Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2014 21:26 - Най-прекрасното в този блог в момента е, че...
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 6836 Коментари: 22 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



.
.
.


толкова много изтъпя, че можеш да го зарежеш без всякакво съжаление.... :)

Имаше тук един коментар наскоро, че съм в блога вече осма година и че това не било смешно.

Да, не е смешно, защо пък трябва да бъде?!?

Появих се тук точно на 02.02.2007 година. Тогава тук беше интересно.

Сега обаче не е.

Поради това идвам от време на време, пиша още по-рядко.

Вече не пускам и постове за изкуство, защото аудиторията в голямата си част не се интересува от това.

Не ми се пише за стойностни неща, след като виждам, че блогът е обсебен от идиотии в голяма степен.

Както неведнъж съм казвала, това би следвало да е място за авторски постове, а не за повсеместни копирки.

Та да обобщя - хубавото му е, че не е вече онази притегателна сила, която те провокира да пишеш и да си "губиш времето" тук.

Нарочно го слагам в кавички, защото не смятам, че за мен е било загубено време. Защото е имало хора, които се интересуват от тези неща, от пътешествия, от култура, от изкуство, от фотография, от изложби  и т.н. - всичките неща, за които съм писала през цялото това време.

Сигурно и сега пак ги има, но вече са в малцинство, този път без кавички.

Простотията и идиотията са на път да превземат блога и последващи усилия за смислени постове като че ли се обезсмислят.

Не ми е ясно какво ще последва след това. Предполагам, че  нещата бавно ще се ориентират към края си. Което пък от друга страна е нормално - всяко нещо има начало и край, С изключение на салама, който има два края. Може пък това да е случаят?!?






Гласувай:
32



1. tanya7713 - Виждайки "статистиката&...
03.04.2014 21:35
Виждайки "статистиката" под тези ненормални,налудничави и още...не намирам точното определение за тези постове се шокирам от това какъв интерес има към тях -четени са и препрочитани стотици пъти...както и са възнаградени подобаващо с гласове...Явно че четящите с извънземен разум са повече от пишещите...Дано не е прихватливо...
цитирай
2. hloris - :)
03.04.2014 21:43
Тера,наистина ти се чудя как си издържала толкова време тук...
Всички по-стари блогъри казват,че преди е било къде по-забавно и интересно,
а аз съм на същото мнение,макар че отскоро съм тук,даже докато бях анонимна,съм
чела къде,къде по-стойностни неща от тези в момента тук...
Нивото пада от ден на ден,на мен вече тотално ми е скучно....що се отнася до музеите,изложбите,концертите,и други културни мероприятия,то българина по-скоро напоследък предпочита да прекарва времето си в чалга-заведения,май този народ тотално изтрещя...говоря ти за реала,пък какво остава за виртуала.
Но ти пиши,защото все пак има хора,макар и малко,които все още се вълнуват от тези неща,т.е. всяка аудитория си има своите читатели и фенове.
Чудя ти се наистина за това как си издържала толкова дълго време тук...
цитирай
3. tera - Ами, идиотско си е...
03.04.2014 21:48
Нарочно го пиша това, за да има някаква индикация, че не всички потребители на този блог са пълни откачалки.
Това си е една ненормална психоатака и създава облика на блога, защото такива постове нон-стоп висят на корицата.
Създава впечатление, че това е блог за ненормалници, което не е честно към многото качествени хора, които пишат тук.
Както казах тук съм от 7 години и 2 месеца и знам много добре за какво става дума. Има много интелигентни и интересно мислещи хора, които ми е много интересно да чета. Нали се казва, че книгата е прозорец към света. А тук са все едно много книги...
Тук има хора, които са посетили много места по света, някои живеят далеч от България в досег с едни съвсем други култури, на мен ми е много интересен този калейдоскоп от хора и съдби, събрани тук - в един блог.
Но за съжаление идиотиите взимат превес и тези хора просто изчезват, заради гадната атмосфера тук. Жалко.
цитирай
4. tera - hloris,
03.04.2014 21:53
пък аз се чудя на въпроса "Как си издържала толкова време тук?"

За мен това не е било тест за издръжливост.

Какво има да му издържам - да не би да ора или копая тук?!? :)

Пиша, когато и каквото ми е кеф, това е. Неща, които съм посетила и ме интересуват. Има също и други неща, които не са ми допадали и винаги съм го казвала в прав текст.
Когато ми е интересно го правя и толкоз.
Няма смисъл излишно да се драматизират нещата. Това е място, където човек може да напише, каквото му е на душа. Което е чудесно!
Затова не приемам, че мястото се превръща в копи-пейст на идиотщини.

цитирай
5. анонимен - Тера, казах, че е смешно за кажа нещо ...
03.04.2014 22:22
Тера, казах, че е смешно за кажа нещо на 1-ви април. Естествено, че няма нищо смешно. Но тия с които сме свикнали си отиват и идват други със свои разбирания за "интересно" и "забавно". А ние по-старите вече не сме интересни на никого. Сайта е по-скучен, но сме свикнали с него. Всичко което е било преди е винаги по-хубаво.
цитирай
6. tera - kushel,
03.04.2014 22:37
не мисля, че става дума за някаква носталгия - всичко, което е било преди е било по-хубаво. В смисъл, че се забравя лошото и все хубавото остава.
Не съм казала, че преди е било чудесно. Писала съм постове по това време, които имат хиляди прочити през годините, което ме е изненадвало. Това, че хората препрочитат "старите" постове. Много добре знам, че някои от постовете ми изобщо бе са били толерирани тогава, но в момента имат над 20 000 прочита. Значи, самата публика си ги е открила през годините.
Затова и казах, че не съм си губила времето, защото постовете са си намерили публиката.
И не е това най-важното - броят на прочитите, а че все пак хората са се докоснали до това, което съм имала да им кажа. За това съм го написала.

Затова копирките ми се виждат гнусни - няма грам собствена мисъл, чисто паразитиране.
Пускала съм понякога музика или поезия, но това е незначителна част от постовете ми.
Но все пак съжалявам за това състояние на нещата в момента, не е добре, меко казано.

цитирай
7. seasonofthewitch - Повече от половината блогъри, к...
03.04.2014 22:47
Повече от половината блогъри,които са ме добавили като любим блог не пишат вече.А тези,които съм добавила в моя блогрол пишат много рядко.Когато имам време за губене чета архивите на тези блогъри и много съжалявам,че не публикуват.
Все пак изскачат интересни блогове,но те са с малко прочити и обикновено не стигат до 5та страница:)))))
Бъдете здрави!:)
цитирай
8. christof - Съвсем скоро предстои мой епохален ...
03.04.2014 22:48
Съвсем скоро предстои мой епохален постинг за изобразително изкуство. Най-вероятно утре или в събота. Замислил съм го отдавна, но чакам вдъхновение, както и добро питие. Препоръчвам ти да го прочетеш, защото предполагам ще бъдеш един от петимата блогери, които ще го направят, а и в него ще представя наистина уникални творби на не чак толкова известни фламандски художници. :))) Но си права, че блогът изпростя много, а да не говорим за хора, които се интересуват от изкуство - броят се на пръстите на ръката на сакат стругар.
Жалка картина наистина.
цитирай
9. kostadin - Ех, Тера не си ли разбрала колко е ...
03.04.2014 23:00
Ех,Тера не си ли разбрала колко е малка разликата между човека и животните ,а между идиота -особеняк-и гения тази разлика е почти несъществена.
На тади наша българска земя явно днес са необходими слабо образовани и подивяли хора.Нормално е цивилизованият човек да има едни приоритети ,а дивака други.
Не се наемам да оценявам на кого приоритетите са по добри и оптимални за живота на земята.Знам ,че човечеството е единственото животно способно да затрие постиженията на планетата ни.
За копирането -Буратино е преразказвана от различни писатели и от това нищо не е загубила .Даже гениите много често се самоцитират ,иначе как ще различиш Моцарт от Бетовен.Сложно е да се отговори еднозначно за копирките.
цитирай
10. tera - @7
03.04.2014 23:02
Така е, много хора изчезнаха, но си мисля, че все надничат тук по навик. :)

цитирай
11. tera - @8
03.04.2014 23:16
Преди малко ти видях последния пост и точно това мислех да коментирам. Заеби Гинки -Минки, Шакири и т.н., ами напиши нещо за старите майстори, та да се съберем 5-6 души на раздумка. :) Направо си ми прочел мИслата.

Между другото - по Великден ще ходя във Флоренция, била съм там веднъж, но за малко. Тогава нарочно не отидох в Уфици, защото няколко дни преди това обикалях Лувъра и от картини ми се беше сгаднило. :) Но пък отидох в Пити, където пак е фрашкано с картини, но са по-ниска топка и не им се напрягаш толкова. "Каещата се Магдалена" на Тициан е там the best.
Сега обаче направих резервация за Уфици и мисля да й посветя цял ден. Когато пътуваш частно това му е хубавото - правиш, каквото ти е кеф и не зависиш от графици.
Ще посетим също и представление на "Травиата" в една модерна зала до катедралата. Видях впечатляващи снимки, дано да е хубава постановка.

http://www.auditoriumalduomo.com/uk/events/la-traviata-in-florence.asp

Давай поста за фламандците. Ако не ме мързеше толкова щях да пусна пост за Рийкс Музея в Амстердам, там е бъкано с фламандци, ама нещо не ми се знимава, предвид обстоятелствата. Иначе има какво да се види там, не само картини, а каквото се сетиш като изкуство.

Но пък ще дам линк:
https://www.rijksmuseum.nl/

цитирай
12. tera - @9
03.04.2014 23:45
Разликата е доста голяма.
Оригиналът е Пинокио, а не Буратино, все пак.
Моцарт и Бетовен доста добре ги различавам, понеже имам интереси в тази област, а и не само в тази.
Жив и здрав бъди!


цитирай
13. freeoldmen - Здравей, tera!
04.04.2014 01:53
Дали от късният час, дали от младото вино, но съм настроен по- цинично от друг път и те питам:
Дали е било друго? Дали хората са били други?
Или тогава, както и сега, блогът е бил поле за изява на стотина-двеста човека, всеки със своите слабости и силни страни, по- агресивните, безскрупулни или просто шизоиди яхват вълната на изкуственият интерес и оформят лицето на блога?
Дали винаги не е било така? Дали е имало моменти, когато постингите са четени от , да речем, 1 000 реални човека, и поне 20 от тях са се интересували достатъчно, за да изкажат своето мнение в коментар?
Съжалявам, не мисля, че някога е било така. Затова всичко е изкуствено, манипулирано, скучно.
Скоро имаше пост на Wonder по темата. Мисля, че е време старите блогъри да погледнете реалността и историята в очите и да изкажете мнение "що е то блог.бг и има ли почва у нас?"
Поздрави!
цитирай
14. tera - @13
04.04.2014 09:24
Ами според мен е било така, но явно ти знаеш повече за място, където тогава не си бил. :)
Надявам се, че сега сабале си настроен по-оптимистично.
Имаше много повече хора тогава тук и беше доста по-оживено. Уондър е тук след мен, не съм чела какво е писала по въпроса.
Ако толкова държиш мога да намеря постове с коментари от реални хора, някои от коментарите обаче излизат като анонимни, защото хората са се изтрили отдавна.
Реалността я гледам в очите на живо, тук реалност няма, а само виртуалност.
Лек ден!:)
цитирай
15. blackpredator - При мен,
04.04.2014 14:58
чукча е читател, не писател.;)
Но с тъга си спомням времето, когато имаше какво да се чете.
И какви дискусии ставаха под всеки постинг!
Сега, 15 минути на коментар.

Аз си мисля, че това е политиката на блога. Тъпанарите да правят копипейст. Пляс, пляс педалите! Въведе я оня "умник" Здравко и стана традиция.
Също и с коментарите. Да кликваш, да видиш появил ли се е отговор...

Въобще, агония...
Мисля си, къде ще пишем In Memoriam?
Ако знаете сайт, напомнящ стария блог.бг, да се преселим целокупно там.

И да напишем In Memoriam...
цитирай
16. viovioi - според мен сега е по-шарено!
04.04.2014 15:18
По динамично и по модерно от преди 7-8 години. Тогава си беше една обикновена седянка:)
цитирай
17. turb04 - Ти очевидно си по-мазохистично ...
04.04.2014 17:00
Ти очевидно си по-мазохистично настроен Стрелец, а иначе и аз навъртях същия стаж :)
Абе, тъпня е... даже и караниците са като между въглищари и перачки... :)
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Блогът бе много интересно място и аз ...
04.04.2014 17:09
Блогът бе много интересно място и аз като теб идвах тук с голям интерес и пишех с удоволствие. Опитвах се да не храня троловете, но не издържах, като четях обидни коментари под стойностни постинги, посипани с минуси. Последните ми изяви са плод на тези ми впечатления, защото и аз вече не издържам .Все по-редко ми се пише, повечето от любимите ми блогъри са напуснали бога. Който не вярва какво е било да надникне в моите блогвълни, в които съм присъединявала и чужди хубави постинги от 2009 г. Там няма да намерите обидни коментари и простотии.
цитирай
19. wonder - Привет, Тера! За жалост си съв...
04.04.2014 19:57
Привет, Тера!
За жалост си съвършено права!
Прекрасно време беше началото на блог.бг. Хората се четяха с радост и добронамерено, подкрепяха се и водеха културни дискусии, дори когато имаше диаметрално-противоположни гледни точки.
Дори модераторите имаха блогове, бяха чудесни и се знаеха - Гео, Естрела и др.
Нямам представа какво е искал да каже ФриОлдМен, споменавайки последния ми постинг, но аз там в прав текст казвам, че в последните 3 години блогът е замърсен като среда и неприятен като пребиваване от рецидивиралите тролове и някои клинични случаи.
А и постинга ми не случайно ознаменува 7-годишното ми пребиваване тук със заглавието "Агонии".
Помня, че когато дойдох в блог.бг... месец след теб, пишех в Забавление памфлети и чак когато видях, че средата е културна, интелигентна и етична, около месец, по-късно започнах да публикувам стихове от първите си 10 книги.
Хубаво време си беше..., но Панта рей! :)))
Благодаря, че ме върна там откъдето тръгнахме!
цитирай
20. tera - Благодаря за коментарите :)
04.04.2014 20:35
Малко се върнахме на вълнАта от преди време.
За тези, които мислят, че нещо си съчиняваме за атмосферата тогава, намерих един пост с повечко коментари, нали за това ставаше дума в един коментар по-горе.

http://tera.blog.bg/drugi/2007/03/04/osnovavam-klub.48640

Сигурно има и други такива, но този ми попадна сега. Ако имам време, ще дам и други линкове.

Блога го правят хората, които са тук, модераторите могат да помагат или да пречат.
Имах и един пост за първите ми впечатления тук като едва ли не най-прекрасното място на света, пълно с интелигентни и добронамерени хора. Уондър ме подсети за това, ако го открия - ще дам линк.

Приятна вечер на всички! :)
цитирай
21. benitta - Здравей!
18.05.2014 07:28
Когато чета такъв тип постове, хем се чудя, хем леко се демотивирам. Чудя се, защото аз избирам интересни хора, с които да общувам и останалите не ме засягат. Демотивирам се, защото не искам да ме наляга това лошо чувство, обзело теб и много други, които пишат и четат тук отдавна. Аз съм много щастлива, че открих това място и още повече изненадана от страхотните хора, които ме посрещнаха. Сигурно звуча наивно, като дете, грабнало новата си играчка :)))
Харесва ми блога ти и ще го разглеждам. Не оставяй вдъхновението, пиши!
Поздрави!
цитирай
22. tera - Здравей, Benitta,
21.05.2014 08:53
и аз в началото се чувствах като малко детенце, попаднало в луна парк или пък във вълшебна приказка. Прекрасно място с най-милите и умни хора на света. :)
Да, ама не. Същите са като навън, дори и по-зле понякога.
Ако се позастоиш, след няколко месеца ще се убедиш.
Успех! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647836
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031