Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2009 15:20 - Само споделям....
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16114 Коментари: 34 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не мога да си спомня откога не съм искала нещо..Каквото и да било... В смисъл наистина да го искам, да си мисля постоянно за него, как мога да си го купя/взема/намеря... Не, не си мислете, че е дреха, някаква техника, козметика или нещо такова.. Не! Рядко могат да ме поблазнят такива неща. И дори,че имам крещяща нужда от нов компютър, веднагически бих го заменила за... МОПС! Да, мопс, а не моп /като онази синя гъба, за която си помисли:)/ ! Онези малки леко набръчкани кученца, толкова смешни, че чак симпатичнички! /И не, както ми каза, няма да приличам на Парис Хилтън с него и Не, няма да го нося в чанта и с панделки по него, дори го искам пич, че да ме пази :)/ Защо точно мопс ли? Не знам... просто ми харесват, мънички, сладички... Нямат нужда от много място, така че апартамента ще му е достатъчен. И на мен ми се е искало да имам Ротвайлер или Немска овчарка, но не бих си позволила да затворя такова голямо куче в апартамент. Някой ден, когато имам къща с двор, ще имам и двете... Но сега.. всичко, което искам е един малък мопс :)

 За момента да отделя 800-1000 лева за малък мопс ми е леко невъзможно, тъй като направих крупни /за мен/ инвестиции и.. за кученце не остана. Поразпитах наляво и надясно и стигнах до оферта от 200 лева за мопсче, но ми е съмнително откъде точно ще дойде, колко ще е породисто и колко ще е наред всичко /не искам крадено животинче/... Ама не ми се вярва и да си намеря някой заблуден малък симпатяга насред улицата :) Колкото и да ми се иска.... Така, че варианти не останаха много... А би било хубаво да имам едно малко приятелче, за което да се грижа и да си разхождам, тъй като моето /не чак толкова/ декоративно зайче засега отказва да бъде разхождано на каишка, а и е някак противоестествено...Та съм го оставила да подскача на спокойствие....

Та седя и си мисля... казват,че ско искаш силно нещо, то ще се случи... Чакам да видя дали ще изкочи отнакъде или пак ще трябва да се поработи здраво и след някой друг месец да ви се похваля....

А междувременно, ето го моето желание на снимка :)
 
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - И моите момичета са ме подлудили
21.05.2009 15:25
за мопс :))
предлагаха ми за 500 лв ама в тая криза...
иначе набъкано със снимки на мопсове навсякъде...
малката където види по улицата снима ли снима...
правя се на строга но ме спира единствено финансовата страна...
иначе страхотни животинки :))
Поздрав :))
цитирай
2. dorichela - allbi
21.05.2009 15:26
И мен за момента само това ме спира :)
цитирай
3. rosidi - о да
21.05.2009 15:32
кучето е страхотно, но до сега моите наблюдения са, че има много мъжки, а женски мопсове почти не съм виждала, много са лакоми и има голяма опасност от напълняване при тях за това задължително дозиране на храната, дано ти се изпълни желанието, аз мога да предложа след време само английски кокершпаньол - черен, защото такова имам и имаме намерения да става мама и тогава вече може да даваме и не бих си заменила кокерката за никакво друго куче :))))
цитирай
4. martito - Сладурченце:)))
21.05.2009 15:32
Сладурченце:)))
цитирай
5. benra - много са сладки
21.05.2009 15:33
Тук, където ми е офиса, има един и като го срещна и направо ми иде да го взема и да си го заведа вкъщи.Сладурчета големи.
цитирай
6. dorichela - rosidi
21.05.2009 15:36
Кокерчетата също са сладки, но много искам мопс мопс мопс :):):):)
цитирай
7. dorichela - martito, benra
21.05.2009 15:37
Наистина такива са сладури, че и на мен ми идва като видя някое такова и да си го взема с мен :)
цитирай
8. moonsong - Аз съм любител на хъски и подобни, но ...
21.05.2009 16:21
Аз съм любител на хъски и подобни, но тези са невероятно сладки! Пожелавам ти едно!
цитирай
9. dorichela - moonsong
21.05.2009 16:22
А дано... :):):)
цитирай
10. анонимен - а такааа, хубава работа, ама нед...
21.05.2009 17:34
а такааа, хубава работа, ама недомислена..

хайде сега, както толкова много ти се иска да си 'купиш' породисто сладко кученце, бъди така добра и съвестна и напиши в google:'puppy mills'...след това много внимателно попрочети за какво точно става дума и как е възможн така обичаното от теб животно да издъхне в адски мъки ненавършило и половин година заради условията, в които е живяло и заради генетичния фонд, който е наследило...

да искаш да дадеш топлина, дом и обич на животинка е не само похвално, но и много мило, но преди да се втурнеш да избираш идеалния любимец от каталог, сети се, че и при тях външния вид не е всичко! не казвам, че и аз от време на време на мечтая за един голям дебел чау-чау, но когато се обърна и видя любовта в очите на 3те си котки и 2те си кучета, всичките непородисти чаровници, намерени по едно или друго време изхвърлени и пребити на улицата (единия кучо е без очи, резултат от заливане с киселина, но това не го прави по-малко игрив или обичлив) разбирам, че никoй породист не може да ме обича така, както те :)

попрегледай го този сайт: www.bezdom.info - има най-различни нуждаещи се космати приятели и приятелки...някои пък може да се доближава до желания образ на мопса ти :)

не агитирам, не ме разбирайте погрешно..просто дълго време се занимавам с благотворителност, която се състои в отделянето на една мизерна сумичка всеки месец, за да се помага на тези същества, пострадали от хорската злоба и малко присърце взимам темата..порода не значи добър другар...не знаеш къде може да те чака точно твоят приятел в момента :) непородистите също заслужават шанс :) и ще те обичат не по-малко
цитирай
11. dorichela - анонимен
21.05.2009 17:41
Благодаря за коментара ти, наистина ме кара да се замисля на едно по-високо ниво /външен вид, порода,раса и т.н./. Просто тези кученца винаги са ми били симпатични и реших,че това искам. Иначе съм имала болокнки, пудели, улични, котки, таралежи папагали,зайци, хамстери, рибки.. каквото се сетиш.. И не е имало значение породата,цената или родословието. Просто мопса изисква много грижи също, чела съм доста и съм питала хора,които отглеждат. Наясно съм какво ме очаква :)
Относно сайта, ще му хвърля едно око,знае ли се.. Може пък някоя душичка така да ме плени, че да поискам да си я взема :) или поне да помогна.. Не ме разбирай погрешно, че ме интересува само расово куче,но ако смятам да платя 800 лева, мисля че ще искам да знам за какво ги давам :)
А за любовта на кучетата, не мога да кажа нищо лошо.. Няма кученце, което като му се обръща внимание и се отглежда с любов,да не отвърне 2 пъти по силно и искрено! Поздрав!
цитирай
12. анонимен - dorichela
21.05.2009 18:10
това, което казваш е чудесно! наистина се радвам, че мислиш така. за съжаление сумата, колкото и да е висока, не гарантира здравето на животинчето. както казах и в предишния си пост, така наречените развъдници понякога приличат по-скоро на лагери за смърт. много често животните живеят в собствените си изпражнения, без достатъчн храна и движение. поради факта, че много са наблъскани в една клетка става кръстосване между животни от едно котило, което води до генетични мутации...но всичко това не се вижда, или поне не в първите няколко месеца след вземането на животното...но върпосът е да не го вземеш, само за да ти издъхне в ръцете, нали?

просто ако наистина държиш на такава порода, настоявай да отидеш НА МЯСТО и да видиш в каква среда е отгледано кученцето (освен ако не е от близки хора и знаеш). ако срещнеш и най-малка съпротива или нежелание, просто недей да рискуваш. за избиране от витрината на хубавите, но ненадеждни зоомъжазини изобщо не се подлъгвай. 100% от животните там идват точно от такива места. няма смисъл нито да им пълниш джобовете, нито да страдаш с болно кученце...

това ми беше цялата мисъл :) дано си намериш точно твоя космат приятел!
цитирай
13. sowhat - дори пожелавам ти сбъдване
21.05.2009 18:18
на желанието . аз получих моето във вид на хъски , който вече е на година и е куче слон. любимото ми :)
цитирай
14. dorichela - анонимен
21.05.2009 18:52
Благодаря за ценните съвети! Определено ще ги имам в предвид при избора на кученце! Но да ти кажа като разгледах сайта,който ми даде има толкова сладки косматковци,че... :):):):):) Но определено от много време искам мопсче и ще гледам да се свържа с някой познат,за да съм сигурно за кученцето! :)
цитирай
15. dorichela - Соу,
21.05.2009 18:53
хъскитата са страшно красиви животни! :) Но мисля,че като порасне може да хрусне зайо за закуска, затова му търся нещо с неговия размер /уж декоративния ми заек си е направо кюфтенце!/ :)
цитирай
16. july26 - Глей кво, много тривиално нещо разсъждаваш!
21.05.2009 20:00
Мопс, та мопс! Куче някакво! М хората змии гледат ,варани примерно, за хамстери и дума не става! Що не вземеш да си намериш нещо по така, шантаво и оригинално, и аз даже не знам какво, ами се занимаваш с дребнотемие! Уж свестен човек изглеждаш, пък...
А, я пробвай с......(на мястата на многоточието поставете правилната според Вас дума!)
:)))
цитирай
17. dostin - Дори...
21.05.2009 20:10
...ей ама удържа си на думата....:)))) за постинга става на въпрос...хахахаха....давам ти моя "хубавец" за 1 седмица (а Ти, че няма да можеш да издържиш толкова няма ама...)...и след това в близките 10 години няма да искаш да "помиришеш" куче...а незнам това "мопа" защо въобще му викат куче...:))))
Поздрави Дори....
цитирай
18. smani - Дори
21.05.2009 20:28
вземи си от тези пинчер или пекинез. Не знам кое точно от двете ми харесва, но е с големи очички и прави ушички като сърне, много стройно, мъничко. Направо да го изпапкаш. А тоз горния симпатяга като кюфте. :)
цитирай
19. dorichela - july26
21.05.2009 22:39
Виж какви елементарни желания имам.... не ща змии и влечуги.. те са много специални.... :) Простичко нещо - куче, и то мопс :)
цитирай
20. dorichela - достин
21.05.2009 22:41
нали се сещаш,че ако ми дадеш твоя хубавец, няма да ти го върна.... и ще има да ми плачеш после!!! :) Ще се се разхождаме с него посред нощите а пък ти ще си стоиш у вас :)
Поздрави!
П.П. МопСа е много яко песче! :)
цитирай
21. dorichela - смани
21.05.2009 22:43
За пинчер говориш,ама то това ще ми се изгуби в ръцете :) Аз ги обичам като кюфтенца да са.. то нали знаеш, какъвто стопанина,такова и животното! Поздрави! :)
цитирай
22. анонимен - кви са тези зъби
21.05.2009 22:56
твоите ли са
цитирай
23. dorichela - анонимен
21.05.2009 23:00
Мда... моите са си,защо?
цитирай
24. sowhat - дори хъскитата са гальовни и любвеобилни
22.05.2009 09:16
а нашето бебе дори правеше път на котката. не вярвам да навреди на зайо, защото той е зайко( така му казваме на галено )
наистина ти пожелавам да намериш своят любимец, струва си :)
цитирай
25. dorichela - соу
22.05.2009 09:27
Благодаря и наистина нямам търпение :):):)
цитирай
26. dostin - Дори..
22.05.2009 12:12
..сега се сетих на какво ми прилича толкова много..:))

http://www.legendsofhorror.org/images/critters/critters.jpg

..като 2 капки вода са...:))))
цитирай
27. dorichela - достин
22.05.2009 12:23
Сега ще видя и мисли му ако има син моп на снимката!!! :) .....
О мон дьо!!! Та това е някакво .. .такова.... рошаво неадекватно.. :) Ужасен си :)
цитирай
28. dostin - dorichela
22.05.2009 12:24
....с ръка на сърцето НЕ можеш да отречеш очевадната прилика....ххаахахахха
цитирай
29. mph - :)
22.05.2009 12:27
Сериозна тръпка е. От зимата чакам една лабрадорка да забременее. Но ако ми изпадне такова сбръчкано, ще те имам предвид.
цитирай
30. dostin - Дори..
22.05.2009 12:31
....и аз те имам на впредвид....само да се засечем на по бира и ти го давам....

http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/PVA%20Sponge%20Mop_367.jpg
цитирай
31. dorichela - Достин... с ръка на сърцето /и с мопа в другата/
22.05.2009 12:34
ще бъдеш уцелен от поразяващата ми точност!!! По добре донеси само синьото, да не те посиня с дръжката! хахахаха
цитирай
32. dorichela - mph
22.05.2009 12:40
Много си мил, благодаря ти :)
цитирай
33. johnniewalker - Провери какви евентуални проблеми имат...
22.05.2009 15:19
Знам, че ти звуча безумно, но повярвай ми няма по-тъпо нещо от това да внимаваш непрекъснато дали кучето ти е получило някаква екзема или има проблеми с дишането. По принцип за мопса не знам, но много ми наподобява на всички малки късомуцунести и късокосмести кучета, кото имат ужасно много проблеми с кожата и козината. Не забравяй и друго - кучето не е играчка. То изисква ужасно много грижи първите три месеца и редовни грижи винаги нататък. За размера те разбирам прекрасно, защото аз съм затворил един ретривър в апартамент, но какво да направя, че искам голямо куче. Джак ръсел териер и Бигъл са две според мен много удачни породи за градски условия. Поздрави и стискам палци за безпроблемно животинче!
цитирай
34. dorichela - Джони
22.05.2009 15:29
Наясно съм,че не е играчка и че иска грижи... не съм от тия дето като му се нарадват, ще го сложат в ъгъла и то ще стои като припарирано, далеч съм от тази мисъл :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3899758
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930