Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2009 22:11 - Харесва ми
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6974 Коментари: 58 Гласове:
22



Харесва ми да живея в България!

Харесва ми да не си знам правата! Или в случай, че ги знам, пак да ме прецакат, защото “такава е системата”!

Харесва ми заплатата за жена в Пловдив да е средно 350 лева!

Хаерсва ми да се издържам дори с по-малко!

Харесва ми, че цените храната ни е по-скъпа от тази в САЩ, но заплатите са ни по-ниски от там!

Харесва ми и с бензина да е така!

Харесва ми, че това ме превръща в магьосник, за да мога да похарча повече, отколкото печеля, за да се издържам /така и не разбрах как го правим това, ние българите/ !

Харесва ми на интервю да се борим по 100 човека за 1 позиция!

Харесва ми всеки да се урежда с връзки, а аз да се надявам на собствените си качества!

Харесва ми простотията, която е навсякъде!

Харесва ми да лежа на стари лаври за славната история на Българите!

Харесва ми да се гордея с миналото, но да не мога да променя дори настоящето!

Харесва ми да ми искат по 50 лева на ликвидация!

Харесва ми да получавам образованието, което искам и да не мога да направя нищо с него!

Харесва ми, че искат да вдигнат здравните осигуровки с 30%, както и да направят допълнителното здравно осигуряване задължително и въпреки всичко да има ценова листа в болницата!

Харесва ми всеки ден да чета за пребити и ограбени хора, които са им свили... 3 лева от портмонето!

Харесва ми,че ако можеш да си платиш сметките, да си купиш храна и да ползваш отпуска, в която наистина да си почиваш, то това значи, че си богат!

 

И още много неща ми харесват.....




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чайке, да нямаш пак температура...
17.10.2009 22:14
Не ти харесва, знам.
цитирай
2. mathilda - Навсякъде е пълно с абсурди :)
17.10.2009 22:14
От един месец съм в Италия и тук много неща са с надолу главата... Ама си я обичаме България :))))
цитирай
3. анонимен - Дори,
17.10.2009 22:14
ми ти си щастливка тогава!!:)))
цитирай
4. vanya70 - А къде са кавичките ?! ;)
17.10.2009 22:18
А аз "харесвам" на въпроса защо е така да ми отговарят: "Ами защото сме в България!"... и дори и т.нар. публични личности... :(

Може и да е друго и тук - в България!
цитирай
5. mitternacht - ......
17.10.2009 22:18
Мила, то тука си е е*ало майката от всякъде, няма спор по въпроса! И понеже аз ги виждам всичките тия неща, хората си мислят, че аз мисля цинично.А просто... е оцеляване някакво.Който е честен, то той ще е беден и ще е мистерия как ще живее с по-големи разходи от доходите.Който не живее честно-ще е милионер с вила и последен модел баварец.
цитирай
6. dorichela - Марио,
17.10.2009 22:19
ни най-малко нямам температура :)
Виж как позна за другото! :):):):)
цитирай
7. dorichela - Матилда,
17.10.2009 22:20
и аз като бях в чужбина я обичах, сега се чудя.... Имше един лаф.. "Обичам си родината, но си мразя държавата".. Мисля,че пасва иеално! :)
цитирай
8. dorichela - Вихре,
17.10.2009 22:21
няма по-щастлив човек от мен... :):):):):):):)
цитирай
9. dorichela - Ваня,
17.10.2009 22:22
много неща трябва да се променят, за да може израза "Защото това е България" да не е с отрицателен смисъл :)
За момента не виждам какво друго се прави, освен изравняването на цените с европейските.. Но не и заплатите, качеството на образование, начина на животи и доста по-важни неща, които всъщност са неизменна част от ежедневието ни!
цитирай
10. dorichela - Митернахт,
17.10.2009 22:24
абе намират се и честни хора, които успяват, но не чак дотам,че да имат яхти и самолети :) Но не в това е въпроса... Въпроса е,че трябва да сме точно циници, за да живеем тук....
цитирай
11. анонимен - цинично или не, Дори -
17.10.2009 22:37
предпочитам тук да оцелявам, отколкото да мия чинии или бабешки дупета навън.
цитирай
12. dorichela - Анимо,
17.10.2009 22:41
не е казано,че само това може да се върши навън! Да ти кажа, когато си живял другаде и усетиш спокойствието и липсата на всякакви битови проблеми, мисленето ти се променя коренно! И като се върнеш и видиш ситуацията тук, направо е....
цитирай
13. анонимен - права си,
17.10.2009 22:51
усещала съм го.
Само че това, другото, могат да го работят малко хора. Повечето знаеш къде се трудят.
цитирай
14. dorichela - Анимо,
17.10.2009 22:55
няма мръзна работа.. Щом им се плаща подобаващо за труда, защо да не го правят? С тази разлика,че тук ще са горди и гладни, а там ще са работещи хора, независино в коя сфера и свободно разполагащи със средства, които ще им стигат да водят нормален начин на живот,че дори и да пестят :)
цитирай
15. анонимен - Няма нито мръсна, нито срамна работа.
17.10.2009 23:01
Много хора точно по логиката за многото пари се изнесоха навън.
Знам езици, но предпочитам да си седя тук, при семейството и приятелите. Не искам цял живот, въпреки приличното заплащане, да ме третират като човек втора ръка. Дори и да пестя там, да си купя къща и кола, ще си остана винаги чужденец.
цитирай
16. dorichela - Анимо,
17.10.2009 23:04
не само по логиката на многото пари.. По логиката на пари, които да им стигат....
Не винаги си човек втора ръка,много зависи къде ще попаднеш... Вярно е,че приятелите и семейството са тук, но в крайна сметка "сиренето е с пари" и трябва да може да си способен да се издържаш.....
цитирай
17. анонимен - dorichela,
17.10.2009 23:04
на мен пък ми харесва да те чета :-)
цитирай
18. dorichela - explorer,
17.10.2009 23:07
благодаря :)
цитирай
19. анонимен - Вдигнали са ти магьосническия ранг!
18.10.2009 00:14
Личи си!:))
Първо си помислих, че си болна с 40 градуса и се притесних!
Радвам се за теб!:)))
цитирай
20. dorichela - Тит,
18.10.2009 00:21
хаха,не не.. напълно съм си здрава!! :):):):)
цитирай
21. анонимен - Много хубаво!:))
18.10.2009 00:56
Ама не си признаваш за петата фринтифлюшка на магьосническата шапка!? Не знам дали така се казва оня издължения конус положен на главата, щот не съм веща!
А и верно - само с такива умения се живее в наши условия!:))
цитирай
22. dorichela - Тит,
18.10.2009 00:59
неведнъж съм казвала, че имам кристална топка :):):)
Но нямам островърха шапка за жалост :(
И определено всички сме магьосници! :):):)
цитирай
23. soleilelle - Дори, да не пробваш със, , самовн...
18.10.2009 01:14
Дори,да не пробваш със ,,самовнушение,, ?
това което си изброила си е ,,запазена марка за БГ,,
в чужбина може да си имат всичко,ама си нямат тези,,спец.допълнения за развитие ,,
иначе е много тъжно...
цитирай
24. dorichela - Солейче,
18.10.2009 01:15
тествам дали е вярно твърдението, че ако повтроиш една лъжа няколкостотин пъти, ставала истина :):):):)
цитирай
25. allbi - дда
18.10.2009 02:28
и на мен ми харесва :))
как не ...
с тия две ремаркета и 20 годишен брак и се бъхтим посред нощите на бач та да ни изкарат социално богати щото сме с големи доходи(на книга)
и дори нямаме право на детски ...
ама поне съм си в майналенд и си ги майносвам и си се боря и горе долу бива :))
цитирай
26. dorichela - Алби,
18.10.2009 02:32
ние надвишавахме с 1 лев доходите едно време и затова и майка ми не получаваше детски :) Какво да ти кажа.. :):):)
цитирай
27. анонимен - Не бъди черногледа :))))
18.10.2009 08:30
\m/
//
цитирай
28. анонимен - Дори
18.10.2009 08:56
тъжно е наистина:)
цитирай
29. djgator - Дори
18.10.2009 09:49
Ша са упрайм................ ама кога ( дали ще сме живи да го видим) ?
цитирай
30. kapricia - :о)))
18.10.2009 10:02
Имам предложение - този текст, може би с още няколко точки да го направим на плакати и да облепим с него Народното събрание, Министерски съвет, Президентството и всички митници. Та да знаят и наши, и чужди какъв рай неземен е България и как мъдро властват ония там недосегаемите идиоти. :о))) Даже съм готова да поема част от финансирането на проекта. Ще ми наруши бюджета за поне година и половина напред (щото все пак и аз живей в България), ама нищо - както викаше навремето Ицето Стоичков, "който не рискува не пИчели".
цитирай
31. teachme - И на мен ми харесва всичко...
18.10.2009 11:07
точно затова смятам да остана в БГ
и да дочакам щастливите спокойни старини:)
„Оптимизмът започва с широка усмивка и завършва със сини очила.“
цитирай
32. nalik - Дори, тва е бая старо, изровено от архивите на Нета...
18.10.2009 11:38
. . .
цитирай
33. dorichela - Аноанимен 27 /мързяло те е да се логнеш ли?! :)/
18.10.2009 12:18
Не съм черногледа, виж как всичко ми харесва! :):):)
цитирай
34. dorichela - Сулу,
18.10.2009 12:20
тъжно нетъжно, това е :)
цитирай
35. dorichela - Диджи,
18.10.2009 12:21
ще поживеем, ще видим! :)
цитирай
36. dorichela - Каприция,
18.10.2009 12:23
прави и ти списък какво ти харесва и ще ги съединяваме :):):):)
цитирай
37. dorichela - Тийч,
18.10.2009 12:24
не трябваше ли да са розови очилата? :):):):):)
цитирай
38. dorichela - Налик,
18.10.2009 12:26
може и да е имало нещо подобно, но ако копирам нещо от нета, обикновено посочвам източника :)
Това си е лично мое :)
цитирай
39. nalik - не е лошо да отговаряш с един коментар на няколко души
18.10.2009 12:39
вместо на всеки да му отговаряш с ОТДЕЛЕН коментар

пести се място и не си спамиш сама ;)

(към момента 56,7% от коментарите към този постинг са направини от dorichela)
цитирай
40. artanis - Моят коментар
18.10.2009 13:03
На някои им харесва да живеят в България.

Има 1001 начина да се прецака "системата". Повечето дори са легални ;)

Пловдив не е град за работници. Ако искаш да работиш, София. 350 по време на криза може би не са чак толкова малко. Има хора без работа и с дългове. На тях им е много по-трудно в момента.

Гледай да изкараш зимата, после ще бъде по-широко около врата.

За храната. Запали колата и обиколи малко селата да си вземеш ябълки и грозде за 40 стотинки килограма. Ако пазаруваш от Била, ще ти е скъпо.

За бензина е геополитика :) Но е много скъпо по принцип да се кара на бензин.

За бедността, по принцип, има много по-бедни места от България. Пловдив е относително уреден като цяло.

За интервютата - всичко е пазар. Направи си ти компания и ще можеш да плащаш ниски надници. Проблемът е, че никой няма да ти работи.

За връзките, ако мислиш, че на други места не е така, дълбоко се лъжеш. Всичко е връзки и лични контакти. Вече ако става въпрос за държавата, това е злоупотреба.

За простотията, изключи си телевизора и си смени компанията :)

Славната история на българите е прах в очите.

Можеш да промениш настоящето, стига да си достатъчно упорита.

Образованието също е бизнес. И е скъпо. Навсякъде.

Никой университет не може да ти даде гаранция, че ще си намериш работа след това. Твое решение си е какво ще учиш и къде ще си търсиш работа след това.

За здравното осигуряване. Тази пирамида ще се срути по някое време. Работата е, че който и да управлява, ако вдига данъците, го псуват, но ако държавата фалира, ще го псуват още повече. В здравната каса има големи интереси. То са лобита, то са фармацевтични компании, лекарски съюз. Те оказват натиск.

Смени си вестника. Чети някое lifestyle списание. Cosmopolitan например ;)

За това, че си богат. Важно е да имаш богата душевност ;) Другото е преходно. Не знаеш как ще се завърти колелото и какво ще стане по-нататък.

Виж сега, то вярно се скри слънцето, но не е много добре да те избива в тази посока. Пий един чай, прочети някоя книжка, виж се с приятели и ще се успокоиш малко.

поздрави:
цитирай
41. dorichela - nalik
18.10.2009 14:11
Аз предпочитам да отговарям на всеки коментар по отделно, един вид като уважение към всеки отделно коментирал. Ти го считай за спам и за каквото желаеш :)
цитирай
42. dorichela - Артанис,
18.10.2009 14:14
благодаря ти за подробния коментар! Наистина за много неща си прав, н какво ще стане, ако всички отидем в София? :)
Говоря принципно...
Но съм абсолютно съгласна за богатата душевност и че другото е преходно:)
Поздрави!
цитирай
43. artanis - Какво ще стане ако
18.10.2009 14:25
А помисли си, ако всички градове станат като София какво ще стане. Трябва все пак да има и устроени градове, където човек може да живее спокойно, да има семейство и т.н.

Не мисли за всички, мисли за себе си. Другите ще намерят начин.
цитирай
44. dorichela - artanis,
18.10.2009 14:45
София не ми е от представата за устроен град :) Но е вярно, че засега заплатите там са най-високи, но и стандарта е такъв, та че горе долу се получава танту за кукуригу :):):)
цитирай
45. artanis - Не ме разбра
18.10.2009 15:27
София не е устроен град. Пловдив е устроен град. София е работнически град.
цитирай
46. анонимен - Аз пък не искам да "прецаквам" системата!
18.10.2009 15:45
Искам системата да позволява да се живее без напрежение, щом работиш напрегнато!
И това - за всеки нормално работещ и уважаващ правилата на системата човек!
Ако ще е добре само за онези, които умеят да "прецакват" системата, последната един ден ще изгърми и ще отнесе и прецакващите, заедна с грижливо почистените им лични кочинки!
Извинявай, dorichela , но ме вбесява тезата "К'во ти пука, гледай ти да си добре!"
В нея е първопричината за блатото, в което живеем!
цитирай
47. artanis - tit
18.10.2009 16:09
Аз пък искам щастие за всички даром :) Или пък всички в блатото. Важното е да бъдем всички: убиецът и убитият, крадецът и окраденият, лъжецът и излъганият, вълкът и агнето :)

Пък ако започне агнето да се тормози заради проблемите на вълка, тогава е много смешно, ако разбираш какво искам да кажа :)

поздрави:
цитирай
48. dorichela - Артанис,
18.10.2009 18:39
Не знам дали и Пловдив е устроен или столицата ми идва прекалено населена... Или просто не съм свикнала, но като цяло не бих желала да живея там...
макар и да е работнически град, както казваш.
цитирай
49. malkiatprintz - Че то всичко си е хубаво, иначе, ако ...
18.10.2009 18:44
Че то всичко си е хубаво, иначе, ако всичко е наред, егати скуката :)
цитирай
50. dorichela - Фил,
18.10.2009 18:51
ти винаги си оптимист, независимо от ситуацията... :):)
цитирай
51. breeze - Остава да кажете че Ви харесва и
18.10.2009 20:24
...да се борите.
Харесва ми да живея в харесван свят...:)
цитирай
52. pepelqnka - dorichela. . и на мен точно това н...
18.10.2009 21:07
dorichela ..и на мен точно това най-ми харесва тук!Много ми харесва и това, че възрастните хора са принудени да работят за да могат да си купят лекарствата, харесва ми това, че за да запишеш детето си в детска градина чакаш...докато стане първокласник!Харесва ми и че в обявите за работа са посочени възраст.../до 25 г. с минимален трудов стаж по специалността поне 3г +ВО....и от къде да го изкопат тоя стаж ..?/...и много, много други благинки ;)...
цитирай
53. dorichela - breeze,
18.10.2009 21:26
ако се предам то тогава всичко свършва.. :):):)
цитирай
54. dorichela - пепелянка,
18.10.2009 21:27
и ти си забелязала значи парадокса да си до 25 с висше и поне 3 години стаж по специалността :):):)
За детските градини още не съм се сблъскала с проблема, но ще видим сега племенницата в яслите какво ще става...
А за пенсионерите ми е жал.. Те са направо по-магьосници и от нас!
цитирай
55. kass - dorichela
18.10.2009 21:58
Дори, май наистина има някакво извратено мазохистично чувство у нас. Абе и на мен ми харесва България, не че не искам да е далеч по-уредена и просперираща, ама така де, тъй и тъй живеем тук, поне да ни харесва, че иначе баси отчаянието, което ще ни обвземе...
цитирай
56. dorichela - Касс,
18.10.2009 22:14
ако си повтаряме,че ни харесва, може и да ни хареса, кой знае :):):):)
цитирай
57. анонимен - nalik,
19.10.2009 05:37
обявявам те официално за новия глупак на блога :-D

\m/
//
цитирай
58. dorichela - Злика,
19.10.2009 06:20
разни хора, разни идеали :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3895808
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930