Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 12:14 - Издънки
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4832 Коментари: 23 Гласове:
0



Тъй като напоследък се издухвам от моята безработица, се опитвам да се сещам само за хубави неща, или по-скоро смешни, които са ми се случвали наскоро... С надеждата пак да се развеселя. С изключение на китайците, които стават все по-настоятелни и все по-често се обаждат /добре де,обещавам да преинсталирам.../, се сетих и за една друга случка наскоро.

Наложи ми се да си сменя 3 пъти номера в рамките на половин година, в резултат на което в контактите ми настъпи невъобразима каша... стари и нови номера се оплитаха, някой оставаха в телефона, други в картата, беше едно местене, едно актуализиране.. Това доведе до една.. пълна лудница!

Издънка номер 1:

Та решавам аз да звънна на едно приятелче за рожденния ден, тъй като с него малко сме поизгубили връзка, но по празници задължително си пишем и се чуваме. Та звънкам аз и с весел гласец казвам: “Алоооо, има ли рожденници!?” :) На което още по-меден гласец ми казва: “Неееее, нямааааааа”. Викам си ах, този шегаджия!! “Как да нямаааа,да не тее срам,че одъртяваш, Коцееее?”. На което гласеца отвръща: “Неее, ама Коцето вече го нямаааааа на този номеееер”. Шах.... и мат :) Смотолявам едно “Извинете”, на което момчето отсреща ми отвръща със смях и благодарности все пак за честитенето и си казваме чао.

Издънка номер 2: /не е моя, но пък добре се получи/

След като ме зарязаха с смс /на именния ми ден, какъв страхотен подарък :)/ и отказваха да ми върнат картата, отидох до Глобул, за да кажа, че съм я изгубила. Извадих си дубликат и тъй като вече бях подписала договор, реших да си я ползвам.. За щастие или не, доста бързо ми я активираха, така че предходния й собственик не се е усетил и малко след това получих смс “Мило, след еди си колко време съм пред вас, ще те стрелна да слизаш, целувам те”. Хм, май ми стана ясно защо е била раздялата. Еди-си-колко-часа дойде и телефона звънна. После пак. И пак. И така 19 пъти. Сигурно бая е почакала!? :) /Добре де, сигурно не е тя виновна, но пък мен кво ме интересува, че той е кретен?! Да няма да и се обеснявам,че номера вече не е негов.. така или иначе разбра :)/

Издънка номер 3: /тип мисли, като говориш!/

Сутрин.... рано..... не обичам да ставам рано. Отивам до магазина за кисело мляко. Цялото ми съзнание спи. “Едно мисело кляко и бахар на зучки.” Моля?!?! “Едно мисело кляко и бахар на зучки”.. Добре,че момичето владее лингвистични умения /доста често пазаруват студенти, а има и доста чужденци, така,че.... умее да разбира/, та си получих киселото мляко. Без захарта. Вече нямало на бучки.

Има и още издънки, но... няма да се издавам нацяло.. Не бъдете скръндзи, кажете и вие как сте се изложили, чуждото нещастие е по-забавно :):)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))
25.06.2009 12:19
Трябва да участваш в конкурса на "Хулите" догодина "Очи за себе си"...
цитирай
2. miralyub - моят мъж веднъж се изцепи по теле...
25.06.2009 12:23
моят мъж веднъж се изцепи по телефона: обажда се братът на сестра ми /вместо името на самата му сестра/:))))))))))))).
а веднъж ми викна такси пред... вратата на апартамента... просто изрецитира целия адрес, заедно с номера на апартамента и етажа:))))))).
цитирай
3. pelikan4o - хаахахха
25.06.2009 12:24
добро утро :) как спахте моля ? :) :)
цитирай
4. benra - хахаха,
25.06.2009 13:54
едно мисело кляко, ко може
цитирай
5. dorichela - парасол
25.06.2009 14:17
Трябва да го видя този конкурс... ако е за издънки, да вадя книгата направо :):):) Поздрави!
цитирай
6. dorichela - мира,
25.06.2009 14:19
Дойде ли таксито пред вратата или не можа да се качи догоре :):) Поздрави! :)
цитирай
7. dorichela - пеликанчо,
25.06.2009 14:20
легнах си по обичайното време и спах до..12!!!! Представяш ли си?! :) Щото аз не можах.. :) Поздрав!
цитирай
8. dorichela - Бени, миселото кляко го пращам с ...
25.06.2009 14:22
Бени, миселото кляко го пращам с такситона мира, тамън до вратата ще ти го донесе :):)
Поздрав! :)
цитирай
9. анонимен - dorichela
25.06.2009 15:10
конкурсът е именно такъв - да погледнеш на себе си с хумор и ирония.
цитирай
10. kass - хех,
25.06.2009 15:12
Лежа си аз до мъжа си и си гледам телевизия. По-едно време ми звъни телефона.
- Здрасти пиленце как си? - ми казва мъжки глас.
Аз се гипсирвам и се чудя какво става.
- Ще се видим ли тази вечер миличкоооо? - продължава разнежения глас.
- Кого тъсите? Може би имате грешка...- недоумявам...
- Търся Ива - ми казва гласът...
- Ами аз съм, ама не разбирам какво става? Кой се обажда? - Продължавам да се чудя, а гласът ми напомня на един колега. После добавям.
- Наско, ти ли си да не сте се запили в някое кръчме и да се юркате с мен сега?
- Ооо, Ивче, сори обърках те с една твоя адашка.
Какво юркане падна после не е истина, цял месец кой където ме видише ме наричаше "пиленце"...
цитирай
11. dorichela - парасол...
25.06.2009 16:42
....аз ако не гледам с чувство за хумор на себе си, ще ми идва да си тегля ножа :):):):):)
цитирай
12. dorichela - касс
25.06.2009 16:44
и аз имах подобен случай, но пак аз бях объркала нещата.. Нарекох "мило" един приятел, вместо гаджето си ;):) Ама, какво да се прави, случва се :) После ме бъзгаха де, но бързо мина :)
цитирай
13. johnniewalker - ЛЕлеееее, браво
25.06.2009 19:24
Номера с телефона много ми хареса :-D Само така - хахаха. А другите чудеса не са никакви издънки, всичко си е в реда на нещата ;-)Хубава вечер от мен!
цитирай
14. dorichela - Джони
25.06.2009 19:52
Благодаря, усмивки и на теб :)
цитирай
15. анонимен - Как да се включа,
25.06.2009 20:30
като нямам някакви фатални издънки,чайке, напиши друго...
цитирай
16. dorichela - Неанонимни ми Марио,
25.06.2009 21:52
голямата НИ издънка е,че правим личната си комуникация обществено достояние :):) Тц тц тц.. Срамота! :)
цитирай
17. анонимен - Дори, да не ти пука,
25.06.2009 22:38
и без това не разбират за какво става дума.Ти влизаш ли в чатове, чайке
цитирай
18. dorichela - Неанонимен ми Марио,
25.06.2009 22:40
позлвам скайп, ако това имаш предвид под чатове. :)
цитирай
19. lubima - и аз като теб имам доста издънки)...
25.06.2009 23:35
и аз като теб имам доста издънки)))сега се сещам за една кратичка))лежа болна, съпруга ми се суети край мен ту чайче, ту хапченце....а аз искам да гледам талавизия...и казвам "мило включи на другия канал да видим "кой иска да стане бунак"...вместо "стани богат")
цитирай
20. dorichela - любима,
25.06.2009 23:41
хаха, това беше добро :) Аз една вечер така, крайно изморена след близо 16 часов работен ден, общувала с хиляди американци, изкъпана и нивелирала се на леглото имах нещастието да кажа "Turn off the lights, бе" вместо "Угаси лампите" :) Трябва да ти кажа, че бях излинчувана от съквартирантите и обявена за издрусана американка :):):)
цитирай
21. hara73 - опасна си скица ...:-)))
26.06.2009 10:07
кефиш ме много ...разсмях се и няма начин денят ми да не бъде весел...нека усмивките, който предизвика, ти си върнат многократно :-)))
цитирай
22. dorichela - хара,
26.06.2009 14:20
радвам се,че съм те усмихнала :)
цитирай
23. andi2 - "бахар на зучки" :...
15.01.2010 05:46
"бахар на зучки"
:)))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3900774
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930