Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2017 15:33 - Как проиграх апартамента на родителите си на рулетка
Автор: olympic Категория: Спорт   
Прочетен: 3426 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 06.11.2017 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Привет, казвам се Илиян (Даже и така не се казвам, но трябва да започна някак). Чета редовно различни сайтове свързани със онлайн залагания и играя всякакъв вид хазарт. Затова изпащам на BetZones моята история, сигурен съм, че все някой ще я прочете. Ако я публикуват, разбира се.

Залагам на всичко. На покер, белот, тенис, на футбол, рулетка, хрътки, коне дори и на бокс.

Не съм го правил, но и на спускане с шейнички бих заложил. Мисля, че съм зависим към хазарта. (Стана малко като от сбирка на анонимните алкохолици.)

Искам да споделя моята история, за да служи като предупреждение към тези, които са тръгнали по моя път. Въпреки това съм сигурен, че повечето ще си помислят, че съм поредния тъпанар.
В момента съм на 29 години. Всичко започна, когато бях около 21. Значи вече от 8 години играя непрекъснато – нон стоп.

Мой приятел ме заведе в един от пунктовете на Еврофутбол. Заложих някаква малка сума 1, 50 лв.

Вижте целия разказ: тук : http://betzones.eu/2017/11/06/kak-proigrah-apartament-na-ruleka/


Тагове:   спорт,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. merlin68 - През 90-те ротативките бяха на м...
06.11.2017 18:46
През 90-те ротативките бяха на мода. Имах 3-4 колеги които редовно опраскваха там заплатите си за една вечер. Един обаче беше особено яко хлътнал, крадеше от родителите си и продаваше за да играе. Помня, че беше разпродал за жълти стотинки зимнината на баба си.
Веднъж си говорим и стана въпрос за това тяхно безумие. Аз им викам - като толкова искате да играете, защо поне не седнете и да си играете помежду си? Поне така ще знаете, че имате еднакви шансове, а не като ротативката която прибира 95% и пуска 5% "печалба". Тия взеха, че ме послушаха, за което после аз имах големи неприятности с шефа. Но след няколко месеца всичко свърши, спряха да играят на ротативки, спряха и помежду си да играят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: olympic
Категория: Спорт
Прочетен: 73336
Постинги: 25
Коментари: 9
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031