Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 01:00 - Арахнофобия
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4065 Коментари: 14 Гласове:
17

Последна промяна: 08.09.2009 14:28


Не, че ме е страх от паяци. Още повече домашни... Е, добре де.. Само веднъж се стерснах от един, ама приличаше на ония убийци Тарантулите.. В по-малък вариант, естествено, но не по-малко космат!!! А и бях сънена, когато го видях, а тогава много не знам какво става....

Ама сега говоря за съвсем друг вид паяци. Големи и жулезни дет са вика. И жълти... И ти вдигат колата точно в момента, в който обесняваш колко взимат паяците в Пловдив, ако ги свариш, преди да ти натоварят возилото :) А сега ми кажете, че Мърфи не ми е от ревностните фенове!! :)

Тъкмо го фиксирах как завива към прокълнатата уличка /където едно време си удавих телефона и си загубих целия указател.../, на която ми се наложи да спра за втори път днес, и тръгнах към колата, но беше късно. Вече ни беше запушил цялата редичка, така че намерението ми да дам назад и да избягам, не се осъществи...

Гледах как някаква леля, явно имаща се за нещо всевишно, обясняваше на полицая как нямал право да я глобява или нещо такова, когато човека съвсем културно извади правилника за движение по пътищата и й обясни точно къде греши :) След гневната леля, последва гневен чичко и още няколко гневни лица.. Не виждам защо спорят като знаят, че измъкване няма :)

Дойде и моя ред, аз кротко си чаках до колата да ме глобят... Културна работа, такава съм си от малка.. След като полицая ме подмлади с няколко години, попита ме във Враца няма ли такива знаци, който забраняват паркирането /обърка се по регистрацията човека/ и ми подаде касовата бележка, ми пожела да започна да страдам от арахнофобия, за да не му се налагало пак да глобява ухилени хора. Била съм единствената, която се смяла през цялото време...

Ами да ми е честита първата глоба и да започна да страдам от арахножулязнофобия! :)


П.П. А казваха, че ако те нацвъка птиче, било на късмет... Ако съдя по вида на колата ми сутринта, би трябвало всичкото щастие на света да ми се случи.. Ама - на! :) Дори споделих нещастието от вида на колата си с момчето на автомивката... :)




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - "А казваха, че ако те нацвъка ...
27.08.2009 01:48
"А казваха, че ако те нацвъка птиче, било на късмет... Ако съдя по вида на колата ми сутринта, би трябвало всичкото щастие на света да ми се случи.."

Малеее... представям си как е изглеждал паякът!.... Райд му е майката, под формата на зарин, зуман, иприт или к'вот' там дойде! :)
цитирай
2. romanov - Добро утро:)
27.08.2009 06:34
Телефончето не ти ли поиска паеко_шофьор_глобяещия..:))
Такива сте си вие от Врацо_Пловдив;)))
Ухили се и да не ти пука:))
цитирай
3. dorichela - Принце...
27.08.2009 08:36
....или аз спя или.... не знам?! Паяка искаше да ми вдига колата вече когато я бях водила да я изчипкат.... Аз едва се закарах до работа, умрях от срам с тая мръсотия по предния капак... :):)
цитирай
4. dorichela - Романов,
27.08.2009 08:44
неееее, ни най-малко не се е държал неприлично, но може да се съгласиш... Малко хора се хилям, като им вдигат колата с паяк..., нали?! :)
цитирай
5. damnation - ахахаха, ужас. Фобията към тези ...
27.08.2009 09:02
ахахаха, ужас. Фобията към тези жулезни членесто-гуми е масово явление.
Мерси за готиния пост, с който денят ми започна добре :)
цитирай
6. dorichela - damnation,
27.08.2009 09:12
Усмихнат да ти е!! :)
цитирай
7. mariani - :)
27.08.2009 09:48
Миналата седмица щях да налетя на един такъв - железен...Минута преди да паркирам, ми се стори подозрителна обстановката - много място, никой не спира. Потегляйки, виждам нащраканите по-надолу коли с жълтите крачета на паяка :)) А това за птичките - не го вярвай! Нищо не разбират тия дребосъци и цвъкат, а късметът на братовчеда Мърфи в джоба ;)
цитирай
8. smani - Светът
27.08.2009 09:54
е прекрасен! Глобата е част от забавлението. И аз го отнесох наскоро - дължа на ченгетата 100 български лева. :)))
цитирай
9. анонимен - Браво,Дори,
27.08.2009 10:36
срещнала си културен полицай,ще споделя с колегите си.Дай малко инфо за него да го питам аз как така глобява моята Чайка.
цитирай
10. dorichela - Mariani,
27.08.2009 11:11
при мен не изглеждаше подозрително, защото всеки беше спрял там.. викам си - ехееееее, че кеф и за мене място.. :):):) Ама - на.... :)
цитирай
11. dorichela - Смани,
27.08.2009 11:12
100 български гроша?! Какво направи, немирнико!! :) Взеха ли ти талончето :) Моето още е неопетнено... хаха :)
цитирай
12. dorichela - Неанонимен ми Марио,
27.08.2009 11:14
ами културен си беше човека.... Какво инфо да ти дам, 180,нормално телосложение, кестяняв, кафеви очи, униформен, с бадж с името, представи се човека... Върши си работата :) И да го питаш и да не го питаш, чайката ти си беше виновна,че спира където не трябва :):)
цитирай
13. martito - :))
27.08.2009 11:20
Магнетична личност си - спор няма;))))
цитирай
14. dorichela - Мартито,
27.08.2009 11:29
мхм магнитна направо.... желязни паяци привличам от раз.. :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3899676
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930