Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2010 19:05 - Обществено мнение. Многоточие...
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5762 Коментари: 36 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Обичам да ме хапят на тема музика. Особено фанатизирани фенове на точно определен тип музика. Признавам си, мега пристрастна съм спрямо една пловдивска рап група - Респект. Много им се кефя на пичовете, правят готина музика, напредват и общо взето ме радват.
        Слушам си ги,  но това не ми пречи да харесвам музика и от другите стилове. Било то рок, метъл, хаус, евъргрийни, опера, класика, Ар енд Би, Естрада и какъвто и да е стил в музиката. Важното е да е качествено.
        Не понасям някакви си твърдения, че ако слушам рап съм кучка, щото негрите така пеели, че ако слушам чалга съм курва, ако слушам естрада съм комунистка, ако слушам опера съм позьорка, ако слушам хаус съм наркоманка и други подобни ограничени изказвания.
        Тесногръдите хора признават само едно нещо и то за тях е единствено и колко жалко за тях самите, че не могат да видят красотата на изобилието от стилове. Изказвания от сорта на "Как можеш да слушаш Бочели, като не знаеш какво ти пее" са направо нелепи.
        Интернет е място, където има всичко, което ти трябва. Когато искаш, винаги може да разбереш какво ти пеят. Музиката се усеща. Стига ми веднъж да ме грабне звученето... Понякога няма нужда дори и от думи.
        Детско било да казвам, че си слушам всичко, което ми харесва, несависимо от стила. Нека! Било признак на липса на вкус, на себеизразяване дори, факта че не слушам само един определен стил. Нека! Ти бъди себеизразен и слушай едно и също. Защото нямаш уши за останалото.
        Когато си сложил кепенците и не виждаш по-далеч от носа си, ще слушаш само 1-2 стила, които за теб са единствени, ще ги слушаш само на английски и немски, защото само тях разбираш и ще изгубиш от ината си, защото има велики рок и метъл групи, които пеят на различни от тези два езика.
        Но бъди инат. Бъди ограничен. Насаждай мнението си, обиждай всички, които не споделят вижданията и вкусът ти. И нека аз съм кривата и простата, че успявам да намеря качественото и на други места :)



П.П. Много исках да сложа нещо на Бочели, но пусто някои хора не разбират чужди езици:) Ето им нещо на български...

       



Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexiev63 - Добре казано Дори, поздравявам те, ...
18.08.2010 19:36
Добре казано Дори, поздравявам те, за това че си широкоскроена!
цитирай
2. dorichela - Алексиев,
18.08.2010 19:39
буквално и преносно съм си широко скроена, хахаха :) Но майтапа на страна, не е задължително рапърите да пеят за кучки и коли, за да са рапъри. Примерно...
цитирай
3. karambol5 - :))))))) Браво, Дори :)))))))
18.08.2010 20:52
:))))))) Браво ,Дори :)))))))
цитирай
4. bigbrother2 - Дори
18.08.2010 21:15
Музика която ти/ми харесва е хубава...
цитирай
5. beckslover - :)
18.08.2010 21:18
Дори, малко не схванах мелодията:((( Звучи ми като ручило на гайда, ама я няма гайдата. :PP
Пази боже да го изтанцувам това. Трябва да е със слон, за да ме чуе, или да използваме нови технологии.
И за опипване такива...:))))
цитирай
6. belleg - Дори
18.08.2010 21:56
Проблема е не само, че тесногръдите хора слушат 1-2 вида музика, ами че се е*ават с тия който слушат различна музика. И това неприятно класифициране - ако слушаш такава и такава музика, си това и това... Май това е станало много преобладаващо в Бг. Забелязал съм, че в Бг като кажеш че харесваш нещо, ти се отговаря "Всеки има право да няма вкус", а тук, където съм, хората обикновено казват: "Така ли, трябва и аз да видя това което ти харесва, може и да ми допадне"...
цитирай
7. анонимен - !?
18.08.2010 22:19
Детско било да казвам, че си слушам всичко, което ми харесва, несависимо от стила.

Олелееее, че има ли нещо по-хубаво от това! :))))
цитирай
8. bregovi4 - Доричелка, ;)
18.08.2010 23:10
детинско е да се спори на тема музика! И аз слушам разнообразни стилове, но пази боже да се водя по акъла на този или онзи!...
Както обичам да казвам - всеки сам избира! :)))
А да оспориш избора на другия си най-малкото ниска /музикална/ култура!

А днес зарибих един колега по ,,Респект,, - без да искам!. :)))
Жива и здрава, Поспожичке!
http://www.youtube.com/watch?v=j1kbu5yfLxc&feature=related
/това е нещо от мен за теб/ ;)
цитирай
9. razkazvachka - Хей, вземете ме във фен клуба на каквато-си-искаме-пък-ще-си-слушаме-музика!
18.08.2010 23:43
Има си музика за всичко - иначе нямаше да е музика, а ние нямаше да сме живи...
цитирай
10. inel379 - Нищо по-просто и по-естествeно не си представям!
19.08.2010 00:25
Затова и музиката е най-големия полиглот!
А ние сме свободни хора!
Лека и прохладна!:)
цитирай
11. dorichela - Карамболче,
19.08.2010 00:49
ами така де... Имам си мнение и никой не може да ме убеди, че съм посредствена, защото харесвам много стилове, според настроението ми :)
цитирай
12. dorichela - Бигбро,
19.08.2010 00:50
подушвам, че сме от една порода :)
цитирай
13. dorichela - Бексче,
19.08.2010 00:51
малко са ти бирите, така ги виждам нещата :)
цитирай
14. dorichela - Белег,
19.08.2010 00:53
ами какво да ти кажа... тук, каквото и да ми казват аз имам право да отстоявам мнението си. Както аз не натрапвам на никой това, което харесвам, така не искам и на мен да ми се натрапва само даден стил и да ми се казва, че е единствен. А мирогледа си е до човек. Той щом за музика е тесногръд, представи си за останалото :)
цитирай
15. dorichela - Гуудбай,
19.08.2010 00:55
иди обясни на фанатизиран метъл що е то рап или естрада :)
П.П. Нищо против метълите и аз харесвам доста метъл песни.
цитирай
16. dorichela - Брегович,
19.08.2010 00:58
точно това не ми харесва, че ме класифицира според това каква музика слушам и ако не е неговата, значи съм дебил, който нищо не разбира... е, няма как да не подпаля :)
А покрай теб толкова нови песни и групи открих, че не е истина! благодаря за което :) И благодаря за поздрава. Връщам ти с нещо на Гару, по избор :)
цитирай
17. dorichela - Разказвачка,
19.08.2010 00:59
много точно казано!! :):) В клуба сме!
цитирай
18. dorichela - Инел,
19.08.2010 01:00
наистина музиката е универсален език, който се разбира от всички :)
цитирай
19. tili - Браво, Дори!
19.08.2010 01:45
" Детско било да казвам, че си слушам всичко, което ми харесва, несависимо от стила. Нека!"
Пиши ме в отбора;-)))
цитирай
20. dorichela - Тили,
19.08.2010 01:52
нека сме деца, нали? :) И да използваме аргимента, ще си слушам квото си искам :)
цитирай
21. malkiatprintz - Аз пък си слушам само една песен з...
19.08.2010 02:51
Аз пък си слушам само една песен и затова съм стилен! :) Ами така си е - никога не слушам две песни (едновременно) :)
цитирай
22. morpheus201 - Меломан...
19.08.2010 06:04
Аз слушам каквато музика ми харесва в момента. Всичко зависи от моментното настроение. Нямам определен изпълнител или група на която да съм 100% фен. Затова и музиката си подбирам по песни - ако нещо ми хареса го свалям и добавям към колекцията си, а не си купувам целият албум заради една, две или три песни, които ми харесват. Единственото подреждане при мен е по стилове - за да има някакъв ред все пак! :)

ПП: Даже в момента в който пиша коментара си слушам джаз - просто сега съм в настроение за такава музика. Аз лично подкрепям мнението, че хора, които проявяват интерес само към определен стил или течение в музиката и отричат всичко останало са тесногръди и в другите аспекти на живота и понеже не могат да защитят позицията си аргументирано прибягват към злобни квалификаций и обиди!
цитирай
23. karambol5 - ами така де. . . Имам си мнение и никой ...
19.08.2010 08:30
dorichela написа:
ами така де... Имам си мнение и никой не може да ме убеди, че съм посредствена, защото харесвам много стилове, според настроението ми :)

Всъщност проблемът е когато лицемерно отричаш ,че слушаш едно или друго нещо......мдааааааа.........
цитирай
24. dorichela - Фил,
19.08.2010 13:30
ти изби рибата, хахахах :) Не един стил, ами една песен... Уникален си :):)
цитирай
25. dorichela - Морфей,
19.08.2010 13:32
точно така :) Всичко е според настроението и рядко имам цялата дискография на определен изпълнител. Малцина са тези, които си заслужават да имаш всичко тяхно. Затова и аз имам само определени песни на определени изпълнители, които все пак са подредени по леко хаотичен, но творчески разхвърлян начин :)
цитирай
26. dorichela - Карамболче,
19.08.2010 13:33
то не отрича, а просто казва, че другото едва ли не не е музика :) И класифицира хората, които го слушат като еди-какви-си :)
цитирай
27. scarlety - Права си несъмнено!
19.08.2010 14:55
И аз слушам всякаква музика,което не значи,че съм всеядно животно:)))))) Е,да речем,че не предпочитам един-два стила.но не ги отричам или анатемосвам!:))) Наистина всичко е до моментното настроение!:)
цитирай
28. dorichela - scarlety,
19.08.2010 15:37
именно и аз за това говоря :) Като не харесваш нещо, не е нужно да го отричаш :)
цитирай
29. phoenix2000 - Браво Дори
21.08.2010 16:14
много хубаво пишеш, право и откровено. А иначе не обръщай внимание на дребните неща, я виж колко красота има наоколо :))
цитирай
30. dorichela - Феникс,
22.08.2010 01:34
Аз я виждам, но се дразня, че други не я виждат... От инат...
цитирай
31. 0rth0d0x - Много готино си го казала, Дори!!!
23.08.2010 13:10
Палец нагоре от мене имаш!
И нали знаеш к'во слушам принципно?
Ма тва не ми пречи да те поздравя с ей тва:
http://vbox7.com/play:f9459e19
Готин ден и be все така свежарка!!!
И да, кво стана с пиърсинга живо се интересувам аз???:)
цитирай
32. dorichela - Ортодоксче,
23.08.2010 14:51
мерси за поздравчето :):) Готин ден и за теб! А пиърсинга ми си е все там на езика и в момента е в розов оттенък :):):)
цитирай
33. mikino - Човек трябва да слуша всичко, но ....
25.08.2010 12:12
Да има собствено мнение, в случая да има собствен стил!
Не е добре когато се ограничаваме само в един стил и само него слушаме, трябва да се "образоваме" и да погледнем настрани, а пък както казвам аз "моята музика си е моя, харесвам си я и си я слушам, но има и изключения"!
цитирай
34. dorichela - Микино,
25.08.2010 12:14
точно така.. :)
цитирай
35. tutankhamon661 - dorichela
30.08.2010 13:49
Знам, че харесваш хубавата музика, без да я делиш на такава или онакава. Това е правилната позиция и ти си я заела.
Само да попитам: да не те е ядосал някой? Звучиш малко необичайно или поне така ми се струва.
Конете с капаци са свикнали със своята слепота и никога няма да я изоставят.
цитирай
36. dorichela - Тутанкамонче,
30.08.2010 15:11
спорих с един познат по темата :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3890140
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43609
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031