Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2009 15:52 - Експеримент
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7404 Коментари: 46 Гласове:
15

Последна промяна: 27.09.2009 19:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            Реших аз, като едно добро човече да улесня живота на пешеходците, които засичам по пътя... /засичам като срещам, не че ги гоня по тротоара да ги "засека" с предната броня и да ги возя на капака :)/  
            Експеримента се състои в това, винаги когато има пешеходец не само да намалям, а и да спирам, за да мине той, дори да не е стъпил на пътеката, а само да се оглежда крадешком от ръба на тротоара, или тъй нареченото бордюрче :)
           Включвам се аз в движението, първия сфетофар е на 150 метра по-надолу, следователно там е ясно, че ще се спра.. Но за моя изненада, между храстите изкача чиченце, което тичка между колите, които нормално, на зелено потеглят. Видях го аз, че се шмугва и ще ми изкочи пред колата, затова предвидливо намалих, но един хитрец реши, че ще ме изпревари от дясно и ще се настани пред мен, което за малко не доведе до качването на чиченцето на предния му капак. Извод? Не пресичайте, където не трябва!
            Продължавам по пътя си, където на голямо разстояние няма пешеходен светофар, а само пешеходна пътека, която никой  не уважава. Виждам сладко бабе, което се оптива да се домогне до аптеката отсреща, но никой не спира. Аз нали днес ще съм добричка, намалям отдалеч и спирам, давайки и знак да премине. Бабенце тръгва, кротко и мило, но никой друг не спря, а тя стоеше до колата ми с надеждата да премине. Накрая се върна женицата и ме пусна да мина. Извод? На двулентов път и да спреш на пешеходна пътека, не е сигурно дали този, който е в другата лента, ще спре. Умно бабе!
            До офиса последваха още няколко такива случки, където пешеходци тичат като лекоатлета Болт по пешеходните пътеки, защото разни коли много бързат да завият и кои са пешеходците, че да им пречат да го сторят. Кой е по-силен? Колата или торба кокали? Извод: Дори и на зелено могат да ви сгазят, а ако някой като мен спре, рискува някой да му се забие в задницата и все пак да ви удари... Аман от бързащи!
          Извода от цялата ситуация е, че няма ненаказано добро.. Ще намалиш или спреш да мине, а профучаващият покрай теб ,ще го отнесе... Ще завиеш и ще спреш да изчакаш пешеходец и ще те блъснат отзад. После правиш задръстване, псуват те, докато дойде КАТ и си подпишете протоколите.... Та.. кога взехте книжки и спомняте ли си кой и кога е с предимство? Нима някога не сте били пешеходци и не помните какво е?  И следващия, който ми избипка, че съм спряла на завой да изчакам пешеходец да си мине на зелено, ще му покажа онзи, от трите най дългия и ще му кажа Да Го Духа! :) 
          Край на експеримента!


Тагове:   експеримент,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - а
24.09.2009 15:58
тези пешеходци,които се юрват да пресичат на червено?и едните и другите смее...
цитирай
2. dorichela - Бени,
24.09.2009 16:00
че те са камикадзета спор няма..... Ама другите... горките са специалисти по бягане с препятствия, за да могат да пресекат дори на зелено.. А ако няма светофар, а само пешеходна пътека, са обречени!
цитирай
3. allbi - ха ха
24.09.2009 16:08
аз като пешеходец вече си имам име ПАТКА :)))
писах вчера при любопитство :)))
поне не шофирам ...
цитирай
4. theladybird - :)
24.09.2009 16:11
Незнам кое е по-лошо - да си пешеходец или шофьор...
цитирай
5. hara73 - този експиримен и аз съм го правила ...
24.09.2009 16:24
и стигнах до почти същите изводи. Особено ме шокира, случка подобна на твоята с умното бабе, но главното действащо лице в моята ситуация, беше млада майка с бебе в количка. Аз и дадох път на пешеходната пътека, но другите шофьори от другото платно хич и не я забелязаха и накрая тя се развика ..."абе хора вие луди ли сте?" И аз това се запитах???
цитирай
6. gothic - Сетих се за един виц:
24.09.2009 16:31
Чукча си тръгва от Москва. Закъснява за самолета, хваща такси и казва на шофьора че бърза. Драйвъра подкарва като бесен по проспектите. На едно кръстовище изскача дядо-камикадзе и шофьора с невероятна маневра го отминава на боя разстояние. В този момент се обажда чукчата:
- Руснак лош ловец! Добре че чукча отворил врата...
цитирай
7. frina - :)
24.09.2009 17:01
ами без яки глоби няма да се оправят нещата.:)
цитирай
8. benra - фрина,
24.09.2009 17:27
съвършено права си, но уви-никой не съблюдава тая работа.Полицаите хич и не си правят труда да глобяват за дреболии като неспиране на пешеходна или минаване на червено
цитирай
9. diso - Да ви кажа и един мой случай:
24.09.2009 17:36
На кръстовището си тръгвам на зелено. Тръгват и пешеходците да минават пресечната - нали и те са на зелено. Изчаквам ги, нали съм завиващ. Хората бързичко се източват, но остава една лелка. А тя спряла на пътеката, точно в средата на моето платно. Решила точно там да си рови в чантата. Вече стана червено, аз съм още в кръстовището и ни напред, ни назад. А тя си рови. Колите бибкат, тя вади закуска и почва да я разопакова. Чак тогава лека-полека, щастливо похапвайки продължи напред. Има и такива пешеходци:(
цитирай
10. kapricia - :о)))
24.09.2009 17:45
Аз в качеството си на пешеходец съм свикнала да спринтирам по улиците. Тази сутрин обаче тъкмо зависвам на ръба на един тротоар с идеята, че поне десет минути ще се наложи да чакам, докато открия пролука, когато най-близката кола спира и ухилен тип ми дава знак да премина. Така се шашнах, че чак спрях пред колата му да го огледам. (Кой знае какво си е помислило момчето!) Каква изненада! Беше софиянец. Видинчанин да спре на пешеходна пътека?! Те такова чудо и в библията няма описано. Няма и да има, защото просто не се случва. :о)))
цитирай
11. diso - В Пазарджик почти винаги спират,
24.09.2009 17:52
но има едни спринтьори по "правите"...
цитирай
12. mamas - Някои спират, други не...
24.09.2009 18:12
Права е бенра - и от едната, и от другата страна има лоши!
цитирай
13. rosidi - така си е
24.09.2009 18:44
като карам се старая да спирам на пешеходна пътека, но ме изкарават извън нерви като притичват, като маратонци из цялата "Стефан Стамбулов", кой спирката си да стигне, други просто на разходка. А аз като пешиходец сутрин докато разхошдам кучето съм се нагледала на ситуации, една дама всяка сутрин само дето на бордюра не се качва, но не и да пропусне, мен и още двама луди с кучета:))))и то на най-голямата пешеходна пътека на входа на морската градина :)))
цитирай
14. анонимен - Аз съм и пешеходец -
24.09.2009 19:07
отивам пеш на работа и драйвър. Като драйвър спирам винаги на пешеходна пътека, но някой малоумник е решил, че точно сега е удобното време да ме изпревари и с бясна скорост минава от дясно - да му мислят пешеходците. Като съм пешеходец чинно си изчаквам някой да спре - и сипрат, но пак някой идиот изпреварва спрелият , добре че имам навика , като подмина колата, коята е спряла , да се огледам добре дали някой камикадзе не е решило да изпреварва в този момент.
Решението е - на всяка пешеходна пътека - полицай, да видим тогава ще си припомнят, кой е с предимство .
цитирай
15. diso - darling,
24.09.2009 19:11
не ми говори за полицаи, че на същото кръстовище, всяка сутрин се засичах с 4-ма полицаи, които винаги идваха на червеното и веднага пресичаха.
цитирай
16. lagrima - Само така, с показване на най-дъ...
24.09.2009 19:17
Само така,с показване на най-дългия,от трите пръста,ще се оправят,ония колеги дето не зачитат пешеходните пътеки.И мен са ме псували,че спирам и давам предимство на пешеходец,но аз пък се кефя,че съм им вгорчила деня,поне за момент.Те нали това правят с пешеходците..:))
цитирай
17. dorichela - Allbi,
24.09.2009 19:20
за теб вярвам, че не си камикадзе, а си от културните пешеходци.. Пази се от ненормалните шофьори :):)
цитирай
18. dorichela - theladybird,
24.09.2009 19:21
И аз не знам вече... Ама и в двата случая очите не на 4, ами на 14 трябва да са :):):)
цитирай
19. dorichela - Хара,
24.09.2009 19:22
Майките направо ги съжалявам!!! Там е страшно... Ама на много хора не им пука.. Виждат, че пресичат и грам не намалят.... заобикалят ги като....
цитирай
20. dorichela - Готик,
24.09.2009 19:23
хахахаха, чукча велик ловец! :)
цитирай
21. dorichela - Фрина,
24.09.2009 19:24
за съжаление още никой не е глобен, че почти е прегазил някой..... Нямаме култура на движение по пътищата. Нито шофьорите, нито пешеходците. Това е истината...
цитирай
22. dorichela - Бени,
24.09.2009 19:26
напоследък ги забелязвам седят на едно от възловите кръстовища и дебнат. Дори имам познат, който е глобен за неправилно пресичане :):) Което чак не ми се вярваше :)
цитирай
23. dorichela - Дисо,
24.09.2009 19:27
луди всякакви :) А един приятел ми разправяше за мацка, която спира на червено.. светка зелено.. не тръгва.. светка второ червен... Светка пак зелено, пак не тръгва.. И той накрая се изнервил, всички бипкат, слиза, отива до прозореца, тропа й, мацето се гримира най-спокойно.. Изобщо не била забелязала, че станало зелено и й бипкат... Представяш ли си!? :)
цитирай
24. dorichela - Каприция,
24.09.2009 19:29
аз не мога да се оплача като съм с колата... Мъжете като видят жена зад волана и при завои ми дават много предимство, дори да съм спряла, ми мигат да мина и ме пускат :):)
цитирай
25. dorichela - Мамас,
24.09.2009 19:30
то си е до човек.. Ако си културен като пешеходец, ще си такъв и като шофьор... :)
цитирай
26. dorichela - Росиди,
24.09.2009 19:31
бързат, все бързат... :):):):)
цитирай
27. dorichela - Дарлинг,
24.09.2009 19:33
точно за това изпреварване говоря,че е много кофти, защото въобще не мислят.....
цитирай
28. dorichela - Лагрима,
24.09.2009 19:34
ти си от моята партия :):):):)
цитирай
29. malkiatprintz - Това е пложението. От най-интел...
24.09.2009 23:26
Това е пложението. От най-интелигентната нация в света - толкова.
цитирай
30. dorichela - Фил,
24.09.2009 23:27
кофти положение....
цитирай
31. анонимен - Това - шофьорите, сте рошав народ!
25.09.2009 01:44
Има едни - намаляват от сто метра!Други пък - да има чалъм, колата в спалнята си ще паркират!Жената /мъжът/ - да спи в хола!
Като съм в настроение си тананикам "Ла шофьора е мобиле!:))
Спокойна нощ!
цитирай
32. dorichela - Tit,
25.09.2009 09:18
не знам за другите, ама аз съм много рошава... Буквално :):):):)
цитирай
33. set - Докато не започнем ...
25.09.2009 09:35
и шофьорите и пешаците да спазваме правилата и да се зачитаме един друг, нищо няма да се получи. Уважение му е майката.
Любимо ми е, когато вали дъжд и вече са се образували прилични локви, /доста кални, както се сещате/ някой добронамерен шофьор да реши да мине през нея с подобаваща скорост, и да я качи на тротоара изкъпвайки нищо не подозиращия човечец от глава до пети.
Поздравче от мен.
Весел ден
цитирай
34. dorichela - Сет,
25.09.2009 09:36
и мен са ме къпали много..... Затова аз внимавам и карам бавно.. :)
цитирай
35. анонимен - dorichela,
25.09.2009 09:57
Харесвам артистичната рошавост!:)
Всеки кичур - със своя идея за положението!
Спорен ден!
цитирай
36. demoniceye - Винаги има хора :)
25.09.2009 09:58
Които сякаш горят от желание да ги повозиш на предния капак до Пирогов. :))) Добре, че си взела мерки. :) Хубав ден. :)
цитирай
37. dorichela - Тит,
25.09.2009 09:59
значи ела ме виж сутрин.. тогава съм особено артистична :):):):) Усмихнат ден!
цитирай
38. dorichela - Демоник,
25.09.2009 10:00
културатЪ преди всичко.. :)
цитирай
39. анонимен - Yessss!!!
25.09.2009 10:05
Страхотен пост !!!
Аз взех книжка преди два месеца и все още помня правилника,хи хи хи...Но винаги съм се дразнел на кретените,които не пускат пешеходците...
Сега,като взема колата,ще видя какво животно ще излезе от мен,но...все си мисля,че няма да съм като пернишки голфаджия:)
Готин ден!!!
цитирай
40. dorichela - 0rt0d0x
25.09.2009 10:06
А честита ти книжка, лека и безаварийна ти желая!! :):):):)
цитирай
41. анонимен - Благодарско !!!
25.09.2009 10:18
dorichela написа:
А честита ти книжка, лека и безаварийна ти желая!! :):):):)

да ти се връща стократно:)
цитирай
42. dorichela - :)
25.09.2009 10:19
Благоадря!!! :):):):)
цитирай
43. injnina - Пешеходецът е
25.09.2009 16:15
като клиента - винаги има право!!!
Но внимателно с експериментите, защото дебнат изненади и бунаци!
Поздрави за споделените преживявания на уличното платно!
цитирай
44. dorichela - injnina,
25.09.2009 17:40
има право, ама горкия, ако разчита на него, нищо добро не го чака....
цитирай
45. soleilelle - :)
27.09.2009 00:53
от името на пешеходците,които тренираме (с огромната подкрепа и помощ на шофьорите)свободен стил бягане ,висок скок и т.н. -благодаря за разбирането :)
,,спомняте ли си кой и кога е с предимство,, -кой?
цитирай
46. dorichela - Солейче,
27.09.2009 00:56
пешеходеца е с предимство ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3891173
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031