Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2012 19:17 - Болен народ
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 28661 Коментари: 68 Гласове:
56

Последна промяна: 15.04.2012 14:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "- Дядо, къде отива тоя народ - пита болният Монка.
- Всички там отиват, чедо.
- Всички болни ли са, дядо
- То целият свят е болен, синко. Едни от това, Други от онова. Няма здрав човек на света. Гледаш, тялото желязно, а душата - гнила."

 Елин Пелин - "Спасова могила"
 
Когато забавлението и смехът  са породени от зрелища.... Когато забавното е нечия болка и нещастие... Когато пожеланието към някой да се пребори с препятствие в живота си, е отхвърляно и човекът бива оплюван защото "не е от нашите"... Когато живееш в такъв свят, никак не е лесно да си добър. 
Защото днес добър и наивен значи едно и също. Синоним е дори на глупак. Обществото се опитва да те вкара в рамка, за да не си различен.... Да си като останалите, за да си същото говедо като тях. За да НЕ бъдеш.... Когато не могат да те изгорят, то поне да те очернят....  Толкова много злоба, в толкова малки човешки тела.... Навсякъде!
Дори днес.... Лицемерни вярващи, стъпили в църква два пъти годишно - за Рождество и Възкресение, даващи напътствия, кое е правилно и кое - не.... Сиви, безлични лица - навсякъде, изгубили желание да се променят към по-добро, дъпращи останалите в калта, за да ги обезличат.
Загубили себе си, погубват останалите. Свят без ценности, без бъдеще. Като грабливи птици разкъсват остатъците от надежда, поникнала някъде. Но сложили маските на смирението и добрината. Само очите издават душите им... 
Огледай се и ги виж - те са навсякъде... На екрана, пред монитора, в магазина, в институцията... В огледалото. Защо вместо да каляш, не изчистиш себе си? Този, който хвърля калта, ще стане по-мръсен от теб.... 
Погледни и виж малкото, което ще те зарадва. Да, вече трудно се намира, защото е скрито, но го потърси. Малцина са тези, които са се и са го съхранили. Ще ги познаеш, ако си като тях.
И
 там ще го откриешСтръкчето надежда. Загърни го и нека израстне заедно с теб. Дай го на този, който се нуждае, вместо да го държиш за себе си.  Да, аз съм глупак. Да, аз искам да мога да вярвам в доброто у хората. А е трудно, толкова трудно...  
Ще възкръсне ли добрината? Някога...



Гласувай:
57



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - DA. . . Trqbvat i samo tri dni, za da ...
13.04.2012 19:23
DA ...Trqbvat i samo tri dni ,za da wyzkrysne ...........
Izvini me za latinicata ............
цитирай
2. dorichela - Карамболче,
13.04.2012 19:26
аз си мисля, че и 30 години няма да й стигнат..... На общия фон, добрите хора са като бялата лястовица...
цитирай
3. karambol5 - :) Az Vqrvam :))) Weroqtno sym bqla ...
13.04.2012 19:38
:) Az Vqrvam :))) Weroqtno sym bqla lqstovica .....
цитирай
4. mt46 - Поздрав , Дори -
13.04.2012 19:43
за силния и искрен постинг!... Чудесно е, че цитираш мъдрия Елинко Пелинко!... Днес светът е още по-болен... Лицемерие дебне отвсякъде...
Добри, по-светли празнични дни!...
цитирай
5. dorichela - Карамболче,
13.04.2012 19:46
убедена съм, че си :)
цитирай
6. dorichela - Мт,
13.04.2012 19:47
Говорихме си с един приятел колко сила е събрана в гореспоменатия цитат. И напоследък само това виждам - изгнили души. Добре, че около мен едни бели лястовици имам, че иначе не знам :)
цитирай
7. hopfen - Като бич на възмездието
13.04.2012 19:49
плющи този постинг или песен сърцата от бяла лястовичка... и друго освен:
- "Налейте, да пия от мъка, едничкият смисъл е там!"
"Да, аз искам да мога да вярвам в доброто у хората. А е трудно, толкова трудно..."
А, че трудно е, да ,но не и невъзможно, тя добрината е като светлината, и най-големия мрак отстъпва пред изгрева.Какзват също, че най-тъмно е преди зазоряване....зато и аз съм на тъмно пиво в момента:)))
Наздраве за Надеждата която води Добрината след себе си, наздраве и за dorichela !
цитирай
8. dorichela - Хопфен,
13.04.2012 19:51
ако беше невъзможно, значи надеждата е умряла съвсем.... А все пак тя стои на дъното на кутията.. :) Не знам, бая светлина трябва да ни очаква, като гледам какъв е мрак напоследък....
цитирай
9. alarmonline - Дори, ти се дръж за доброто
13.04.2012 20:06
и белите лястовици, пък да става каквото ще! Важното е човек да не се отчайва и да не се страхува да говори истината. Лоши хора няма, но болни - много, за съжаление ...
Да се молим на всеки да му просветне, а ти вярвай и не се отказвай :)
Светли празници:)
цитирай
10. dorichela - Алармонлайн,
13.04.2012 20:07
държа се аз, благодарение на белите лястовици около мен, но като гледам общия фон... картинката е плачевна....
цитирай
11. hopfen - Не забравяй да
13.04.2012 20:14
dorichela написа:
ако беше невъзможно, значи надеждата е умряла съвсем.... А все пак тя стои на дъното на кутията.. :) Не знам, бая светлина трябва да ни очаква, като гледам какъв е мрак напоследък....

отвърнеш на наздравица:)) защото е от сърце и не забравяй, че лястовичките са прелетни птици, тук оставаме само ние- врабчетата на стрина Дойна:))
Наздраве, всичко ще си дойде на мястото Той- Бог-(Природата) си знаят работата!
цитирай
12. dorichela - Хопфен,
13.04.2012 20:18
след малко ще ти отдам реално чест :) 'начи представи си едно "дзън" придружено с наздраве около 8:45, когато наистина ще отпивам бира :)
цитирай
13. alarmonline - Не, няма място за отчаяние!
13.04.2012 20:20
Но няма как да бъде иначе. Писано е пред много години:" Когато беззаконието между човеците се умножи, у мнозина ще изстине любовта"

Доколкото можем, да съхраним любовта у себе си и да даваме без да чакаме отплата, а който иска нека нарича такива хора глупаци!
Понякога болката трябва да те смачка, за да разбереш любовта. В това последното поне съм сигурна, вЕрвай ми :)
цитирай
14. dorichela - Алармонлайн,
13.04.2012 20:22
спрях да гледам телевизия, ама не мога съвсем да се изключа от света :) И докато хората не станат по-добри, нищо няма да се промени....
А аз отдавна съм глупачка :)
цитирай
15. krotalka - Възхите ме Дори
13.04.2012 21:37
Много хора мислят като теб, но малко се решават да го кажат на глас.

дай да основем една партия на "глупаците.
цитирай
16. анонимен - Във връзка
13.04.2012 21:38
с една обява в интернет, днес се обадих и се срещнахме на Гребната с две млади жени, които ни подариха едно малко кученце. Те го намерили предната вечер, изоставено от стопаните му. Изкъпали го, нахранили го и тъй като нямат възможност да се грижат за постоянно, му търсеха нови стопани.
Когато си тръгнахме, дъщеря ми каза: "Имало и добри хора". Дори след това ни се обадиха загрижено да питат как е!
Нали знаеш, че за да надделеят лошите, е достатъчно добрите да не правят нищо!
Стойчо
цитирай
17. dorichela - Кроти,
14.04.2012 03:01
да основем.... :) Съгласи ме!
цитирай
18. dorichela - Стойчо,
14.04.2012 03:03
щом децата вече казват "имало и добри хора".... А колкото до борбата с простотията, не е лесно...
Как е кученцето :)
цитирай
19. hristo27 - И въпреки болката в душите на целия ...
14.04.2012 09:08
И въпреки болката в душите на целия народ, пожелавам ти светли великденски празници!
цитирай
20. dorichela - Христо,
14.04.2012 11:17
ще ми се да е светло не само по празници....
цитирай
21. dorichela - Щраки,
14.04.2012 11:19
да, научаваш се..... факт. Но просто никак не ми харесва да хапя, въпреки, че понякога се налага....
А цигара не съм докосвала :)
цитирай
22. dorichela - До анонимния
14.04.2012 11:20
не одобрявам коментари, обидни към трети лица. Ако имаш да казваш нещо на някой, може да му го кажеш в неговия блог.
цитирай
23. анонимен - Все още има добри хора :)
14.04.2012 11:40
Не влизам чесно или чета блогове , но този нещо мисе наби на очи и го прочетох. Колкото до добрите хора все още ги има или поне няколко. Преди точно 2 дена бях в един магазин и там си изгубих протмонето с повече от 1500 лв вътре ( не се разкарвам винаги с толкова пари , просто идваше време да се плаща наем и сметки) И едни човек го намери и веднага е отишъл при шефът на магазина и го е оставил там. След което ме намери и ми каза така и така протмонето ти е доло при шефа ( всичко това стана в рамките на 5 мин , от изгубването до намирането) След като си го взех обратно се преродих :) Щях да имам толкова много ядове. Вътре ми беше така да кажа живота - документи,наем и разбирасе пари за ядене. Днес на Възкресение ще запаля свещ за него , да му се случи нещо добро и на него. За съжаление нямах възможноста дори да му благодаря :(
цитирай
24. dorichela - Анонимен,
14.04.2012 11:51
вярвам, че съдбата ще намери начин да му се отблагодари за това, което е направил.. :)
цитирай
25. анонимен - dorichela, виж в блога на прияте...
14.04.2012 12:09
dorichela, виж в блога на приятелката ти мар! анонимните атакуват...
цитирай
26. dorichela - Анонимен,
14.04.2012 12:35
просто доказват горенаписаното.... на някои хора явно им е скучно и това им е забавлението, какво да ти кажа... Тъжна картинка.
цитирай
27. apostapostoloff - В България трябва със закон да забранят оцета!
14.04.2012 15:28
Защото българите сутрин пият оцет. За да изглеждат по- сериозни и кисели. Така след това ще лъжат по- достоверно, че са бедни, много бедни. Та ега никой не им завиди.
цитирай
28. mirandolina - За Добротата...
14.04.2012 15:43
винаги има надежда ! :) Светли празници !
цитирай
29. kleotemida - Всъщност разбираме ли хората около нас? Или срещу нас? Правим ли си труда изобщо да ги разберем?
14.04.2012 15:57
Виждаме отрудени и намръщени лица или пък усмихнати и лековати и слагаме етикети - този добър, този лош, този е лицемер, този не е, забравили, че нямаме дарбата да надникнем в човека и помислите му. А точно тези етикети ни пречат да видим невидимото... Вярваме единствено в собствената си доброта и не търсим доброта отсреща, просто защото не вярваме в нея. А нея я има, но свикнали да очакваме само лошото, първо виждаме него (понякога дори си го измисляме) и се озъбваме... като вълци. Все сме на нокти да не ни наранят, а често пъти точно заради това биваме наранявани. Преди години, преди много, много години плачех от лошото и това, което ме нарянваше. Сега плача единствено, когато срещна доброта или чуя за нея... от радост. Да ти призная този плач и тези сълзи ми носят много повече облекчение, отколкото предишните. Да не говорим, че когато решиш да си "отмъстиш" за тях :), единственият начин е, кото направиш добро...
цитирай
30. анонимен - хегрмотн си
14.04.2012 16:20
"възкръсна"
цитирай
31. анонимен - Какво ще се случи
14.04.2012 17:10
ако заявя, че никак не харесвав Вазов и Пелин?
цитирай
32. inel379 - Разбира се, мила!
14.04.2012 18:09
Тя никога не е умирала!
Дори в най-мракобесните времена!
Когато на хората им е трудно, свеждат поглед надолу
и губят хоризонта...
Но...след паденията...винаги има възходи...
Историята е живото доказателство.
Иначе отдавна светът да се е самоунищожил.
Всеки търси своята "Спасова могила",
за да е жилав на болката
и да не се остави тя да го прекърши.
ВЯРАТА, че не сме сами във въжделенията си,
ни спасява и ни дава енергия и сила!
Много вълнуващ постинг си написала, Дори!
Бог да е с теб!
цитирай
33. dbs - Българин - антихрист
14.04.2012 18:17
Благодаря Ви, че припомнихте думите на Елин Пелин, благодаря и за Вашия коментар. С Библията и Исус хората ще стигнат само до дявола. Човек не се ражда грешен и никой друг не може да умре за греховете му. Няма такъв закон. Християните лъжат за да оправдават престъпленията си. Болните мозъци действително водят до болни души.
Добри хора, да застанеш против Библията и Христа не означава да застанеш против Бога и доброто, а да ги отстояваш! Бъдете мъдри, а не само знаещи. Усмихнете се! Весел български EASTER*!

* EASTER е продължението на староанглийското EOSTRE. Извежда се от старо германското AUSTRO- блясък. EOSTRE e богинята на зората подобно на Аврора в римската митология, или EOS в старогръцката.
цитирай
34. vostroto - Хубави празнични дни, Доричела!
14.04.2012 18:30
Хубави празнични дни, Доричела!
цитирай
35. tsanynka - Поздравления за постинга!
14.04.2012 18:56
Чудесно е,че във времето на преобърната ценностна система белите лястовици край нас все още ги има...
Поздрав за Вас:
https://www.facebook.com/note.php?note_id=300048040005988
http://tsanynka.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/13/s-chetiri-ochi-sveta-po-dobre-se-gleda.919715
цитирай
36. balgarski7vinarki - Има,има начини да се противо-поставим на подлостта и лицемерието
14.04.2012 19:05
Е, не съвсем на принципа "Целта оправдава средствата" или "На бялото- с бяло, на черното- с по-" , а по-скоро в синхрон със замисъла на Разума.
Пожелавам ти да се убедиш в думите ми и да разбереш, че надеждата не е само светло и илюзорно ретро-чувство, безсилно пред днешните техно-времена и властта на парите.
Приятен празник!
цитирай
37. pin777 - http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4727331
14.04.2012 19:49
Болен,да...
цитирай
38. diso - Дори, остани си човек,
14.04.2012 23:35
напук на душевните "прокрустовци":))
Лицемерната набожност е по-страшна от липсата на вяра.
цитирай
39. pevetsa - ХРИСТОС ВЪЗКРЪСНА И ПОБЕДИ СМЪРТТА!
15.04.2012 10:45
Дори, ако не отворим сърцата си и там Той да възкръсне, то ще си останем "болни" ...
Бъди благословена мила, и бъди Човек!
Алекс
цитирай
40. dorichela - Клеотемида,
15.04.2012 14:41
о... търся я добрината! Винаги.... Но е все по-трудно да я намериш... А колкото до отмъщението, съм на принципа, че когато сочиш някой с пръст, три пъста сочат теб. Така че, ако някой реши да ме сочи, нали се сещаш :) Отмъщението не е моя работа....
цитирай
41. dorichela - Анонимен,
15.04.2012 14:45
ако се опиташ да кажеш "неграмотна си", си го написал доста грамотно :)
Но приемам забележката :)
цитирай
42. dorichela - Анонимен,
15.04.2012 14:46
с нищо не мога да ти помогна.... Свободен си да харесваш каквото си искаш...
цитирай
43. dorichela - Апостолов,
15.04.2012 14:47
аз също ям оцет... и лимони, ама то не ми пречи :):) Въпрос до вътрешно усещане и въпрос на разбиране за щастието...
цитирай
44. dorichela - Мирандолина,
15.04.2012 14:48
има все по-малко... Тъжно, но факт. Поне на тия географски ширини е така :)
цитирай
45. dorichela - Инел,
15.04.2012 14:49
ама ако хората не се променят, тоя мрак ще става все по-непрогледен.... Айде малко да се светнем... :)
цитирай
46. dorichela - Дбс,
15.04.2012 14:52
аз нямам нищо против религията като цяло.. Човек е свободен да вярва в каквото пожелае. За мен Бог е един, а всяка религия му е дала различно име и лице. Не е нужно да четеш библията и да ходиш на църква, за да си добър човек. Важни са делата и това, което мислиш отвътре..... Ако си изгнил, нито една запалена свещ няма да те спаси....
цитирай
47. dorichela - Гелерт,
15.04.2012 14:53
благодаря...
цитирай
48. dorichela - Вострото,
15.04.2012 14:55
благодаря и на теб:)
цитирай
49. dorichela - Тсянкина,
15.04.2012 14:57
така си е.... традициите не са това, което бяха....
цитирай
50. dorichela - Български винарки,
15.04.2012 15:00
ами да ти кажа.... аз вярвам в доброто, ама ми е все по-трудно....
цитирай
51. dorichela - Пин,
15.04.2012 15:02
такива новини вече са станали ежедневие и хората направо ги подминават.... това не е нормално...
цитирай
52. dorichela - Дисо,
15.04.2012 15:03
старая се :) Кога ми се отдава, кога - не...
цитирай
53. dorichela - Алекс,
15.04.2012 15:09
а дано:)
цитирай
54. mar866 - „Хляб и зрелища“ беше написал Смирненски...
16.04.2012 12:09
"Гледаш, тялото желязно, а душата - гнила."

но все още виждам стръкчета надежда, има ги около мен и вирея с тях, благодарна съм, че ги има...
а плевелите, онези, гнилите ще ги задушим, ако сме много и ако сме силни...


цитирай
55. dorichela - Мар,
16.04.2012 12:16
и аз ги виждам, но все по-трудно и във все по-малко хора....
цитирай
56. darcy - И аз подобно на Марчето вирея бла...
16.04.2012 13:18
И аз подобно на Марчето вирея благодарение на готината обстановка около мен (разбирай приятели, места, случки). Кисели хора почти не срещам, а и да срещна е толкова рядко, че бързо-бързо се забравят. Така че, Дори, опитвай се да виждаш хубавото наоколо, а грозното и лошото игнорирай. Няма друг начин.
цитирай
57. dorichela - Дарси,
16.04.2012 13:19
и при мен е така.. приятели, близки, готини местенца и преживявания, това ме спасява, но въпреки всичко и останалото ми се набива на очи.... Игнорирам, игнорирам, ама докога.... Жал ми е, че толкова хора са изгнили
цитирай
58. анонимен - Нещата са сложни и незнанието
16.04.2012 21:17
ги прави по-сложни от непознаване на икономическа,юредическа и т.н. науки.Слагам адреси и адреси,който иска да чете и гледа http://www.dokumentalni.com/?p=1748 за 3% ръст на БВП са нужни 5-планети или да се експлоатират другите http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=1629 и затова http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=170 САЩ въвежда закони противоречащи на Конституцията и Хартата за правата на човека на ООН и ЕС.Човека взел нобелова награда за неолиберализма се отказва от нея 1999год. http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=4899 отделно в Англия са засечени 15трлн.$ http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 и още 20трлн.$ 2008год. напечатани и при 15трлн.БВП дълга на САЩ е 70трлн. колкото БВП на всички държави.''ТЕ'' занаят какво са забъркали и се знае от 100год. и да не откриваме Америка - книгата е ''Лихвата - рак на обществото''oт Владимир Богданов http://star05.net/infusions/booklib/book.php?book_id=199 и Силвио Газел през 1918год.пише до немски вестник, че до 25год. ще стане 2-световна война ако се запази действащата финансова с-ма. На стр.105 проф.Маргарет Кенеди го казва точно -''Отговорните за сегашната финансова система знаят ,че така неможе да се продължава дълго....'',и аз се питам дали осъзнават???,и трябва да се прочете цялата книга ''Лихвата рак на обществото'' - еволюция/стр.109-110/ щото може да стане революция от социално недоволство и безработица ,и трябва спешни мерки.Слагам и ''Къде се провалиха икономистите?''- http://greentech-bg.net/?p=2147 Глобално 50трилиона не са много http://www.greentech.bg/?p=21201 и всичко може да се избегне ако се прояви разум с милосърдие.Доклад на ООН от 2000год. - ако в богатите страни от всеки човек се отделят 3$ НА МЕСЕЦ няма да има хора коити да умират от болести на глада и мръсната вода.Надявам се и анонимните да помагат http://www.youtube.com/watch?v=iFXrVWTLj44&feature=related и ми харесва идеята да си помагаме кой с каквото може като информация и знание за да не ни лъжат и манипулират за..
цитирай
59. анонимен - Болен народ но
16.04.2012 21:24
от къде да започнем.И за екологията наистина трябва задружни мерки и информиране на хората - истината и глобално 50трилиона не са много http://www.greentech.bg/?p=21201 но нещата са много свързани защото трябва а се спре торенето с изкуствени торове което намалява храните и води до дефицит и т.н. в спирала и колкото по-рано се почне по-добре.Трябва да се забрани рапицата защото освен че е вредна като отглеждане и заема зем.земя убива пчелите а без тях за 4год. имираме от глад http://www.spisanie8.bg/%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0/781-%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0.html Написах най-важните неща и са взаимосвързани и трябва да се информират хората.Без изкуствени торове и рапица за повече пчели и да се забрани употребата на пласмасови бутилки и буркани там където може и т.н.И затова няма нужда от глобално правителство а повече информация и образоване на хората щото наистина идва еко-катастрофа и енергийна ,а за финансово-икономическата е най-лесно ,и ми се повръща вече като чета и гледам някои как си правят проветрение на устната кухина като говорят а неказват нищо.
цитирай
60. анонимен - Болен народ ли ????
16.04.2012 22:28
и има нещо вярно но какво да направим и откъде да започнем е въпроса.Липсват първите 7 или 14год.??? Аз като родител ако видя в детето си склонност към пороци,пиянство т.е. нещо което ще му навреди не бих му дал да разполага с пари и лошото е че от малки ги оставаме да се ''възпитават'' от телевизия,нета,улицата и т.н.Четох книгата на една доцентка по детска неврология в ВМИ - Пловдив и там се казва точно че детето си изгражда представата за света и нормите на поведение от взаимотношенията на родителите си и заобикалящият го свят - КАКВО го заобикаля днес???? - като норми на поведение и морал и да не говорим за ТВ,НЕТ и т.н.На какви морални норми трябва да учим децата си ,а и ние да се доучим????
цитирай
61. dorichela - Анонимен 62,
16.04.2012 22:48
просто средата стана ужасяваща и е трудно да отгледаш добре възпитан млад човек. Родителите се трепят от работа, нямат време да си кажат добър вечер, камо ли да се грижат както трябва за децата си... А дори и тези, които се грижат за тях, като попадне в средата на училището и оттам вече всичко отива на кино....
цитирай
62. анонимен - С Уважение и нещата са по-сложни
17.04.2012 10:43
става въпрос за съзнателно манипулиране с различни цели - създатели на реклами използват най-новите открития в психологията, антропологията и нервно-лигвистичното програмиране http://www.dokumentalni.com/?p=754 плюс 25-кадър на Фишер.И нещата са ''по-дълбоки''
В началото на “Студената война” – 1947 г. - Алън Фостър Дълес – първият шеф на ЦРУ - заявява:
“Ние ще хвърлим всичкото злато на САЩ, цялата сила на САЩ за измамване и оглупяване на хората от социалистическия свят. Незабелязано ще подменим човешките ценности с фалшиви. КАК? Ще намерим единомишленици в тези страни и Русия. Ще разгърнем грандиозна по мащаби разложителна работа, ще изтръгнем социалната същност на литературата, ще насърчаваме автори, които втълпяват в човека култ към секса, насилието, садизма, предателството - тоест безнравствеността. Нужни са писания, осмиващи естествеността и почтеността като архаични отживелици. Простащината, наглостта, лъжата и измамата, пиянството и наркоманията, животинския страх сред хората, безсрамието, доносничеството и още много пороци заложени в човека трябва да се раздвижат. Така ще разклащаме поколение след поколение, ще предизвикваме ерозия и развращаване на младежта. Ще създадем човек с консумативна психика на елементарен потребител. Всичко това ще извършим под девиза: ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ".
През 1992 г. Държавният секретар на САЩ Джеймс Бейкър заяви пред техния конгрес: “Ние изразходвахме над 30 хиляди милиарда долара, за да победим в студената война срещу СССР и неговите сателити, за да предизвикаме материален и духовен срив”. http://www.bgsviat.narod.ru/ и в интервюто на проф.Ран с водещият на ''Панорама'' беше ..като палячо,смешник......,и повече подробности http://valentinfortunov.com/wordpress/?p=1615 ,и проф. д-р Илия Христов го обобщи прекрасно.Около 45-минута се обади икономист на някаква радикална партия и каза за конспирацията замислена от САЩ за заграбване на печаливши заводи на държавата и отваряне на нови пазари.
цитирай
63. анонимен - За мен е просто експеримент
17.04.2012 11:21
на неолиберализъм и ''вашингтонският консенсус'' но автора на неолиберализма от САЩ получил нобелова награда за това преди 30год. СЕ ОТКАЗВА от своята теория за неолиберализма през 1999год.,а какво се прави след 1999год. във България ???? - прилага се неолиберализъм и защо се прави??? - от неукост или за да се ограби народа??? Аз си съчиних едно стихче - ''Стани,стани юнак балкански от сън дълбок се събуди и с върховенството на закона по-добър живот си изгради''. С петиции,референдуми и всичко разрешено от Конституцията но и трябва да се образоват гражданите и стигаме до ''4-влас'' която умишлено или несъзнателно манипулират или премълчават фактите и т.н.Капитализма и неолиберализма се провалиха и в Давос го признаха с половин уста,и може да се направят много неща,и заедно-задружно можем да се справим.До колкото си спомням цар Соломон е казал ''който обработва земя няма да обеднее'' и основата е земята и от две нац.катастрофи РБ-я е излизала само с земеделие и животновъдство и тъй като сега сме в третата нац.катастрофа и световна - затова от 1год.пиша да се приеме закон като Гърция за земеделската земя защото ако земед.земя е продадена на ''чужди'' или дадена под наем за 10-20год. как ще се оправи България???? - чл.21от Конституцията ''под особенна закрила'' е и закон като Гърция - държавата е изкупува и после е дава под наем и като социална политика на фермерите за да си сеят и фураж за животните http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15289449,00.html Пригответе се за войни за храни- http://e-vestnik.bg/11714/prigotvete-se-za-voyni-za-hrani/ - и в Гърция са го измислили. Отделно чл.21 от Конституцията указва за какво да се използва земед.земя и ''Промяна на нейното предназначение се допуска по изключение при доказана нужда ...''- ''доказана нужда''от ВЕИ ли???? ВЕИ на земед.земя е промяна на нейното предназначение - нарушение на чл.21. И от 1 до 8 категория земед.земя се използва само за храна и фураж с компромис http://www.greentech.bg/?p=20602
цитирай
64. dorichela - Анонимния,
17.04.2012 13:00
останалите коментари си ги пусни в пост, станаха ти много :) Успех!
цитирай
65. dorichela - Анонимния,
18.04.2012 20:15
прочети последния коментар - вместо да ми спамиш, направи си блог :) Спами си там на воля!
цитирай
66. apostapostoloff - Оставете вече тези неща и кажете:
19.04.2012 11:05
има ли тук нещо за разкрачване???
цитирай
67. makont - Дорич, колко хубаво си го написала.
19.04.2012 11:06
Аз лично смятам, че добрината никога не е умирала за да възкръсне. Просто ние затваряме очите си и не я виждаме. Оградени от злото и окаляни до гуша, трудно подаваш главица, за да ВИДИШ. Но има надежда. Това, че добрият минава за глуповат не е от сега. Но какво от това, мнението на другите не трябва да е важно, важното е как се чувстваш и как се усещаш. А това е свързано с добринката, тогава си в мир със себе си. Усмивки, Дорич!
цитирай
68. dorichela - Маконт,
19.04.2012 13:57
то ясно, че ако си си добър, си такъв, независимо какво мислят другите, ама не е забавно да се опитват да ти се качват на главата :) Тогава вече вадим томахавката, един вид :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3889906
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031