Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2009 01:10 - Стига материализъм
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18521 Коментари: 54 Гласове:
16



Писнало ми е от материалисти.... И мъже и жени..... Защото и от двата пола ги има достатъчно! Мъжете, опитвайки се да избият комплекс, чрез  показност, жените търсейки лесен живот на гърба на богати половинки... Отврат....

Не искам да робувам на марки и моди.... Не ми пука човека до мен каква кола кара и дали има такава изобщо.... Не ме интересува! Парите са средство за преживяване, за спокойствие, но не и цел в живота... Не искам да им робувам!

Не мога да разбера хората, които може да се лишават 1 месец от доста неща, за да си купят нещо скъпо, само защото е “марково”... И аз съм имала такива неща, но съм си ги купувала в момент, в който мога да си ги позволя, а не съм ги гладувала или жадувала... Но често сме “на гол гъз - чифте пищови”....

Писнало ми е от хора, които си мислят, че всичко им е позволено, само защото са богати и се имат за някой, или са деца на някой! Познавам много хора, които притежават покритието да имат високо самочувствие, да се изтъкват дори, но не го правят излишно, нито го натрапват на някои.

 Но за жалост познавам и такива, които не са направили нищо през живота си и се имат за нещо много повече от другите... Дори не мога да разбера на какво се дължи тая самонадеяност, която от тяхната уста е просто смешна... И вечния стремеж към материалното... Айде слезте на земята... Защото много ще ми е интересно какво ще стане един ден, ако златната кокошка спре да снася яйца...

Не казвам, че хората не трябва да имат самочувствие или да не се гордеят с родителите си или със самите себе си... Но нека да има защо! Нека има покритие! Нека сами да постигнат нещо, перди да имат претенциите. Дори и родени със златна лъжица в уста...

Осъзнайте, че материалното не е всичко.... Да, никой не иска да е беден и да не може да свърже двата края, но не бъдете алчни... Помислете – имате ли покрив над главата? Имате ли храна на масата? Дрехи, които да облечете?.. Някои хора и това нямат!  “Истинското богатство е това, което имаш, но не си купил с пари”.



Тагове:   материализъм,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pepelqnka - напълно те подкрепям. . . макар, че ...
19.09.2009 01:13
напълно те подкрепям...макар, че доста са хората които материалното им е в главата....а за истинското..се сещат едва когато го загубят!
цитирай
2. dorichela - Пепелянка,
19.09.2009 01:14
точно... което е жалко....
цитирай
3. анонимен - smok: i az te podkepyam
19.09.2009 01:33
no dumi dupki ne pravyat:) osobeno v koravi glavi
цитирай
4. dorichela - Анонимен,
19.09.2009 01:35
поне да знам, че не съм повредена.. :):) Защото явно не е "модерно" да не си позьор и материалист :)
цитирай
5. soleilelle - Дори :)
19.09.2009 01:37
:)
често съм си мислела ако въобще я нямаше тази парична система и ...какви ли щяха да бъдат хората тогава...или по-точно какви ли ще бъдат,защото мисля си че някога тя ще отпадне...нали...а иначе би били добре богатите да помислят и за другите,да направят нещо добро...въпрос на морал.
интересна тема :)
цитирай
6. анонимен - :))
19.09.2009 01:38
ne e "moderno" i da si intektualen, zashtoto sus sushtiya uspeh mojesh da si marsianec, i da stoish pre ekran, vmesto da spish kato chovek sus zdravo tyalo, um i psihika;)
цитирай
7. анонимен - slunchice,
19.09.2009 01:40
a kak sa jiveli, spored, vuv vremenata na naturalnata razmyana?:) po-dobre ot sega? ne mi se vyarva
цитирай
8. dorichela - Солейче,
19.09.2009 01:40
Не само на морал, но и на възпитание, на вътрешно самоусещане.. :) Никой не иска от тях да ги раздават или нещо такова.. Просто ми е смешна тая показност... Кой е по-по-най..
цитирай
9. dorichela - Анонимен,
19.09.2009 01:42
те много неща не са модерни, включително и аз :):) Май май.... :)
цитирай
10. dorichela - Анонимен,
19.09.2009 01:43
не знам към кой е отправен въпроса, но не знам как са живяли... Сигурно е било по-лесно... Кило домати за кило картофи или нещо такова.. Но и там е можело да има 100 кила домати за 1 костюм от шивача например.. Знам ли?! :)
Мисълта ми е да ценим не само материалното.. :) Пари се печелят и се губят... А другото? :)
цитирай
11. malkiatprintz - Хубаво звучи, Дори, но май хората, ...
19.09.2009 03:29
Хубаво звучи, Дори, но май хората, които се прехласват пред материализма не са хич малко, а в такава среда човек много лесно може да се превърне в странник в чужда земя...
цитирай
12. nadezda - И аз така мисля Дори, ненавиждам ...
19.09.2009 07:54
И аз така мисля Дори,ненавиждам мутри ,които парадират с пари изкарани в подземното царство,но за жалост светът е обсебен от материята!Омъжих се за ученическата си любов и не съжалявам!Слава Богу ,без чужда помощ, живем добре и от нищо не сме лишени!Но и нямаме претенции за "слава и неземно богатство"!Поздрави!
цитирай
13. chinaware - И си права .. , обаче :)
19.09.2009 08:04
Има един лаф - многото пари развалят простите хора. МИсля, че в това има голяма доза истина. ХИляди фактори играят роля в поведението на хората , и съм се убедила, че демонстрации на положение и някакво т.н ниво правят тези, на които им липсва нещо във възпитанието.
Доброто поведение, както марковото облекло трябва да е фино и ненатрапчиво ......
цитирай
14. анонимен - Добро утро,Чайке.
19.09.2009 09:54
Прочетох една мисъл в книгата,,Нещата от живота,, която ме впечатли - Богат е не този,който има най-много,а този,който се нуждае от най-малко...
цитирай
15. анонимен - Добро утро Дори,
19.09.2009 10:32
подкрепям те напълно.
Не всичко в този свят е пари
"Парите са средство, а не цел"
Аз се разведох с богатият си мъж / когато се омъжих за него не беше богат/ защото не можех да търпя отношението му към мен като към стока. Много мои познати ме изкарах луда, как така ще оставя тоя мъж с пари, да съм търпяла, той ми осигурявал всичко. Да - осигуряваше ми -ама за сметка на Щастието.
Никога не съм си купувала нещо , защото е модерно , нямам 100 чифта обувки и 1000 безполезни рокли и блузи в гардероба.
Аз се задоволявам с малкото , стига да съм ЩАСТЛИВА
цитирай
16. dorichela - Фил,
19.09.2009 11:39
понякога се чудя на мен ли нещо ми има... :):):)
цитирай
17. bambola - така както си насочила думите си съм съгласна със теб, но по принцип бих казала " писнало ми е от идеалисти". без крайности значи ако може :)
19.09.2009 11:40

Това не значи, че приемам тези маркови кукли, опустешените души на слепи богатски котки :) просто обичам да мисля че мога да си позволя всичко които ми се прииска, друг е въпроса до каква степен желанятаа ми са материални или вътрешно удовлетворителни. Понеже аз като Скарлет си обещах преди години " никога повече да не гладувам", смесвам ценностните системи както ми е угодно, едно време се наричаше егоизъм, моята дума е " начин на оцеляване"а уви голяма част от него се крие в материалните неща, които като цяло са адска приятни неща :)

весела събота :).

http://www.youtube.com/watch?v=xDav4PMjDMs
цитирай
18. dorichela - Наде,
19.09.2009 11:40
ами какво да ти кажа, браво на хора като вас :)
цитирай
19. dorichela - Чайнауеър,
19.09.2009 11:41
именно! Има богати и ненатрапчиви хора, които явно не им липсват първите седем години.. Аз говоря за първенютата и показността им :)
цитирай
20. dorichela - Марио,
19.09.2009 11:43
добро утро :) Трябва да ми разкажеш за тази книга! :)
цитирай
21. dorichela - Дарлинг,
19.09.2009 11:44
за това говоря... когато се е сдобил с повече се е променил и те третира /защото не мога да кажа, че това е отношение и се отнася/ различно... Мисли си, че с парите си ще те задържи....
Браво на теб :)
цитирай
22. dorichela - бамбола,
19.09.2009 11:47
не съм крайна, винаги има изключение и аз познавам такива :):):) И те разбирам за това, че искаш да си позволиш каквото ти се иска.. Това са нормални неща, но ти примерно искаш да си позволиш кола, ама не искаш кола за 200000Евро нали? Искаш дом... е кой не иска? Искаш дрехи, но не робуваш на марки...
В днешно време за жалост, тъй като средната класа е кът, едва ли не за богати се считат хора, които могат да си платят сметките без проблем, които хладилника им е пълен, които ходят на почивка лятото и зимата и имат да кажем.. 2 коли... А това си е средната класа, което трябва да е нормално...
цитирай
23. miaa - Dorichela
19.09.2009 12:31
Има неща, които не могат да се купят с никакви пари. Алчността и среблюбието променят психиката и погубват човека. Поздрави за хубавия постинг.
цитирай
24. dorichela - Миа,
19.09.2009 12:32
благодаря :) Съгласна съм с мнението ти, че променят психиката...
цитирай
25. diso - 5. - Парите са средство за улесняване на размяната
19.09.2009 12:53
Ако ги нямаше, пак щеше да има богати и бедни: кой има повече добитък или повече жито... Така че, премахването на парите не би премахнало неравенството, а само би затруднило размяната на блага.
цитирай
26. kontrasti - Внимание,,Невъзможно поради противоречия
19.09.2009 15:08
1. Писнало ми е от материалисти.... И мъже и жени..... Защото и от двата пола ги има достатъчно! Мъжете, опитвайки се да избият комплекс, чрез показност...
2. Не искам да робувам на марки и моди....

1. Креативните които са отговорни за всички постижения, са подложени на стресов живот, те се нуждаят от необходимо по голяма материална база. От долу се сочи веднага със пръст, Материалист/ка...
2. Добре е да има мода, като си примомня със какви торби се обличаше народа само преди 15 години.
- Сваляй пирсинга щтом ти е писнало, това е също неподръжаващо на това което пишеш. Или пък си смени снимката със тази на Вела Благоева, по това време бяхме долу горе всички еднакво модерни...

Твой Калчо $$$$$$$$$=:–)))=€€€€€€€€€
цитирай
27. анонимен - Като не си материлист,
19.09.2009 15:23
слизай от колата и тръгвай пеш :-P

\m/
//
цитирай
28. diso - Ей,
19.09.2009 15:35
да си Zlika на този свят,
за да бъдеш вечно прав :))
цитирай
29. mamas - Поздрави за поста, Дори!
19.09.2009 15:42
Хубаво е да имаш достатъчно материални придобивки за достойно съществуване. Без натрупването им да се превръща в самоцел.
Хубав ден!
цитирай
30. diso - Един стар човек казваше:
19.09.2009 15:47
Мъжът и да е болен, може да е...е,
но, ако е кахърен, не може.
Или, както казваше баща ми:
Мъж без пари, не е мъж!
Мъжът трябва да дава сигурност на жената. Виж, парадирането с това е прекалено.
цитирай
31. dorichela - контрасти,
19.09.2009 16:25
не говоря за тези хора, които са постигнали нещо само, а не на нечий гръб...
цитирай
32. dorichela - Злика,
19.09.2009 16:29
колата съм си я купила сама, със собствени средства и тя ми върши работа.. Не съм я взела само, за да кажа,че имам кола, а и.. както знаеш колата ми е почти набор :)
цитирай
33. dorichela - дисо,
19.09.2009 16:35
пак казвам... да имаш, че да ти стигат и да не ги мислиш.. А не да са ти главна цел в живота и да определяш хората по това, колко имат или как са облечени и какви коли карат...
цитирай
34. dorichela - мамас,
19.09.2009 16:39
именно за това говоря :)
цитирай
35. beckslover - Дори,
19.09.2009 17:44
храстите, за които пишеш, ние ги правим дървета. Ненужното внимание, прехласването, сервилността, тайната и явна завист, са хранителната среда за плевелите да добиват „Джурасик” самочувствие. Това, че ги има, зависи от /някои/ нас:)
цитирай
36. kontrasti - 31
19.09.2009 18:00
Ах Доре, за да се постигне нещо, се нуждаем от всеки гръб, не само нечий. И винаги които каквото прави е все за сметка на някой друг, така че отваряйте си очите. И каквото да ти приказват трябва да знаеш че става въпрос за пари. Понякога обаче начина по който става това е наистина криминален. Тези хора плащат също някога, някаде повече от колкото трябва.
цитирай
37. dorichela - Бексче...
19.09.2009 18:42
....ами какво да ти кажа..... някои хора просто ги впечатляват такива неща :):)
цитирай
38. dorichela - Контрасти,
19.09.2009 18:43
те са си избрали тоя начин.. след време да плащат повече отколкото трябва, ама нали знаеш.. Танту за кукуригу :)
цитирай
39. kass - dorichela
19.09.2009 18:53
ех, Дори, парите мамка им как объркват света...
а като се замисля човечеството има от всичко по много, ама на ненаситно човешко око... :), очаквам с нетърпение моментът когато всички ще станем еднакво богати и ще започнем да мислим за истински неща :):):)
цитирай
40. dorichela - Kass,
19.09.2009 18:55
дълбоко ме съмнява, че този момент ще настъпи, но мисълта ми е дори и да имаш, дори и да е много... Все пак да оценяваш истински важните неща.. :)
цитирай
41. tus2alas - Много ми се иска и на мен да не са то...
19.09.2009 19:31
Много ми се иска и на мен да не са толкова много материалистите...
Имаше едно момче, което дойде тук (Испания), постоя малко и ми каза преди да се върне, че е осъзнал, че парите не са всичко.
Аз имам надежда, че когато имат достатъчно важни лични проблеми, ще осъзнаят, че много неща не се купуват с пари...
цитирай
42. dorichela - Tus2alas
19.09.2009 20:14
на мен ми се ще и без да имат проблеми да го осъзнаят :):)
цитирай
43. kasnaprolet9999 - Всичко е въпрос на възпитание.
19.09.2009 22:36
Добре възпитаният човек никога не парадира с парите си, знанията си и не излага на показ неща, които други нямат. Най-важно е това, което имаме в главите и сърцата си, те са важни предпоставки за бъдещото ни развитие, а възпитанието ни помага да се поставим добре в обществото. Богатство е това, което никой не може да ти го отнеме, пари се печелят, приятели също, за това трябва да наблягаме на личностното си развитие,
другото само ще дойде.
цитирай
44. dorichela - Късна пролет,
19.09.2009 22:39
много добре казано :)
цитирай
45. malinko69 - Критика & без рецензия!!!
19.09.2009 23:09
мдааааа...много сериозна тема за събота вечер...
цитирай
46. dorichela - Малинко,
19.09.2009 23:14
като цяло ня подбирам кога какво пускам.. когато ми дойде наум и го напиша... :)
цитирай
47. malinko69 - Критика & без рецензия!!!
19.09.2009 23:17
еее,няма лошо...човек като си каже какво му тежи е по добре:):)
цитирай
48. dorichela - Малинко,
19.09.2009 23:24
не че ми тежи чак толквоа, но нали знаеш.. Моментно състояние :)
цитирай
49. malinko69 - Критика & без рецензия!!!
20.09.2009 08:19
май се сещам за какво говориш...:)
цитирай
50. dorichela - Malinko.
20.09.2009 12:02
Разбираш ме значи :)
цитирай
51. magdalenas - Поздрави за хубавия постинг! :)
29.09.2009 01:52
Много ми хареса,сякаш направо аз съм го писала.Много хубави разсъждения и послания определено.
Съгласна съм изцяло с написаното от Вас.
Отново поздрави!
цитирай
52. dorichela - Магдаленас,
29.09.2009 09:42
Благодаря :) Няма нужда на Вие.. :)
цитирай
53. petdoshkov - Мисля, че трябва да минете по-нататък.
30.09.2009 01:02
Тоест нека ги има онези, които описвате, иначе как ще се създаде контраст. Господ е и за едните, и за другите. Накрая една забележка. Веднъж бях учител в град Раковски, бяха ми хлопнали вратата на предишното ми работно място като учител в с. Момино село. Та имаше в Раковски един учител по музика. Харесваше ми. И му казах за някаква история, че ми прилича "На гол задник - чифте пищови". Той се дръпна. Изгледа ме и рече: - Недей така, бъди фер. Не се казва така вече, защото се казва така: "На гол гъз - чифте компютри". Та от тогава така знам, че се казва.
цитирай
54. dorichela - petdoshkov,
30.09.2009 01:05
да ги има, но в някакви разумни граници.. Но все пак е до човек и възпитание :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3901427
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930