Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 17:20 - Протест-че
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2101 Коментари: 0 Гласове:
58

Последна промяна: 05.10.2010 19:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Не е гръмко като протест, щото не е нещо голямо, а моето малко протест-че. Днес поредният готин човек си затри блога и се махна от "помийната яма". Цитирам го дословно. Замислих се и... май до някъде е прав.
      Не е обиждан лично от никой никога. Но му е тъжно да гледа как хората биват обиждани. Опитах се да му обясня, че т"ва са мизерни душици и не си заслужава да им обръща внимание, но е напълно прав, когато ми каза, че не желае да дели колибка с такива хора.
      Не е длъжен да слуша и да гледа изблиците на простотия у мнозина. Това място би трябвало да служи за забавление, за информация и за разни такива хубави работи... За сметка на това се получава точно обратното. Разни хора избиват комплекси за сметка на други.
      Някои им обръщат внимание, други като мен - не. Боли ме четирибуквието за мнението на някой анонимен шльоко за скромната ми личност :) Такива коментари винаги съм оставяла да си се реят свободно, просто защото не ми е пукало от тях. Хората чието мнение зачитам, са други:)
      Но никога не съм толерирала в моя блог да се сипят обиди към други лица, защото ако оставя обидните коментари, все едно ги подкрепям. В тоя ред на мисли, искам да подкрепя Експлорър, който се махна, а и не само него, а и много други готини хора, които се затриха или просто спряха да пишат, защото им писна помията да ги залива от всякъде.
      Малкото ми протестче се изразява в това, че и аз спирам да пиша... Излизам в отпуска от простотията, която се шири тук напоследък... Няма да си изтрия рег-а, защото знам на какви неща са способни хора, на които им е скучно :)
      С всички готини хора, които срещнах, когато това място беше все още забавно, знаем как да се намерим :) Аз пак ще си ги чета, защото все още има стойностни неща, заради които си заслужава да се навърташ тук. На всички желая много усмивки, дори на злобните малки душици, защото те имат най-голяма нужда от нещо позитивно...
      


П.П. Спирам коментарите, за да няма излишни драми "стой, не си отивай" и "защо" :) Мисля, че бях достатъчно ясна :)



Гласувай:
58



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3900866
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930