Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2009 17:57 - На малката дезертьорка
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2417 Коментари: 8 Гласове:
0



И ти замина малка гадинке.... Пак!...Заряза ни най-безУгледно, а уж тази година нямаше да ни изневеряваш... Но поне за теб знам,че ще се върнеш. Защото където и да отидеш, каквото и да правиш, знаеш, че ще се върнеш при нас :) Знаеш, че няма оттърване от нас! И ако не се върнеш, ще дойдем ние и става страшно! /П.С. Заплахата е реална, защото са твърдо решени да те преследват ония тримката.. :)/

Тази година, моля те намери си мъж – съгражданин да няма пак екскурзии тип “от единия до другия край на България” :) И кажи на моя еквивалент да не вършее толкова.. и умната с навежданията! Да не земе пак да се сецне... Че се притеснявам..     А на теб, по-висока стълбичка, за да ги стигаш тия пусти ягоди, че на високо растяли разбрах!

И.. ако видиш ония двамата, дето ни зарязаха първи, кажи им, че не сме ги забравили :) Просто си почиваме от тях! Ся ще си починем и от теб за малко / и най-вече няма да си купуваме винетки, защото няма какво да търсим в онази вилна зона без теб.../ :)

Ще ни липсваш много, малката! Чакаме си те...

Подпис: Твоите хора!

 

П.С. Днес четох, че един от изходите на летище София бил наводнен от две ревящи жени... Защо ли знам кои са?! :)



Тагове:   на малката,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - много мило послание!!!
30.05.2009 18:02
Поздрав!
http://www.youtube.com/watch?v=coY7YFzLkuI
цитирай
2. kass - Коя е дезертьорката? Много е мило, ...
30.05.2009 23:09
Коя е дезертьорката? Много е мило, но не разбрах коя е, нито онези тримата кои са?
цитирай
3. dorichela - единман
31.05.2009 02:30
Благодаря за поздрава!! :) Страхотна песен, не я бях чувала ... :)
цитирай
4. dorichela - кас,
31.05.2009 02:31
Дезертьорката е една приятелка, която замина на бригада, а ония двамката са едни други приятели, които заминаха преди месец и нещо и ще са близо един до друг. И за тях имам пост :)
А ония тримката са трима приятели/ки, които са твърдо решени лятото да отидат до Лондон,за да се видят :)
цитирай
5. johnniewalker - Кинти си требват
31.05.2009 12:44
Дори, явно нещата не са добре. Много тежко ги приемаш тия раздели, явно като мен си прикована в БГ покрай твойте хора. Ма що не ги оставиш - ще се върнат повечето. Поне с мен и с мойте така стана ;-) Пък след като се върнеш се чудиш защо ли си се върнал... абе нема оправия... мани
цитирай
6. dorichela - johnniewalker
31.05.2009 15:40
Аз знам,че ще си дойдат,ама все пак това са хора, с които съм всеки ден и се познаваме от 100 години, нормално е да ми е тъжно.. Знам,че е за кинти.. всеки гледа да се спасява по някакъв начин.. И аз съм се замисляла дали да не емигрирам пак... И аз се чудя защо се върнах,ама ей на.... наистина няма оправия:)
цитирай
7. leonor - Милата ...
31.05.2009 22:02
Така съм се нагледала на такива раздели ... и така не се свиква с тях за съжаление. :( Вече не броя пътите, в които съм се разделяла с близките си хора, не ми останаха пръсти на ръцете и краката. Но бъди позитивна, заради тях. Защото съм сигурна, че и на тях им е мъчно и биха имали нужда от малко сила от теб!
Поздравявам те с тази песен, за да ти дава сили. Не съм голям фен на цялостното творчество, но като един настоящ и вече почти бивш емигрант, я обичам. Заслушай се в припева:
http://www.vbox7.com/play:bad6c189
цитирай
8. dorichela - leonor
31.05.2009 22:18
Благодаря за поздрава, въпреки,е не си падам по стила. И аз се старая да не слушам или да им пращам тъжни песни,че за тях по-зле... Става им още по-тъжно... Затова гледам да ги усмихвам :)
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3891420
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031