вдигнати по тревога от дома си, навлеки каквото им попадне :)).
цитирай
52. rosidi - borsi
12.05.2009 16:06
имам същото впечатление за варнеските мъже:)))))
цитирай
53. dorichela - росиди
12.05.2009 16:39
Исках да кажа, че не ми пречи как се гирмират, как се обличат.... и не говоря за по-големите ученици, въпреки,че и при тях има неосъзнати :) Нито казвам,че е нормално да се забрадят или да спрат да питат и да се интересуват, или да се срамуват да питат за секса или за каквото и да е. Просто когато 15-16 годишни ми се снимат по прашки,надупени в интернет сайтове, това си мисля,че не е нормално :) А може и вече да е, знам ли... но според мен, за да се снимаш така /на тази възраст, и аз съм съгласна,че всяко нещо се надраства и изживява/, ти липсва малко самоуважение, липсата на което те кара да се снимаш и показваш така :)

Надявам се всечки да са разбрали,че не се заяждам, просто изразих мнение.... :)
цитирай
54. dorichela - baletlnetpepas
12.05.2009 16:41
аз не съм искала да ме уважавате :)
А аз уважавам Вашето мнение, но не мога да се съглася с него. Просто явно имаме различни значения на думата уважение :)
цитирай
55. pooh - Да, за съжаление...
12.05.2009 16:55
Да, за съжаление е така.
цитирай
56. dorichela - pooh
12.05.2009 17:01
мисля, че повечето като поотраснат, ще се осъзнаят :) Зависи какъв модел си избират да следват, или решат да бъдат индивидуалисти, в което няма лошо :)
цитирай
57. baletlnetpepas - Хм,
12.05.2009 17:49
тогава защо давате такива съвети в последното си изречение
цитирай
58. dorichela - baletlnetpepas
12.05.2009 17:57
Аз написах,че съветът ми не е искан от никой :)
А и според моята гледна точка е вярно. Първо ние трябва сами да се уважаваме, за да може и другите да ни уважават. :)
цитирай
59. july26 - Малееее...тука е било страшно ,бе!!!
12.05.2009 20:21
Само че, да вметна ,че както " лозето не ще молитва , а мотика", така и тук само с приказки не става. Хиляди хора с хиляда мнения, според мен си е индивидуално. Има си хора(родители,деца) които колкото и да му наливаш в главата,все тая.Защото било личен пример или среда околона,но няма как да се въздейства. Има го и другото. Най-вече личният пример обаче, който обаче е трудно да бъде системно прокарван като възпитание при толкова лесният достъп и така примамливо изглеждащият лесен свят на простотията.Трудно ми е да глаголствам по темата,предпочитам действието,като отбелязвам скромно, че съм се справил доста добре дотук.
Но съм съгласен с Доричела принципно...
:)
цитирай
60. ivana59 - Тревожно ми е...
12.05.2009 20:23
Според едно социологическо проучване българинът общува по 7 минути на денонощие с децата си!
цитирай
61. leonor - Наболяла тема...
12.05.2009 21:32
Отдавна се чудя само аз ли съм тази, на които тези неща правят впечатление. Но някак все не намирах правилните думи, за да опиша това, което мисля.
А винаги съм се чудела и от къде тръгна тази тенденция ... Да - от личен пример. Да - мода, но къде е коренът на тези неща? Вярвам, че ако не друго, то поне всички ще се обединим около мнението, че нито едно от двете не е дошло от някаква странна метафизична субстанция.
Така или иначе не обвинявам децата, дори и в моментите, когато всичко в мен се обръща като до разголената снимка на едно дете по бельо, което заради тежкия грим изглежда по-голямо от мен, видя и надпис от типа на „ Аз и МоИте МиЛи КучКиии. МиМитУУУ, БичКам Си тЕ мАААА А кОйто Ни МраЗи поД НаС Да Лази”. Но няма как да не си спомня миналите години, когато майка ми ме е възпитавала, че модата, може и да е мода, но трябва да е естетична. Защото някой ден може да дойде мода да си сложиш маймуна на главата, но това не означава, че задължително трябва да го правиш, дори и да е грозно. Не мога да не се сетя и за учителите ми, които са ме учили, че правилното боравене с думите дава повече смисъл на едно изказване.
За съжаление действително има нещо генерално объркано в усещането за естетика. И още по-лошото е, че дори и сега да си питам за отправната точка на тази „мода”, това няма значение, защото тя вече е в действие.
цитирай
62. dorichela - july26
12.05.2009 22:35
Благодаря за подкрепата :):)
цитирай
63. dorichela - ivana59
12.05.2009 22:35
Изобщо не се очудвам..... наистина е тъжно.
цитирай
64. dorichela - leonor
12.05.2009 22:47
Модата наистина трябва да бъде естетична, но днес "естетика" е доста размито понятие.. :)
цитирай
65. dorichela - nalik
13.05.2009 10:19
Изкарахте ме арабка, моралистка и каква ли не :) Не,че е лошо да имаш морал, напротив. Просто казвам, че е странно да гледаш 15 годишни момиченца по сутиени и бикини.. не е ли така? Не ти говоря за гримове и т.н.... :) А щом мислиш,че драматизирам, това си е твое мнение :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3891429
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031