Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 05:24 - Какво ме задържа тук
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9357 Коментари: 69 Гласове:
23

Последна промяна: 29.11.2009 05:46


                Напоследък си говоря с приятели за ситуацията, в която се намираме. За работата или по-скоро липсата на такава, за начина ни на живот и най-вече за това, коетое може и трябва да бъде. Мъча се да се сетя за поне 5 неща, които да ме задържат в този абсурд, наречен държава.... И веднага ми изникват няколко наум..
                Като започнем от стартовата заплата в една от новооткритите вериги хипермаркети, която е цифром и словом 240 лева!!!!! /,а заклевам се, хора вишисти и опитни кандидатстват от немай къде/;   от Единственото/!/ изискване за секретар/офис сътрудник е да прати снимка, а не актуално СВ,
image
та стигнем до всички обяви, които изискват 2 перфектно говорими езика, опит минимум 2 или 3 години по специалността и висше и отново ме примамват с невероятната заплата от 300 лева!
                Други примамливи оферти от рода на "Да създаде и поддържа мрежа от клиенти", като разбира се получава % от печалбата. Но на фирма, недоказала се на пазара, ще е не малко, а доста трудно в условията, в които се намираме да развие каквато и да е мрежа от клиенти. конкуренцията е жестока за тези, които ги има, а новопоявилите се, направо.. нямат шанс! Тогава я да изчислим колко е % от нищо?
                Сещам се и за друга обява, на която е бил мой приятел. Образно казано условията са следните: миеш коли на открито с "еко" препарат и кърпа /едно пръскало за прозорци, но със "специален препарат със специални молекули"/ и прахосмухачка на батери. Предложили му да стои пред Мола и да си предлага услугите:) Щяли да му дадат фирмено облекло, гореспоменатия специален препарат и кърпа, количка /дано да не е като тия от супермаркетите, че ще е интересно/ с която да ги вози и заплащането е... Ти трябва да им даваш по 100 /не съм сигурна, мисля че ми беше казал 200, но предпочитам да сбъркам с малкото, за да не получа обвинения в преувеличение :)/ лева на седмица!!! Да, ти, работника, трябва да даваш наем за нещата, които ти дават:) А каквото си изкараш от миенето на коли, си е за теб. Уааааааааааааау!
                 Карикатури! Разбирам, че е криза... Но какво по дяволите е това?! Подигравка!! Да работиш за 240 лева, които ще ти стигнат за пътни и ако решиш да си позволиш лукса да се храниш навън, или да пиеш кафе сутрин... Няма да ти остане нищо. Но аз нямам този проблем :) За два месеца и мнайсе-стотин пуснати СВ-та по обяви, никой не ми се е обадил! :)
                 Аз май пак се обърках... мислех си за неща, които трябва да ме задържат тук, а то какво излезе.. :) Излезе, че точно липсата на средства все още ме задържа тук... Ама докога? :)

П.П. /добавено/ Никой не е казал, че трябва да е лесно! Но не трябва и да е в условия като Сървайвър, само където накрая няма да взмемем 250000 лева, а 250.. :) И да се чудим къде да ги харчим...



Тагове:   Какво,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soleilelle - Добро утро,Дори :)
29.11.2009 05:40
точно снощи си прових малка сметка,колко щях (минало бешело)да получавам ако бях останала в ... и познай,заплатата щеще(ех мечти)да ми бъде 4 (!!!)пъти по- по висока...тъжно и смешно.смешно заради моята наивност(и на много други)че правя нещо велико като се прибрах ,,у нас,,
егати !!!да плащаш на работодателя,тия са луди...
отивам да се трудя за великата заплата
на теб хубав и приятен ден :))))или лека нощ:))избери си:)))
цитирай
2. dorichela - Солейче,
29.11.2009 05:42
пусти разбирания и носталгия, която минава още на летището :):):) Поне при мен това беше.. Втори път тая грешка - не :):):)
Лека работа :)
цитирай
3. thedarkangel1977 - айде бегай бе. . . кво седиш тука. . . ...
29.11.2009 06:02
айде бегай бе... кво седиш тука...
ние баламите - ше си седиме тука, ше си миеме с еко коли... и ше бачкаме за 240 лева...
цитирай
4. dorichela - thedarkangel1977
29.11.2009 06:05
Аз казвам, че това е подигравка и не е нормално да има такива неща, но щом ти е приятно.... стой си :)
цитирай
5. swanlake - Хайде стягай куфарите, че нещо ми е ...
29.11.2009 06:17
Хайде стягай куфарите, че нещо ми е самотно. Сега пък да не кажеш,че ти е много далече...:)
цитирай
6. dorichela - swanlake,
29.11.2009 06:18
ако ще и в Австралия да си - на другия край на света, не ми е далече :) Идвааааааааааааааааам :):):)
цитирай
7. swanlake - Ураааа!!!!!
29.11.2009 06:20
Ураааа!!!!!
цитирай
8. dorichela - swanlake,
29.11.2009 06:26
даваш координати спрямо екватора и гринуич и долитам възможно най-скоро :):)
цитирай
9. анонимен - Не виждаш ли името на фирмата?
29.11.2009 07:06
ЕБ, т.е. за какво им е тази секретарка? ;-)

\m/
//
цитирай
10. cecka1504 - Дори,
29.11.2009 08:56
"За два месеца и мнайсе-стотин пуснати СВ-та по обяви, никой не ми се е обадил! :)" - това означава ли, че си без работа? Ако е така, в тия времена - кофти. Дано не съм разбрала правилно.
Иначе аз мога да изброя повече неща, които ме задържат тук. Бях навън, е, не много, само 7 месеца, но установих, че не съм си на мястото. Затова се върнах.
Поздрави!
цитирай
11. allbi - аха
29.11.2009 09:36
стига си ме карала да мисля :))

и теб да те мисля ...
бегай нявън да си търсиш късмета
щото не си в графа - женени с деца
тогава ептен няма мърдане --не мога да си го простя, че не хукнахме да си родим децата в Канада - сега ехехехееее
пък на ...
щото си и ти една майна дето не ще да ходи на майната си :)))
цитирай
12. анонимен - Дори
29.11.2009 10:09
да тръгваме двете, аа
Аз все още имам работа, но съм в строителният бранш и не се знае след нова година дали ще ме държат още. Харесвам си работата само за това, че нямам шеф на главата,но е доста скучно и еднообразно. В началото на годината вземах 800 лв , сега са 600 - и незнам след 1 месец какво ще е . Тръгнах и аз да разглеждам обяви , но те от смешни по смешни. .......... Идва ми понякога да им се обадя и да им предложа да им давам по 200 лв за да ме вземат на работа .............
После искат лоялност. Ква ти лоялност за 300 - 400 лв ..........
Така, че ако бегаш - свиркай и аз идвам
Усмихнат ден
цитирай
13. gorivo - абе като сме почнали...
29.11.2009 11:11
да се присъединя и аз , колкото повече сме толкова по-добре :):):):) Че то и тук при нас всички работодатели са си плюли в устите и само едно и също говорят-няма пари,криза е, ами това е положението-а в същото време продължават да си строят, да си купуват скъпите коли ....Ето сега в нашия град се подготвят и почти са готои 5 МОЛа , кажете ми какво ще ги правим толкова много , те един не могат да запълнят , а ние 5 ще имаме :):):)
Но да ви кажа ли , обичам си жалката държавица ,семейството приятелите , и бих заминал само ако имам нещо сигурно и то не за постоянно...защото видях , колко много се опариха :)
Аде лек ден днес и повече усмивки :):):):):):):):):):):)
цитирай
14. mamas - Щом и в град като Пловдив
29.11.2009 12:42
е трудно да се намери работа за достойно заплащане, какво да говорим за малките градове като Ямбол!
Аз си стоя тук, защото съм с постоянен договор и децата ми вече се издържат сами, та учителската ми заплата (малко пооправена) е само за мен. Вярно, все имам някакъв кредит да плащам, но както и да е... Обаче децата ми се пръснаха...
цитирай
15. dorichela - Злика,
29.11.2009 13:00
видях го, аз ама то и самата обява стига :)
цитирай
16. dorichela - Цеци,
29.11.2009 13:01
да правилно си разбрала. За момента съм :) Просто с кака не успяхме да пробием в тия тежки условия и за момента сме на пауза :)
цитирай
17. dorichela - Алби,
29.11.2009 13:02
дебнем за удобен случай :)
цитирай
18. dorichela - Дарлинг,
29.11.2009 13:04
ами казваш и дигаме куфарите двете.. :):):)
цитирай
19. dorichela - Гориво,
29.11.2009 13:05
аз си обичам само приятелите и родителите тук.. и нищо друго :):):) Така че, взимаме те с нас с Дарлинг и отпрашваме :)
цитирай
20. dorichela - Мамас,
29.11.2009 13:07
с няколко думи казано.. ситуацията никъде не е розова...
цитирай
21. анонимен - Дори,
29.11.2009 13:19
Искаше ми се да те успокоя, че в момента е така, злоупотребяват, защото е криза и има много свободна работна ръка. Обаче ... преди кризата пак си беше така. Трябва да си скъсаш задника от работа за тях, а те да благоволят да ти пуснат нещо като заплатка - повечето обяви са си все такива от време оно още.
А тези, при които се иска само снимка, някъде и в цял ръст, просто нямат нужда от коментар. Ще ме гласят ли или ще работя?!?
цитирай
22. dorichela - Animo,
29.11.2009 13:25
благодаря ти, но аз вече се убедих,че докато не премине всичко, ситуацията просто ще е такава... И донякъде спрях и да се ядосвам... :):)
цитирай
23. анонимен - няма и смисъл :)
29.11.2009 13:28
Идеалната работа не съществува, поне тук. От всичките й елементи (естество, заплата, шеф, колеги, месоположение, работно време и т.н.) винаги поне едно нещо куца, преглъщаме го или не - зависи от приоритетите ни. Лошото е, че най-често това е заплатата и останалите неща не компенсират. А кой ли работи за слава?
цитирай
24. romanov - А най-лошото е, че и тук и навън сме хора втора ръка.
29.11.2009 14:04
И ако за младите има някакъв шанс за адаптация, за останалите - никакъв. Тепърва иди, език учи, бла- бла...
Та, защо ни беше тая демокрация?
Тук има хора, които помнят, че преди двайсетина години кафенетата се пълнеха само вечер, всички работеха и все толкова - по 200 кинта вземахме. И след като набързо загърбихме и забравихме кои сме, сега не ни остава друго освен да робуваме - на наши, на чужди - хора за ишлеме сме. Без достойнство и самоличност.
За съжаление.
цитирай
25. compassion - Моите наблюдения:
29.11.2009 14:32
Успехът означава да жертваш това, което си сега, в името на това, което искаш да станеш, т.е. всичко си има цената и никъде не е лесно. И още нещо: трябва упоритост и търпение. Тези, които се връщат след няколко месеца, явно не са били достатъчно мотивирани. Разбира се, че ще се чувстваш не на мястото си в чужбина. Ти си в буквалния и преносния смисъл на друго място и трябва да се приспособиш, а това изисква време и усилия, да си отворен за новото, да искаш да УЧИШ. Всяко начало е трудно (дори и в родни условия). Но когато дойде време за събиране на урожая си стократно възнаграден (с вътрешното удовлетворение от себе си на първо място).
цитирай
26. swanlake - За това,че сме хора втора ръка навън...
29.11.2009 15:08
Мисля си,че това мнение се дължи на масовото ниско самочуствие на хората или на желание да оправдаят нерешителността си.
Не зная как е в Европа,защото не съм живяла за дълго там,но в САЩ нещата изобщо не са такива. Тук постигнах толкова,колкото в България със сигурност никой не би ми позволил да постигна.Не защото нямам качества , а има едни определени среди, в които се влиза или срещу много мангизи или никога. Навън няма такъв филм и никой не ти спира развитието само защото имаш акцент или си от източна Европа. Единственото ,което има значение е какви качества имаш. Не ,че е лесно-но къде е лесно ???
цитирай
27. basst - Хехехе. . . Това ми напомня на моето ...
29.11.2009 15:47
Хехехе...Това ми напомня на моето неистово търсене на работа..преди няколко години..Явих се на конкурс за секретарка?! Бях огледана от главата до петите със съответните подхилквания и усмивката му замръзна като видя кой набор съм! На въпросът му "На тия години, сигурно сте омъжена", Аз кимайки утвърдително, той продължи "И сигурно имате деца".Аз казах "Да. Даже две". И тогава той ме закова: "Съжалявам. Мястото е за 23 годишни"????? С най-спокойното изражение на лицето си го попитах "Вие нещо за е**не ли си търсите или човек да ви върши работа?" Имаше вълна на възмушение - как съм си позволявала да задавам такъв въпрос...Аз кротичко му обясних, че той даже не ме е питал, какво мога да правя, не обърна внимание, че имам 200 удара в минута, че имам образование демек грамотна съм и няма как на 23 години да си с 5 години стаж и с 2 висши образования..според тяхните изисквания...да не говорим, че нарушава закона, подбирайки кандидат според възрастта, а не според способностите!!! Е, не ме взеха, слава богу, но поне му изтрих гадната усмивка от лицето :)
цитирай
28. анонимен - Фирмата е забравила да сложи едно "З" накрая на името си :-D
29.11.2009 16:51
Само с ядене не става, трябва и действие :-D

\m/
//
цитирай
29. malkiatprintz - Така е, защото все ще се намери ня...
29.11.2009 18:04
Така е, защото все ще се намери някой, който да работи за 240 лв... според мен логиката "по-добре на 240, отколкото без нищо" е сбъркана. Така никога няма да мръднем от тези заплати, и ще си живуркаме с 240, обаче и да си го приказваме е все тая...
цитирай
30. dorichela - Анимо,
29.11.2009 20:09
определено не бачкам за слава.. И съм далеч от мисълта, че има идеална работа :) И бих направила компромис, стига да си заслужава :)
цитирай
31. dorichela - Романов,
29.11.2009 20:11
втора ръка и там и тук, само където там ти плащат по-добре и накрая на месеца си спокоен, няма го тоя битовизъм, няма ги тия проблеми.. Мислиш само къде да идеш, какво да видиш и да разгледаш и как да си починеш...
А и да ти кажа, много добре ми беше... никак не съм се чувствала втора ръка, може би на такива хора бях попаднала :)
цитирай
32. dorichela - compassion,
29.11.2009 20:12
знаеш ли, аз лесно се приспособявам, дори ми е по-добре някъде другаде.. Където и да е.. Стига да имам спокойствието, което ми е нужно :)
цитирай
33. dorichela - Андрей,
29.11.2009 20:13
вече ползвах услугите на БГ фирма преди години и съм много доволна, сега отново съм се обърнала към тях, както и към такива, които директно набират служители, без посредник :) Благодаря все пак!
цитирай
34. dorichela - swanlake,
29.11.2009 20:15
а, разбрах ти координатите вече, да знаеш, че и аз бях там и много ми хареса, затова искам да се върна :):) Чакай ме някой ден да пием по едно кафе в старбъкс!! :):):):):)
а колкото до това, и на мен ми направи Впечатление,че гледат наистина качествата.. мен ме повишиха на 2-рия месец! Важното там е не на кой си протеже, а какво можеш :)
цитирай
35. dorichela - Басст,
29.11.2009 20:19
масово са такива и се радвам,че си го поставила на мястото му :) И мен по телефона като се обадя редовно ме питат женена ли съм и имам ли деца.. Такива се търсят защото се предполага,че не са толкова ангажирани и могат да ги цедят до когато си искат и по празници и извън работно време,ама.. айде моля.. Никой не ми го плаща допълнителното,а за потупване по рамото никой не бачка! Ако не мога да си свърша всички задачи, ще остана, ама няма да позволя да ме експлоатират!
цитирай
36. dorichela - Злика,
29.11.2009 20:20
хехе, вярно са го забравили! :D
Действам аз, нали ти казах, че ще пием бира на Ниагара! ;)
цитирай
37. dorichela - Фил,
29.11.2009 20:21
ама за жалост някои хора нямат избор и се съгласяват! Не можеш да ги виниш.... Има такива, които разчитат само и единствено на себе си, и предпочитат да вземат мизерните 240 лева, отколкото 0....
цитирай
38. dorichela - Андрей,
29.11.2009 20:25
благодаря, ще погледна сайта! :)
цитирай
39. thrillean - Чудя се какво те задържа тук :)
29.11.2009 21:33
Като човек, позволил си да обиколи почти целият свят(не съм била само в Африка и Австраля, Нова зеландия и Южна Америка), не мога да разбера българския начин на мислене. Ако желаят да ми дават заплата 300 лв., мога да им крася офиса без никакви проблеми:) Но ако искат човек, който да си върши работата... Аз съм добър (умря ми циганката) специалист по външна търговия, но дори и на мен не ми предлагат заплата повечеот 5 - 600 лв., с аргумента " ами не знаем какво знаеш" :)Ако въобще ми дадат шанс :) Изхода е на "ТЕРМИНАЛ 2" на софийското летище. Или на което и да е летище.
Съжалявам за песимизма :)
цитирай
40. dorichela - thrillean,
29.11.2009 21:38
хич не е песимизъм, ами точно все едно гледаш с моите очи :):)
цитирай
41. thrillean - Ами взимай си
29.11.2009 21:58
АКЪЛА и се изнасяй:) Като всички разуми хора, които отдавна си тръгнаха:) На мен ми липсва само финансовата възможност. А и имам ангажименти - съпруг, като начало. Но иначе - хората с добър английски и познания в различни области се търсят навсякъде. Аз последно пробвах Канада - имат много изгодни позиции:)
цитирай
42. dorichela - Thrillean,
29.11.2009 22:01
само да оправим финансовата част нужна за заминаването и където ми видят очите :)
цитирай
43. thrillean - За
29.11.2009 22:06
всеки един умен човек е по-добре да избяга... знам, че звуча "антипариотично", но мога и да се обоснова достатъчно добре. Ако имаш време и възможност - бягай!
цитирай
44. dorichela - thrillean,
29.11.2009 22:10
живот и здраве :):):) Да не плямпам много :)
цитирай
45. gorivo - АМИ , ОКЕЙ :0)
29.11.2009 22:16
Значи да чакам обаждане :):):) Зайчето нали ще го вземем ? Кой ще ни гризка кабелите , иначе:):):)
цитирай
46. dorichela - Гориво,
29.11.2009 22:28
че закъде съм без малкия шморц?! :):):) Трябва да има емоции!
цитирай
47. artanis - Държавата не ти е виновна
29.11.2009 23:58
Просто няма бизнес, а има твърде много мошеници и твърде много отчаяни хора.

Не се отказвай!

поздрави:
цитирай
48. dorichela - artanis,
30.11.2009 00:50
мисля, че държавата прави така, че да няма бизнес :)
цитирай
49. venercheto - ПРОБЛЕМЪТ
30.11.2009 01:58
е, че ние не се държим заедно и не сме упорити!!! Ако от утре напусне целия personal- ама целия- дали шефовете ще си разиграват коня така безсрамно???

Защо на западняците не им се случват такива гаври? Много е просто, само че колко време ше ни трябва още да го осъзнаем? Защото хората се държат един за друг, когато имат общ интерес. И борят ли се за една кауза, се борят ЗАЕДНО и ДОКРАЙ.

А ние? Треперим и над тая жалка заплата, дето я имаме. Живyркаме ден за ден, без да погледнем с малко Левска надежда и далновидност напред.

Ще разберем ли, че ако сами не си помогнем, няма друг отгоре или отвън да го направи? Ще го разберем ли...някога?
цитирай
50. dorichela - Венерче, много си права!
30.11.2009 02:04
не сме единни, това е очевадно, само че аз не мгоа да чакам някой да се сети и да се вдигне! а и много хора беизходицата ги принуждава да си продават труда на такива ниски цени! Така,че... не говиждам това заедно... не е било, няма и да бъде :)
цитирай
51. swanlake - а, разбрах ти координатите вече, да ...
30.11.2009 02:47
dorichela написа:
а, разбрах ти координатите вече, да знаеш, че и аз бях там и много ми хареса, затова искам да се върна :):) Чакай ме някой ден да пием по едно кафе в старбъкс!! :):):):):)
а колкото до това, и на мен ми направи Впечатление,че гледат наистина качествата.. мен ме повишиха на 2-рия месец! Важното там е не на кой си протеже, а какво можеш :)


Не знаех,че си ми писала отново-сега го прочетох измежду редовете на голямата дискусия,която се е заформила тук :)
Браво бе-дошла си до тук и си се върнала...направо ми се издигна в очите...То бива патриотизъм ама ти направо отнесе палмата на първенството :)
цитирай
52. swanlake - Забравих да кажа-добре, че си ми ...
30.11.2009 02:49
Забравих да кажа-добре ,че си ми разбрала координатите сама,че нещо хич ме няма с изчисленията по гринуич.за екватора да не говорим...
цитирай
53. dorichela - swanlake,
30.11.2009 02:54
хехе върнах се, защото трябваше.. иначе не бих.. Сега няма да повтаряме грешката, нали така? :):):)
Черпя те един банана сплит по тоя повод! :)
цитирай
54. swanlake - Ха,ха-много калории...:)
30.11.2009 03:05
Ха,ха-много калории...:)
цитирай
55. dorichela - Swanlake,
30.11.2009 03:19
то в сащ кое няма калории :):):)
цитирай
56. swanlake - Е, рекламира се нещо. . . за заблуда ...
30.11.2009 03:33
Е,рекламира се нещо...за заблуда на масите
цитирай
57. doriana - Дори, аз бих ти предложила веднага ...
30.11.2009 10:22
Дори, аз бих ти предложила веднага да вдигаш гълъбите. Изкарай само някой тест с чужд език, който да ти дава възможност за работа навън и заминавай. Тук наистина нищо няма да се промени. Напротив - мисля, че все по-лошо ще става.
Поздрави!
:)
цитирай
58. artanis - dorichela
30.11.2009 10:40
Да няма бизнес има различни причини. Не може държавата да създава бизнеси. Всички опити за това до сега са били катастрофални.

venercheto,

Целият персонал няма да напусне. Най-много организаторите на бунта да напуснат. Дори да напусне, България е пълна с отчаяни работници, които ще работят за много малко пари на мястото на напусналите. Такава е ситуацията: много работници и малко бизнеси, които не генерират висока добавена стойност.

dorichela,

важното е да не се отчайваш и да си изясниш какво искаш да правиш. Дали ще опиташ на друго място (София, ЕС, Щатите, Китай). Дали ще опиташ да направиш нещо сама, важното е да си упорита и да не се предаваш.
цитирай
59. dorichela - Дори,
30.11.2009 12:34
следвам си план графика :):):)
цитирай
60. dorichela - Артанис,
30.11.2009 12:36
тя, че държавата не може, е ясно. но не позволява и на хората да хо правят. Бизнеса не е за всеки, за жалост! На друго място ми е късметна на мен, няма да е тук :) тук вече пробвах какво ли не! :)
цитирай
61. artanis - Дори и така да е
30.11.2009 14:03
няма нужда да правиш голяма драма от това.

Действай, виж как е и пусни един пост в блога после.
цитирай
62. dorichela - Артанис,
30.11.2009 14:06
не драматизирам. Действам, гледам как е и затова пускам тоя пост :)
цитирай
63. hornet - Никога не се знае..
30.11.2009 15:36
..добре правиш това проучване-макар да знаеш отговорите!
Просто си действай,както го чувстваш-другото са подробности,които така или иначе съществуват...:)))
цитирай
64. dorichela - Hornet,
30.11.2009 16:25
така действам... както го чувствам.. :)
цитирай
65. panazea - Искат да им работиш без пари!
30.11.2009 18:01
Кои са тези , които предлагат 300 лв.! Рядкост! Поздрав за позицията!
цитирай
66. dorichela - Панацея,
30.11.2009 18:02
лошото е,че не са рядкост, а е масово! :)
цитирай
67. dostin - А беше зима....
01.12.2009 15:38
Гладни години. Няма хляб. Ровя из вестник.Позвънете. Обяви. "Кастинг за млади жребци. Добро заплащане. Еротичен филм за чужбина. Тел..."
Обадих се с идеята, че щом искат коне трябва да им трябват и ездачи, а аз преди да се науча да доя магарицата на село съм я яздил и веднъж кон съм яздил. Ама за малко.
Нарекоха ме шегаджия, но ме поканиха за кастинга. Коне не видях. А и не разбирам как може да се пъхне кон в този апартамент. Оставих си BMX-а в коридора.
- Одобрен си за филма. Утре снимаме. 300 лв на ден. Здрав ли си?
- Хремав съм, щото тоз грип....
- Ок, ставаш. До утре..
Малий, толкоз пари!? Голям кеф.

На следващия ден ходих на баня и се курдисах първи. Иде режисьора.
- Ясно ти е, че ще снимаме порно?
- Но?
- Какво "но"?
- Не, нали вие казахте "Ясно ти е, че ще снимаме пор, но...?" и аз чакам за "но". А защо писахте коне, а сега пор?
- Моля? Ще снимаме ПОРНО..
- Но?
- Ще снимаме порнографски филм!
- "пор, но графски филм"?! Графски щото сме царско време? - недоумявам аз пропит от девствената ми същност.

Тук той ме заряза, грабнаха ме едни със слушалки в ушите, дадоха ме на едни дето ми пудриха всичко, съблякоха ме и бам...пъхнаха ме в една стая с голи жени и мъже, които правеха какво ли не. Абе срам, не срам - ще ви кажа. Секс!
Омърлуших се. Кървави пари са тези 300 лв на ден. Нямаше как. Казаха ми -влизаш и почваш да я ближеш онази там долу? Фон. Музика на Мънго Джери "Ин дъ самъртайм" Сещате ли се? Чип чи чип , а.... Отивам аз, тя се разкрачва. Навеждам се аз. Camera! Action!
- Ъ...може ли само да...?
CUT! - крещи режисьора - Какво има бе?!
- Ами тя мирише на пишано долу - вдигам раменца, а останалите се споглеждат и се ухилват.
- А на какво да мирише бе, чобан? На чубрица ли? Айдееее...
Camera! Action!
Навеждам се аз и ...ближа. А носа ми тече. Едни зелени сополи текат от мен и се сливат с нейните течности. Не мога да дишам. От опитите ми да дишам се образуваха балони в сополите ми. Закашлях се. Повдигна ми се.
- CUT! - крещи режисьора - какво стана пак?!?!
- Косъм - и изпружих врат, след като се бях затичал към него да погледне в гърлото ми.
- Какъв косъм бе? От къде се извъди ти бе? От Марс ли?
- От Тошево съм. Да не познавате някой там?
- Връщай се и повече без изцепки!!! Camera! Action!!!!!!!!!

Нещо хич не ми хареса отношението. Тези хора не са хубави. Ближа аз, а си мисля за мои неща. Въй?! Колелото?!
- Ъъъ..може ли пак? - вдигнах ръка като за изпит аз
- CUT! CUT! Какво пак бе, говедо?
- Може ли да отида до коридора за да си заключа BMX-a, че да не ми изчезне. Имам си и катинар
- КОЕ ДА ЗАКЛЮЧИШ?!
- ВМХ-а, колелото, като от филма...
- И сега ли се сети? Какво прави досега? Защо не го заключи? Какво прави?
- Ми...близах...
- Бягай и се връщай!!!!!

Отидох в коридора, после в тоалетната, вдигнах капака, пъхнах си главата, пуснах капака и ..изревах с всичка сила. Не обичам да ме наричат "дърво". Върнах се. И пак...
Camera! Action!
Сега мен ще ме ближат. Легнах аз по гръб и ...
- Кхххниии... - изгърчотих се при първия допир още
CUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Кажи бе, делиорманецо - режисьора пак ме обижда и доби цвят на козе виме след двудневно нонстоп доене - какво пак? Косъм? Мирише? Колелото? Забравил си да си платиш тока?
- Много ме е гъдел...а и тя ми пипа дупето...ама вътре...с пръст
След увещания, кандърми и обещания от моя страна продължихме. За да не ме е гъдел тя си завря пръста в дупето ми. Заболя ме и очите ми почти сълзяха. Камерата не ме снимаше в лицето. Тези 300 лв ще ми излязат през....дупето. И воистина возкресе. Онази си дръпна рязко пръста и аз ....се нааках. То после не беше CUT!!!, не беше чудо...Караха ми се, търсеха хавлии, бърсаха някакви плаки, проветряваха, а беше зима....

Изгониха ме. От 300 лв ми отписаха хавлии, пропиляна лента, декори... Останаха ми 0.80 лв... Качих се на ВМХ-а и газ към нас. Със стотинките си купих две рогчета. Разкошни соленки. Най-хубавото нещо в този ден за мен. Затова пиша и в клуб "Любов" - за любовта ми към рогчетата. Обичам рогчета!
цитирай
68. dostin - Дори..
01.12.2009 15:39
...няма да се отчайваш ей...:))))
цитирай
69. dorichela - Достинче,
07.02.2010 22:36
има и такива моменти, но знаеш, че минават после пак си ставам същия човек :)
Появявай се по-често....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3903344
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930