Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2013 19:04 - Банкетно
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5027 Коментари: 14 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дойде си му времето, ред му е и му се пада. Банкетецът. Майничките, като най-малко на брой от целокупното фирмено съсловие, следвани от софиянци, се придвижваме в посока остатъка от екипа. Ще се вършее във Вършец.
Пристигаме в прилично време, по светло, никой от колегите не пада, слизайки от колата, което е добър признак, че вечерта може да продължи дълго. Разтоварваме се от колите и след кратка забележка, кавалерството в колегите достига своя пик и те ни понасят чантите, за да се настаняваме.
Има време за кафе, нижем се в индийска нишка, като създаваме суматоха сред дошлите преди нас, колко всъщност пристигаме. Така де, трябва да има съспенс! Нищо не казваме току-така. Съобщават ни, че трябва да сме готови около 7,30 и поемаме към стаите да бичим айляк.
Е, някои бичат бири и уискита, но това са дребни житейски подробности. Наближава времето да се превърнем от тикви в пепеляшки и аз с ужас установявам, че лявата ми обувка е на път да се разпадне и имам реален шанс да я изгубя по трасето, точно като гореспоменатата госпожица. Греда... греда, греда, греда!!!!
Подскачам надолу към лобито, с надеждата, че аджеба в хотела може би ремонтират самосиндикално разни неща чрез побългаряване например с Капчица.. Уви, не го правят. Лепило няма, но пък за сметка на това ме изгледаха странно - хората викат ракии и салати, аз лепилце търся. 
Все пак питам за насоки към магазин, но никой не дава гаранции, че в неделя вечер ще открия това, което търся. Взимам един колега, който да припка по магазините /ма начи, съкровище ми е той/ и той решава, че евентуално ще си вземе и няколко биришшшшшшшки, рийш ли.
Стигаме центъра и докато чакам в колата се озъртам. Пустош. Тишина, мрак и никаква следа от работещи магазини... или от човешко присъствие като цяло. В далечината виждам блуждаещата сянка на колегата как се лута от една сретеща витрина към друга. Решавам да му се обадя да се връща... Баба ти цял живот на високи обувки е била по банкетите... Кво толкова, ще си сложа роклята с апреските, пък след третата ракия никой няма да ме забележи, а аз след кило вино предполагам, че съвсем ще забравя.
Оказва се обаче, че той победоносно ми носи секундно лепило, с което да лепна тока, но въпреки всичко виждам тъга в окото му. Лявото. Оказва се, че в магазина /хранителния/ лепило има, но няма бира. ШОК. Няма бира, бе! Ти разбираш ли. Мъка.
Връщаме се обратно към хотела, където народът вече е заел своите места по масите и общо взето само нас чакат. Бира за колегата има. Както и вино и ракия. И уиски и водка. И от пиле мляко, стига да поиска. Оттам нататък историята мълчи, но само ще кажа, че обувките ми оцеляха, аз самата също, както и известна част от колегите. За останалите важи поговорката за Вегас... За жалост, цветни снимки, че попълват белите петна из нечии съзнания :)



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brym4ence87 - Какво добро място за вършеене - Вършец! ;-)
16.12.2013 19:22
Оцеляването след банкет без бели петна и компромати в нета си е цяло изкуство! Но пък е било весело и бирено. ;-)
цитирай
2. dorichela - Бръм,
16.12.2013 19:31
както каза един колега.. ние сме добре, да му мислят тия, дето се напиха :)
цитирай
3. анонимен - Здрасти, Дорч!
17.12.2013 11:15
Както казваше великият, All's well that ends well:)
Не ти казвам още "наздраве", защото е едва 11.15.
Хубав ден все пак:)
цитирай
4. dorichela - Angpiskova,
17.12.2013 12:47
засега сме тихо с наздравето, пием студена водица, за да има мирна главица :)
цитирай
5. vostroto - :)"Приключение" в китния Вършец
17.12.2013 18:18
Абе добре, че колегата преди да наблегне върху биричките, е намерил лепилото, че тогава щеше да видиш ти мъка:))))
Поздрави, Доричела!:)))
цитирай
6. dorichela - Вострото,
17.12.2013 18:48
колегата е пушка... и на шише ракия пак ще ми намери лепило! :) Щото е пич и може всичко :)
цитирай
7. vostroto - Сигурно е така, пошегувах се:)
17.12.2013 20:34
Надявам се да не съм те засегнал, ако е така, прощавай:)
цитирай
8. hopfen - !
17.12.2013 22:15
"Оказва се, че в магазина /хранителния/ лепило има, но няма бира. ШОК. Няма бира, бе! Ти разбираш ли. Мъка..."
От горе прочетеното, бях в почти прединфарктно състояние, абе няма ли кой да спаси тези хора от деБиродратация!
Наздраве!
цитирай
9. dorichela - Вострото,
18.12.2013 00:30
аз?! Да се обидя?! Бъркаш ме с някой :D :)
цитирай
10. dorichela - Хопфен,
18.12.2013 00:30
наложително си е! Който отива в онази посока - да носи бира!
цитирай
11. makont - Дорич, не се коси,
18.12.2013 11:38
аз кума бях, а полата на костюма ми изпаднала и си останала в София. А сега, кума по гащи, найш колко атрактивна щях да бъда. Обаче, нали сме адаптивни, спасихме положението с един панталон под наем. Важното е на сърце да е широко и купонът да върви. Усмивки и весели празници.
цитирай
12. dorichela - Маконт
18.12.2013 11:48
аз 3 дни преди бала нямах тоалет, на всичкото отгоре на самия бал ми падна едно копче и полата ми се свличаше, закачах едни безопасни игли, накрая един приятел, с който танцувахме, ми настъпи полата и паднахме вкупом... :)
цитирай
13. martito - :))))))) За нула бройки Пепеляшка, ...
19.12.2013 09:39
:))))))) За нула бройки Пепеляшка, м?:)))))))))))))))))))
Весели празници, Дори:)
цитирай
14. dorichela - Наденце,
19.12.2013 10:37
размина ми се за една бройка :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3889932
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031