Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2009 11:27 - Докога така?
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22336 Коментари: 71 Гласове:
24

Последна промяна: 08.11.2009 12:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               Бясна съм.... Не, бяс не е думата, която изразява състоянието ми в момента... Ставам агресивна! Много! Значи както ми гледате голямата ухилена уста, точно за по малко от 1 стотна я превръщам в средство са масово унищожение и то не само с думи! Иде ми да прегризя нечий гръклян.... Мне, не нечий, а нечиИ!!
               Започнах с края, сега да ви кажа началото. Върлува грипна епидемия, това е ясно. Маминка се разболя, само че от бронхит. Отидохме при нашето ДжиПи /което заклевам се, от Декември ще е бивше!!!!!!!!/, което й изписа хапчуляци за 50 лева и каза, че за няколко дни е готова. Само, че е доста късопаметна, та й напомнихме, че миналата година, точно по това време стана така - бронхит, после бронхопневмония, та няма ли начин да започнем по-активно лечение, за да избегнем отново повторение на случката. Мне, нямало да й изпише инжекции, защото няма смисъл. НЯМА ЛИ?!?!?!
               Пет дни по-късно температурата не се влияе от нищо /течни аналгини, парацетамоли, антибиотиците, компресите, който правя../ и мама е изтощена до немай къде. Тъй като не можем да отидем до поликлиниката /не, няма да я кача на колата, трепереща от студ/, звъня на лекарката, която съответно не ми вдига. Викам бърза помощ /частна, или поне така се води/, която пристига след час и 20 минути. Преглед, да добре,нямате хрипове, ей ви две инжекции, всичко ще е наред, дай 15 лева /за които не получих касова бележка!!!!!/ и бягай. ААААААААААААА, ВЕРНО ЛИ?!?!?
               На другия ден /събота/, намирам частен лекар, който работи. Отиваме на преглед. Жената си заслужава титлите професор и доктор. На секундата поставя диагноза бронхопневмония, дава направление за рентген /което нито личната лекарка, нито тези от бърза помощ направиха, щото било "врътня"-това е точната дума/ и ни праща в болницата, където трябва да ни приемат незабавно. След това ме помоли да й се обадя, за да й кажа как е минало всичко и дали сме имали проблеми с настаняването, поради големия наплив.
               Хората там бяха доста любезни, нищо, че в 12 наобед бяхме 40-тия човек за деня, който постъпва. Сестрата и доктора трябваше да попълнят поне 10 страници с информация /ебати хамалогията.. и няма човек, който да върши тази административна работа, за да могат сестрите и докторите да вършат тяхната!/. Попитаха ме дали съм с кола и дали мога да отида на 200 метра по-надолу до рентгена, защото ако искам линейка трябва да чакам 2 дни. Дори да не бях с кола, вярвайте ми, щях да хвана такси и за 200 метра!
              Само, че неудобството в тоя случай е, че с личния автомобил спираш доста далече от входа и не е удобно да караш болен човек да върви толкова много. Както и да е, направихме снимка /след като ни пуснаха в болницата само с маски на лице/ и се върнахме на мястото, където трябваше да ни приемат. Доктора видя снимката и направо ни каза в кой блок и коя стая ще ни приемат. Там ни посрещна сестра направо със системи. Доста бързо реагираха. Пуснаха ме само да видя къде е, за да може при второто /и последно/ пускане да занеса малко багаж и лични вещи. Сега само се чуваме по телефона и веднъж дневно ходя да й нося разни нещица, които сестрата й предава.
               От Декември, когато се сменят личните лекари, ще си помисля дали изобщо да имаме такъв!!! Какъв е смисъла няк"ви тапири да не могат да ми поставят диагноза, да ми мъчат майчето заради некадърността си?! Че вместо 2,50 такса за лекар е по-добре да дадеш 20 лева за частен, който ще ти постави диагноза, а няма да налучква и да се гъбарка със здравето на хората! И бърза помощ и на тях да им го нафукам на всичките!! Че не стига,че ме направиха луда гъба, защото здравната книжка на мама беше останала при зъболекарката, а не можело без нея, или трябвало ДжиПи-то да се обади да потвърди, че е неин пациент /е, като не дига, как да стане тоя финт?!?!?!/, та трябваше да ходя и до там да я взимам, за да може да я покажа на докторите, като дойдат. Знам,че не им дават достатъчно пари, даже изобщо, но това не е оправдание!!      
     



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - С право си бясна!
08.11.2009 11:34
Аз за това и не си взимам ДжиПи! Плащам си и това ми осигурява съответното внимание! Да не дава Господ, да се разболяваме!
Преди няколко години с майка ми се е случило почти същото в Пловдив, добре, че снаха ми е проявила инат, иначе краят щеше да фатален...
цитирай
2. feq - Поздравления за постинга! Не само ти си бясна... и с право...
08.11.2009 11:38
Докога ли... докато продължаваме да ги търпим тези чиновници - лекари, които носа не си вдигат от документацията... а недай си Боже да им поискаш направление... /родата и познатите винаги са с предимство!/
Възмутена съм!
Колко хора загиват от погрешно поставени диагнози на некадърни "лекари"...
цитирай
3. dorichela - Кроти,
08.11.2009 11:43
направоооооооооо побеснях.. Как може да не си вдига телефона личната лекарка?! Това е адски дразнещо и непрофесионално!! Ама е така, не стига, че си плащаш за здравно осигуряване, ами и не те ебават грам. То по-добре вместо 11 лева на месец за здравно, да си ги събираш, ебати и ако недай боже стане нещо, ще си го платиш на частно, по-добре...
цитирай
4. krotalka - Бумащината я има в Германия,
08.11.2009 11:43
но там лекаря я върши след края на работното му време. Знам го от синчето, понякога се налага да остава по час-два след работа за да оправи всичко...
В БГ лекарите се превърнаха в чиновници-бюрократи! Бумагите имат предимство пред пациента...
цитирай
5. dorichela - Фея,
08.11.2009 11:51
то лекарите в болницата горките не могат да наваксат с писане!! За личната ми няма да говоря, щото така и не съм я видяла от една седмица насам.. петък и събота и звънях, когато ми трябваше,ама кой да ти вдигне....
цитирай
6. dorichela - Кроти,
08.11.2009 11:52
ама тук трябва да ги напишат, защото пишат как я приемат, в коя стая отива, какви изследвания, снимки и т.н. трябва да се направят, пишат данни, изписват лечения и т.н... Не могат явно след работа, защото дотогава няма да знаят сестрите какво да й дават.. Просто е такава системата.
цитирай
7. анонимен - Цялото ни здравеопазване е отвартително
08.11.2009 12:35
Разбирасе, че ЛК ще ти изпише антибиотици за 50 лв първо, / нищо че може да има бълг аналог за 15 например/, защото представителите на различните фармацевтични компании им дават подкупи за да изписват точно определен вид лекарства - от скъпи по - скъпи.
Аз на моето джи пи даже и телефона не и знам - нокога не ми го е давала. За 8 години от както ми е лична лекарка , съм я ползвала само за направления, никога не ми се обаждала, че примерно имам задължителни прегледи или безплатни женски - абе с право си си бясна.
Няма да забравя лятото, когато милото / вече бивше/ с поразя ръката и трябваше да го шият какъв кошмар беше . http://darling.blog.bg/drugi/2009/06/26/za-byrzata-speshna-pomosht.354667
.........Докато не се промени тотално системата на здравеопазването, докато не почнат да се налагат наказания за ЛК които не си вдигат телефоните - нищо няма да се оправи.
Само може да се ядосваме и да пишем тук или някъде другаде.
Кучетата ще си лаят - кервана ще си върви.
.............Дано майка ти се оправи по - бързо.
Стискам палци
цитирай
8. tili - Мама ще се оправи, сигурна съм!!!
08.11.2009 12:48
Не постъпвай емоционално, а поразпитай за читав JP, защото ако, недай Боже, се наложи операция или по-продължителен престой в болница, не ми се мисли как ще ти съдерат кожата. Привет, Дори!!! ;-)))
цитирай
9. анонимен - Препоръка
08.11.2009 14:42
Мило момиче! До болка ми е ясно за какво иде реч.Не си нито първата,нито ще бъдеш последната от разочарованието си.Това писмо не е лошо да го препратиш на Министъра на здравеопазването.Има си електронна поща човечеца.С тия джипита ни направиха луди.Права си за това,което казваш.Така е.На предният фронт в здравеопазването поставиха точно тези джипита 85% от които нямат никаква специалност.Но това не им пречи да взимат пари за несвършена работа/така наречената капитация - т.е. на калпак записан пациент при него/.Защо ще се хаби за здравето на пациента толкова много като знае,че ако не се справи има специалисти за тази работа.С тази разлика,че специалистите учили 2 или 3 пъти повече от него взимат точно толкова по-малко пари от джипито.Българските джипита са едни от най-облагодетелстваните. Назначили са си персонал, който да му върши работата,нищо,че ти си се записал при него. Те се превърнаха в гара разпределителна към изпълнителите на специализираната помощ. А,мерси...не съм толкова тъпа,че и без тяхна помощ да се ориентирам на какъв специалист да отида! Ама както е казано -Made un Bulgaria !
цитирай
10. dorichela - Дарлинг,
08.11.2009 14:43
тъпото е, че не рпедприема адекватно лечение за да пресече болестта ами действа с някакви по-слаби средства, които не спират развитието на процеса и не му влияят...
Личните лекари трябва да имат ПОНЕ един телефон, който да вдигат!!! И това е по закон...
цитирай
11. dorichela - Тили,
08.11.2009 14:44
определено ще разпитам за читаво Джи Пи, защото не ми се иска не само майка ми, ами който и да било да минава през това...
цитирай
12. dorichela - Анонимен 9
08.11.2009 14:46
и не само, че нищо не знаят и трябва да ни пращат при специалисти, но и не винаги дават направления. "Свърши". Ама как точно е свършило и защо за мен, кяото си плащам няма, не е ясно. Спомням си, когато си бях счупила пръста ми казаха: "Имаш късмет,че го счупи днес, защото от утре не даваме направления". Егати късмета!
цитирай
13. teachme - Здрасти, Дори!
08.11.2009 15:20
Дано бързо оздравее майчето
и да се маха оттам, а ти по-полека...
не си образувай нерви за нещо, което
не можеш да промениш. GP-то не е за
спешни случаи, за болничен може, но
в екстремни ситуации търси други варианти.
Поздрави!
цитирай
14. dorichela - Тийч,
08.11.2009 15:22
аз я търсех за направление за специалист по белодробни болести и за скенер.... Още в петък... И след като не я намерих, се обадих на бърза помощ. А в събота вече се обърнах към частен лекар.
цитирай
15. soleilelle - Дори, сега майка ти оздравява, н...
08.11.2009 15:39
Дори,сега майка ти оздравява,нали?
Господ здраве и дълголетие да дава на всички майки!
то малко ,,след дъжд качулка,,ама трябва целогодишно много плодове,зеленчуци,чесън (!!!),слънце,лято на море или на село,билкови чайове
хич не са ми ясни тези направления,защото нямам личен лекар,плащам си здравните,но предпочитам народната медицина,но дано успееш да намериш добър личен лекар
(егати,някои доктори са забравили хипократовата си клетва!!!!)
цитирай
16. анонимен - drug doktor
08.11.2009 15:49
всяко заболяване има динамика.няма гаранция че преди два дни ,майка ви е имал или нямала пневмония.второ с тези лъжливи клининични путеки ,много моля кой знае коя частна болница си пише актив пак.знам ги тези номера. а за хмалгията детоя направи румяна тодорова ,аами протестирайте бе протестарйте,когато ние протестираме вие казвате че го правим за пари.направето го за без пари.друго взмете учете и станете кадърни лекари.станете ,ама ви мързи.омръзна хора с 8 клас обрзование да оценят лекарите.учете и станете професори по медицина и се продавайте за 5 лв. не съм личен лекар,но за телефона .ще кажа и аз съм човек.имам право да пикая ,сера и да еба.когато върша тези неща не си вдигам телефона.ти бе пичко ако т ебе мъжа ти ще вдигнеш ли телефона а или ......ще дишаш в телефона ,а.тупунгерите политици напртавиха така че да се карат лекари ипацинети.
цитирай
17. анонимен - пак доктора
08.11.2009 15:59
да продължа. само глупаците могат да предлагт глоби.основно свойсто на човека е даполчаваповече пари за п малкоработа. предлга се работеш модел ,ане глоби.защото и сегаимаглоби ама не деистват.ако нялко с мисли че с 500 до 5000лв глобя аз ще седя нателефона ,ами ако аз говоря сдруг пациент итос сеокаже тежко болен.с кой да се ангажирам по напред,ами с първия,другуя дамре.така е.катоправеха спеща на помощ оня милан милнов каза никуде го няма по света и направи спешна помощ ,после дйде оня гайдарски/говедарски/ итой каза никуде го няма посвета .иотой прееба спешната помощ.истината е никуде го няма посвета тази спешаюна помощ.ей вчера ми звънта от германия искат им 15 евро за спешна помош.
цитирай
18. анонимен - pak doktora
08.11.2009 16:13
da vi предложа един работещ модел.класика в Англия.там има лични лекари.ама са обединени по 7 човека да има дежурен всеки ден. а на всеки 12 има един заместник /locum/се нарича той няма право да набира пациенти докато е заместник.той замества когато някой е отпуска или е болен. това еедин работеш модел.но той струвапари. и транспорта струва пари.за транспорта НЗОК си мълчи вече 9 година и вие си плашате транспорта.транспорта е разтегливо понятие,аз искам даго решим този момент.ама да седнем и да г го решим.докато вие се правите, че ни плащате ние ще се правим ,че ви лекуваме. визраел им вземат по 10 шекела за спешна помощ.ама като идете в америка и германия и изарел мълчите като насрани гащи
а тук осигорени сте били, атези дето не си плащат те какви са .ами крадци са крадци на здравето на други.седнете и сепогледнете в огледалото и се изгладете и после недоволствайте
цитирай
19. анонимен - SYSTIQ
08.11.2009 16:21
но с глоби ,много моля имате право само да ми духате и в гъза.това е скъпа недоволна.само да глобите някой колега ЛК,казал съм дахвъргат престилката и който знае да селекува който не знае да мре.според вас колегите нямат право на личен живот а,,много поздрави имате от мен.предложих един истински рабореш модел .искайте те от политиците.дано ви го дадат и никаво побългаряване по гаидарски или румянотодоровски че .духане за без пари само ще остане за всички нас
цитирай
20. анонимен - za znagarq
08.11.2009 16:32
относно хипократатовата клетва . не съм се клел да живея в бедност. да ходя пеш.медицината да ми е хоби .да не чукам хубава жена.жена да ми даходи със скъсана рокля,да не си купвам скъпи учебници.сина ми да гледа гсм на дриуги с гладни очи .и децата д а не учат в реномирано училише. зашото ше останете без лекари,ак о тръгна да я спазвам едно към едно.когато ми ги осигорите тези неша ше работя за без пари,знахарче
цитирай
21. dorichela - Солейче,
08.11.2009 17:25
не винаги става с народна медицина... Въпреки,че е за предпочитане естествени витамини, отколкото на хапчета, почивки и слънце, но ситуацията е такава, че изобщо не стигаме до там.
цитирай
22. dorichela - аноанимен 16 - друг доктор,
08.11.2009 17:29
само,че моето висше не е медицина! Това е образование за хора с призвание. А медицината не е моето призвание - затова не се занимавам да го уча. Те като са учили, да си вършат работата. Ине може ти да ми държиш сметка аз дигам ли си или не си вдигам телефона, независимо какво правя. Нали се сещаш, че не аз имам дълг към някой /в случая/?! И да, дори да не съм лекар, имам право да оценям качеството на облусжване, ако не ми харесва! И не ми пречи лекарите да взимат повече пари, и по 10000лева да взимат, ще се радвам дори, ама да си вършат работата! Като частната лекарка, като хората, които ни посрещнаха в болницата /макар,че там са на мизерни заплати - нещо, което знам със сигурност/ и които обръщат внимание на пациентите си.
И още нещо - не се оплаквам,че си плащам, просто искам като го правя, да ме облужват качествено! И не говоря само за осигуровките, платих си и за линейката да дойде, и за инжекциите и за всичко.
Сега видях, че и 17,18,19 и 20 коментар са ваши. Ами да идете до тоалетната, спете,ебете, няма проблем. ама после все пак може да се обадите на номерата, които са ви търсили, особено на служебния телефон в работно време, нали така?! Другите ви коментари ще подмина да им правя анализ, просто защото не ми се занимава със заядливци.
цитирай
23. rpatel - Ох! Стискам палци майка ти да се о...
08.11.2009 17:42
Ох! Стискам палци майка ти да се оправи бързо! Това нашето здравеопазване е страшна работа! Не ми се навлиза в подробности, че ще се разплача ако трябва да разказвам как буквално убиха баба ми. Постъпи в болницата с доста добър имунитет, а след няколко сеанса химиотерапия ни я върнаха абсолютно... :-( с две думи, прибра се вкъщи за да умре близо до семейството си. :-((( Не ми се говори. И оттогава на доктор ходя само в абсолютно краен случай и то на частно! Защото просто на разни лични лекари и т.н. чиновници вяра нямам. То като ида там, първо чакам 2 часа и естествено хлащам всички възможни вируси от другите, после тя няма време да ми обърне грам внимание защото има 1000 неща за писане, а отвън чакат още незнам колко човека... и изобщо какъв е смисълът? И частните доктори издават болнични, но поне са по-внимателни и ти обръщат внимание!
Ох! Лоша работа! Изобщо да не ти се налага да търсиш лекарска помощ!
цитирай
24. dorichela - rpatel,
08.11.2009 17:51
а на моята баба бог да я просто редовно нямаше химиотерапия и дядо ми я е купувал сам. А две банки са 700-800 лева... какво да говорим.. Тъжна картинка :(
цитирай
25. анонимен - До 16,17...доктора
08.11.2009 19:28
Ако и лекувате както пишете по-добре се откажете от професията си и се захванете с нещо друго.Например докер на пристанището или жп гарата.
цитирай
26. basst - Мойто Джи-пи е добро, ама го нямаше ...
08.11.2009 19:54
Мойто Джи-пи е добро, ама го нямаше една седмица...направи ми се разказа играта... да си мъкна детето на дежурна в събота, която да ми каже"Хм, дробовете му не са никак добре, ама никак, но вие елате в понеделник на снимка"?! Че като е толкова зле, не може ли снимка сега, бе? Изписаха и антибиотик, след 5 дена (ПРЕЗ КОИТО ДАДЕ СТРАНИЧНИ ЕФЕКТИ, НЕ ОСОБЕНО БЛАГОПРИЯТНИ) изписаха друг...за парите тук не говорим...След нея последва голямата, която за една нощ направи бронхит, а антибиотик и дадоха чак на 6 ден...Верно, парите им са малко, обаче на някои и тия им са много! Едно е да завършиш за учител с 3 ( не, че няма да му нанесе интелектуални вреди), но да те лекува доктор едвам избутал с 3.... си е направо престъпление!!!
цитирай
27. dorichela - басст,
08.11.2009 19:56
В случая говорим точно за това.. За адекватни диагнози и лечение, за правилна реакция от страна на лекаря, а не да се шегуват със здравето на хората...
цитирай
28. анонимен - Дори,
08.11.2009 20:25
хич не ми се пише в момента по темата, щото още не мога да сваля трайно температурата на детето. Като правило се разболява в петък през нощта. Само с две думи - това нашето не е здравеопазване, а мръсен бизнес!
Приятна вечер и дано майка ти се възстанови скоро!:)
цитирай
29. dorichela - Тит,
08.11.2009 20:30
пожелавам ти и детенцето ти да се оправи по-бързичко! :)
цитирай
30. ednaotvas - Баси,
08.11.2009 20:47
и аз полудях. Такава е цялата система, а хората ... страшно е. Трябва бунт вече, за да се оправят нещата.
Скорошно оздравяване!
Лекарите са станали корумпирани и често неграмотни писарушки, които те гледат в ръцете...
цитирай
31. buratino - Анонимния доктор, , който пише по ...
08.11.2009 20:49
Анонимния доктор,, който пише по горе наистина е доста неграмотен, колкото да се хвали, че е учил! Не се учудвам, защото най- посредствените ученици от моя випуск станаха лекари. Ей, затова ме е страх да се лекувам при личните лекар. Те всъщност са еднолични търговци!
цитирай
32. dorichela - еднаотвас,
08.11.2009 21:00
Благодаря за пожеланията. Иначе другото.. не само за него трябва бунт, а за много неща!
цитирай
33. dorichela - Буратино,
08.11.2009 21:06
те нали докторите не пишат четливо, та и този, за да докаже, че е лекар... Защото няма как да напише грозни печатни букви така, че да не се четат, затова допуска правописни грешки... :)
Майтапа на страна, много си прав, че са ЕТ личните лекари.. При тях не трябва да има лечение, а само да дават напрвление за специалист, който да поставя точна диагноза.Като са решили да има посредници /ДжиПи-та/, поне да си вършат посредническата работа и да не забаламосват хората, ако не могат да помогнат.
цитирай
34. ednaotvas - Ама, веднага те подкрепям, както
08.11.2009 21:10
и целия народ :)))
цитирай
35. dorichela - еднаотвас,
08.11.2009 21:25
Благодаря за подкрепата! :)
цитирай
36. malkiatprintz - Сегашната лична лекарка, при която ...
09.11.2009 04:21
Сегашната лична лекарка, при която сме цялото семейство, е на ниво, но преди нея...

Когато малката беше на няколко месеца, започна да боледува много често и никога не можеше да се оправи без антибиотик. Излекува се, мине седмица и отново започваше да боледува. Тръгнахме по лекари, защото не беше нормално, и установиха, че има изключително ниско ниво на бели кръвнителца, далеч под всякакви възможни допустими минимални стойности и в резултат на това – много слаба имунна система. Започнаха да й предписват разни лекарства за усилване наимунната систева, но нямаше никакъв резулат. Смениха ги с други два пъти я пращаха на хематолог да проверяваме за левкемия, но – слава Богу – оказасе, че няма левкемия, но така или иначе проблемът си оставаше. Накрая личната й лекарка вдигна рамене и каза, че не знае какво й е и че няма смисъл да търсим причината ?!?!?!?! Продължихме по други лекари, нови изследвания, нови лекарства, но – нищо. Малката си боледуваше почти непрекъснато, а белите кръвни телца така и не се увеличаваха. И така – две години, докато накрая стигнахме до клиника в Германия, където отново й направиха кръвни изследвания, но за разлика от тук, ги правиха всеки ден в продължение на един месец и накрая поставиха диагноза – циклична неутропения. Нещо което тук никой не можа да установи. Това е своеобразно предлевкемично заболяване, но, за щастие, в добрия му вариант; сиреч щеше да се оправи с израстването, но не трябваше да контактува много с деца за да избягва всяка възможност от заразяване, тъй като ще трябва да се лекува с антибиотици, а те допълнително намалявали количеството на белите кръвни телца. Та това е: две години изследвания тук без диагноза и накрая – вдигнати рамене, и месец изследвания в Германия, с поставена диагноза и съответно лечение. Днес, седем години по-късно малката е добре, нещата вече почти отшумяха, благодарение на лекарите в Германия.

Сегашната личвна лекарка, при която сме цялото семейство е на ниво, видимо парви каквото е необходимо, а когато записахме малката при нея, седна и специално чете за неийното заболяване за да е по-добре запозната с евентуалните бъдещи лечения на други болести, така че да не пречат на процеса на повишаване на белите кръвни телца, когато се е налагало е идвала вкъщи. Но е факт, че имам късмет да съм при нея, защото масата търгаши знаят само да те гледат в ръцете и да се обиждат наперено, ако не им кажеш "доктор", а се обрнеш с "господин" или "госпожа".

Та това е: доктори – бол, лекари няма.
цитирай
37. dorichela - Фил,
09.11.2009 08:35
късмет сте имали тогава, че сте имали възможност да отидете до Германия и да се установи диагнозата и да ви кажат как да се предпазва за в бъдеще. И тук късмет, че имате такава лична лекарка.... И аз такава искам да намеря.
цитирай
38. basst - malkiatprintz
09.11.2009 11:31
Това е супер, че сте успели да установите проблема и да следите за развитието на болестта. Стискам палци всичко да е ок, защото няма по-страшно нещо да гледаш, че детето ти е зле и насреща да ти дигат рамене!
Има кадърни лекари, но много рядко.... Имаше един период, в който бях постоянно в бърза помощ - малката ми дъщеря е едно изключително палаво същество - шиехме ръце, крака, глави, гипсирахме пръсти...беше кошмарно.... Медицинският персонал ми беше станал като рода... Ако бях сигурно на запад, да ме бяха опандизили заради "нехайно" отношение към детето си! :) Веднъж попаднах на една лекарка, която ме изуми.... Малката беше си ударила главата, ( беше се покатерила на гърба на едно друго хлапе пред блока и то я беше изтървало и си беше ударила главата в металната ограда..) и се опитваха да установят дали няма сътресение... Тази жена започна да танцува пред нея...защото не можехме да я накараме да ходи, за да проверят дали върви по права линия...Правеше пируети, подскачаше, въртеше се...аз я гледах със зяпнала уста, малката също.... После стана и тръгна, и повтаряше всяко нейно движение..... За пръв, но и за последен път попаднах на такъв доктор! Беше уникална мацка! :)
цитирай
39. compassion - Какво преживях аз това лято в България....
09.11.2009 14:51
не ми се говори, но те разбирам. Като разбраха, че живея в Холандия всеки по десет кожи искаше да ми съдере, иначе никакво внимание. Не ме слушаха, а ме гледаха в ръцете. Беше невероятно грозно.
цитирай
40. dorichela - compassion,
09.11.2009 14:53
съжалявам, че и ти си минала през това... За жалост никой няма да ти се зарадва и да те пита как е там, добре ли си, а всеки си мисли, че береш парите от дърветата и сега тук трябва да им ги дадеш...
цитирай
41. mamas - Скорошно оздравяване на майка ти!
09.11.2009 16:05
От нашата лична лекарка сме доволни, но знам много случаи като твоя. Просто не ми се говори...
цитирай
42. bizcocho - Каквото и да кажа малко ще да е! А и под ...
09.11.2009 16:21
Каквото и да кажа малко ще да е! А и под един постинг се обадих и ме награчиха родолюбци или знам ли ги какви там са. Но ще дам пример от снощи, а съпоставката оставям за четящия.
От три дни се тръшкам в несвяст с болки у дома. Не издържах на самолечението и сина ме закара в спешното. /то е с 24 часа и седемдневно работно време за седмицата/. Линейки тук почти не се ползват, освен при инфарти, инсулти, катастрофи..-наистина спешни неща, но нито таксито нито личния автомобил е проблем финансов. Много бързо ме приеха! На место отреагираха с инжекции, а следващия въпрос беше"работя ли" заради рецептата. Обясних им, че съм в "държавни отпуски"./ Заради тежката ситуация от кризата на тез, които са били с договори, но поради кризата остават без работни места, държавата им плаща доста дълги периоди почти заплати, а после преминава и на временни помощи.- въпрос на социална политика../ Като чу че не съм на договорна, а на държавна "заплата"/тя е 70% от предишната ми заплата/ лекарят ми даде таблетките за седмицата.
Е!?
Рядко ходя на лекар.Не се налага.Но когато отида ми взима акъла /личния ми лекар/ от "и това трябва да видим, за всеки случай", а аз мразя да се мъкна по изследвания, просто съм си мързелива в това отношение.
Преди 6 години си бях в бг. До лекар не опрях, но с цялата си глупост опрях до зъболекар/ за по-евтино/ и... цените бяха "по спешност", а като се върнах тук се абонирах за зъболекаря та да му оправи на нашенеца кривите ръце :(((( И защото ми предстои пътуване до бг, сега ходя на зъболекар, че да не ме изненада зъб в "евтината" ми Родина...
Наистина ти съчувствам за патилата!
Бързо възстановяване на майка ти пожелавам!
цитирай
43. dorichela - Мамас,
09.11.2009 18:04
благодаря за пожеланията!
цитирай
44. dorichela - bizcocho,
09.11.2009 18:06
разбирам за какво ми говориш.. Мноого добре... Но тук сме в друга вселена. За жалост..
цитирай
45. анонимен - до буратино
09.11.2009 18:50
пич аз не съм тук да Ви изнасям курс по граматика.тук с граматически грешки или без ми е все едно.случайно засякох доричела с нейните кахъри. бели кахъри.не мога да съдя колеги за които не е ясно къде е ситината.
напълно е възможно майка и да е станала клинична пътека.зиплвам фонетик и затова има грешки.ами ако майка и е клинична пътека ко ще праим,а питам аз.проблема е че нашит ебивши упрвалявваши са направили системата да не работи,да е гадна.да ти е трудно
цитирай
46. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 18:54
не мисля, че здравето на майка ми е бели кахъри.
цитирай
47. анонимен - до всички
09.11.2009 18:58
не прехваляйте западняците.аз вкабинета виждам други неша.идват българи които работят в англия,в гърция ,в италия.даже италианеца който есобтвеникнафабрика селекувапри мен и меслуша.аз има достучно работа за врънка някой за 20 лв 10 пъти.англичаните дето населват района се лекуват при мен. не се дрънкайте , а като пациенти и като хора създайте работещ модел.запомнете работешия модел харчи пари.моя позната и взеха в америка 1900 долара за скенер.
цитирай
48. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 19:04
на твоята позната са и взели $1900 за скенер, защото не е била здравно осигурена там. Аз като бях в сащ, на едно момиче и правиха и скенер, и изследвания и един цент не плати за това, защото всичко й го поема здравната застраховка.
цитирай
49. анонимен - o doriichelaela
09.11.2009 19:05
казах не знам ,ако е клинична пътека майка, ти се получава много щум за нищо.знаещ ли всяка сутри когато семинава визитация се пита този клинична пътека ли или е болен.
българите емигранти мнгосе радвта когато заедин ден могат да минат през двама специалиста. и не роптаят.мои познати в израел им взеха 300 щекела спешна помош.вижте какво без самодисциплина не може.без грижа за собстевено здрааве не може
цитирай
50. анонимен - stiga s tiq filmi
09.11.2009 19:08
и министър дянков каза че като ебил в сащ сие доплащал. а когато купищ скенер за 1 000 000 работи за 85 лв и го изплащай
цитирай
51. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 19:10
ако говориш малко по-разбираемо, може и да се опитам да разбера за каква клинична пътека ми говориш. За направление ли става въпрос и ти откога не си в България, че да ти обесня малко как стоят нещата тук? На визитация не ги питат кой е клинична пътека и кой е болен, защото щом са в болница, явно не са здрави, нали така?!
И не ми давай за пример Израел и Таджикистан или САЩ, защото говорим за България.
И явно си мислиш,че майка ми и е много кеф да се разболява и нарочно не се грижи за здравето си, защото е много готино да лежи по болници...
цитирай
52. dorichela - Анонимен 50,
09.11.2009 19:11
филм - нефилм, на това момиче, с което бяхме не й взеха нищо допълнително за скенера. Плати си само лекарствата после.
цитирай
53. анонимен - aman
09.11.2009 19:13
спрете да искате само.помислете си вие ако бяхте лекари,как бихте постъпили.човек се променя когато заеме позиция,искаите работеш човешки модел.а не социлаистическ о недоносче.хем здравеопаването като при живков.хем парие като при капитализма,ама някой друг да плати масрафа
цитирай
54. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 19:16
ще искам, защото когато човек е болен отива при лекар. Затова си плащам здравни осигуровки, затова му плащам и такса за преглед. Искам да ми каже какво ми има! К'во, само да давам пари да се осигурявам и като се разболея да си стоя вкъщи ли?
АЗ СИ ПЛАЩАМ, държавата и тя плаща, ама по пътя някой краде и парите не стигат там, където трябва. Това мен не ме касае. Има си съответни органи - да следят и да проверяват къде и как се харчат парите за здравеопазване. Аз щом си плащам, искам като отида на лекар да ми се постави диагноз и да ми се назначи адекватно лечение!
цитирай
55. анонимен - доричела
09.11.2009 19:16
не си наясно ,с кухнята на болниците.ние лекарите сепитаме тоз какъв е болен иили клинична пътека
цитирай
56. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 19:19
Интересува ме да се грижите за здравето ми. За какво са ми иначе осигуровките, а? Ето, и на частен лекар си платих. Какво още не ми е ясно?
цитирай
57. анонимен - go to todor zivkov
09.11.2009 19:21
отивай при таушанов искай работеш модел/много си лесна за смотване и мен не ме касае и аз искам парите. и ще ги взема.ти как мислиш
цитирай
58. анонимен - good bye
09.11.2009 19:23
ай чао,до тук
цитирай
59. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 19:23
мислиш,че съм лесна за смотване? Не ме познаваш. Само, че птичка пролет не прави, нали се сещаш.
цитирай
60. dorichela - Анонимен,
09.11.2009 19:24
и понеже не съм злобна, няма да ти кажа какво мисля за начина ти на мислене. Ама и ти си от ония дето забравят какво е в България.
цитирай
61. tixlazarov - Най-добрия естествен антибиотик
10.11.2009 18:47
Говоря за чесън и люти чушки! Никакви анти-манти и пр. ваксини - с тези двете цяла зима всичко е перфектно!
цитирай
62. dorichela - тикс,
10.11.2009 18:52
почитатели сме и на двете,ама... пусто, пак ни догониха бацилите...
цитирай
63. bizcocho - Я спри да се фантазираш. Синдрома на българите в чужбина те гони.
10.11.2009 21:18
анонимен написа:
не прехваляйте западняците.аз вкабинета виждам други неша.идват българи които работят в англия,в гърция ,в италия.даже италианеца който есобтвеникнафабрика селекувапри мен и меслуша.аз има достучно работа за врънка някой за 20 лв 10 пъти.англичаните дето населват района се лекуват при мен. не се дрънкайте , а като пациенти и като хора създайте работещ модел.запомнете работешия модел харчи пари.моя позната и взеха в америка 1900 долара за скенер.


На мен и цент не ми взеха за скенер след катастрофа, нито за "нашийника"/така и не запомних как се казва/ , с който ме закичиха за почти четири месеца. Та , ако ти се наложи лекар, отскочи до Испания, щом в Англия е така.
цитирай
64. анонимен - pak edin doktor
10.11.2009 22:04
днес дойде една жена от гърция,каза че е чакала двамесеца за специалист.а иама едн амед сестра дето работи в испания .тма чалала 8 месеца за гинеколог.идете и зансете цветя на гроба на бай тошо дето ви създадеситема нареждаша се на опашката и ти идва реда при доктора
цитирай
65. анонимен - до номер 6 от ОПЛ
10.11.2009 22:08
вижте какво другарко,абревиатурата ЛК означава ЛИчна карта а не личен лекар.може би ЛЛ/личен любовник. а може би ЛК е и личен КУР или лична курва.
моля Ви не бъркайте лИчен кур с личен лекар
цитирай
66. dorichela - Анонимен 64,
11.11.2009 15:59
два месеца може да е чакала ама друг път. Ако е чакала за някой професор, който графика му е запълнен може, иначе не е реално. Както и това да чакаш 8 месеца за гинеколог също е измислица.
П.П. мислех да изтрия 65-тия ви коментар, тъй като е изключително грозен, но ще го оставя,за да се види колко струвате. Не,че на някой не му е ясно....
цитирай
67. malkiatprintz - Ето ти представител на докторското ...
12.11.2009 01:50
Ето ти представител на докторското съсловие – гледай му граматиката, гледай му правописа, гледай му манталитета, пък ходи на лекар, ако ти стиска. Очевидно познанията му по медицина са стигнали до понятието "кур" и там са си останали. Как няма да плаче за миналото, което допускаше всеки свинар да може да се издокторяса... ама то тоя е обида за свинарите, които, за разликя от него, си вършат работата без да се надуват.
цитирай
68. bizcocho - Толкова ли е чакала? Ти компания ли и прави? Защото аз за такова чакане не съм чула, а ми се е налагало да поотскоча и до лекар :)
12.11.2009 02:36
анонимен написа:
днес дойде една жена от гърция,каза че е чакала двамесеца за специалист.а иама едн амед сестра дето работи в испания .тма чалала 8 месеца за гинеколог.идете и зансете цветя на гроба на бай тошо дето ви създадеситема нареждаша се на опашката и ти идва реда при доктора

цитирай
69. bizcocho - И от всички краища на света жените при теб ли идват да ти обяснят колко са чакали за гинеколог?
12.11.2009 02:39
анонимен написа:
днес дойде една жена от гърция,каза че е чакала двамесеца за специалист.а иама едн амед сестра дето работи в испания .тма чалала 8 месеца за гинеколог.идете и зансете цветя на гроба на бай тошо дето ви създадеситема нареждаша се на опашката и ти идва реда при доктора


Всички доктори ли сте неграмотни или си един и същ?
цитирай
70. dorichela - Фил,
12.11.2009 10:03
не завиждам на хората, които "лекува" като лекар... Горките /доколкото разбирам/ англичани! Той не вижда пациенти и хора, а клинични пътеки и кой колко е чакал... Ужас.
цитирай
71. dorichela - bizcocho,
12.11.2009 10:05
и аз отначало си помислих,че не е само един, но в последствие като чета коментарите си е само един. И по-добре! Представяш ли си да бяха повече такива?
Ще има да чакаме по една година за преглед, а ако решим да раждаме, ще се обадим предварително,че имаме намерение да забременеем, та евентуаааааалноооооо такаааааа преди да родим /седмица - две/ да може да идем при него на преглед! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3900012
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930