Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2018 03:17 - Паралелен свят
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 849 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Create Date: 6.05.2018 3:05 Subject : Днес бе голям ден щяхме да отворим портал в измеренията аз бях много развалялнуван бях застанал до огромната врата в нищото тя не водеше към никъде дръпнаха шалтера и вратата светна отвори се пробит в времето пространството и между измеренията клипът не знаеше кафе ще ги изведе на земята на друга планета или. нямаше другаде пуснахме група дронове и скоро получихме картина и информация оказа се че сме на Венера преди милиарди години или това бе друга вселена друг паралелен свят никой не разбра това за сега ние решихме да запишем тези кординати и след като оставихме дроните с източник на захранване и компютър за оправдание ние затворихме вратата променихме дамите и стартирахме този път попаднахме на земята в паралелен свят където и трите планети  бяха възможни за квотите ние истреляхме много дронове и ракети и започнахме изтощаването и на тази вселена затворихме и този свят и отворихме следващия  този път  попаднахме на Марс в паралелен свят в които земята се бе развила до сегашното ни развитие но Марс бе населен и възможен за  живот там имаше вода растения и животни подобни на ,смята но планетата не бе развила разумен живот според данните които разполагахме след пускането на дроните и изследователските системи Земята не бе населили Марс но знаеше за нея Венера бе пустиня но с омерзен климат там не се бе развила животински и растителен свят заради липсата на вода изпарила се слеят покачване на температурата на времето и после стабилизирала се с умерени температури до 60 градоса но бе станала пустиня  Content: Днес бе голям ден щяхме да отворим портал в измеренията аз бях много развалялнуван бях застанал до огромната врата в нищото тя не водеше към никъде дръпнаха шалтера и вратата светна отвори се пробит в времето пространството и между измеренията клипът не знаеше кафе ще ги изведе на земята на друга планета или. нямаше другаде пуснахме група дронове и скоро получихме картина и информация оказа се че сме на Венера преди милиарди години или това бе друга вселена друг паралелен свят никой не разбра това за сега ние решихме да запишем тези кординати и след като оставихме дроните с източник на захранване и компютър за оправдание ние затворихме вратата променихме дамите и стартирахме този път попаднахме на земята в паралелен свят където и трите планети  бяха възможни за квотите ние истреляхме много дронове и ракети и започнахме изтощаването и на тази вселена затворихме и този свят и отворихме следващия  този път  попаднахме на Марс в паралелен свят в които земята се бе развила до сегашното ни развитие но Марс бе населен и възможен за  живот там имаше вода растения и животни подобни на ,смята но планетата не бе развила разумен живот според данните които разполагахме след пускането на дроните и изследователските системи Земята не бе населили Марс но знаеше за нея Венера бе пустиня но с омерзен климат там не се бе развила животински и растителен свят заради липсата на вода изпарила се слеят покачване на температурата на времето и после стабилизирала се с умерени температури до 60 градоса но бе станала пустиня  Та да се върна на темата Марс    бе чудесен и идеален за заселване ние организираме организирахме група за изследване и заселване попитаха за желаещи и аз се записах  аз бях млад войник и нямах семейство а и ни освобождаваха от служба един Вит поне няколко години нямаха да ни потърсят а дори казаха че може само. да пращат хора и да ни пращат провизии с които щяха да ни помагат .. Даваха ни право да си изберем му нито и след като ни го доставиха ни пускаха да се оправяме сами аз си поисках  аирокар и оръжие и боеприпаси брашно лекарства и един три де принтер от няколко новите доставиха ми и малко метал за принтера но ме увериха че работи с всякаква руда от метал дадоха ми и малък ядрен генератор и няколко слънчеви  артерии но аз можех да си ги напечатан дадоха ми няколко килограма  барут икапси за правене на патрони за два автомобила Калибър .. планетата бе цветуща с гъста гора и бе с тропически мек климат Марс бе за сега чудесен  първо качих каквото мога на колата и ги отнесох на едно доста широко и огромно дърво с диаметър минимум сто метра то бе плодно но. е знаех какво за сега по нататък щях да го опитам но бе подобно на портокал с по големи плодове набързо исякох и контурът платформа на дървото на която смятах да си направя дом донесох принтера и Сичко нужно която бях поръчал а и допълнителни поръчах уреди и машини за рязане затваряне и много пирони сега не ми се занимаваше с производството на 3д принтера на пирони и машини последно докарах триста литров казан за ракия от мед ..Бях готов.. Заех се с рязане на дървета и дървен материал първо няколко дена строих малка къща на дървото избрах да не е на платформата а вътре в короната на огромното дърво изпуезвах самото дърво като ползвах като греди за упора и носене на гредите и бъдещия поккрив мото започнах да строя направих хубав дом за месец усилената работа за това време сички се бяха разпръснали и мястото дето викахме провизии бе изоставено порталът бе затворен отдавна и забравен хората бяха изоставени някои бяха загинали но повечето се справяха заради дадените им материали и провизии  някои от загиналите бяха нападнати и убити и хищници други се бяха отказали и се бяха самоубили сега секи разчитаха на себе си .... Аз започнах да печатан. а три дето и започнах да изграждам био реактор за гориво защото бях изчерпал моето на колата ми и сега бях вързан за моето голямо и плодно дърво оказа се че плодовете се ядат и бяха много вкусни и с много захар дори изпях да си направя джибра трябваше да ги сваря скоро иначе щях да ги изтърва а бяха поне тон трябваше да напечатан голям метален съд за тях тои бе от тънък лист но пак отиде доста  метал които ми бе нужен за патрони и други работи цял ден ми отиде за био реактора но след като го направих отидох да сваря ракията не ракия а Марсия така щях да я нарече бренди Марсия отне ми още време но я заварих скоро я предадох сега имах около двеста литра Бренди Марсия нямах го в бидон и си казах да направя бъчви и да го поставя там да отлети ... Свърших за днес се пак   бе още светло зехтин една пушка учестър и се спуснаха по въже Доло бе ми известно че има дивеч и малък подобно на знаци но по-различен имаше и подобно на елени които не бе много бърз но се пак доста умен и не позволяваше да го доближиш лесно а за месец бяха разбрали за хората и техните гърмящи пръчки които убиваха себеподобни те ако са имали време можеха да станат като приматите на земята дори повече ... Движех се бавно и колкото мога тихо гората бе гъста но се движех лесно и без да се затруднявам оглеждах се и скоро видях група елени но те  ме осветиха и побягнаха видях наблизо река а тя бе пълна с патки но. смях куче да ми донесе патките а и е знаех какво има в реката и не исках да влизам в нея за това извикъх дрон от моите които бях пуснал да обраняват моя дом от опасни птици и животни дронът долетя с слабо бръмчене на ел.двигателите си аз се примерите и стрелях веднага получих птицата клюмна и аз пратих дрона да я донесе но преди това му закачих жица с кукички с които да закачи птицата и да ми я донесе ток се справи тромаво и с кого опита но ми я донесе пратих го да ми я занесе в къщи аз продължих скоро забелязах заиякоподобно същество което пасеше без да се съобразяват  с мен стрелях и го обих дотичах до него и го ритнах. е поне пет десет кила жилаво месо заемат бе много мускулен и спорете мен месото му щеше да  бъде жилаво за това го хвърлих в. миската река която закупя и заекът бе изяден уверих се че не трябва да да влизам в водата .. продължих известно време и след като не изпях да се доближат до елените ми писна и пуснах дрон по тях скоро тои парализира елен и аз го  застрелян да не се мъчи Елена  бе голям  наложи се да го почистя и да повикам четирите дрона за да ми доставят Елена в моят дом на дървото аз тръгнах да се прибирам и скоро установих че съм се  загубено  можех да извикам дрон да ми показва  пътя но смятах че ще. якета пътя и скоро се загубих още повече скоростно се стъмни и аз бях в гъстата гора изгубен и сам..... Чух шум и забелязах едно подобно на моето дърво да се отваря врата в средата на дървото от него излезна човек  момиче дете оказа се млада тинежека  - Извинете .извинете помогнете ми моля-казах и аз и я стреснах - извинете кои сте вие и какво правите в гората толкова късно -попита тя - Казвам се Мси Мук -казах  -и се изгубих. бях на лов - казах и аз  -Защо не си викнахте робот да ви опъти -попита - Ами от инат и глупост мислех че ще намеря пътя-казах и -Добре заповядайте ще ни погостувате тъкмо съм сложила масата тук съм с мама и тати и брат ми и тои обича да ловува но няма патрони вече използва лък и арбалет  много е добър уби днес заек много е вкусенс с ориз или просто печен - каза ми тя  Вгледах се в нея бе много красива и навярно и.  Ото умна хареса ми но бе малка за мен аз бях поне десет години от нея а и родителите и брат и нямаше да ми позволят дори да я заговора Камоли да излезем заедно с то каде да излезем вече нямаше кръчми и заведения освен дивата марсианска гора нямаше каде да идем можех да я поканя на риба или лов ако поиска и има  желание и интерес ,влезнахме през вратата и се озовахме в огромен хол в средата имаше голяма маса и около нея столове бяха червеи и  трите бяха заети младо момиче на двайсет баща на над трисет спорете мен и красива възрастна жена навярно майката.   -Тате ,Мамо  тои се е загубил поканих го да хапне и поне с нас ще го настаним някаде за тази вечер нали може ..- попита тя  - Добре Цвете правилно си решила вечер пък и денем на марс е опасно заповядайте да хапнете .._--- каза башата  Цвета донесе стол не видях откъде и ми го предложи да седна на него и  аз седнах   момичето се разшета и с помощта на маика си сервираха хубав заек с  ориз бял и вкусен сервираха и вино вкусът бе на моя плот бяха донесли пресен хляб които дори пареше бе изкаран от печката скоро донесаха голяма салата марули да това бяха марули познах ги а вкусът им бе чудесен  --Виждам ще ви направи впечатление марулята - каза майката -аз ги изгледах направихме си ферма уранжефия това са от първите заради климата бързо станаха и доста големи и са много вкусни както сте осетили утре ще ви набера за вас имаме много- каза тя - и впрочем аз се казвам Христина синът ми Иван а съпругът ми е Петър - каза тя  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249895
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101