Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2010 03:58 - Разни ми ти размишления. И равносметки
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9352 Коментари: 39 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        На никой нормален човек няма да му хрумне в някакви такива часове като 3:38 да си прави равносметки или да размишлява. Къде на ум, къде на глас.. Както дойде.. По принцип хората си имат разни дати като рожденни дни, нови години и всякакви такива екстри, когато да размишляват по разните му там важни житейски теми...
        Ама аз не съм хората и по принцип за доста неща съм инато и опако, ама не нарочно, ми просто съм си родено такова, зъбно колелце и си държа на моето.. Неведнъж са ми казвали тъпо и упорито, ама то лошо няма... Да си упорит де, тъпото ще го поправим... :)
        Та ровичкам си аз и писаниците ми през последните /мале, кога стнаха три, бе?!/ години и попадам аз на поста си за няколкото неща, дето искам да направя преди 30. И някак си с голяма изненада установявам, че доста от тях са на път да се случат, ей така.. А само преди година са ми изглеждали толкова далечни..
        Започвам да се убеждавам в силата на позитивното мислене все повече, както и в това, че няма нищо случайно. Ако искаш нещо, то става. Съзнателно или не, ти се бориш за него, търсиш пътечки, отваряш разни вратички и ненадейно се озоваваш там.
       Там, във времето, когато пиленцето ти каца на рамото, когато всяка една стъпка, която си извървял, всеки един човек, който си срещнал малко или много е допринесъл за да бъдеш това, което си и да стигнеш там, където искаш.
       Сещам се за Марио /мда, чайке, сещам се :)/, който първоначално ми каза, че нищо от тия неща няма да ми се случи преди 30. Ама после ми пожела да се случат и ето, че започнаха да се сбъдват.. Малко по малко :) В тоя ред на мисли си спомням и едно обещание, ама айде, от мен да мине, няма да ти го припомням:)
       Чета коментари и виждам толкова много никове, които днес за мен са вече имена, защото тогава са били само виртуални, а днес много от тях са се превърнали в реални хора. Прекрасни хора, някои от които съм имала щастието да срещна, да опозная и да понауча нещо от тях.
        В крайна сметка три години са и много и малко.... Но е интересно да прочетеш нещо, което си писал толкова отдавна и нещо, което пишеш сега... Дали съм пораснала? Може би... Дали поумнях? Надявам се.. Но ще продължавам да правя стъпки в страни, дори и да не искам, но това е неизменна част от цялата история...
        И се чудя дали след още три години ще се сетя да се обърна пак назад и да прочета мислите си.. Тогава ще имам нови мечти, нови цели.. Но винаги определени хора тук ще ми дават стимул да ги преследвам, съвети и все такива прекрасни неща, от които човек понякога се нуждае:)
      






Гласувай:
35



1. malkiatprintz - Няма случайности, Дори :) Да се с...
22.09.2010 04:08
Няма случайности, Дори :) Да се сбъдват все повече от мечтите ти :) Ааа... само за песента... "Can we pretend that the airplanes in the night sky are shooting stars..." айде няма нужда, че пак ще напълнят новините ;)
цитирай
2. dorichela - Фил,
22.09.2010 04:14
тук става дума, че дори да няма падащи звезди, като видиш самолет си го представи че е падаща звезда и си пожелай нещо.. Един вид, не спирай да мечтаеш, независимо от всичко! :)
цитирай
3. malkiatprintz - Хехехехе. . . знам аз за какво става ...
22.09.2010 04:16
Хехехехе... знам аз за какво става въпрос, обаче професионалната деформация си е деформация ;)
цитирай
4. dorichela - Фил,
22.09.2010 04:17
хахаха ти поне знаеш как да ги навигираш в правилната посока!!! :) Мен като нищо да ме лепне някой маскиран като падаща звезда самолет по челото :)
цитирай
5. malkiatprintz - Де да знаех. . . нещо вживяването в ...
22.09.2010 04:21
Де да знаех... нещо вживяването в ролята на РВД не ми се получава винаги успешно. А ти гледай поне да не е някой товарен "Руслан" :Р
цитирай
6. dorichela - Фил,
22.09.2010 04:25
не ги разбирам... Руслан не го познавам.. Виж, ако е Боинг...срещали сме се :) Както и някой си ЕърБус :) Ама няма значение, който и да се маскира, все ще боли ;)
цитирай
7. taistvena - Хубаво е когато се сбъдват мечтите ни .......
22.09.2010 04:31
Хубаво е когато се сбъдват мечтите ни, хубаво е и тук :)Аз също понякога се връщам назад ,преди година когато започнах да пиша тук в блога и се изпълвам със спомени. Липсва ми комуникацията с някои приятели от блога(въпреки желанието ми , неразполагам с достатачно време за блога и приятелите ми тук, а толкова обичам да ви чета ) Радвам се ,че имах възможноста да се запозная лично с някои хора от блога и се надявам ,че скоро ще имам повече време и ще имам възможноста да опозная още нови приятели , които намерих тук във виртоалното пространство :) За мен тази година също беше значима и много от мечтите ми се сбъднаха :) Надявам се за в бъдеще да ни очакват още много мечти превърнати в реалност, много щастие и истински приятели!!!
цитирай
8. dorichela - Тайнствена,
22.09.2010 04:34
и аз срещнах много готини, свежи и позитивни хора, с голяма част от които имах радостта да се видя... Пожелавам го и на теб :) И още повече сбъднати мечти ти желая... А това му е хубавото на написаното, че дори да нямаш време сега, винаги може да си го прочетеш след време :):):)
цитирай
9. malkiatprintz - Аз съм по влаковете ;) Can we ...
22.09.2010 05:17
Аз съм по влаковете ;)

Can we pretend that
head lights of the night trains
are just tunnel ends...
:):):):):):):):)
цитирай
10. cecka1504 - :)
22.09.2010 07:40
Ма верно бе, кога станаха три години :)))?
И аз съм на мнение, че няма нищо случайно!
Пожелавам ти още много осъществени мечти, Дори!
цитирай
11. milamam - Добро утро бухалче :)))
22.09.2010 08:22
Много сериозни мисли като за късни доби!
Радвам се, когато човек вярва, че няма невъзможни неща. Радвам се, че и ти си от тях.
Кога ще чуем за изпита, че да си оставя малко пари за път?
цитирай
12. dorichela - Фил,
22.09.2010 09:16
аааааа да не стигаме дотам, да си мислим, че релсите са стълби, а влака асансьор... :D
цитирай
13. dorichela - Цеци,
22.09.2010 09:17
а де, кога станаха, направо си отлетяха!! :):):) Поздрави!
цитирай
14. dorichela - Мила,
22.09.2010 09:18
ами хубаво е да вярваме, дори да изглежда невъзможно.... Иначе първият изпит го взех с 6, сега остана само втория.. на 2-ри :) Стискай палци :)
цитирай
15. анонимен - Здрсти!:-)))
22.09.2010 09:44
Здраве, късмет и успехи ти пожелавам. Ама хвърляй по някое око и към 40-те ти години. И там има какво да се прави.
цитирай
16. stormbird - Хубав постинг, добре е, че има хора, ...
22.09.2010 10:47
Хубав постинг, добре е, че има хора, и то не малко, които вярват в силата на позитивното мислене и в собствената си сила да променят хода на събитията. Понякога адски ме потискат онези другите, вечно увесилите нос и мърморещи само за лошото в живота. А колкото до мечтите... отнемеш ли ги от един човек, може би взимаш най-човешкото в него - поне аз така си мисля. Чудесно е, че твоите са започнали да се сбъдват, пожелавам ти да продължават все така! :)
цитирай
17. stoineff - Силата...
22.09.2010 14:10
Обръщай, се по-често назад и оценявай постигнатото по-често. Това ще те мотивира допълнително. Нека успехите те следват постоянно. Оценявайки ги те ще топлят ежедневието ти и ще те тласкат усмихната и щастлива напред!
цитирай
18. kapricia - :о)))
22.09.2010 14:47
То обикновено равносметките налягат човек именно в такива ненормални часове, така че това да не те притеснява! :о))) Хубавото е, че списъкът се изпълнява.
И аз точно тези дни реших да копи-пейстна блога си в нова "квартирка" (за всеки случай просто - ако случайно ми хрумне, че настоящятя вече не ме кефи!) и поради тази причина се наложи да мина през всечките си постинги - от първия до последния. И имаше моменти, в които просто си казвах: "Мамка му и прасе! Това не съм го писала аз!" :о))) Но пък беше много забавно преживяване.
цитирай
19. kass - Дори,
22.09.2010 15:28
пиши, а след време чети, супер е да си спомиш какъв си бил и за какво си мечтал...
Поздрави!
цитирай
20. martito - Интересни размисли. . които ме н...
22.09.2010 16:16
Интересни размисли.. които ме наведоха на други - как ще се научиш да танцуваш, ако не стъпваш встрани..;)))))
цитирай
21. inel379 - Поздрав сърдечен с усмивки облечен!:)))
22.09.2010 16:35
Размишленията могат да ти идват по всяко време - програмирано и не. Зависи. Пътят е безкраен, а стъпките неизброими - в разни посоки.
Пожелавам ти твоите да са повече във вярната!
Твоята вярна!
Цял живот се учим!
От всичко - добро и лошо, лично и общочовешко, глупаво и мъдро, смешно и тъжно...Уроците край нямат и това е най-хубавото. Духът мирен не стои. Вечно въпроси си задава.
Зная, че няма да спреш, защото си умна!
Любовта, стремежът към знание, полезното общуване и позитивното отношение към живота нека ти бъдат пътеводители!
Добрите приятели са много важни!
Живей цветно!
Само от теб си зависи!
Успешен полет, мила!:)))
цитирай
22. belleg - Хм Дори,
22.09.2010 17:23
Сетих се за нещо докато те четях... че да извървиш пътя е по-важно отколкото да стигнеш върха (или нещо подобно ;) Дано да си постигнеш мечтите, но така че да се насаждаваш докато ги постигаш. Да може да се обърнеш назад и да кажеш: Ах колко яко беше докато правехме ... (допълни ти). Enjoy :)
цитирай
23. анонимен - Тъпата путка и на трийсе, и на триста ...
22.09.2010 19:05
Тъпата путка и на трийсе, и на триста си е все тъпа...
цитирай
24. dorichela - Катана,
22.09.2010 19:46
много здраве и на теб, като наближа 40-те, сигурно ще им открия чара.. :)
цитирай
25. dorichela - Стормбърд,
22.09.2010 19:47
а и аз си мрънкам понякога, то това ни е като отличителна черта на хората - мрънкащи, ама се старая по-малко да мрънкам и повече да действам :)
цитирай
26. dorichela - Стойнев,
22.09.2010 19:49
благодаря за пожеланията, да ти се връщат :):):)
цитирай
27. dorichela - Каприция,
22.09.2010 19:51
много е забавно да си четеш старите драсканици и да си викаш "мамка му, честно ли съм го написала това?!" :) Честита нова квартирка :)
цитирай
28. dorichela - Иве,
22.09.2010 19:53
определено е забавно да си прелистиш дневника и да видиш какви си ги мъдрил преди години... :)
цитирай
29. dorichela - Наденце,
22.09.2010 19:54
ми май няма друг начин.... :)
цитирай
30. dorichela - Инел,
22.09.2010 19:56
така е, ще криволича във всички посоки, докато открия правият си път... Което пак не е гаранция, че ще си стоя само в него :) Приятелите ми са безценни, неведнъж съм го казвала.... Без тях заникъде... :)
цитирай
31. dorichela - Белег,
22.09.2010 19:57
ами старая се да се забавлявам, докато ги постигам, но не винаги всичко е розово :) Понякога плащаме висока цена за сбъдната мечта, друг път всичко е по вода... Но за да се случи нещо, то е имало причина... :)
цитирай
32. dorichela - Анонимния,
22.09.2010 19:59
който обиди Стойнев - по принцип не трия коментари, когато се отнасят за поста, за мен или нещо такова, но когато обиждат трети лица, не мога да ги оставя, поради простата причина, че не обичам хора да обиждат други хора в моя блог. Ще ме прощааш!
цитирай
33. dorichela - Другия Анонимен,
22.09.2010 20:00
подострям се с времето....
цитирай
34. belleg - Псст
22.09.2010 20:06
Анонимен 23, това е място за коментари, а не самоанализи... Питай мама ако не разбираш разликата
цитирай
35. kapricia - :о)))
22.09.2010 20:40
анонимен написа:
Тъпата путка и на трийсе, и на триста си е все тъпа...

Така си е. Ти си живото доказателство. ;о)))
цитирай
36. evrazol - Грешка
22.09.2010 22:51
"Започвам да се убеждавам в силата на позитивното мислене все повече, както и в това, че няма нищо случайно."

Не е сила на позитивното мислене. Това е силата на НЕПРЕКЛОННОТО намерение:)))
А на хората, които си правят равносметки, обикновено не им търсят сметка. ДАВА-а-ай
цитирай
37. dorichela - Евразол,
22.09.2010 22:55
чак непреклонно не е, но давам, давам... :)
цитирай
38. анонимен - :)))
22.09.2010 23:49
равноСМЕТКАТА за тока...:)))
цитирай
39. dorichela - Старбък,
22.09.2010 23:54
и тя се появи оня ден.... Ъъъъъ, едвам я преживях, не ми се мисли зимъска, когато сняг забръска :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3895715
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930