Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 00:20 - Неделна кино вечер. На живо
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11177 Коментари: 17 Гласове:
19

Последна промяна: 21.07.2014 01:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                   Или причината, поради която не ми е нужен телевизор.

Всичко започна съвсем обичайно. След цял ден скиторене, дойде ред и на неделната традиция, а именно бира с Батман. Само като спомена Батман, трябва да ви е ясно, че ще има приключение, щото той герой ли е, или лукова глава, а?!

Обажда ми се той, за да ме подканя да слизам, защото обикновено все виси и ме чака и отскоро има нова стратегия, да ми звъни още преди да е тръгнал. При което, за пръв път съм дори минута по-рано долу и решавам да му пратя гневен смс, с който изтъквам, че все пак аз съм принцесата, която ТОЙ трябва да чака, а не обратното и съм крайно възмутена от неговото мотане...

При което не стига, че ми се влачи като народна песен, ами и говори по телефона, какво неуважение само! В следващия момент разбирам, че общува с полицията. Вече става интересно. Преглъщам сухо, щото бира още няма и гледам и не вярвам на ушите си, като един въздесъщ професор. 

Саксия. От 6-тия етаж. През прозореца на общата площадка на блока. Прозореца и саксията на парчета, като лек метеоритен дъжд /щот‘ нали нас градушка не можа да ни пере в Пловдив, да няма да оставаме по-назад, я!/ се посипват върху Батмобила. Идилия. Спукан преден джам, на няколко места. Красота и финес. Стъкълца като конфети по цялата кола. Валят и псувни от горе, ама ние с Батман сме пичове и чинно чакаме патрулката.

Прустигат двама униформени, Батман осведомява каква е ситуацията, когато две тетки започват да се влачат по стълбището и още с изскачането пред блока, едната започва с цветното представление: „Ти с малката пишка да мълчиш /отнася се за Батман/! Ти, с голямата, започвай да говориш /отнася се за единия полицай/“. Глей к‘ви неща значи... Един пищов в кобура, един в панталоните... Лелята си разбира от работата. Аз си кротувам, щото пишка си нямам и нещо се й се вписвам..

Начи.. мрънкаме като има дъжд, ама е на, напече днес малко слънце и глей кво стана... Яд ме е, че нямам бяла ризка с дълги ръкави, с която да услужа на униформените, които търпяха, търпяха викането, пък започнаха и те да викат и когато понечиха да й хлопнат едни белезници, тетката като котка нададе вой, изви гръбнак и отпраши нагоре по стълбите в истерия, като остави жалната й майка да се оправя със ситуацията и обясненията за летящата саксия като цяло.

В крайна сметка, благодарение на добри и вещи в занаята приятели, залепихме стъклото още същата вечер, взехме си по една бира на връщане, пльоснахме се на терасата, скрихме Батмобила от злата леля, в случай, че реши, че саксиите му отиват на екстериора и да предотвратим едно бъдещо тунинговане, и решихме, че за тая вечер филмите ни стигат...

Неделята се оказа крайно интрересна.. Пък на мен Понеделника ми вика „Take it, or leave it”. Ми.. bring it on, monday... Пък да видим... :)

 




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mondaymorning - you've made your decision :)
21.07.2014 04:45
you've made your decision :)
цитирай
2. dorichela - Mondaymorning,
21.07.2014 08:47
yep :)
цитирай
3. makont - Стига бе, много нервни лелките в Пловдив!
21.07.2014 09:37
Да ви пратим малко софийски нервни лелки, те карат направо с кашпите. Дорич, с какво изнервихте двете чудовища, та чак до замеряне с цветя барабар с инвентара се е стигнало. Ще трябва спешно да пратим кола с валидол или с чичковци, успокояващи недоклатени лелки, стрелящи със саксии. Усмивки и спокоен понеделник, с още по-спокойна седмица!
цитирай
4. dorichela - Маконт,
21.07.2014 09:59
с абсолютно нищо.. битово скандалче, прераснало в замеряне със саксии, една от която решила да полети през прозореца... :) Ние се появихме в последствие да установим щетите :)
цитирай
5. theeconomist - Бе чел бях в блог.бг за
21.07.2014 10:29
летящи чинии, ма това с летящите саксии......
Имай предвид, че тези лелки, които имат сЕксии, са и кухи лийки и си пазете и теметата от възмездие....:-))
цитирай
6. dorichela - Икономисте,
21.07.2014 11:02
затова скрихме батмобила :)
цитирай
7. mar866 - ...
23.07.2014 10:30
аз си траем, щото Тутьо рече, че съм те обиждала, та...затова не смеем и ред да напишем по темата:(((

пп. точки мо'е да слагам нали? от тях не боли:Р :))
гепи!
цитирай
8. dorichela - Мар,
23.07.2014 12:24
аз явно пак не съм в час.... обиждала си ме, ааааа, няма да си играя повече с теб тогава :)
цитирай
9. mar866 - ...
23.07.2014 14:50
абе, то и аз не съм много в час, ама нещо като се задържи дълго на първа, ходя та го прочитам.
мислех да го копна, но коментарът много дълъг, а и да не ти цапам блога с нечии душевни разстройства:(
http://sullltan.blog.bg/video/2014/07/15/pozdrav-za-sartorium.1281029
не помня какво съм казала, но и аз поздравих Сарториум, па той сигурно се е израдвал повече на моя поздрав, та тук надушвам някаква завист:)))

пп. ти и да не искаш да играеш с мен, аз съм нахална и пак ще обикалям около твоята ограда:Р:)
цитирай
10. dorichela - Мар,
23.07.2014 15:51
:D нахалница! Ще трябва да ме примамиш с баница.. минимум:)
цитирай
11. dorichela - А до Тутанкамон, ако наднича тук
23.07.2014 15:54
благодаря, че се опитва да ме защитава, макар, че аз да не се чувствам нападната от който и да било. Кой както иска да ме обижда, аз не падам толкова ниско, че да се оставя такива неща да ме стигнат :) А и има една много хубава притча, в която се казва, че ако някой ти донесе дар и не го приемеш, дарът си остава за него... Та и аз така :)
цитирай
12. mar866 - ...
25.07.2014 14:15
ту ту бау! да не падат саксии?
не нося нищо за ядене, много гладни имаше, всичко погълнаха!:)

пп. обещавам да се поправя! :)
цитирай
13. dorichela - Мар,
26.07.2014 12:20
морски дарове приемам всякакви :D Понеже морето го видях само за 2 дни и едва ли ще го видя повече тая година, ще разчитам на теб за останалото :)
цитирай
14. mar866 - ...
31.07.2014 20:26
е, ще ти пускам по някоя снимка от нашето, ама не чакай да се стоплиш:)
цитирай
15. dorichela - Мар,
31.07.2014 23:10
много успокояващо :D
цитирай
16. mar866 - ...
19.08.2014 15:30
тенкю!:)
цитирай
17. dorichela - ...
22.08.2014 01:22
;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3890079
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031