Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 14:05 - От днес - без заплати
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14244 Коментари: 88 Гласове:
0

Последна промяна: 10.06.2009 14:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Миналата седмица.... края на седмицата.... Всичко върви нормално, стандартен работен ден. Нестандартна новина – “От днес без заплати”....... Секунди мълчание. Отговор: “От днес без работници”. Нищо не ме задържа там, вдигаме си чукалата с колегата и излизаме. Е, не крещим и не викаме, казваме си цивилизовано “Чао”. Все пак имахме много приятни мигове.... Но сега е “криза”, кво да се прави... Колежката остава. За нас - Сбовода! Почивка.... Време за размисъл. Време за промени.

Понеделник – добре дошли на пазара на труда. Здравей, Джобс! Обявки и обявчици, пускам СВ-нца, автобиографийки и други документчета, доказвайки, че аз съм човека за позицията.... Дори един съблогер си предложи помощта, искрено благодаря за което, няма да го забравя! :)  Резултат: много изпратени СВ-та, само 3 интервюта. Едното от които в агенция за подбор на персонал. Да видим каква ще я свършат :) Чакам мечтаната работа....

Няма и седмица откакто не съм работила, а вече изпушвам. Едно,че не мога да си позволя да седя без работа и друго, че не съм свикнала...Май май работя откак завърших училище.. или от малко преди това?! Мисля, че последно почивах някъде към август миналата година... И когато бях болна, малко след това, но то не се брои, защото да се вариш в собствен сос при 40 градуса, нещо не ми е най- приятната представа за Ваканция, но нейсе... Бенра, ти ми каза да си взема почивка... Е, взех си :) Нямах друг избор. Сега просто се надявам в създалата се ситуация, бързичко да си намеря работа... Че иначе ще си продавам дроба на черния пазар за органи :) Разбрах добре плащали...

Преди да предприема тези кардинални лишения с някои от органите ми, реших да проверя как стоят нещата с добрата стара хАмерика... добър сезон бях си изкарала там, но уви. Защо да не изтърва всички срокове, като мога пак като последния карък да отида във фирмата, когато е вече късно. Отново ти благодаря, Мърфи! Много твой човек съм станала... Може да ме вземеш за асистент и заедно да цакаме хората,а?! :)

Та така.... засега ще ви досаждам с опитите ми да си намеря работа, пък дано скоро да се похваля с нещо! Много ви усмивки от една безработна “неомъжена, без деца, активна шофьорка, с категория В, без нарушения и с много опит в съответните области, за които кандидатсва за работа” и т.н и т.н. :)




Гласувай:
0




Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - ауч
10.06.2009 14:11
много гадно. Успех с намирането на нова работа!
цитирай
2. hara73 - пожелавам ти
10.06.2009 14:14
от сърце, бързо да намериш работата която ти трябва. Знам че е трудно, особено сега, но понякога е въпрос на късмет. И аз всеки ден като говоря с шефа ми и обсъжаде ситуацията треперя, защото е въпрос на време да кажа на 5 човека, че ще останат без работа. Гадно е, но това са всекидневните неща от живота...Вярвам, че ще намериш, онова което търсиш.
цитирай
3. drblondy - уфф, много ги ненавиждам тия джобсове и разни...
10.06.2009 14:17
пращаш, пращаш и след втория месец си намираш работа от обява във вестника. Месец по късно всички фирми се сещат, че си им паращал документи. Пожелаваш им да си ги заврат в... и си изяждаш ушите от яд :)
Обаче пък, погледнато от добрата страна, както ние сме свикнали, избрала си идеалният сезон за почивка. Грабвай джапанките и... "здравей лято" на пълни обороти! :)
цитирай
4. dorichela - сиси
10.06.2009 14:17
Благодаря :)
цитирай
5. dorichela - хара
10.06.2009 14:18
И аз се надявам,че бързо ще се оправя... наистина е до късмет някой път :)
цитирай
6. dorichela - Блонди
10.06.2009 14:20
То хубаво здравей лято,ама ония пусти неща.. как им се викаше... ПАРИ.. :) спъват цялата ситуация.. :):):):)
цитирай
7. sowhat - успех дори
10.06.2009 14:24
надявам се бързо да се справиш !
цитирай
8. анонимен - Всяка нова работа е по-добра от п...
10.06.2009 14:25
Всяка нова работа е по-добра от предишната!!
И това е доказано вярно. Пожелавам ти много късмет, както и да попаднеш в подходящия момент на подходящата работа!
И запомни кризата е част от живота, а не както ни учеха когато бяхме малки, че е нещо лошо и се случвала само на неудачниците.

И в никакъв случай не се отказвай!!
цитирай
9. dorichela - sowhat
10.06.2009 14:26
Благодаря ти, мила :) Надявам се скоро да се изфукам с нова работа :):):):)
цитирай
10. dorichela - аноанимен
10.06.2009 14:27
Благоадря и на теб :) Няма да се предавам я... ако се предам закъде съм!? :) Поздрави и усмивки!
цитирай
11. pilcho - ...
10.06.2009 14:28
Всички ние, разбира се, стискаме палци!
цитирай
12. анонимен - Спри да търсиш
10.06.2009 14:31
Сега е момента да се запиташ дали Вселената не се опитва да ти каже нещо. Нещо като "Опитай сама" или "Запични собствен бизнес".

Поне чуй всичките оправдания, които умът ти ще измисли защо ти не можеш, ти си по-специална и т.н.
цитирай
13. mph - *
10.06.2009 14:31
Не е приятно, но пък всяко зло - за добро.
цитирай
14. dorichela - пилчо, анонимен, мпх
10.06.2009 14:33
Благодаря ви много и за подкрепата и за съветите! :)
Анониме, малко е трудно за дапочнеш нещо... без нищо :) Но след време кой знае....
цитирай
15. анонимен - Стискам палци!
10.06.2009 14:38
И аз ще кажа - всяко зло за добро!
( май е лесно да се каже, но когато ти се случи...)
цитирай
16. benra - и
10.06.2009 14:44
аз като русалия ще кажа-всяко зло за добро. Няма начин да няма начин.Пътят е само напред, а аз съм върло уверена, че всяка фирма губи ако не те наеме!
цитирай
17. martito - Стискам плаци!:) Горе главата!
10.06.2009 14:46
Стискам плаци!:)
Горе главата!
цитирай
18. tili - Моят син пък от днес
10.06.2009 14:48
сам си напуска сигурна и високоплатена работа, защото там не бил щастлив! Ще работи на свободна практика. Човек никога не знае дали е за добро или не. Сигурна съм, че ще се оправиш - както виждаш - всичко се движи и изменя. Горе главата!!!
цитирай
19. kass - dorichela
10.06.2009 14:50
много е кофти този момент, вече двама познати са безработни. Стискаме палци и дано скоро имаш повод да се похвалиш.
цитирай
20. анонимен - maria
10.06.2009 14:50
На нас не ни казаха ,че оставаме без заплати,просто не ни ги дават,защото шефа нямал пари.Криза е ...И даваме пари за да ходим на работа.
С подадена молба за напускане съм...
цитирай
21. kapricia - :о)
10.06.2009 15:06
Съчувствам ти - преди няма и два месеца минах по този път. На втората седмица вече ми идваше да изям стените вкъщи. Обаче в края на краищата успях и си намерих сто пъти по-добра работа. И ти ще успееш - сигурна съм.
Късмет! :о)
цитирай
22. анонимен - Споко бе!
10.06.2009 15:35
криза = добра възможност :-)

\m/
//
цитирай
23. dorichela - злика, каприция, кас, бенра, мария, тили, мартито
10.06.2009 15:38
Благодаря ви на всички още веднъж... Ще се оправим, къде ще ходим.. ако почна да гриза стените в къщи, ще кандидатствам за вътрешни ремонти,хаха :) Една затворена врата = две отворени! :)
цитирай
24. dorichela - сим62
10.06.2009 15:46
Ще се подкрепяме в тия моменти :):) Стискам палци и на теб! :)
цитирай
25. bodi - Всяко зло за добро.
10.06.2009 16:17
Когато една врата се затваря пред теб, значи друга се е отворила някъде.

Желая ти успех в намирането !
цитирай
26. boyoto - Горе главата,
10.06.2009 17:01
аз съм сигурен, че всяко зло е за добро.... Дано днес е минало добре интервюто, стискам палци и аз :)@! Ако не стане, вместо за хАмерика, замисли се за Шопия, тук няма как човек да иска да работи и да не го прави ;)
цитирай
27. pelikan4o - алее айде дано успееш ;) стискам ...
10.06.2009 17:03
алее айде дано успееш ;) стискам палци :) а за Мърфи не се знае... където най-малко очакваш там може да те вземат ;)
цитирай
28. dorichela - Благодаря ви момчета за подкреп...
10.06.2009 17:06
Благодаря ви момчета за подкрепата....
бойо, само аз липсвам в софия.. :):):):)
цитирай
29. artanis - Тези неща се случват непрекъснато
10.06.2009 17:19
В Пловдив много хора останаха без работа напоследък. Това не е много приятно. Ако искаш да работиш за себе си, Пловдив е ОК, но ако искаш да си работник, който има шеф, София е за теб.

поздрави и успех:
цитирай
30. анонимен - А на бас, че блогърът предложил си помощтта е july26
10.06.2009 17:23
Човекът е състрадателен и наред предлага работа на закъсали девойки, ако може да ги изчука.
цитирай
31. dorichela - артанис
10.06.2009 17:35
Засега ми стига и да съм работник и да си взимам заплатата :) Поздрав!
цитирай
32. dorichela - ананимен
10.06.2009 17:38
всъщност много хора вече ми предложиха помощта си и не мисля, че е користно!
цитирай
33. potrebitelskoime - ако бях работодател
10.06.2009 17:43
и аз щях да ти предложа работа, разбира се, напълно безкористно
цитирай
34. анонимен - Само не разбирам
10.06.2009 17:45
защо колежката "е останала" на работа - едва ли би могла да те превъзхожда.
цитирай
35. borsi - Аз пък мислих, че криза няма. Ами ...
10.06.2009 18:05
Аз пък мислих, че криза няма. Ами така де :) Миналата година нали говориха, че даже ще внасят виетнамци и руснаци да работят
цитирай
36. анонимен - borsi,
10.06.2009 18:19
Не само говореха, в нашия град ги внесоха. И после ги предлагаха на пазара като работна ръка?!?!?!?!?!?
цитирай
37. artanis - borsi
10.06.2009 18:28
В Пловдив вече положението е супер зле. И ще става все по-зле. В София положението е сравнително зле и ще става по-зле.

dorichela,

В момента в Пловдив всеки търси да съкрати разходи и не е най-подходящият момент за наемане на нови хора на твърда заплата. От друга страна, всеки иска да увеличи продажбите, така че ако разбираш от продажби, това е възможност за теб. Но там се работи на процент.

В София пък все още има големи компании, които наемат работници, но в общи линии да живееш в София е скапано.
цитирай
38. nostalgia - Успех с намирането на нова работа!
10.06.2009 18:32
Успех с намирането на нова работа!
цитирай
39. cecka1504 - Стискам палци! Дано скоро да се п...
10.06.2009 19:27
Стискам палци! Дано скоро да се похвалиш, че си намерила мечтаната работа! Между другото Джобс-чето на мен ми свърши добра работа. На второто интервю преди близо две години ми излезе късметът.
Успех!
цитирай
40. edinman - Късмета ще те споходи
10.06.2009 19:58
убеден съм...и аз извървях този грапав път!
цитирай
41. smileysmile - Стискам палци скоро да си намериш ...
10.06.2009 20:01
Стискам палци скоро да си намериш работа, въпреки че е криза (: Хубава вечер ти желая (:
цитирай
42. анонимен - Кризата си има и добрите страни. ...
10.06.2009 20:04
Кризата си има и добрите страни. Отсява лошите работодатели, лошите работници, лошите кредити и прочие неконкурентноспособни обекти и субекти. Поне на теория е така. Сега като си намериш нова работа, вече ще си сигурна, че си попаднала в стабилна фирма. Успех! :-)
цитирай
43. dorichela - :)
10.06.2009 20:21
potrebitelskoime - Е, другия път :) Като си направиш фирма, викни ме! :)

parasol - ами не знам защо остана.... честно казано... избора беше неин да не напусне. Може би има нещо впредвид, но аз без заплата не мога да работя...

borsi, russalia да ви кажа, ако си опъна малко очите, ставам за китаец :):):)

artanis аз за софия имам предложение, но не съм сигурна че мога да живея и работя там, а и работата с квартирата и пътните.... нали ме разбираш. А не искам да подвеждам човека и да отида в софия и след 1 месец да кажа, ми не мога заради еди какво си. Ще се боря в пловдив, пък все ще изкочи нещо! :)

nostalgia, Цеци, смайлисмайл, edinman ... Благодаря ви :):) То с толкова позитивно мислене, вярвам, че скоро ще стане :)

експлорър... Мноооого си прав!! :) Дано! :) Поздрав!
цитирай
44. rummi - успех!
10.06.2009 20:39
да не забравиш да се похвалиш :-)
цитирай
45. dorichela - румми
10.06.2009 20:42
То ще се чуе, повярвай ми :):):) И Благодаря :)
цитирай
46. redhead - Кофти новина:(
10.06.2009 21:34
Би могло да се случи на всички ни. Но в подкрепа на горните мнения и най-вече на drblondy, бих допълнила нещо практично към приятното - намери си работа по морето - така хем средства за преживяване, хем места за забавление;))). В никакъв случай не подценявам квалификацията ти,препоръчвайки не толкова престижна работа, просто понякога една стъпка назад, може и да доведе до стъпка нагоре. P.s. позволявам си да говоря на "ти', защото отдавна чета приятните ти писания. Успех
цитирай
47. malkiatprintz - Няма начин да няма начин ;)
10.06.2009 21:58
Това, което ти трябва, ще се появи в идеалния за теб момент :)
цитирай
48. dorichela - redhead
10.06.2009 22:15
Благодаря ти много за милите думи :) И разбира се, че може да ми говориш на Ти :)
Колкото за морето и там горе долу е същата работа изпуснах времето за запълване на местата, а и някои хора си имат години наред същия персонал... Но не спирам да търся де :)
цитирай
49. dorichela - малкия принц,
10.06.2009 22:16
Несъмнено... :):):)
цитирай
50. flyco - ...
10.06.2009 22:44
Готова ли си да работиш каквото и да е?
Готова ли си да работиш за половината от парите, които си вземала досега?
цитирай
51. dorichela - флайко
10.06.2009 22:49
Зависи какво имаш предвид под "каквото и да е".... за парите не искам много... :)
цитирай
52. flyco - Re: 18.
10.06.2009 22:49
tili, кажи му, че проектант на свободната практика без "колектив" е за никъде.
цитирай
53. fr0 - така е.. лайф ис харш
10.06.2009 22:51
така е.. лайф ис харш
цитирай
54. flyco - Re: 43.
10.06.2009 22:57
Кризата няма добра страна, поне в България. Тук не успява по-добрия, а този който има брат във властта. Кризата ще помогне на ГЕРБ, защото ударените от нея ще си помислят, че като гласуват за бъдещата власт ще станат част от нея и това ще им помогне да "изплуват". Лошата новина е, че местата вече са заети, резервите също. Свободни са само илюзиите.
цитирай
55. nkf - Успех в търсенето...
10.06.2009 23:05
Успех в търсенето...
цитирай
56. flyco - Дори,
10.06.2009 23:05
колежката, която е останала ще взема заплата, може би намалена, но ще взема. Шефа е имал нужда да съкрати персонал, но ви е предложил сами да решите кой ще напусне и ти си се "хванала". Ако бяхте останали всички наистина щеше да спре плащанията докато някой не издържи и напусне. Накрая ще останат толкова колкото му трябват и те пак ще вземат. Проверка за лоялност е това.
цитирай
57. dorichela - флайко
10.06.2009 23:10
Не съм толкова черногледо настроена... все си мисля,че ще си намеря работа. Аз не ламтя за някакви постове или за власт. Аз съм нормален човек и искам нормална работа, нещо което съм способна да върша и ми хаерсва. А определено не ми харесва да съм горе по етажите и всеки да ме плюе :)
цитирай
58. flyco - Re: 58.
10.06.2009 23:18
Съчувствам ти! Много е гадна ситуацията, когато бях без работа ми е идвало да не си казвам образованието защото като го чуеха и си мислеха, че ще искам много пари. Дано не ти се налага да преживяваш унижения от тъпи "работодатели". От все сърце ти пожелавам бързо да си намериш подходяща работа, такава която ще ти носи удовлетворение!
цитирай
59. dorichela - и още нещо
10.06.2009 23:19
Теста за лоялност го минахме преди няколко месеца.... когато пак казаха без заплати.... и ние казахме ок, оставаме, ще се оправим. Тогава просто ни намалиха заплатите... Но тогава имаше работа и се правеше %. Сега си е просто гавра. И не е това начина да задържиш служител, нали?
цитирай
60. flyco - Re: 60.
10.06.2009 23:21
Това не го беше споменала в поста, нямаше как да знам, че вече се е случило.
цитирай
61. dorichela - flyco
10.06.2009 23:24
Ми то.. няма значение вече.. важен е крайния резултат :)
Но мерси за пожеланията... и аз се надявам скоро да си имам нова работа :)
цитирай
62. malkiatprintz - Флайко е права, че това може би е п...
10.06.2009 23:26
Флайко е права, че това може би е проверка за лоялност към фирмата, но пък на мен ми писна да ми проверяват лоялността на мой гръб. Възложителят възлага работа на работодателя и му плаща 3000 лева, работодтелят я възлага на мен и ми плаща 500 лева, с останалите 2500 се мята на джипа и махайки ми вика "Криза, братчед, кво да праиш!..." Щото видиш ли, кризат е само за тях, ние цъфтим и пъпим... Айде малко да ги научим и тях на лоялност!
цитирай
63. dorichela - малкия принц
10.06.2009 23:28
Аз се имам за лоялен работни, но на всеки се е случвало да го проверяват. Но от тия "проверки" като станат многократни, значи нещо нямаш доверие на персонала си.. а нямаш ли доверие, всичко е ясно. Но може и по друг начин да се каже. Не да те карат сам да напускаш :)
цитирай
64. анонимен - Някой слуша ли редовно "Нощен Хоризонт"?
11.06.2009 00:09
Без западен аналог! :-D

\m/
//
цитирай
65. dorichela - анонимен 65
11.06.2009 00:12
Вие трябва да сте драгия злика, само той използва този знак.. запазена марка :):):) Не го слушам, но ако споделиш, че има нещо интересно, го пускам на мига! :)
цитирай
66. artanis - за лоялността и други глупости
11.06.2009 00:15
Работодателят ти просто се е издънил. Обаче, понеже той е работодател, а ти - служител, ти си го отнесла. Така, че нищо не е зависело от теб, освен може би когато си постъпвала на тази работа. За това е по-добре да работиш за себе си. Там поне си сигурна, че ако се издъниш, то вината ще бъде само твоя.

И всички други мениждърски глупости за работа в екип, мотивация и т.н. са пълен bull shit, защото всичко е докато един щастлив ден, работодателят ти не дойде при теб и не ти каже, че няма пари да ти плаща. Колежката ти, която е останала, не знам колко ще издържи. Освен липсата на заплата, обаче, може да си докара и тежка депресия.

Виновна е ултра тъпата народна мъдрост "За лудо работи, за лудо не стой".

От тук нататък, най-важното е да решиш какво искаш, да прецениш доколко е възможно и да работиш, за да го постигнеш.
цитирай
67. анонимен - Няма
11.06.2009 06:49
Да ти метна някой лев ? Трябва ми IBAN, ЕГН и имена. Няма да са много, но колкото да изкараш месеца... ;)
flab`at`mail`.`bg
цитирай
68. timmyd - Желая ти успех
11.06.2009 09:04
и позитивни мисли!
цитирай
69. анонимен - http://prize.bg/vilenceto3
11.06.2009 09:52
ВИЖ
цитирай
70. dorichela - аноанимен 68
11.06.2009 11:55
метни го на някое дете в беда или в някой детски дом, там винаги има нужда. Аз ще се оправя :)
цитирай
71. dorichela - Тими,
11.06.2009 11:55
Благодаря :) Усмивки за теб!
цитирай
72. princesss - Дори, аз естествено пристигам с ...
11.06.2009 13:08
Дори, аз естествено пристигам с огромно закъснение, но наистина ти съчувствам :(
цитирай
73. borjanmljakov - Моля ви, не се притеснявайте за нищо,
11.06.2009 13:29
защото блогерката сисидъбест смята да посвети няколко постинга на Айнщайн и така всичко ще бъде наред. Той е любимият й учен.
цитирай
74. dorichela - princes
11.06.2009 14:25
На всеки се е случвало да остане без работа... :) Мерси за подкрепата и съчувствието, ама ще се оправим, нали така :):):) Упорито ровим за нещо ново :):):)
цитирай
75. dorichela - Борянмляков
11.06.2009 14:27
Не се притеснявам... поне засега :)
А относно постингите за Анщайн, Вие сигурно сте специален, след като знаете за какво предстои да пише :) Поздрав!
цитирай
76. johnniewalker - ЕЕЕЕЕ мацка...
11.06.2009 15:55
не така... Тва е голяма тъпотия с тая шибана криза, ма кво да се прави. Бориме се да оцеляваме, ма ни ма кефи убаф човек кат теби да е в принудителна почивка. Стискам палци, че е големо дрвото ф момента! Пък докат стане си почивай активно, че кой знае кога е следващата почивка ;-)
цитирай
77. dorichela - Джони
11.06.2009 15:57
И аз това си викам... принудителна,ама почивка... почивка, ама принудителна... И без това не бях почивала одавна.. Ама ако до седмица две си намеря и нова работа, ще е прекраснотия :):) Поздрав!
цитирай
78. анонимен - днес този блог е бил прочетен от н...
11.06.2009 20:00
днес този блог е бил прочетен от няколко десетки хиляди хора - беше отпечатан на страниците на в-к Труд; въпреки, че текстът навява известна тъга, това си е повод за поздравления :-)
цитирай
79. dorichela - експлорър
11.06.2009 20:19
Отпечатън във вестник Труд ли?
цитирай
80. анонимен - точно така,
11.06.2009 20:24
вестник Труд, днес.
цитирай
81. dorichela - експлорър
11.06.2009 20:29
Имаш ли броя? :) Би ми било интересно да го видя :)
цитирай
82. flyco - :)
11.06.2009 20:51
Да, видях го, на стр. 10-та.
цитирай
83. dorichela - И аз го видях :)
11.06.2009 23:30
Одеве си взех вестника.. :) Т.е. ми го донесоха :)
цитирай
84. анонимен - :-)
12.06.2009 10:00
:-)
цитирай
85. анонимен - #67 Артанис е прав. Най-продукт...
12.06.2009 12:47
#67 Артанис е прав. Най-продуктивно е да работиш за себе си. Аз успявам някакаси да съчетавам и наемната и частната работа и се правям. Никога не съм разчитала на само на заплата и ми е трудно да си представя как им стига на другите.
Мисля, че спомена че си свободна бяла жена:)) т.е. можеш да бъдеш мобилна, стига да го искаш.
Изобщо смятам, че има възможности, стига да знаеш какво искаш.
цитирай
86. dorichela - аноанимен 86
12.06.2009 12:52
Ами за момента нямам възможността да започна нещо свое :) Но за в бъдеще, всеки има такива идеи :) Поздрав!
цитирай
87. анонимен - Днес и аз прочетох статията в "Труд".
14.06.2009 21:18
Браво на теб! Поздравления!
цитирай
88. dorichela - Русалия,
14.06.2009 22:17
Благодаря ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3901243
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930