Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 11:11 - За търсенето на работа
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12294 Коментари: 55 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                    Гледам аз на Cindy поста и начина да си намериш работа :) Да ви кажа, понеже аз нямам такива цици като девойката на снимката, но пък не ми трябва проверка на правописа /поне през повечето време:)/, та ето как стават нещата на пазара на труда.
                    Ако сте били послушнички и сте работили 8 месеца на последната си месторабота, ще отидете да се запишете в бюрото по труда. Оттам ще ви пратят в НОИ, за да се регистрирате и там и да ви изплащат обезщетение. Според това на какзва заплата са ви осигурявали /съответно не реалната/, ще получавате и нереално "високо" обезщетение. Дотук с бюрото по труда.
                    Те работа няма да ви предложат. Има едно голямо табло, на което, ако успеете да прочетет нещо, ще видите как търсят главно стажанти, чистачи и други подобни обяви. Съответно за стаж заплащане няма - нали, все пак ви учат, пък и пари да ви дават - не става. Ще ходите да се подписвате всеки месец, после на справка с госпожите "Намерихте ли си работа? Как не, млад човек сте, значи ви мързи". Отначало ще ви дразни, после ще свикнете и ще спрете да им обяснявате.
                    Сайтовете за работа. Пускане на безброй автобиографии, къде по позиции, които сте работили, къде по такива, които искате да работите и макар без стаж, отговаряте на другите условия. Несъмнено ще попаднете и на Трудови борси или Агенции за подбор на персонал - за тях после. Ако ви се обадят от безбройните работни места, за които сте кандидатствали, отидете. Рядко го правят. Но тогава, вероятно като мен, ще попаднете на интервю заедно с мацето с подобна гръдна обиколка като в поста на 
Cindy и познайте коя ще наемат. Със сигурност не бях аз :)
                    Агенциите за подбор на персонал. Казват ви, че не искат пари. Но като отидете там ви искат "10 лева за да ви направим профил". Естествено може и да не платите, но тези "С профил" се позлват с предимство пред другите в избора им на персонал. Защо ли?! А, да.. Намерих си работа, не ми се обаждайте /не,че за един месец го направихте и 1 път, освен онзи, в който автоматичния ви отговор за покана на интервю се беше изпратил на всичките ви клиенти и ни събрахте,за да ни кажете, че няма интервю, страОтно.../. 
                   Истината - намерих си работа чрез познат. По принцип не съм фен на шуробаджанащината, но при условие, че бях единствения поканен кандидат, не смятам, че съм прецакала някой, които е минал през кандидатстване, интервю и одобрение. Както често се случваше на мен. Но както казва 
malkiatprintz, някой ден ще им се наложи да започнат да взимат хора, които наистина разбират и имат желание да работят, а не сина на братовчеда или внука на леля.
                  Успех на тези, които продължават да търсят! 



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smani - Хи хи хи
16.07.2009 11:21
Видях циците. Абсурдни са!
цитирай
2. cecka1504 - Ако циците вършеха работата вместо ...
16.07.2009 11:22
Ако циците вършеха работата вместо самата жена, щеше да е много лесно. Те могат да вършат една друга работа, но да изпълняват задълженията вместо теб...
Да вметна за мен - осигуряват ме на реалната заплата, която получавам. Явно съм късметлийка. И въпросната работа я намерих от интернет, от Агенция за подбор на персонал и не ми поискаха нито лев.

Успех, Дори!
цитирай
3. dorichela - смани,
16.07.2009 11:23
абсурдни, абсурдни, ама половината мъже ще олигавят монитора за такава служителка :):):)
цитирай
4. dorichela - Цеци,
16.07.2009 11:24
изключително се радвам за теб:) Аз също съм си намирала много добра работа по интернет, без агенция, но с всички необходими условия, които търси един работник. Просто с времето нещата се менят.
Приятен ден! :)
цитирай
5. smani - dorichela
16.07.2009 11:25
Стига бе това не са цици, а млекокомбинат! :)))
цитирай
6. dorichela - смани,
16.07.2009 11:26
Добре де, и по-малки да са.... пак ще и свършат работа :):):)
цитирай
7. soleilelle - , , някой ден ще им се наложи да зап...
16.07.2009 11:27
,,някой ден ще им се наложи да започнат да взимат хора, които наистина разбират и имат желание да работят,,дано ~дано~даноооо :) истината е че тук ,в БГ (доколкото видях и от собствен опит) не се ценят кадърните служители

хубав ден :)
цитирай
8. dorichela - Солейче,
16.07.2009 11:29
винаги има изключения, но са рядкост :) Иначе става от типа "Те ме лъжат, че ми плащат, аз ги лъжа, че работя" и се губи смисъла :)
цитирай
9. rpatel - Даа. . . точно така си е. Аз все още съм ...
16.07.2009 11:30
Даа... точно така си е. Аз все още съм на нивото с подписите и обясненията, че не съм си намерила работа, не защото нямам желание, а просто защото не съм първа братовчедка на лелята на съседката на... и направо ми е писнало да изпращам CV и да не ми отговарят. Направо си е гласв пустиня! Отврат. А колкото до това прочуто табло, ами така си е. Търсят се заварчици, куфражисти, общи работници... и най-странното лекари, но за съжаление нямам физическата сила за да работя първите и образованието образованието за да работя като лекар. Защото на много неща мога да се науча, но каквото и да правя няма как да стана доктор за 1 месец.
Но все още не спирам да се надявам, че ако не чрез интернет, то поне чрез някой приятел ще намеря нещо. То предишната работа така я бях намерила. Не че някой ме препоръча, но една приятелка ми спомена, че в тяхната фирма се търси човек и о, чудо, взеха че ме наеха, при това без много формалности. Дано и сега стане така. А ако и ти си търсиш работа, ще ти стискам палци да си намериш нещо страхотно! Успех!
цитирай
10. dorichela - rpatel
16.07.2009 11:33
Аз тъкмо си намерих.... Разбирам те напълно за "гласа в пустиня"... и аз така се чувствах и си виках "Бе аз ли съм толкова некадърна, кво става?!"... Но просто навсякъде е така... Стискам ти палци!!!
цитирай
11. rpatel - Благодаря!
16.07.2009 11:34
Благодаря!
цитирай
12. allbi - ха ха
16.07.2009 11:34
добре, че е КАКА :)
важно е да си в играта ...
цитирай
13. dorichela - Алби,
16.07.2009 11:36
или си в играта и играеш, или те изиграват :)
цитирай
14. malkiatprintz - Така е, Дори, все още става с връзки и ...
16.07.2009 11:39
Така е, Дори, все още става с връзки и познанства, но все си мисля, че в крайна сметка нещата се подреждат така, както трябва и незавсимо какво търсим, се появява това, което трябва. А за търснето на персонал – ще им се наложи и то не някой ден, а доста скоро.
цитирай
15. dorichela - Принце,
16.07.2009 11:42
винаги си така оптимистичен :) Ей, голяма подкрепа ми беше, спор няма :):):) Имаме да се черпим бирички.....
цитирай
16. анонимен - С малки цици
16.07.2009 12:31
добра работа трудно се намира :-D

\m/
//
цитирай
17. rummi - можете ли да ми кажете мъжете
16.07.2009 12:33
как си намират работа без цици?
цитирай
18. dorichela - Злика,
16.07.2009 12:35
ако шефа е мъж... Ако е жена, може ;)
цитирай
19. dorichela - Руми,
16.07.2009 12:37
на тях цици не им трябват... Има дискриминация в това отношение... И много от обявите са "мъжки" :)
цитирай
20. stone - споко бе
16.07.2009 13:09
сега в тази криза първи ще фалират тези работодатели, които плащат за цици, а не за свършена работа.
за сметка на тях пазарния си дял ще разширят "нормалните" - ако има такива. те вече ще ви наемат и без цици.
така е на теория, де. а в бг сме доказвали неведнъж, че теориите не работят.
цитирай
21. kapricia - Аз извадих някакъв късмет! :о)
16.07.2009 13:11
Напуснах предишната си работа и за няма и седмица си намерих нова. И това ако не е късмет!... Обаче историята не свърши с това. Отначало се обадих, не ми хареса заплатата, която даваха - нисичка, естествено. Казах си го. И реших, че сме приключили с тази фирма. Но не. След четири дни те сами ме потърсиха с ново предложение, този път приемливо. Минах обучение в София, което трябваше да е поне 2 седмици, но решиха, че и за 1 съм се справила с материала и ей ме на сега тук - плащат ми в общи линии за да не правя почти нищо, ако не броим ровичкането из нета. :о)
Дори взех да ставам нахална и да си търся втора, онлайн работа. Нещо, с което да си уплътнявам работния ден на основната работа. :о) Засега обаче късметът тук не се обажда, но аз съм упорита - все ще изскочи нещо.
Успех на всички, които все още търсят своето място!
цитирай
22. dorichela - Стоун
16.07.2009 13:11
при нас наистина теориите не важат като цяло :) Но ще се радвам да си прав за другото!
цитирай
23. dorichela - Каприция,
16.07.2009 13:13
ти си късметлийка, а и щом са те потърсили повторно, сигурно е имало защо! :) Поздрави!
цитирай
24. cindy - Doriiiiiiii.......
16.07.2009 13:27
Пак требе да те обучавам явно! :)))
Въпреки, че ти нали се уреди при Кака? И сега вместо да бачкаш, постинги пишеш! Така ли й се отблагодаряваш???? :)))))

Без да се броя, че откривам топлата вода, добра работа се намира с връзки, тоест някой да ви препоръча. Или ако търсят човек и питат "Ти познаваш ли някого за тази работа?", вашият човек да каже "Да" и да ви препоръча. За целта трябва обаче да имате разни ваши хора на готини местенца. По цял свят го има и си е нормално, немците му казват "Vitamin B" от В=Beziehungen (връзки).

Може и добра работа да се намери по обява, лично аз съм намирала, но това е само защото имам връзки и с Дедо Господ, иначе шансът е минимален, ако той не се заеме сериозно с въпроса! :))))))
цитирай
25. kass - dorichela
16.07.2009 13:44
Дори, тези цици не са дар, а наказание ...Пази боже...
цитирай
26. kapricia - ...
16.07.2009 13:47
dorichela написа:
ти си късметлийка, а и щом са те потърсили повторно, сигурно е имало защо! :) Поздрави!

Там е работата - нямаха причина. По-късно шефът ми се пошегува, че ме е наел, защото единствена от всички кандидати съм казала "Добър ден!", когато съм влязла при него, и съм му подала ръка. :о) Представям си другите как са влизали!
цитирай
27. mitternacht - ъм.....
16.07.2009 13:53
абе то всичко става с връзки :) Всичко е до шанс.... да ги имаш тия връзки :)
цитирай
28. candysays - Прочетох и поста на Cindy и твоя :))
16.07.2009 14:07
"Работата е там" ;), че аз си имам работа в момента, но не се чувствам особено добре тук.. И мисля да напусна наесен и да я сменя с нова. Точно тогава и ще се женя (по-точно омъжвам ;) и някак ми се иска да изживея пълноценно този така важен момент от живота си, а ако все си представям как след това ще се върна пак тук и всичко ще си е постарому.. тази мисъл ме подтиска :( Та затова. Трудно ми е да се реша да напусна точно сега, заради прословутата криза, и защото съм по-уязвима, ако мога така да се изразя, в момента - понеже може, живот и здраве, да се наложи да изляза в отпуск по майчинство не след дълго (дай Боже!).. Вече почти загубих съня си да го мисля кое как и кога да стане, но мисля, че човек трябва най-вече да се вслушва в себе си, и ако не се чувства добре някъде - да си отиде и да потърси нещо по-добро. Та така смятам да направя.. Да послушам сърцето си. И да гледам здравето си - преди всичко. Защото стреса разболява със сигурност - разбрах го и на собствен гръб тази година.
(ама как използвах темата на поста ти, да си споделя плановете тук ;)

Така че - пожелай ми успех. Аз ти го желая! :)
цитирай
29. анонимен - Не се заблуждавайте,
16.07.2009 14:40
че в България някога труда ще бъде оценен подобаващо! Да, хубава работа само с връзки и така ще бъде. работещите в България са със заплати между 500 и 1500 лева. Тези, със заплати над 1500 лева, не работят, вярвайте ми! Може и да има невероятна квалификация, но реално не прави нищо съществено!
А някой по-горе се заблуждаваше, че шефовете, дето наемали заради циците щели първи да фалират.... Глупости! Точно те никога няма да фалират! Те си имат запазени ниши и там паричките си текат!
цитирай
30. dorichela - candysays
16.07.2009 14:41
Искрено, ама нааай-искрено ти желая да не го мислиш толкова, сигурна съм,че всичко ще се нареди според очакванията, изживей си прекрасния сватбен ден. малко след това ти пожелавам и ритане в коремчето да има, но ако искаш майчинство, постой още млако на тази работа, че иначе.... стиснатата ни държава няма да ти даде много :):) Всичко най-най ти желая!!! :)
цитирай
31. dorichela - аноанимен,
16.07.2009 14:43
не ни перчи да се надявам,че нещата все някога ще се оправят.. Не може да сме все черногледи... Рано или късно ще стане!
А за тези по горните етажи, там винаги ще е така.... Но въпроса е и надолу да достига нещо :) Поздрави!
цитирай
32. dorichela - Синди,
16.07.2009 14:44
слушкам аз, слушкам, всичко съм си свършила и досега мохабетче с кака правихме... И те така.. :):) Едното не ми пречи на другото, такава ми е работата :):):)
цитирай
33. dorichela - кас,
16.07.2009 14:45
Вярно толкова големи са наказание, но по принцип... нали знаеш... окото е лакомо :)
цитирай
34. dorichela - Каприция,
16.07.2009 14:47
малките неща правят много голямо впечатление. В днешно време са рядкост възпитаните хора. На предишната ми работа, като наемахме нови хора и им гледаме биографиите, ако знаеш - правописни грешки, но направо шокиращи, снимките им за СиВи, една прегърнала брезичка например, метнала му крак и с късата пола, други си рязали пиянски снимки с червени очи, трети си сложили обща снимка от събиране, с уточнение "аз съм третият от лево" и тем подобни... Така че, не се чуди :)
цитирай
35. dorichela - Митернахт,
16.07.2009 14:49
нещо такова... :)
цитирай
36. candysays - @ 30, благодаря ти от сърце, Доричела!
16.07.2009 15:57
Да, и ти си права.. Зная това. Но.. ще видим :)
Все някак ще се подредят нещата, вярвам :)))

Още веднъж - благодаря ти искрено и ти желая успех и на теб!
цитирай
37. dorichela - канди,
16.07.2009 16:01
много усмивки и позитивни емоции :)
цитирай
38. flow - Цици Тук,Цици Там....
16.07.2009 16:05
не стига,че не мога да карам спокойно колелото си в това лятно време ами и пак ми се говори за цици.Ако имаш нужното образование и поне малка представа от формално общуване,то ще успееш да си намериш работа.Аз макар и на 17 се уредих на постоянна работа с трудов договор в местната телевизия.Бачкам като тонрежисьор само и единствено защото отделих 800 лева в студио "Графити" за изкарания курс по тонрежисура.Факт е,че дори хора с 2 висши метат улиците,но вържи една проста чистачка в отдел "Логистика"....ще изплези език ми се струва
цитирай
39. dorichela - флоу,
16.07.2009 16:07
браво на теб за което!! Човек с амбиция, знае какво иска... :)
цитирай
40. malkiatprintz - Абе стига бе, какво всички са се з...
16.07.2009 16:07
Абе стига бе, какво всички са се загледали в тия млекоцентрали, с такива буфери може да работи само на глух коловоз, да спира вагоните, ама и там няма да и дадат, защото ще ги връща обратно по релсите Няма що, изящни та дрънкат! Само да не разкопчава сутина, че ще я заболят колената да ги удря :):):)
цитирай
41. dorichela - Принце,
16.07.2009 16:08
а така... на кой му харесват големи цици!? :) Друго си е малките.. :):):)
цитирай
42. анонимен - Добродушно ангелче candysays,
16.07.2009 16:12
мен много ме интересуваха личните ти драми поради което благодаря искрено на dorichela, че пуснат такава хубава статия и те накара да отвориш голямото си сърце пред нас :-D

\m/
//
цитирай
43. flow - Виж ...
16.07.2009 16:14
Сенсей (рап изпълнител) в една песен си го казва:
"И не количеството,а качеството е прогрес!"
Искрено вярвам в това,пък и комплекса за малки цици/пишка е толкова изтъркан,че вече е подигравателно да се използва.Ако умееш да ползваш тва което имаш,не ти трябва повече
цитирай
44. flyco - =
16.07.2009 16:19
Аз започнах сегашната си работа по обява във вестник.
цитирай
45. анонимен - flyco,
16.07.2009 16:26
читава ли е? ;)
цитирай
46. dorichela - флоу,
16.07.2009 16:28
за жалост цици/пишка на някои по-ниски равнища още е срещан фактор при избор на работник.
Аз поне,ако ме наемат знам,че не е заради нещо такова, което може само да ме радва! :)
цитирай
47. dorichela - Злика,
16.07.2009 16:30
както винаги така внимателен и учтив :)
цитирай
48. dorichela - флайко,
16.07.2009 16:32
предишната ми беше от интернет... До късмет е..
цитирай
49. анонимен - Дори, аз жена с такива цици не бих взел на работа,
16.07.2009 17:14
ще ми разсейва персонала.Виж, къдрокоски предпочитам, но те пък си намериха вече работа.Язък.
цитирай
50. dorichela - Неанонимен ми Марио,
16.07.2009 18:21
е, сега ми го казваш :)
цитирай
51. анонимен - Ми, не си питала.
16.07.2009 20:36
Хубаво ли ти е на новата работа и по специалността ли ти е,Дори
цитирай
52. анонимен - Боже,
16.07.2009 23:16
тая жена не се свърта в къщи.Ааа, ще си харесам вече някоя с прави коси.
цитирай
53. dorichela - Неанонимен ми Марио,
17.07.2009 01:05
споделяла съм положението, в което се намирах. Ако беше искал, щеше да предложиш :) Хубава ми е работата и не ми е по специалността. Но пък е по-интересна....
И щом така лесно ме заменяш.... и аз ще си търся друг "неанонимен" приятел...
цитирай
54. ekaterina0909 - Аз писах постинг по този въпрос и точно написах начина,
12.08.2009 18:10
по който човек може да си намери работа.
цитирай
55. dorichela - Ekaterina0909
12.08.2009 18:24
Ще го погледна :) Но нали знаеш,че съветите и опитите ни понякога не се увенчават с усепх...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3901512
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930