Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2008 00:34 - Последствията от диетата
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2825 Коментари: 4 Гласове:
1



          Мина поредния интересен ден на работа. Предстоеше събитие от голяма важност,което щеше да бъде заснето и излъчено в централната емисия. Всички си тръгнахме ентусиазирани от предстоящата ни медийна изява. 
         Дойде заветният ден.. издокарани с прическа и грим,слизайки от колата гордо пристъпвахме към офиса. Бях известно време на диета,така че панталона ми се вееше както му харесваше,но не отдавах значение на това. Слизайки по стълбите обаче,своенравното ми токче реши,че трябва да се оплете в свободно мятащия се крачол и да ми предостави прекрасната възможност да заема поза "Умиращ Лебед" на стълбищната площадка... След неколкосекундният шок болката взе надмощие и се чудех на колко ли места съм успяла да се потроша този път. Е,не успях, но от коленете надолу краката ми изглеждаха като в една реклама с лозунг: "Тя каза че е паднала по стълбите". Е,аз паднах.. За малко върху моя колега,но добре,че е си е ранобуден,та си припкаше по стълбите пред мен с голяма преднина, така че дори успя да види моя полет с протегнати напред ръце. След като установих,че не ставам за Супермен, Суперуомън или нещо още по-супер,изхлузих проклетите обувки и си закуцуках боса в стремежа си да се замъкна до прекрасния ми стол. Най-накрая... Третия етаж изглеждаше толкова далеч! Поседнах и започнах да оглеждам щетите. Дааа... бях си докарала прекрасни синини, вдлъбнатини и всички екстри,които се полагат,когато вземеш стълбите на екс и то по ръбчетата,смело и безотговорно - с колене напред. Е май ще пропусна грандиозната медийна изява..
          Седя си и се чудя - за какво ли ми беше тази диета?




Гласувай:
1



1. darkanion - :)
30.07.2008 10:10
за да не тормози окото.

много малко хора, в средна възраст, се подлагат на диети. радвам се, че сте успели да се справите с нея, сега ви остава само да си запазите формата.

а случката с панталона и токчето е просто случайност ;) а и модела на панталона явно е подказвал какво ще се случи...
цитирай
2. dorichela - малко късно,но...
11.04.2009 20:29
...хич не съм на средна възраст! :)
цитирай
3. анонимен - Едно от последствията е,
29.07.2010 08:57
че често след някаква диета, човек се хвърля бясно да навакса ................. :)
цитирай
4. dorichela - Андрешко,
02.08.2010 00:42
мдаааа така нареченото йо-йо ефект :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3891122
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031