Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 12:27 - Предимството на ВР пред РВ
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2871 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2009 18:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Предимството да си с Врачанска регистрация в Пловдив – Голямо!! :) Тъй като колата, която си купих още не съм я прехвърлила /не по моя вина разбира се.../, все още ми седи прекрасното ВР отпред, вместо нашенското си РВ, та ми се случва да получа “бонус” за това, че не съм местна :)  Днес например, карайки към поредното интервю, нахлувам в Тракия. Необятен квартал на блокове с цифрички и номерца, които са подредено по всякакъв друг начин, но не и по ред. Така де, иначе няма да е интересно :) /Което ми напомня как един ден, в търсенето на къща за продаване в “маалата”, когато отидохме на номера, се оказа,че манго се е преместил, но си е взел табелата с него. Така де, няма да си сменя и адреса..... и в Тракия същото..../ Та търся аз кодовото блок 194, което според БГмапс е някъде около Кауфланд, но малшанс... Не беше там... Какво да правя? Да гоня цифри – не става... Един ден си спомням как търсих сто-седемдесет-и-някой-си блок... който така и не намерих, но който след това разбрах, че му викат “Испанските къщи” /не знам испанци ли живеят там, испански сериали ли гледат, или тези, дето са ги строили са били испанци, но не е важно.../. Номер няма. Всички знаели, че номер сто-седемдесет-и-някой-си е всъщност Испанската къща.. И аз вече знам! И вие да знаете! Но днес търся 194. Което е къде-къде напред от Испанските къщи... Гледах точката на Бгмапс, но... няма го моя блок! Не беше там, където е показан... Не беше и на 1 км по-назад... Май бяха някъде около 2.... Вярно,че има разминаване в картите, но чак пък толкоз?! Както и да е... Намирам блок 196... охо, близо съм! След него 195, О, Чудеса!! Предполагам, че идва и моя... 194... ДА!!! Ама НЕ!!! :) Разбира се,че не е там... Защо да е там.... Като може да го няма... Започва се едно въртене из едни улички, бре викам си тук ще да е,няма къде да бяга... Ама се оказа,че е избягал. Спомням си за друг случай, където Търсех улица Балкан 35/ отново в маалата, не знам каква беше тая промоция на апартаменти там.../ и след 1 час обикаляне се оказа, че номер 35 е между 46 и 48 /или нещо такова, помня че бяха четни/... Мистерия... Което ми напомни, че Тракия не бива да ме изненадва с нищо... Звъня на един истински тракиец да го позапитам къде се намира това чудо на природата, но той дава уклончиви отговори, звъни ми след 5 минути и заключва с “Ми не знам, някъде около “Детски свят”... Или Мебелна къща... Абе там е!”Уби ми мечтите! Решавам да спра един любезен бакшиш, който ми обясни всъщност кой е блок 194, естествено, този, около който обикалях вече 30 мин /и на който му пише номера само на 1 от входовете, напечатано на лист А4/, запътих се натам, обясниха ми как ще работя 4 дни по 12 часа /2 дневни, 2 нощни/ и после 2 дни ще почивам, казаха ми, че ще взема крупната сума от 340 лева на месец /О,боже, къде да инвестирам!? Стоковите борси ще ударят тавана с моите крупни средства, които мисля да вкарам там.../, при което взех да смятам само горивото и въртенето в кръг докато отида.... И май май няма да го бъде... Та мисълта ми беше, че като си с Врачанска регистрация и то в Пловдив, може да питаш за всяка глупост къде е, и всеки ще те опъти и ще ти даде път /още повече жена шофьор “Абе дай да я пусна по-добре, отколкото да задръсти тук улицата”/ и няма да се срамиш, че не знаеш къде е 194 блок! :)



Гласувай:
0



1. kapricia - Трябва да си купя кола явно!
16.06.2009 12:31
Цял живот живея във Видин, а все още успявам да се изгубя в един-два от крайните квартали.
И книжка ще трябва да изкарам явно, но това са подробности. :о)
цитирай
2. julllinkata - Хаха
16.06.2009 12:33
Този квартал е ужас. И аз съм се мотала с един приятел там. Но май във всеки град има такива. Навремето живеех в "Дианабад" в Сф - блок 13, до него 64. Ако искаш-схващай логика:Х :)
цитирай
3. dorichela - Каприция, Джулинка
16.06.2009 12:34
Ама поне има емоция... :):):) И важното е,че и Тракийци не знаят къде е блока, освен ако не живеят в него, хаха :)
цитирай
4. sisithebest - хехехехе,
16.06.2009 12:48
голямо приключение :)))))))
цитирай
5. boristodorov56 - Все пак си се оправила.
16.06.2009 12:49
Блок 43 е до 310.
Блок 310 е до 7.
Познай от три пъти - 44 и 311 къде се намират.
цитирай
6. анонимен - dorichela,
16.06.2009 12:50
Снощи прочетох тук нещо, което ми хареса.

http://burberry.blog.bg/?favorite
цитирай
7. dorichela - :)
16.06.2009 12:56
сиси - такова си беше :)

Боре - мдаа, Тракия е една голяааааама мистерия :):)

Русалия, много е право момичето, точно така е по интервюта :)
цитирай
8. tili - Момиченце, ти много смело
16.06.2009 12:57
се вреш из комплексите! Аз като се набутам някъде и като ми изчезне Витоша от погледа - изпадам в паника. Тръгвам след някой автобус - все ще ме изкара на някъде. Таксикарите също вършат работа, но като возиш пияници нощем, купонджии де...
цитирай
9. dorichela - Тили, нямам друг избор, вра се като ...
16.06.2009 13:03
Тили, нямам друг избор, вра се като хрътка да си намеря мястото на интервюто,хаха :)
цитирай
10. artanis - от поста ти разбирам
16.06.2009 13:34
че горе-долу сме комшии.

За Тракия - не е лош квартал, но е много далече от града. И е устроен краен квартал, не е като Овча Купел в София, примерно. За сравнение, сигурно дори и тези, които живеят в Овча Купел не могат да се ориентират в квартала си, особено през нощта, когато няма и светлина.

Все по-малко хора в Пловдив могат да се похвалят, че взимат заплата, каквато и да е. 340 е малко за 12 часови смени, но може би ще намерят някой, особено местен, за който няма да е проблем, че работи в Тракия.

Моят съвет към теб е в момента да не инвестираш никъде (в акции), независимо дали взимаш заплата или не. Ще си загубиш парите.

поздрави:
цитирай
11. artanis - tili
16.06.2009 13:37
Тракия не е просто комплекс. Той е като един ъпгрейднат Младост. Няма нищо общо с Овча Купел, Дружба, Люлин и Манастирски Ливади.

и на теб поздрави:
цитирай
12. malkiatprintz - Мдам, по тези комплекси човек тр...
16.06.2009 16:31
Мдам, по тези комплекси човек трябва да е изкарал курсове за ориентиране, бойскаути, оцеляване и какво ли още не... :)
цитирай
13. анонимен - София, Младост 4,
16.06.2009 17:41
блок 458 е в района на 418, 439 и 426, също и 325. Само по себе си, това не е трагедия, мъката идва от факта, че е сравнително нов блок и доскоро го нямаше по картите. Мой познат, картоиздател (картите Дата-мап) наскоро се беше загубил в "джунглата", опитвайки се да намери въпросния блок. и вместо да се ориентира по собствените си карти, се налагаше да го "съветвам" по телефона :-)
цитирай
14. dorichela - artanis
16.06.2009 18:37
Ще се въздържа от инвестиране по разбираеми причини :):):):) Благодаря за съвета! Поздрави и на теб! :)
цитирай
15. dorichela - Малкия принц
16.06.2009 18:37
Вече съм спец.. не можеш да ме барнеш на тема Тракия, хаха :)
цитирай
16. dorichela - Експлорер,
16.06.2009 18:39
и аз сега на виден Тракиец му обяснявам къде е 194 :):):)
цитирай
17. johnniewalker - ХАХАХАХАХА
17.06.2009 10:10
Е ти май си била на Сървайвър Пловдив. Също и крупната сума, която предлагат е опит дали може да се оцелее. Джиткай колето докат има бензин, после ще му мислим. Стискам палци за някое нормално предложение в малко по-ориентиран квартал ;)
цитирай
18. artanis - какъв бензин
17.06.2009 10:25
в Пловдив отдавна се кара на биодизел. Може и на ползвано олио, от ресторантите :)
цитирай
19. dorichela - Джони
17.06.2009 11:32
определено скоро време ще стана истински сървайвър в тия условия.. :):):)
цитирай
20. dorichela - артанис
17.06.2009 11:33
моята количка едва ли ще тръгне с олио.. :):) Далече съм от био-то... яко бензинец и това е... :)
цитирай
21. artanis - сложи си една газова уредба
17.06.2009 13:14
Харабия :)
цитирай
22. dorichela - артанис
17.06.2009 13:24
Тя газовата ми ще струва почти колкото колата,хаха :) Пълна инжекция е,а такава газова е 1000 лева поне.... Ама ми е 1,3 двигателя и трябва да ти кажа, че с тая газова,няма да мога да дигна и 50 :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3902705
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930