Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2011 00:17 - Сървайвър на един пешеходец
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5635 Коментари: 33 Гласове:
37

Последна промяна: 11.04.2011 16:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Запролети се едно такова… Не знам дали от атмосферните условия, или от факта, че бензина поскъпна безумно /и намалението от някакви стинки никак, ама никак не ме топли/, оставих Лилана в ръцете на пролетната умора. Ще се възползвам от нея в крайно належащи ситуаци, шму съ невиди!

От 2-3 седмици разполагам с Пежо двеста и пеш. Стига му кафе и вода и една цигара сутрин и върви безотказно, отива на работа без да закъснява, понякога само се спъва, ама това е, защото е сънено /никак не обича да става рано, а факта, че ходим пеш до работата води и до по-ранно ставане/.

Обобщено: пестим от гориво, от сън и от разни други сутрешни глезотии като ресане, обличане на блузата правилно /к’во като деколтето ми е на гърба или ръбовете са ми навън?!/ и търсене на еднакви чорапи.

Лошото идва след като изляза от нас. Имам да персека един главен булевард. Разбира се, това е равносилно на Мисията невъзможна, особено в 8,30 сутринта, когато целият свят е по улиците. Аз, като шофьор, винаги спирам и пропускам пешеходци, с изключение на ония дето ми прескачат мантинетлите, пресичат на червено и имат самоубийствени наклонности. Тях бих ги повозила на предния капак, ако обещават да не ми огъват ламарините.

И понеже на мен ми се живее, тъй като четвърт век никак, ама никак не ми е достатъчен, не съм толкова ентусиазирана, въпреки зебрата пред мен. Та чакам си търпеливо около 5 мин да се сети някой да ме пусне или в краен случай си играем на засада с идващите коли. Хоп – първа зебричка, хоп, второ раенце…. И щат не щат, спират. Понякога го правят така, че може да си играем на прескочи кобила, или открий изхода на лабиринта, ама няма сега да се оплаквам.

Оттам се пускам по еднопосочна уличка, и вървя по нея, щото тротоарите са за всичко друго, но не и за пешеходци. Имат си всичко /те, тротоарите/ – маси, саксии, чадъри, касетки с марули и репи, няколко лимона, зарзават, кашони пазещи място, столчета, сънени продавачки. Е неам нерви сутрин да се правя на лекоатлет в дисциплина бягане с препятствия. А и по принцип не ми отговаря на снажната фигура да подскачам като алтава.

И вървя си по Хасфалта /не боса, но си свиркам и нищо не чувам/, а понякога и по павета, като знам, че колите могат да дойдат единствено и само срещу мен, та като ги видя, да не седя като кегла, чакаща да бъде съборена и да отбележи страйк, ами да се шмугна между спрялите коли и натуриите около тях.

Но разбира се, У булгаристан такива екстри като знаци и еднопосочни улици важат само и единствено за балъците и за никой друг. Та редовно гневно бибиткащ индивид ми иде изотзаде и очаква аз да се мръдна, за да може да мине той – нарушителят. Да, бе! Баба ти ей така ги пускала едни, дето я нервят сутрин. Като покарат 20-тина метра с 5км, много бързо се шмугват в първата пресечка и оттам хващат правилната посока.

 

Адски помага, когато си си забил тапите в ушите и въпреки, че ги чуваш, се правич, че не ги :) Малко след тази отсечка, всяка, ама всяка божа сутрин се засичам с някоя от представителките на чистота. Подозирам, че тайната им мисия е да смитат и гражданите, или поне да им накичат колкото може прашоляк и боклуци, та да си ги носят където си щат. Аз лично си ги складирам в носа, ушите и на всички места, където могат да се наврат и налепят…  

 

И пристигайки в офиса, вече приличам на бубарак, на негър от щата алабама или най-малко на пушена шунка. Заклевам се, че ако се движа с очила, сигурно, ако ги махна кожата ми около очите ще е със съвсем различен цвят от тази надолу. Малшанс :)

Та мисълта ми е… всеки ден ще е така, до победата /1,50 лв за литър хъхъхъх, мечтииииииииииииииии/ :)




Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Дерзай!:))
07.04.2011 00:39
Лев и певесет е добър стимул /не знам доколко възможен!/!!!:)))
Аз съм си пешеходец открайвреме, та ми беше весело да прочета ка се преоткриват "прелестите" на тоа транспорт!:)
Нашите чистачи палят буклука в железните контейнери, да не го мъкнат надалеч, тъи че поне не си опушена, за разлика от нас!:)))
Лека!:)
цитирай
2. dorichela - Тит,
07.04.2011 00:41
тихо, не им давай идеи, че утре ще съм като коминочистач, хахаха :)
цитирай
3. soleilelle - браво, Дори, така се постъпва по ...
07.04.2011 00:50
браво,Дори , така се постъпва по европейски спрямо монопола и всякакви други произволия .виж Гърция и Франция.дано станете/сте повече Успех /от една пешеходка.впрочем помниш ли когато ми каза че пешеходеца винаги е с предимство(естесвено не притичвайки м/у и по непозволени места) --> мерси :) не знаех че това е в правилника :)
цитирай
4. dorichela - Солейче,
07.04.2011 00:55
то го пише там, ама не му вярвай,освен, ако не искаш да станеш на паприкаш, щото рядко го спазват :)
цитирай
5. hristo27 - А колко пъти ти теглиха майната д...
07.04.2011 09:07
А колко пъти ти теглиха майната докато пресичаше като в скиорски слалом? :))))
цитирай
6. dorichela - Христо,
07.04.2011 09:20
ами не знам, не ги броя, слушам си музика :):):) Ама на пешеходна пътека могат само да си гледат работата! Ако пресичам, където не трябва - ок, да ме газят.. Но на зебра, ше спират не ами и ще ме чакат да си завържа връзката на маратонките, ако искам :)
цитирай
7. dorichela - Анонимен, като съм на пешеходна пътека, ще съм отворена :):):) Другите дето пресичат където не трябва, ги гази! :)
07.04.2011 10:00
анонимен написа:
притичвате като хлебарки отпреде ми.Ама и аз ги лекувам.Едно бабе като го подпрех с калника фръкна като Тереза Маринова на троен скок.
пп:ама най съм навит на некое модераторче

цитирай
8. mikino - Хахаххахаха!
07.04.2011 11:18
Тоз сървайвър ми е много познат! При мен обаче е сървайвър с колело. ЕИй, на никой не му дреме нито за колоездачите, нито за пешеходците!
Един чух да казва "Пешеходеца има право да не мърда!" - ми може и да не мърдам - на средата на кръстовището...
Весел и успешен ден Дори!
цитирай
9. dorichela - Микино,
07.04.2011 11:33
с колело още по-зле! Онзи ден пред мен блъснаха едно момче на пешеходна пътека.. беше си с колело... Абе никой не те пази, трябва като тарзан - по дърветата с лиани и да се мятаме от клон на клон! :)
цитирай
10. hristo27 - ами не знам, не ги броя, слушам си ...
07.04.2011 11:50
dorichela написа:
ами не знам, не ги броя, слушам си музика :):):) Ама на пешеходна пътека могат само да си гледат работата! Ако пресичам, където не трябва - ок, да ме газят.. Но на зебра, ше спират не ами и ще ме чакат да си завържа връзката на маратонките, ако искам :)


Чукай на дърво и дано не става!
Защото нали знаеш за оня камък на един кръстопът. На камъкът пишело : "Тук почива бай Иван, който имаше предимство!"
цитирай
11. dorichela - Христо,
07.04.2011 12:05
да, да.. .Аз дори като съм с колата и съм с предимство, пак внимавам, щото... Серсеми всякакви.. Сблъсквала съм се с тях - буквално!
цитирай
12. rustam - Ми Дори,
07.04.2011 14:19
В Щатите е 80 ст. литъра
Да не би там логиката да е обратна?
А иначе за тези, дето прескачат мантинелите - напълно споделям чувствата ти!
цитирай
13. dorichela - Рустам,
07.04.2011 16:21
знам знам.... мечтая за такава цена, дори и на нашите заплати... А бих преживяла сегашната цена само с американска заплата :):)
цитирай
14. vostroto - Хаха, Доричела:)
07.04.2011 19:12
Интересно си караш - всяка сутрин ти е идилия:)))
Ма не се оплаквай - виж какво хубаво возило имаш - даже и фитнеса ти поддържа!:)
Ахам, в нашата държава за всичко са се погрижили - здрав дух (като няма накъде), и здраво тяло!:))))
Привет!:)))
цитирай
15. dorichela - Вострото,
07.04.2011 19:37
нИ сЪ оплаквам, никак :):) Само бих желала да не бъда сгазена и някак си да мога да дишам нормално докато си ходя, без да вадя, клони, листа и прашоляци от дупките по лицето ми :)
цитирай
16. martiniki - веселячка:))))
07.04.2011 22:15
до морето!
цитирай
17. dorichela - Мартиники,
07.04.2011 22:49
ако знаеш как искам.. :) Да му пратиш поздрави!
цитирай
18. georgibogdanow - Много актуална тема, не само за п...
08.04.2011 11:10
Много актуална тема, не само за пешеходците. Запролети се и идва дългоочакваният момент да "размразя" велосипеда и да започна да се придвижвам с него, а в София това е винаги едно много екстремно преживяване. Оцелелите ще се броим наесен :). Шегата настрана, внимавайте!
цитирай
19. dorichela - Георги,
08.04.2011 13:40
моля те само бъди внимателен с велосипеда! Иначе за лятото си е чудесно :) А наесен живи здрави да сме! :)
цитирай
20. martito - :)))))))))) е, де кво му е сега на ...
08.04.2011 19:29
:)))))))))) е, де кво му е сега на Пежото двеста и пеш - ни бъди чак пък такваз принцеса;)))))
цитирай
21. dorichela - Наденце,
08.04.2011 22:52
а хубаво си е, само да не ме газят, всичко ще е наред!:)
цитирай
22. malkiatprintz - Хехехе. . . . 1, 50 за литър. . чешмяна ...
10.04.2011 02:41
Хехехе.... 1,50 за литър.. чешмяна вода? Сега ще я поискаш и студена, нали :):):)
цитирай
23. dorichela - Фил,
10.04.2011 18:18
не не, за литър бензин искам да е:)
цитирай
24. mondaymorning - :)
11.04.2011 11:38
1,50 за литър ахехахех, това може да стане, ако си направиш сама дупка и си сложиш сонда ахехах... :)) Относно хората, които прескачат мантинелите..на мен ми идва умишлено да ги преследвам...дори по тротоарите след това, но не съм чак толкова гаден :Р Лек и успешен ден от мен! Поздрави!! :P
цитирай
25. dmv - Haх
13.04.2011 00:54
Няма да стане,аз за това си карам колицата и даже с кеф им давам паричките си....мазохист съм какво да правя:")),ма като походя пеш и се нагледам на боклуци и мръсотия ил пък се кача в рейсчето дето вътре само 32% процента са се къпали в последната седмица и само 18% от тия 36 вчера,направо скачам на "Червения вятър" и "Давай надоле по Рожен".Просто бих искал да ходя пеша,но ми е трудно.Виж пешеходците са самоубийци като цяло,кефят се да скачат пред колите..да се чудиш дали да слезеш и да ги разцелуваш,че не си успял да ги убиеш с колата или да слезеш и все пак да ги убиеш собственоръчно..:)
цитирай
26. dorichela - Понеделник,
13.04.2011 09:07
ще пробвам, може да ми се отвори парашута и от задния двор да блика нефт! :) Ако стане така, ще ти давам % от печалбата за идеята :)
цитирай
27. dorichela - Дмв,
13.04.2011 09:09
по името ти разбирам, че обичаш да караш :) На мен пеша-то не ми е проблем, предпочитам го пред рейса:) Но че някои пешеходци имат самоубийствени наклонности, съм напълно съгласна.... Ама по-добре не ги гази и тях,че после.. :)
цитирай
28. dmv - МММ да обичам, но името ми не идва от ...
13.04.2011 15:50
МММ да обичам,но името ми не идва от марка автомобили:)
Няма да ги газя,после като хора ще искат да ги "плащам":),но ако трябва да съм сериозен,време е Българинът да се цивилизова и в това отношение,демек какви са му правата като пешеходец,но и какви задълженията...
цитирай
29. dorichela - Дмв,
13.04.2011 18:56
знам, че не е марка кола.. Така наричат местата за взимане на книжки в САЩ:)
А за другото съм напълна съгласна. Лично аз познавам само 1 човек глобен за неправилно пресичане, и то е било заяждане, защото е пресякъл на пешеходна пътека, но по диагонал, честно казано като чух се спуках да се смея.... :)
цитирай
30. dmv - dorichela-не знаех
16.04.2011 10:53
За книжките в САЩ,мой пропуск,за неправилното псесичане,чак не ми се вярва:),този човек да не е направил нарушението и да отишъл сам да поиска да го глобят?!,защото иначе "шапкарите" не щат и да чуят:))Само питам
цитирай
31. dorichela - Дмв,
16.04.2011 11:33
не... видяли го, че пресича по диагонал на пешеходната пътека и го глобили 10 кинта... направо се скъсах от смях... Сигурно е единствения :):):)
цитирай
32. dmv - 100%
16.04.2011 12:05
АЗ за друг такъв не съм чувал,ей на това му казвам "мал шанс":)))Тези са били "нещо не у ред" или де да знам....
цитирай
33. dorichela - Дмв,
16.04.2011 12:40
точно малшанс :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3889417
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031