Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 11:23 - Силата на позитивното мислене
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14984 Коментари: 26 Гласове:
1



              Спомням си преди няколко години ми попадна тази книга - Силата на позитивното мислене. В нея става дума за това как само с помощта на позитивно мислене нещата се нареждат само.. и то в положителна посока. Автора дори твърди, че абсолютно всяка позитивна насочена мисъл ще се осъществи рано или късно. Е, аз не си пиша позитивни мисли в тефтерче, не си ги повтарям по няколко пъти на ден. Просто вярвам в добрите неща, които могат да /ми/ се случат...
              Е, не казвам, че като си мислим "Ще спечеля милиони от лотария, ще спечеля милиони от лотария" ще стане непременно. Но просто, позитивните мисли влияят добре на самия човек, който си ги мисли /стига да сме искрени ;)/. Сигурно има нещо вярно в това, че като си мислиш хубави неща, позитивната енергия привлича такава към самия теб... Склонна съм да вярвам, защото когато съм намръщена, всичко ми се струва сиво, скучно, еднообразно, дори нещата, които обичайно са ми приятни, тогава не са. Или поне не искам да са. Искам да си се намръщя и да ми мине.
             Но когато съм в добро настроение, се старая да заразя всички с него, Когато си с усмивка на уста, хората гледат с друго око на теб. И те се усмихват /макар и мислено ;)/. А някои се усмихват и наситина.. А това определено влияе добре. Да гледаш усмихнати, вместо намръщени хора си е друга работа... 
             И все пак всичко опира до желанието да търсим позитивната страна на нещата... Напускане = безработица, но и = на нови възможности за реализация. Раздяла с някой = мъка, но и = на порастване, откриване на нови хоризонти. Всяка монета има две страни. Нека от тъмната да си вадим поуката, а светлата да ни води.
            Сега тествам позитивното мислене в насока - новата и готина работа. Мисля си как скоро ще си намеря такава... и ако /като/ стане, ще свиркам! ;) Да знаете,че действа и да почвате и вие да мислите позитивно в дадена насока. Или във всяка... Май така ще е най-добре. 



Гласувай:
1



1. mph - :)
19.06.2009 11:33
Жалко, че не се получава с лотарията.
цитирай
2. анонимен - О да.....
19.06.2009 11:37
Позитивното мислене винаги помага!Можеш дори да се самоизлекуваш само със силата на позитивната мисъл!!Усмивката и добрата дума винаги са били по-силно оръжие от грубата сила и агресивния тон!
Пожелавам ти съвсем скоро да си намериш подходяща работа!!Вярвай и не забравяй да се усмихваш:)))
цитирай
3. soleilelle - :)толкова хубави и позитивни ми...
19.06.2009 12:07
:)толкова хубави и позитивни мисли:)
и мен ме усмихна :)
от сърце ти пожелавам ,,готина работа.,,:)
..и после ще черпииииш ,нали(?) :)))
цитирай
4. allbi - абе то е така ама и не е така...
19.06.2009 12:08
аз малко да се отпусна и захиля...
и съдбата ми шибне някой неочекван удар
и позитивността ми се прецаква и изпадам
в другата крайност...
цитирай
5. dorichela - mph
19.06.2009 12:17
Там става само с късмет... :):):):) Аз не искам от лотарията,че тия пари само объркват нещата... Да си бачкам пък... квото си спечеля :)
цитирай
6. dorichela - Солей
19.06.2009 12:18
Радвам се много,че те усмихнах :):)
цитирай
7. dorichela - Вихре
19.06.2009 12:19
Тъй, тъй.. мислим мощно позитивно! :)

И забравих.. ще черпя много ясно,ако стане!! :):):)
цитирай
8. dorichela - Алби
19.06.2009 12:20
Да знаеш,че това е моя приятел Мърфи.... Той е такъв... :):)
цитирай
9. kass - dorichela
19.06.2009 12:49
Ами как да ти кажа, аз все съм си позитивна, такава съм родена. Патологичен оптимист и ентусиаст, понякога чак си създавам проблеми за равновесие или се натъжавам от някакъв глупав филм, за да се чувстам и тъжна понякога /някаква странна вътрешна необходимост, която не разбирам/. Оставала съм без работа, зарязвали са ме гаджета и какво ли не, страдала съм...но мамка му никога за дълго...Просто не мога...Не обичам да се оплаквам и кой знае защо, вратичките се отварят сами пред мен...Не мисли положително, а живей положително. Когато се разведох бях съкрушена, светът ми се срути и бях уплашена как ще се оправям сама, колегата ме разсмиваше и през деня беше лесно, но вечерта никак и както си седях една вечер в кухнята, едно гълъбче кацна на прозореца. Може да се пукнеш от смях, но в този момрнт си казах: "Светът не толкова гаден, щом има гълъбчета, които да кацат на прозореца ми..." После вече нищо не бе в състояние да ме депресира...
цитирай
10. dorichela - Касс, за това усещане говоря. . . ...
19.06.2009 12:51
Касс, за това усещане говоря... Въпреки всичко да намерим сили да станем и да видим хубавите страни. Поздрав!!!!! :)
цитирай
11. mathilda - + + + + + + +
19.06.2009 13:18
ето това са положителните ми мисли за днес :)
цитирай
12. dorichela - матилда,
19.06.2009 13:25
хахахах, доооста положително!! :):):) ++++++++++++++++++++++++++++++++++ Ето ти и от мен :) Усмивки!
цитирай
13. анонимен - здравей от марио
19.06.2009 19:13
Не можах днес да ти хвърля и двете си сини очи, но сега ще наваксам.В твоя ред на позитивизъм ще си позволя да ти кажа мойте две мисли,които ми помагат.,,Всяко зло е за добро,, и ,, Не знаеш какво печелиш, когато губиш,,.Хареса ми днешният ти постинг, дано да не съм го предизвикал аз със снощният ми негативизъм.Усмихвам ти се широко, макар, че съм уморен да намръщване.Поздрави.
цитирай
14. malkiatprintz - Определено действа, Дори, поня...
19.06.2009 22:20
Определено действа, Дори, понякога, когато сме насред вихър от проблеми е трудно, но малко повече позитивизъм и действа ;) Е хайде де, ще свиркаш ил за тази работа най-накрая? :):):) Поздрави :):):)
цитирай
15. dorichela - неанонимен ми Марио,
19.06.2009 22:27
И да си го предизвикал ти, виж какво хубаво нещо се получи в крайна сметка,а?! :) Харесаха ми твоите позитивни мисли... Една неуморена усмивка от мен!
цитирай
16. dorichela - Малкия принц,
19.06.2009 22:28
Така ще се разсвиря от щастие,че фанфари ще чувате,хаха :) Усмивки за теб!
цитирай
17. анонимен - защо не съм малкия принц
19.06.2009 22:45
И как ми е криво от неговото свойско ,,ДорИ,,и твоите щастливи фанфари.Щях да пийна едно питие днес в компания,но сега ще са повече със сигурност.Как ме боли ревнивото ми око.Един анонимен Марио.
цитирай
18. dorichela - неанонимни ми Марио,
19.06.2009 22:56
защо ревнувате? И вие може да ме наричате Дори:) Фанфарите ще чуят всички.....
А питиетата.. нека има едно и за мен :)
цитирай
19. анонимен - Дори
20.06.2009 00:03
Питието за тебе остана недокоснато.Пловдив не е толкова голям град, че да не се засечем някъде.Знае ли човек.Питиета много, теб те няма.И утре е ден.Марио.
цитирай
20. dorichela - Марио
20.06.2009 00:07
не ми каза къде да дойда да си взема питието :) А и си много потаен...много анонимен, въпреки,че ми напомняш ми на един съблогър :)
цитирай
21. tili - Поздрави
20.06.2009 00:45
и от мен ;-)))))) Съвсем позитивни!
цитирай
22. dorichela - тили
20.06.2009 00:56
Благодаря подобно :) Само хубави мисли!
цитирай
23. pelikan4o - аа действа, действа. . . . :) ако си ...
20.06.2009 02:23
аа действа, действа.... :) ако си реалист, разбира се...
само да вметна, че трябва добре да обмислиш какво точно искаш, че понякога става страшно мазало ...
цитирай
24. dorichela - Аз не съм мегаломанка ;) Скромни ...
20.06.2009 02:26
Аз не съм мегаломанка ;) Скромни цели имам... работа :):):) Засега, хо хо хо :)
цитирай
25. анонимен - дори
20.06.2009 10:26
Не съм потаен.Прочетоп просто стари твои постинги и се смах на тракийските дебри.За жалост не съм ти съблогър, но щеше да е хубаво, ако ти бях съсед.Привет от Марио.
цитирай
26. dorichela - Марио,
20.06.2009 11:46
Чети,чети, че като се регистрираш да имаш време само да пишеш,а аз да чета чета..:) Радвам се,че си се смял. Поздрави!
П.П. За съсед.. града е малък, така че всички сме съседи! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3896130
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930