Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2012 13:28 - Свърши
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6227 Коментари: 21 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отпуската... Миличката ми мъничка отпусчица. Две седмици, а сякаш само мигнах и .. до там. Кога морясах, кога бацилясах, кога мърдясах... Баси! И ей го на, цъфна неделя вечер - малкят понеделник...
И за да е всичко НЕ както трябва, по време на отпуската заспивах човешки и се будех в 8,30 /след което извръщах очи, отвратена от тоя вреден навик да се будя рано и просто се заравях под завивките/, но вчера... 
Ще почета един вид, викам си и да си лягам.. Аха, един така чел и лягал. Попадна ми дълбоко извратена книга, която обаче се оказа толкова интересна /да му се невиди и любопитството, какво толкова може да те превърне в извратен маниак/, че просто докато не видях последната страница, не мирясах...
...Свърши! А краят... отворен... втора част обаче я нямам. Мъка! Агония... А след малко трябва да ставам работа. Вече е 3,30. Трескаво пиша съобщение да ми запазят втора част, щото просто.. любопитството ме изяжда... Какво, какво се е случило?! Добре, че нямам втората книга.... Докато мисля...
...4.00 ли стана? Аха... мозъкът обаче отказва да заспи. Съответно когато алармата изпищява, че е 7,30, просто не мога да асимилирам какво се случва... Работа... офис?! Това ми се струва толкова отдавна! Нечовешка воля ме завлича до колата, която, разбира се, един път няма да прибера и целия дъжд и прашоляк ще се изсипе отгоре й.
Днес е Вяра, Надежда и Любов... че и майка им София. Освен това е и първият учебен ден. Мааааааааааааллллллллллллллиииииииииииии! Отнема ми 10 минути да мина от пресечката на моята улица до светофара. Дали учениците всеки ден ще ходят така трескаво и с желание на училище?! Вярвам, че има някаква Надежда да не Любя проклтия трафик от тук до майна му Райна, или поне до майка му София!
Опитвам се да си пея, ама душата ми спи. А в офиса ме посрещат куууууупчина документи и един щастлив оригинален Иван, който няма търпение да ми връчи служебния телефон и да ми каже "теб търсят". Мргъх... Заявявам му, че имам още три седмици отпуска и да внимава да не си ги взема :D На секундата стана по-мил... 
Преборих дикиментите, видях, че имаме нова /ЕдномесечнаУникалнаМалкаСладка/котка и сега блажено поркам кафе, за да се съхраня някак си, без да се разпадна на съставните си части. Поне до 6. След това може, ама за малко... Баси, понеделник е...
Някой нещо да даде съвет за оцеляване в понеделник след отпуска? ТенкЬо!? 




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Ура! Отново си на трудовия фронт...
17.09.2012 13:39
Ура! Отново си на трудовия фронт!
Без значение кой ден от седмицата е. Трудът е песен, важното е да си " в играта" ! :)))
цитирай
2. dorichela - Ице,
17.09.2012 13:56
така е.. да си попеем:)
цитирай
3. makont - Хайде де, Дорич, понеделник е,
17.09.2012 14:21
тя седмицата свърши. Горе главата и се хварляй в бумагите. Усмихната и спорна!
цитирай
4. dorichela - Маконт,
17.09.2012 14:44
мда... ей го къде е петъкът и как маха :)
цитирай
5. brym4ence87 - Гаден понеделник, особено първи работен ден след отпуск! ;-)
17.09.2012 15:41
Обаче - виж как те е вдъхновил, кефи ме стила и трудовия ентусиазъм ;-)) Гепи! И мини на бира - на ментално ниво ;-)) Поздрави, Дори!
цитирай
6. dorichela - Бръм,
17.09.2012 16:52
наминаам в момента, в който чукне 18:00... А тия зловещите найш кво са напрайли в офиса.... часовника няма баКтерия и са го нагласили на 6 без 10, ей така да ти е гадно и цял ден агония - да си мислиш, че след малко си отиваш, пък все на едно място да стоиш..
цитирай
7. анонимен - Жалко! ;)
17.09.2012 16:58
Хубаво нещо са отпуските, но винаги настъпва финал. Съвет - започни планирането на следващата ;)) Успешна седмица! Welcome ;))
цитирай
8. dorichela - Гоги,
17.09.2012 17:03
пфхаха, ще ме обесят някъде, ако скоро помисля за отпуска :D Чакаха ме като топъл хляб :)
цитирай
9. dorichela - Щраки,
18.09.2012 00:17
не си сама!! :)
цитирай
10. анонимен - Доричела, какво мрънкаш недово...
18.09.2012 00:51
Доричела,какво мрънкаш недоволно.Офис,работа?!Там, ако ти е зле,какво ли ще ти е, ако работеше в някакъв цех или хале?Ч!Има и такива работни места,да знаеш!
Колата те чака-също на разкрач и нещо,е мръсничка била,дъра-мъра,ама не гониш градския.Незаменима си-разбрахме- в офиса-халал да ти е!
И Иван си имаш,като една истинска,,гладна кокошка":))))
Това последното няма как да ти го обясня,сигурна съм,че не влизаш в такива блогове.Книжки някакви четеш.....интересни.
Хайде със здраве и мисли като пишеш..поне!То е ясно,че като говориш ти е невъзможно:)
цитирай
11. dorichela - Анонимен,
18.09.2012 11:17
всичко е в кръга на шегата, ама хората нещо са си загубили чувството за хумор ми се струва... И мрънкам, щот мога ;)
Книги чета всякакви, стига да са ми интересни... От Кинг, до Ремарк, през каквото ти дойде наум по пътя...
П.П. Незаменими хора няма! ;)
цитирай
12. анонимен - Анонимен 2
18.09.2012 13:39
Абе майтап, майтап, ама то повреме на епидемия да се хвалиш колко си здрав, т.е. при тази безработица да се тъшкаш как не ти се ходи на работа малко нещо.....
Тъжно е в понеделник след отпуска, ама ако те чакаше в офиса не Иван, а някоя заповед за съкращение поради преструктуриране на фирмата - щеше да ти стане още по-тъжно. За това - бачкай и се радвай на живота, че не се знае какво ти носи утрешния ден. Това също в кръга на шегата.
Иначе добре пишеш, хареса ми.
цитирай
13. dorichela - Анонимен,
18.09.2012 13:55
повярвай ми, много добре знам какво е да нямаш работа...
Пиша за забавление, така че не очаквам нещата да се приемат сериозно...
Хайде, че обедната почивка свършва :)
цитирай
14. mar866 - ...
20.09.2012 12:35
хай, Дори!!! уелкъм!!!

пп. винаги съм се убеждавала, че предимството да работиш вкъщи е огрооооооооооооомно!!!

цитирай
15. dorichela - Мар,
20.09.2012 12:37
ааа да бе, да.. че да не знам кога работя и кога си почивам :D:D:D:D
цитирай
16. анонимен - Like!
21.09.2012 03:56
mar866 написа:
винаги съм се убеждавала, че предимството да работиш вкъщи е огрооооооооооооомно!!!

цитирай
17. mar866 - ...
21.09.2012 14:12
dorichela написа:
ааа да бе, да.. че да не знам кога работя и кога си почивам :D:D:D:D


ще си туриш на стената дневен режим:))) аз си имам и го изпълнявам!!! е сега, съм на графата Блог.бг:))))
цитирай
18. dorichela - Мар,
21.09.2012 15:01
много съм недисциплинирана и няма да го спазвам... Ама така сме ние, дето постоянно се оплакваме.... :)
цитирай
19. mar866 - ...
24.09.2012 14:05
минавам само да върна жеста;)))
чук!!!
цитирай
20. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
28.09.2012 15:29
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛКО, БЛАГОДАРЯ!
цитирай
21. dorichela - Алекс,
30.09.2012 02:12
не знам защо ми благодариш, но си добре дошъл :):)

П.П. Прочетох и разбрах. Благодаря ти!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3890023
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031