Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 17:02 - За телефонните дразнители и агресивната пазарна политика
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2487 Коментари: 16 Гласове:
22

Последна промяна: 06.04.2010 19:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Понеделник морнинг. 9,30. Звъни ми непознат номер, който с надежда очаквам да бъде някой работодател, който да ме привика в кораба майка за интервю :) Уви, не беше. Мобилните оператори са тези, които не спят.

Добър ден, от Глобул сме, договора ви изтича. Ми много хубаво, викам. Ама ако не си изберете нова програма, тази ви се преподписва автоматично за още една година. А ако дойдете при нас, ние ще ви подарим и телефон. Мерси, имам си.

Следват безброй аргументи от тяхна страна защо да ида до другия край на града, за да подпиша точно при тях. Обяснявам им най-културно, че не съм титуляр на сметката и тая няма да я бъде, колкото и да ме убеждават, благодаря им все пак за вниманието и затварям.

Понеделник обед. Миткам си с дружинката, когато телефона ми отново звъни. Непознат номер. Е, тва ще е за работа, няма начин. Ъхъ... Добър ден, от Глобул Ви се обаждам. Ааааа, парирам нападението, мерси, вече ми се обадиха, знам. Само да ви кажем, че ви предлагаме безплатни минути, безплатни телефони... Да, да знам, благодаря. Затварям.

Тия почват да ме дразнят. Днес, вторник по обед, телефонен звън. Е, няма начин, тва вече е за работа, дори почивните дни не съм спряла да пускам СВ-та... :) Добър ден, от Глобул ви се обаждаме /бати, каква изненада?!/. Ааааааа, няма да се разберем така! Викам вече два пъти ми звъните, всичко ми е ясно. Ама само да ви напомним къде е адреса на магазина...

В тоя момент първото, което ми идва наум е да кажа, че не съм малоумна, че много добре помня къде им е магазина и точно заарди нахалството им, няма да отида да си подновя договора при тях. Агресивната политика не ми действа на мен! Няма такава сила, дето да ме накара да прекося града и да си подпиша нов договор, само защото са ми се обадили, напротив.

Ще си отида в най-близкия офис, където досега са били достатъчно любезни и без да бъдат нагли, и ще си подпиша там. Хич не ме интересуват нечии тъй наречени “таргети”, на чието “внимание” съм подложена, заради изтичащ договор.  А тактиката с притискането на клиента, може да минава при някой друг, но не и при мен.

А големите фирми, колкото и да са големи, трябва да осъзнаят, че притискаш ли някой, то ответната реакция е да отблъсне или да се изплъзне. Служителите им не са добри манипулатори, нито добри психолози. Никак, ама никак не си усещат настроението на клиентите. Това не е добър търговец!

Ще ги посъветвам просто да се усмихват и да отговарят, когато им се зададе въпрос и да спрат да тормозят хората по телефона! А да... и да си синхронизират обажданията. В желанието си да вържат клиент и да вземат бонуси, служителите не общуват помежду си, кой на кой се е обадил, да не би случайно някой да ги изпревари.

От тая работа губят само те... Щото в момента вместо да съм поласкана, че някой ми се е обадил да ми предложи нещо и някой ден ако ми е по път, да се отбия точно в техния магазин, аз съм бясна, задето сигурно половината персонал вече ми в позвънил и очаквам другата половина, която още не го е направила и за жалост, ще си го отнесе заради колегите си.

Та, хайде.. обадете се да ви обясня някои работи за изтичащите договори и безплатните черупки, които раздавате и наричате телефони.... :)




Тагове:   политика,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - :)))
06.04.2010 21:05
Ауу, че лошо Дори... Тц, тц,тц... Непослушница!
;)))))))))))))))))))))))
цитирай
2. dorichela - Хихихи, Наденце, след такъв тормоз ...
06.04.2010 22:28
Хихихи, Наденце, след такъв тормоз и ти ще си лоша! :)
цитирай
3. lagrima - :)))))Ама те да ти напомнят хората, ...
06.04.2010 22:29
:)))))Ама те да ти напомнят хората,ако си забравила за съществуването им!:)))))
цитирай
4. dorichela - Лагрима,
06.04.2010 22:35
никак не съм забравила, редовно ми напомнят за себе си.. Главно в края на месеца :):):):)
цитирай
5. sowhat - хахаха
06.04.2010 23:00
и вивател са същите.
само че не ми предложиха телефон.тоест предложиха ми по 40 лв на месец, дори е по евтин ако го взема така а не в кеш, хаха
е няма да преподпиша пък )))))))))))))
цитирай
6. dorichela - Соу,
06.04.2010 23:25
мани ги, техните промоции край нямат.. А на всичкото отгоре, имат нова клауза в договора, че подпишеш ли на такса примерно 20 лева, до края на договора нямаш право да преминаваш на по-ниска тарифа!
цитирай
7. swanlake - Ах, какво знаеш ти за досадата. . . ...
07.04.2010 04:35
Ах,какво знаеш ти за досадата. ..Ела да видиш ти в моята работа как досаждаме :) Няма такава досада,хем не съм мобилен оператор :) Аз като българка мисля като теб,че това отблъсква клиента,но тука друго мислят. Пък да ти кажа и политиката работи,но явно си права,че тази работа не е за всеки. Трябва да имаш ум как да го правиш...:)
цитирай
8. malkiatprintz - Алооооу, а барем едно ваучерче, ...
07.04.2010 06:12
Алооооу, а барем едно ваучерче, нещо?... :) Хехе... гадно си е, но слледващия път просто остави телефона отворен – да си приказват колкото искат ;) А може и другия отговор, Дори: "А, изтича ли ми договора? Чудесно! Ще мина да го прекратя." :)
цитирай
9. dorichela - Swanlake,
07.04.2010 07:38
мнооого, ама мноооого зависи как се провежда тая политика, определено не всеки е под въздействието й, както и не всеки умее да я прилага! :)
цитирай
10. dorichela - Фил,
07.04.2010 07:40
ем.... те не мен не ми ги прекратяват, помня по вдно време имах 3 карти на мое име, исках да спра две, подадох молби, входящи номера.. и още 3 месеца плащах по 3 такси, защото са алчни коп...такова! :)
цитирай
11. анонимен - а като ти звъниха 3 пъти, що не ги пита ...
07.04.2010 08:58
а като ти звъниха 3 пъти, що не ги пита дали предлагат работа? :-)) в най-лошия случай можеше и ти да звъниш и да дразниш другите :-))
цитирай
12. dorichela - Експлорърче,
07.04.2010 09:55
що не светкаш по-рано с тия идейки, мммм? :)
цитирай
13. анонимен - Глобул и на вас да. . . . . . . . . . . . . . . . ...
07.04.2010 11:10
Глобул и на вас да ........................
Аз затова си карам на ваучери. 10 лв на Глобул на месец им стигат от мен :))
цитирай
14. dorichela - Дарлинг,
07.04.2010 11:12
проблема е, че имат една тарифа, дето плямпам със САЩ безплатно.. колкото минути имам.... И адски ме устройва :)
цитирай
15. universalnite000 - :) Даа, ситуацията е - троен мат с ...
07.04.2010 11:16
:) Даа, ситуацията е - троен мат с куци магарета ...
цитирай
16. dorichela - Uni,
07.04.2010 14:58
бе не знам дали са куци, амалингвистичните им умения не са завидни :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3889990
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031