Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2009 19:15 - Правила за движение.. не само по пътищата :)
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9352 Коментари: 16 Гласове:
11

Последна промяна: 30.12.2009 19:53


               Съвсем чистосърдечно си признавам, че съм чайка /ако бях момченце, щях да съм чайник... или Чайче :)/.  Като ония залюхани бели птички, дето са мнооого, ама много разсеяни. Често ми се случва да "чайкосвам".
               Но тия дни се убеждавам, че има по-чайки и от мен :) Вчера си минавам покрай прелеза на Шести Септември и Копривщица и гледам наредила се една опашка, ехееееееееееееее до светофара /добре де, преувеличавам за малко повече драматизъм/. Викам си, да минавам по-бързо, че както съм без предимство, няма да мина до утре, ако вдигнат бариерите. Само че, какво виждам, когато минавам? Прекрасен Пътен знак "В1",иначе казано - червено, кръгло, с бял минус по средата.

image
                Народа обаче, се наредил и си кеса и чака лелята да му вдигне бариерата. Ама лелята я нямааааааааа :) Поне да им бяха сложили забранено паркирането, та да се усетят и да не спират да чакат :) Аз смятам, че по-би му отивало следния знак, след като ремонтират:
image
ама коя съм аз, че да се занимавам с подробности ... К"вото има сободно - такова! :) Без много претенции... На пешеходците им е простено, че седят и се чудят да пресичат ли и дали току-няма някой да ги сгази, те не са длъжни да знаят тия знаци.
                 Подминах аз навалицата, дето не знам докога е седяла там и се запътих към тъй наречения МОЛ /материално отговорно лице ли беше, магазин ли беше, не знам/. В подземния паркинг хората си нарисували стрелкички, пътечки, нали тарджикистанец да си, ще видиш накъде да се движиш. Това обаче явно не важи за някои индивиди, защото спокойно си караха в насрещното или паркираха на места, където не трябва, но да не забравяме, че живеем в Булгаристания.  Не забелязват огромните табели с надпис "Моля не паркитай, вход за еди-какво-си"... А си мислех, че аз съм зле:) Ама каквато ти културата в живота, такава ти и на пътя. А някои хора нямат инстинкт за самосъхранение, защото много обичат да тичат /!?/ между колите, така че дори и с 5 да караш, пак да те стреснат, че ще ти се метнат на капака:)
                 Не мога да упрекна обаче онези, които слизайки или качвайки се по ескалатора, виждат познати и се спират на групичка баш там, където се прибират шаващите стълбички. Все пак няма знак "Забранено паркирането и престоя",а и не очакваш да има такова нещо МОЛ-а. Ще ги замоля обаче да не гледат лошо, когато ги ритна в гърба без да искам, щото просто не мога да се прибера и аз по вълшебен качин като стълбите, а просто трябва да се придвижа и единствената посока е напред и атакааааааааа, щото... нали разбирате, нямам още крила, че да литна. А съм далече от ранга на Стефка Костадинова и не мога да прескачам разни субекти, дето ми се пречкат по пътя.
                 Още сега смятам да си купя фенерче и свирка, та като сляза от колата да мога пак да подавам сигнали на заблудените чайки, че да не стават катастрофи, дори с пешеходците :) И щедро ще подарявам списък с всички знаци, включително и на тия дето ги поставят, а на другите, просто да имат на идея за какво са стерлките, посоките /ама не географските/ и разните му там дреболии... :)



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
30.12.2009 20:28
Не се товари с всичките тези атрибути ами направи като Стоичков и си закачи син буркан.
цитирай
2. mamas - Не се ядосвай!
30.12.2009 20:49
Весели празници!
Щастлива и успешна нова година!
цитирай
3. tit - Ооо- те навсякъде си правят каквото си искат!
30.12.2009 21:24
И тротоарите заемат! И светът е техен! Редът и възпитанието са за другите!
Манталитет!:)
Бе - я да подготвяме Посрещането!
И за другата година ще има от тази порода да си приказваме!
Весел празник!
цитирай
4. martito - :))))
30.12.2009 21:39
Следващия път и аз идвам с теб на пазар от материално отговорното лице;)))))))))))
цитирай
5. dorichela - Флайко,
30.12.2009 22:45
ако ми намериш... :):):):)
цитирай
6. dorichela - Мамас,
30.12.2009 22:47
одавна спрях да се ядосвам, вече само ми е смешно :)
цитирай
7. dorichela - tit,
30.12.2009 22:49
че няма да се оправим - няма, поне да не се ядосваме :)
цитирай
8. dorichela - Наденце,
30.12.2009 22:51
грижи нямаш!! :):):)
цитирай
9. zaw12929 - ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПОСТИНГИТЕ!
31.12.2009 13:56
СБЪДВАНЕ МЕЧТИТЕ И МНОГО ПО ВЕЧЕ
цитирай
10. malkiatprintz - Хехехе. . . . затова, Дори, другия ...
31.12.2009 16:27
Хехехе.... затова, Дори, другия път – по ескалатора направо с Лилана :):):) Бръм нагоре, пък си иимаш и клаксон :):):) Ама какво искаш, хората коли карат, къде ще ти гледат знаци :) Весело посрещане и до догодина :):):):)
цитирай
11. dorichela - Зау
31.12.2009 18:48
благодаря!!! :):) Жив и здрав и успешна и щастлива НГ :)
цитирай
12. dorichela - Фил...
31.12.2009 18:50
мани мани :):):) А днес пазаруването беше... :):) Весело ти и лека смяна!!! :)
цитирай
13. diso - Дори,
01.01.2010 00:27
честита ти Нова година, а на онази калпазанка Съдбата съм й поръчал да те слуша повече:))
цитирай
14. tit - Честита Нова Година!:))
01.01.2010 04:56
За много години!:)
цитирай
15. dorichela - Дисо,
01.01.2010 14:42
Честита и на теб! :):):) Желая ти само положителни неща през 2010 :)
цитирай
16. dorichela - тит,
01.01.2010 14:51
за много години!! :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3898497
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930