Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Постинг
29.08.2012 00:21 -
O, ужас!!
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13599 Коментари: 40 Гласове:
Последна промяна: 29.08.2012 01:07
Прочетен: 13599 Коментари: 40 Гласове:
27
Последна промяна: 29.08.2012 01:07
Ужас е малко... УДЖИС! Тридесет и осми опит да намерим свястен филм за гледане в жанра на трилърите или ужасите. Ми, тц... нъцки! Това дето си заслужава, отдавна е снимано, изгледано и оставило трайна следа.
Прав е Доктор Хю /под новото си кодово име Зоркото око а.к.а Орловия поглед/, че пак трябва да върнат снимането на кино лента, чиято цена на метър е поне 100 долара, така силно ще се редуцира производството на помия.
Три филма един сред друг... а на мен ми ида да седна драматично в ъгъла и да си прережа вените в знак на протест!
Ще прочетете най-невероятните коментари на света, че това е най-страшния филм, най-доброто, което сте гледали, че спокойно може да ви откара в дриско каунти, ако го гледате сам, ама един съвет - НЕИМВЯРВАЙТЕБЕТИЯЛЪЖАТКАТОРАЗПРАНИ!
Дълбоко подозирам, че просто са искали да има и други измамени зрители :) Да им го нафукам на потребителите на Замунда, чиято средна възраст е предполагам около 15, за да намерят това за страшно.... В момента всички са впили поглед в телевизора, а аз се оглеждам безпомощно...
Опитахме дори с екранизации на Стефан Кралев /познат ви като Stephen King/, но уви... Появиха се и идеи да четем не кое е най-яко, а кое е най-слабо, с надеждата да ни изненада обратно, но... Оказа се, че сме попаднали на най-слабата му екранизация. Малшанс...
Та дори комарника на терасата ми е създавал повече адреналин, когато забравя да го затворя и вятъра се заиграе... Друго си е да надникваш зад пердето и да не знаеш караконджул ли е, крадец ли е, торбалан ли е, докато си грабнал статив за рисуване, с който евентуално да го пернеш по тъпата кратуна...
....което между другото ми идеше да направя и с около осемнайсе главни героя, които брутално си просят да умрат, щото нали, не е нормално няко йда ти изколи приятелите, ти да го пернеш веднъж през муцуната и да очакваш хепи енд.. Естествено, че ще се събуди, за да ти завре брадвата нейде в междуочието!
Дай бич, дай /да се чете като умиргай!!/ НЕМОАВЕЧЕ, отказвам се... Приемам предложения за филми от този род единствено, ако са вкарали поне един човек в психиятрия след като са го гледали, причинили са ви психично разстройство за поне седмица и определено не ви се е искало да спите сами...
Прав е Доктор Хю /под новото си кодово име Зоркото око а.к.а Орловия поглед/, че пак трябва да върнат снимането на кино лента, чиято цена на метър е поне 100 долара, така силно ще се редуцира производството на помия.
Три филма един сред друг... а на мен ми ида да седна драматично в ъгъла и да си прережа вените в знак на протест!
Ще прочетете най-невероятните коментари на света, че това е най-страшния филм, най-доброто, което сте гледали, че спокойно може да ви откара в дриско каунти, ако го гледате сам, ама един съвет - НЕИМВЯРВАЙТЕБЕТИЯЛЪЖАТКАТОРАЗПРАНИ!
Дълбоко подозирам, че просто са искали да има и други измамени зрители :) Да им го нафукам на потребителите на Замунда, чиято средна възраст е предполагам около 15, за да намерят това за страшно.... В момента всички са впили поглед в телевизора, а аз се оглеждам безпомощно...
Опитахме дори с екранизации на Стефан Кралев /познат ви като Stephen King/, но уви... Появиха се и идеи да четем не кое е най-яко, а кое е най-слабо, с надеждата да ни изненада обратно, но... Оказа се, че сме попаднали на най-слабата му екранизация. Малшанс...
Та дори комарника на терасата ми е създавал повече адреналин, когато забравя да го затворя и вятъра се заиграе... Друго си е да надникваш зад пердето и да не знаеш караконджул ли е, крадец ли е, торбалан ли е, докато си грабнал статив за рисуване, с който евентуално да го пернеш по тъпата кратуна...
....което между другото ми идеше да направя и с около осемнайсе главни героя, които брутално си просят да умрат, щото нали, не е нормално няко йда ти изколи приятелите, ти да го пернеш веднъж през муцуната и да очакваш хепи енд.. Естествено, че ще се събуди, за да ти завре брадвата нейде в междуочието!
Дай бич, дай /да се чете като умиргай!!/ НЕМОАВЕЧЕ, отказвам се... Приемам предложения за филми от този род единствено, ако са вкарали поне един човек в психиятрия след като са го гледали, причинили са ви психично разстройство за поне седмица и определено не ви се е искало да спите сами...
1.
анонимен -
Препоръчвам ти, , Белите и черни ...
29.08.2012 00:44
29.08.2012 00:44
Препоръчвам ти ,,Белите и черни грехове на Theeconomist":)
И той не иска да спи сам.
цитирайИ той не иска да спи сам.
филмите в блог.бг не ги разбирам повечето :) Затова и не им се меся на режисурата
цитирай
3.
psih -
:) Идвам на помощ :)
29.08.2012 01:00
29.08.2012 01:00
Horrors:
"Let the Right One In" - оригинална шведска версия
"The Descent"
"Ringu"
[Rec] - оригинална испанска версия
"I Saw the Devil"
"Shutter"
Трилъри:
Citizen X
"The Chaser" - корейски
"Oldboy" - пак - култов!
Memento
Shutter Island
Witness for the prosecution (1957)
In Bruges
El secreto de sus ojos
Memories of Murder
Хайде стига толкова:)
цитирай"Let the Right One In" - оригинална шведска версия
"The Descent"
"Ringu"
[Rec] - оригинална испанска версия
"I Saw the Devil"
"Shutter"
Трилъри:
Citizen X
"The Chaser" - корейски
"Oldboy" - пак - култов!
Memento
Shutter Island
Witness for the prosecution (1957)
In Bruges
El secreto de sus ojos
Memories of Murder
Хайде стига толкова:)
Ми не се сещам за нищо по-добро от добрия стар Хичкок - класика в жанра - пУсни си го за успокоение :)
цитирайРес беше един от филмите, точно в тази версия, която казваш, които гледахме тази вечер и.... превъртахме напред :) Ми какво да ти кажа... тъп, тъп, та дрънка :) Другите ще ги прегледам...
Пробвахме финландски, норвежки, испански, какви ли не филми... След четвъртия попаднахме на нещо, дето го бива :)
цитирайПробвахме финландски, норвежки, испански, какви ли не филми... След четвъртия попаднахме на нещо, дето го бива :)
а да видиш убуу ли е гат не е убуу! :)
цитирай
7.
анонимен -
, , Moите нови съседи"испа...
29.08.2012 01:06
29.08.2012 01:06
,,Moите нови съседи"испански,страхотен,комедия,да речем:)
цитирайтърсим уджиси, трилъри... :) Да се психираме така малко и да се гледаме подозрително после кой-кого! :)
цитирай
9.
psih -
ехехе
29.08.2012 01:12
29.08.2012 01:12
Не е лесна вашта, значи ;р
При хорърите е важно да отговаря на личните ти страхове, иначе... скука. Бях чела някъде, че най-страшният филм за католиците бил "Екзорцистът", мен обаче ме оставя безразлична, защото не вярвам в дявола. Може би трябваше да споменеш няколко хоръра, които са те уплашили, за да ти се налучка вкуса по-лесно. :))
цитирайПри хорърите е важно да отговаря на личните ти страхове, иначе... скука. Бях чела някъде, че най-страшният филм за католиците бил "Екзорцистът", мен обаче ме оставя безразлична, защото не вярвам в дявола. Може би трябваше да споменеш няколко хоръра, които са те уплашили, за да ти се налучка вкуса по-лесно. :))
Екзорсистът по някакви спомени го карам, беше добре :) Днес например Огледала беше добър, на фона на 3-те кофти филма преди това... Онзи ден ни хареса The pact... :)
цитирай
11.
mitternacht -
бубу,
29.08.2012 01:51
29.08.2012 01:51
душичка :) Тежък е куестът към дирене на хубав филм!
Да видим- от препоръчаните по-рано филми- Let the right one in (шведската версия, оригиналната! Другото е шибания) - е един от филмите в личния ми топ 10, невероятен е, просто е... абе силен филм. Кино. Изпипан. Красота! Не знам дали бих го определил като ужас, защото е... нещо дълбоко.
REC съм го гледал ама не ме е трогнал особено :)
Хм... виж, мога да ти изпраскам списък с филми, които си заслужават според мене. Ама зависи от настроението, предпочитанията и какво ти се гледа.
Иначе- има стойностни филми. Рядко, но има. И мани майтапа, наистина можеш да се ориентираш по това, че 15 годишните в замунда хейтят някой филм... значи си струва :)
цитирайДа видим- от препоръчаните по-рано филми- Let the right one in (шведската версия, оригиналната! Другото е шибания) - е един от филмите в личния ми топ 10, невероятен е, просто е... абе силен филм. Кино. Изпипан. Красота! Не знам дали бих го определил като ужас, защото е... нещо дълбоко.
REC съм го гледал ама не ме е трогнал особено :)
Хм... виж, мога да ти изпраскам списък с филми, които си заслужават според мене. Ама зависи от настроението, предпочитанията и какво ти се гледа.
Иначе- има стойностни филми. Рядко, но има. И мани майтапа, наистина можеш да се ориентираш по това, че 15 годишните в замунда хейтят някой филм... значи си струва :)
Дорчш!
Кога е съвпадение и кога – случайност?..
Точно днес в ранния следобед си заделих тези два LIST-а, та да ми е по-лесно в близките дни..
http://www.imdb.com/list/q-IihEkN2Xw/
http://www.imdb.com/list/4s2NBw_gCsw/
Пробвай/те/ се, със сигурност ще попаднеш на неща, които си гледала вече, но надявам се да има и какво ново да си откриеш. Има и азиатски хоръри, а те за мен са в пъти по-добри от хамериканЦките. Но не съм сигурен дали видях личният ми фаворит от техните към момента – The Grudge, /това е комай едничкия филм от жанра, на който ми е настръхвала козината и един път почти подскочих – чесна дума/ - но както е казала и Psih по-горе – всеки според страха си.. Аз лично си падам по темата ,,Зловеща стара къща....,,
А сега си отварям биричка и отивам да се пробвам за втори път с Гийермо Дел Торо, този път - ,,Гръбнакът на дявола,,
Че, то.. не знам дали споменах ама - ... в отпуска съм! Таквоз.. ;)))
13.
jdeel -
Ц, ц, ц
29.08.2012 03:48
29.08.2012 03:48
Не ще да са филмите нескопосани, ами вие сте тотално изтрещяли :D Трябва малко профилактика с една дузина романтични и индийски филми, та после да се усети контраста :)
цитирайсигурно е от жегите. Удряите го на комедии, по-вървят с бира. Усмивчици!
цитирайНавремето много ме разочарова филмовата версия на "Ханибал", просто съсипа най-хубавото в книгата. Ясно се съзнаваха съображенията на сценаристите за обезобразяването на идеята, но въпреки това определено не ми хареса. За сметка на това четвъртата част от поредицата за доктор Лектър, определено ми допадна повече на филм. Но явно хорър -трилъра е много труден за филмиране, а в същото време има голямо търсене. За това и към филмите в жанра съм непретенциозен, но пък залягам повече на книгите. Последните с които прекарах приятно времето "Мелницата на боговете" на Грег Айлс и "Библиотеката на мъртвите" на Глен Купър. Много увлекателни.
цитирайХехе, Доричела!:))) Не мъ разочаровай, бре мумише златно!:)))) Още ли ги гледаш тез пущини?!?!?!:)))) Че нали ти дойде "демокрацията"??? Аз толкова - трябва да има двайсетина години, не съм се и сетил за такъв жанр...:) Иначе ако ми потрябва нещо психиращо, травмиращо, и ужассссно, веднагически се сещам за турските сериали, колумбийските такива, и хай да не изброявам всички латинодържави сега....:)
Поздрави!:)))
цитирайПоздрави!:)))
:)))))))))))) Не мога да помогна, но се кефя с глас на коментара на jdeel!
:))))))))))))))))))))))))
цитирай:))))))))))))))))))))))))
пробвахме и с такива, дето хейтят.... Ама имало защо да ги хейтят :) Иначе от твоите писъци е имало много добри попадения, въпреки,че още не съм гледала един, щото чакам една височайша особа да му се накани:D
цитирайдушо!! Току-що ми спомена един от любимите хоръри - Гръдж :) Мнооого се радвам, че ми го припомни, ще го врътна пак да го гледам :)
Иначе от тия двата листа, точно от топ 100 вадехме.. даже от топ 12, за да са по-страшни, ама.. какво да ти кажа :)
А от другия списък ще прегледам... въпреки,че мернах Мъглата и 28 седмици, които не бяха особено впечатляващи :)
П.П. За отпуската ти прощавам, щото скоро и аз излизам!
цитирайИначе от тия двата листа, точно от топ 100 вадехме.. даже от топ 12, за да са по-страшни, ама.. какво да ти кажа :)
А от другия списък ще прегледам... въпреки,че мернах Мъглата и 28 седмици, които не бяха особено впечатляващи :)
П.П. За отпуската ти прощавам, щото скоро и аз излизам!
20.
анонимен -
Стари филми, новите са пълна бозица ;))
29.08.2012 12:38
29.08.2012 12:38
Но като си ги глрдал и те стават досадни. Спасението - книжка ;)
цитирайтова е щото животът ни явно е прекалено спокоен и имаме нужда от нещо да ни раздруса ! :)
цитирайот комедиите се отказах... ново свястно просто няма, като изключим анимациите - в тях има повече смях от която и да е комедия за възрастни... :) Но с удоволствие си гледам разни стари :)
цитирайи аз наскоро гледах екранизация на Ловецът на хвърчила... Ако не бях чела книгата, никак, ама никак нямаше да ме грабне.. толкова орязано, че няма накъде повече!! :) Книгата си е книга...
цитирайпсихиката ми не може да издържи политиката:) Онова вече е висша класа на ужаса..... :) Затова предпочитам нещо филмиранко... По друг начин да ме стряска... Моментно някак, а не да кажем обричащо до живот :)
цитирайпризнавам :( В нашата компания нормални няма! :)
цитирайотдавна съм заложила на книжките, ама някак си е по-приятно да люскаме бири пред екрана, отколкото с книга в ръка, така де.. да съпреживеем емоцията групово:)
цитирайНякое клане с резачка - Тексаско, Чикагско - кръв се лее, върви с фъстъчки или семки, на светло задължително (пиво!!!) ;-))
цитирайоо, това наскоро си го припомняхме в компанията на една бира с едно уасаби :)
цитирайще го видя:)
цитирай
31.
анонимен -
А-а-а... защо не опиташ "1408" (по Кинг)...?
29.08.2012 18:10
29.08.2012 18:10
А-а-а... защо не опиташ "1408" (по Кинг)...?
цитираймного ми е познато, трябва да го видя:)
цитирай
33.
hristo27 -
Гледай отново "Ну погоди&...
29.08.2012 20:24
29.08.2012 20:24
Гледай отново "Ну погоди". Във фотьойла и с чипс. Неочаквано добра комбинация! :)))
цитирайIn the Mouth of Madness
Demon Wind
The Mothman's Prophecies
както и класиката Evil Dead, разбира се :)))
Поздрави!
цитирайDemon Wind
The Mothman's Prophecies
както и класиката Evil Dead, разбира се :)))
Поздрави!
мда, тъкмо било влезнало в графата 18+... може пък да е, защото е страшно?! :)
цитирайщом филм те е вдъхновил, че да си го избереш за име на блога, ще му хвърля едно очо! :)
цитирай
37.
mar866 -
еееее, тамън да кажа, че демонът го няма и той се появил:)))
30.08.2012 14:20
30.08.2012 14:20
не, че съм гледала нещо, от това което препоръчваше на кило, ама знам, че е киноман.
пп. аз пък си гледам Чудовището (за 3568056318-ти път), когато искам да се хиля със сълзи и до припадък.
иначе, рядко гледам филми:(((
цитирайпп. аз пък си гледам Чудовището (за 3568056318-ти път), когато искам да се хиля със сълзи и до припадък.
иначе, рядко гледам филми:(((
с Чарлийз Терон ли Чудовището? Ако е той... много е добра!!!
цитирайНе е лесно, Дори :):):) Само че то не само в тези жанрове е така, ами май в цялата филмова индустрия - отдавна се отказах от гледане на филми по простата причина, че новите нещо, някак си така... А като искаш толкова хорър, що не гледаш сериала "Новини"? Всяка вечер, по всяка телевизия въртят по една серия в няколко различни варианта :):):)
цитирайай мерси съм на такива ужаси.. прекалено са ми реални :)
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 43612
Блогрол
1. bapha :)
2. Главоболчо и уникално якия поздрав :)
3. Слънчо :)
4. Малкият Принц
5. dostin :)
6. Captain
7. МНЯ :)
8. martito :)
9. soleilelle
10. Докторката на блога ;)
11. Кака Сийка
12. Красита
13. "1984" = 2010 - това е проблемът
14. Бях на купон, мамо..
15. Вътрешно горене. Околосветско
16. Kаприция
17. Истината боли
18. Тимур и неговите командоси
19. БРАТОТО - Един бял гълъб в кожата на Змей:)
20. Околосветско приключение - Nolimittravels
21. Нав
22. Мис Бис :)
23. Clean Forte
24. Редуслим
25. Eremax
2. Главоболчо и уникално якия поздрав :)
3. Слънчо :)
4. Малкият Принц
5. dostin :)
6. Captain
7. МНЯ :)
8. martito :)
9. soleilelle
10. Докторката на блога ;)
11. Кака Сийка
12. Красита
13. "1984" = 2010 - това е проблемът
14. Бях на купон, мамо..
15. Вътрешно горене. Околосветско
16. Kаприция
17. Истината боли
18. Тимур и неговите командоси
19. БРАТОТО - Един бял гълъб в кожата на Змей:)
20. Околосветско приключение - Nolimittravels
21. Нав
22. Мис Бис :)
23. Clean Forte
24. Редуслим
25. Eremax