Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 01:34 - Руска рулетка... на пътя
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8108 Коментари: 35 Гласове:
13

Последна промяна: 22.11.2009 00:27


Класическата руска рулетка се играе от много хора, но “изгърмява” само един... А модерната напоследък руска рулетка по пътя се играе от един, но заясга много. Смелост? Адреналин? Мъжественост? Топки!!!! Живи кретени! Надрусани /или не/ идиоти!

Колко прост трябва да си, за да заложиш, че ще минеш с пълна газ на червено без да ти се случи нищо? Залозите достигат хиляди.. Ако минеш – печелиш, ако те ударят – плащаш. Но заради твоята “уникална смелост” плащат и други. В най-добрия случай трябва не да умреш, а да станеш инвалид, за да осмислиш нещата!

Само че не винаги се получава така. Умират невинни хора, заради егото на други. Аз не искам да играя в тази игра. Защо някой кретен, който е решил, че така ще покаже колко е мъж, трябва да ми отнеме живота? Или да направи мен инвалид, заради собственото си неблагоразумие?!

И откога да рискуваш живота си...не, не твоя мизерен живот, а живота на другите е мода?! При това с висока цена?! И кой ще спре “гъзетата”, за да мога аз, ти, той или тя да се прибираме спокойно със своите автомобили, без да се притеснявам, че като мина на зелено, някой ще ме отнесе? Камион ли трябва да си купя? Рейс? Или да си опаковам колата с ролбари и да заприлича като модел от някоя игра?!

Кой ще ми направи застраховка срещу малоумници по пътя, които се имат за шофьори, а всъщност са бомби със закъснител?! И какво всъщност ще плати тя? Живота ми? Не! Престоя ми в инвалиден стол доживот? Едва ли! Погребението ми? Може би... 

Спрете тази идиотска “игра”! Като толкова искате да се трепете, идете някъде, на някое изоставен селски път или полигон, и се засилете две коли дето си залагате, и който мине.. Не ме интересува! Ако щете и двамата се блъснете, ако щете – не! Но така няма да застрашите който и да е друг човек, който не желае да участва в “геройските” ви подвизи!

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Еее - на изоставен селски път няма пред кого да "блеснат"!
21.11.2009 02:24
И да демонстрират колко са велики! Като не изправят 5-6 човека на кътни зъби, с какво друго да се похвалят!:)
цитирай
2. dorichela - Тит,
21.11.2009 02:26
ще им изправя аз после черепните кутии.. :) Аман от задници! :)
цитирай
3. анонимен - Виж - проблема с дисциплината на пътя не е по-различен
21.11.2009 02:32
от спазването на законите у нас изобщо!
Сам дето там ефекта е видим и изглежда зловещо!
Щото тези юнаци имат същото поведение и след като слязат от колите си!:(
Безпардонноста е признак за успех - не си ли забелязала!:))
цитирай
4. dorichela - Тит,
21.11.2009 02:34
като цяло е така... Само не съм съгласна, че безпардонността е признак на успех, по-скоро е признак на т.нар. "въздухарски синдром" от който страдат :)
цитирай
5. анонимен - Така мислим ние с теб!:)))
21.11.2009 02:48
Така разсъждават нормалните хора!
Но помисли - тези комплексари на пътя са разултат от цяла верига действия! Като почнеш с взетия през пръсти изпит за кормуване, безразличието / а понякога и поощряване/ от страна на близките им или средата им, корумпирания полицай, следовател / преди да стане наи-лошото, поне два пъти им се е "разминавало"/ и ...има ли смисъл да продължавам!
Да не мислиш, че бармана, който им налива чашите примерно, не знае, че са с кола?
Вече не се казва "на колко ракии е?", а "на колко салати е?"
Ама на мен не ми е смешно...
Да пази Господ!
цитирай
6. dorichela - Тит,
21.11.2009 03:37
всичко зависи от средата, в която си израстнал и възпитанието, което имаш.. оттам нататък решението е на всеки човек :)
цитирай
7. diso - Совичке, страшно е ...
21.11.2009 04:48
Наблизо минава широка и права улица. По тъмно такъв рев на двигатели се чува, само полицейски сирени нещо липсват:((
цитирай
8. dorichela - Дисо,
21.11.2009 05:27
лошото е, че това го правят на всяко кръстовище.... дори и тясно да е... Малко камери трябват и повече полицейско присъствие! :) Ама с камерите, де!! Да няма пак наши и ваши и... липса на адекватни мерки.
цитирай
9. veninski - Напълно споделям мнението ти!
21.11.2009 05:39
Напълно споделям мнението ти!
цитирай
10. vasilan - За това
21.11.2009 10:52
трябва джип, с ролбарите, с 3 тона тегло. Да ме удрят ако смеят. А такива трябва да се бесят по принцип .
цитирай
11. dorichela - Венински,
21.11.2009 11:21
благодаря :)
цитирай
12. dorichela - Василане,
21.11.2009 11:24
обмислям варианта за нещо по-голямо, пак с ролбари :)
цитирай
13. malkiatprintz - Въпрос на манталитет. За съжаление ...
21.11.2009 11:54
Въпрос на манталитет. За съжаление същия този манталитет, който кара тия идиоти да трепят хора, кара други да им дават книжки, трети – да си затварят очите, а масово – да биват харесвани и считани за пичаги. Питам, ако хората по принцип не си падаха по "лоши момчета", "луди глави", "пичове" и прочее, дали щяха да виреят, след като няма кой да им се възхищава? Но всички им се възхищаваме, дори и да не си го признаваме. Може да караме трабант или да нямаме кола изобщо, да набиваме пуканки на дивана, но се кефим на "Бързи и яростни" и само не ми казвай, че тайничко, някъде дълбоко в себе си, никой не с ие мечтал да бъде такъв пич или мацка.
цитирай
14. hope17 - Дори,здравей
21.11.2009 12:49
и поздравления за поста!За огромно наше съжаление застраховка срещу малоумници не съществува,остава ние да го изиграем свръхгерои,че да опазим собственият си живот!Както и да го мислим е нужна реформа на законите и манталитета...Сама се сещаш докъде ще го докараме...Хубав да е денят ти въпреки всичко :))
цитирай
15. bizcocho - Нали все за класации се борим. . . В ...
21.11.2009 13:32
Нали все за класации се борим...В световната такава-брой пътно-транспортни произшествия/смърт/ спрямо глава на населението , разбрах, че сме се включили успешно, но не си спомням на кое место ми казаха, че сме. Амиии...честито ни!
цитирай
16. compassion - Тук няма много полицаи по магистралите
21.11.2009 14:06
но има камери, а сега въвеждат и лични електронни карти за колите. Така че няма отърване. Не можеш да отричаш нито едно нарушение. Електрониката не лъже и не можеш я подкупи, а и снимка ще ти изпратят, ако оспориш плащането на глобата, която вече ти е взета от сметката: най-малко 60 евро за нарушение (имаме си специално инкасо бюро за целта и ВСИЧКИ там са равноправни, както и пред данъчното, което вече излезе на европейско ниво, т.е. страните си сътрудничат за установяването на нарушенията и т.н. банкова тайна вече остана в миналото, уж заради кризата). Някои бизнесмени нарушават правилата, плащат си глобите от сметките на фирмата като „общи разходи“ и си начесват крастата да се правят на велики понякога, но сега промениха закона и вече глобите се броят. Надвишиш ли дори само една от установените норми за бройките нарушения на правилата за движение по пътищата, просто ти се отнема шофьорската книжка ЗАВИНАГИ. Какво ще кажете? Здраво пипат, нали? Е, затова тук ще намалят пътнотранспортните произшествия (каквато е целта на тези крути мерки), а в България войната ще продължава. Там всички сме равни пред закона, но някои са по-равни, та затова.
цитирай
17. kass - dorichela
21.11.2009 15:19
Чудесен постинг Дори, бързото каране и безотговорното каране са две различни неща, за жалост някои хора не намират границата, която преминеш ли ставаш опасен, както за себе си - така и за околните. Страстта към високите скорости не е от вчера, точно тя е това което кара хората да произвеждат бързи коли. Замислила ли си се защо има коли произведени да вдигат 300 км. в час, при положение, че няма нито една магистрала в света, която да позволява развиването на такава скорост???
цитирай
18. dorichela - Фил,
21.11.2009 17:12
не казвам, че и на мен не ми се иска да карам със 150 примерно или с 200 /ако колата ми вдига толкова, хаха!/, но има правила и аз се съобразявам с тях! И не минавам на червено с пълна газ, заради единия адреналин.. Като иска адреналин има хиляди други начини.. Не да рискуват живота и на други хора, заради глупостта си..
цитирай
19. dorichela - Хоуп,
21.11.2009 17:15
колкото и реформи на закона да направим /а този по пътищата за мен е доста добър/, всичко опира до манталитет :):)
цитирай
20. dorichela - bizcocho,
21.11.2009 17:16
Защо пусто все в тия класации сме най-отпред? Минимум раждаемост, максимум смъртност...
цитирай
21. dorichela - compassion,
21.11.2009 17:17
точно камерите са начина за борба с престъпността! И взимането на книжки при определен борй нарушения.... Така трябва,за да има ред....
цитирай
22. dorichela - Иве,
21.11.2009 17:20
в Германия на аутобана доколкото знам няма лимит на скоростта или, ако имаше, то беше над 220 км/ч. Та хората там могат да си начешат крастата за бързи скорости :) Но в България няма къде... което очевидно не им пречи. Но мен това ме е яд - като искат да се терпят, да се трепят, ама не сме длъжни и ние да страдаме заради тях, защото едно е инцидент - катастрофа, друго е предумишлена такава...
цитирай
23. анонимен - рУлетка
21.11.2009 19:20
рУлетка
цитирай
24. dorichela - Анонимен,
21.11.2009 19:28
бъркаш се нещо.. :)
П.П. В два различни речника я срещнах изписана по два различни начина "рОлетка" и "рУлетка"...
Но аз си правя проверка с ролка, така,че залагам на рОлетка...
цитирай
25. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
21.11.2009 19:31
Мне, изобщо нямат ограничение на скороста. А освен това има платени магистрали, на които няма кой да те дебне с колко караш. Та така.
Компасион- просто още една ниша за корупция, ако бъде въведено. Всички са равни само в сънищата.
цитирай
26. cindy - Муцка,
21.11.2009 21:51
права си, ама все пак е "рулетка". :)
Има го и като ролетка, но не си е баш както требе.

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0
цитирай
27. kobata - Ролетка е това, с което майсторите ...
21.11.2009 22:08
Ролетка е това, с което майсторите си измерват майсторията. А рулетка - това, което се върти и печелиш нещо! Ама ако нещо е смесено от Рулетка и Ролки... - Ролтетка...
цитирай
28. basst - Писти няма ли за тия? Аз като си ...
22.11.2009 00:07
Писти няма ли за тия?
Аз като си карам колицата - внимавам....
Гледам с неприрязън на някой шумахерчо....в последствие забил се между две дървета, помилайки и още няколко по пътя на славата :(((
А после жените били кофти шофьори...:):):)
цитирай
29. dorichela - Войнът,
22.11.2009 00:24
не бях съвсем сигурна.. Еми ето.. който има желание за скорост... :)
цитирай
30. dorichela - Анонимен, Синди и Кобата
22.11.2009 00:25
съгласихте ме, рУлетка е, признавам си,че сгреших и благодаря на всички за корекцията, както и на bizcocho, която ми прати лични :)
А аз отивам да се срамувам в ъгъла :)
цитирай
31. dorichela - Басст,
22.11.2009 00:28
лошото е, че и да внимаваш.. на зелено да си, с предимство да си, пак ще те отнесат...
Жените са по-страхливи и по-предпазливи шофьори, затова техните ПТП не са от прекалена самоувереност, както при господата :)
цитирай
32. basst - Аааааа, аз не смятам, че съм стра...
22.11.2009 00:37
Аааааа, аз не смятам, че съм страхлива...по-скоро предпазлива :) И не мисля, че държа Господа за.... шлифера ;)
цитирай
33. dorichela - Басст,
22.11.2009 01:54
и аз съм така, дори когато съм с предимство намалям, че много често не ми го зачитат...
цитирай
34. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
17.01.2010 01:29
Как беше онзи лаф Доричела- по добре се огледай, за да не пише на гроба ти- Умря с предимство!
А аз преди два дена се върнах в Испания. Бях с колата за месец в България. Половин Европа минах, ама такива олигорени на пътя, дори и в Италия не видях, а тя е прословута с лошите си шофьори...Ама ние ги бием по точки...
цитирай
35. dorichela - Войнът,
17.01.2010 01:50
много си прав с тоя лаф... Тук дори, когато минаваш на зелено, трябва да се оглеждаш..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3896130
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930