Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2013 08:23 - До Сърбия с колело, за ден.
Автор: gergoff Категория: Туризъм   
Прочетен: 2407 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.03.2014 18:20


Планувам тази разходка от, има-няма, две-три седмици. Преди толкова време ходих почти до град Сливница,  като си купих новото колело да го тествам. Тогава навъртях 50 километра и това беше много добър резултат за начинаещ като мен. Вчера, 8.07., се качих на колелото, взех едно яке, защото казаха, че ще вали.......някъде, малко вода и тръгнах. До Драгоман е почти равно, после малко качване, а след това около 13 км. спускане. Времето приятно, общо взето идеалните условия за колоездене. На българската граница ме посрещна усмихнат млад митничар, който като ме видя какъв съм ентусиаст, хвърли поглед на личната ми карта, пожела ми приятна разходка и ме "освободи". На сръбската имаше колона от 10-12 автомобила и аз се "бутнах" най-отпред. Сърбинът ми зададе един-два заядливи въпроса, обърна ми внимание, че е трябвало да се наредя на опашката, но и той ме пусна. И така, вече съм в Сърбия. След 4-5 километра се намира китното градче Димитровград, което беше и моята цел.

image

Такава часовникова кула отдавна не бях виждал, но пък и часовниците не и работеха:

image

Приятно е направено, наистина:

image

image

image

Определено обичат цветята, а и чистотата. Боклуци не видях никъде, а през няколко кофи имат решетъчен контейнер за пластмасови отпадъци, които, очевидно, използват.

image

image

Возейки се из градчето нямаше как да не ми направи впечатление, че и там колелетата са на голяма почит и се карат много. но, за разлика от България,  не видях нито едно да е завързано за стълб, дърво или нещо друго, а на колоездача да му се налага да носи тежки корабни вериги и огромни катинари, за да се предпази от крадци!

image

image

image

По улиците се срещат и такива коли:

image

А следващите снимки са на една къща, чиито домакини бяха любезни да ми разрешат да я снимам, докато "човъркат" в двора си.

image

image

image

image

image

image

image

Дойде време да седна и изпия една бира, а после обратно към София.

image

На връщане, все още в Сърбия, нямаше как да не забележа това:

image

 image И там, очевидно, има хора, които си мислят, че щом нещо е изписано на латиница, значи е на английски.  image

image

Метри преди българско:

image

image

image

В това заведение се скрих от първия дъжд. От втория не можах...

image

Малко след Драгоман излезе силен насрещен вятър, както и дъжда, за който споменах и карането стана истинско приключение. А трябваше да се прибирам, че си бях направил една уговорка за вечерта, та искам- не искам настъпих педалите. Обаче, на Сливница, нямаше как да не спра да прочета какво пише на паметника, а и да го снимам.

image

image

image

image

От тази разходка-толкова. Тотал: София, Света троица-Сърбия, Димитровград-125 километра. image



Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gergoff
Категория: Туризъм
Прочетен: 130721
Постинги: 14
Коментари: 24
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031