Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 23:56 - Епична битка - Дорч VS Доктор Хю
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2471 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 15.10.2010 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
* Породено от болните ни изтрещели мозъци :) Автентичността /т.е. олигофреничността/ ни е запазена! :)


За Доктор Хю


Забегна в Македонско Доктор Хю

да се учи зъби да поправя.

Но всъщност тайничко си вика “Пфю,

Избягах, щот с Дорсъна не мога да се справя.

Тя е нинджа черна

и боде ме с клечки лошо.

Страх ме е да й се мерна,   

дори когато съм със Тошо.”

А пък аз детенце, кротко, мило

с икебаната веднъж го сръчках.

Хю пък взело, че се наранило       

и избяга той от мъка.

Де да знаех, че си толкова страхливо,

нямаше така да правя.

Ама пусто докторче плашливо,     

щом е тъй, ще те оставя.

Спокойно се върни обратно,

няма вече да те бия.

И за да ти бъде пак приятно,

икебаната опасна аз ще скрия.



Za Dorsana



Shto pak Dorsana si misli

4e zabegnah az ot strah ot kle4ki

prosto broniata ne beshe nakovana protiv me4ki

I ra4i4kata gorkata dosega vse tyi sinei

Shtoto v tymnoto ma spipa I uhapa strashen zmei

Ama hubu 4e sam nindja s cviat kakavto si poiskam

Ta sega kato se varna kryv4ica zmeiska shte razpliskam





Za Доктор Хю


Признай си, Хю, че те е страх!

И тая броня против мечки

Ще я направя аз на пух и прах

И пак ще те надупча с клечки!

А змея те ухапа лошо,         

Защото играеш подмолно,

Сега ще ти го върна мощно,           

и ще съм доволноJ



za dorsana



Ne moi ma plashish ti sas kle4ki

Shtot sam gazil mooogu me4ki

S gol v rakata ………    noj

Gi pravia za razkosh

I kojuh4eto im odma svaliam

I po nego se vargaliam

A kogato se zavyrna

Az ot stranstvo u doma

Shte vidish, samo da te zyrna

Odma dup4a ti g*za

S 4epkalki za zabi vaorajen

Prosto predstavi si tozi strashen den

Pristigam az do vas kat hala

I hodim na kafe u PORTOKALA :D



За Доктор Хю


Мечки може да си газил,    

ама аз съм змей голям и хапя!

Много си го загазил,           

ще останеш ти без лапи!

Не знам в кви кожи се валяш,

ама мойта няма да докоснеш!

Гарда ти ще сваляш,

И на земята ще се проснешJ

Денят за теб ще е страшен ,

победен в епичната битка.

В бой и с клечки, и ръкопашен,

Ще си като застрляна МЕДЕНА ПИТКА J



Za dorsana


Abe ei 4ove4e,

 ti gevrek li me nare4e

Ni ma karai sia da pala

I da doida u kvartala

Az vrata da ti zapala

Da niama posle ala-bala!

Ti po4akai da se varna

Da ti vidim smelostta

Az vazglavka da pregarna

Shte urigash na pera :P

Struva mi se 4e zabravi

Koi na perushinata e car

Samo da ne ti se iAvi

Ricaria vazglavni4ar



За доктор Хю


Ей, чайник дълъг и голям,

мамиш в боя с перушина!

Как не те е срам?

Аз те биех само по гърбина!

Ама пусто носиш очила,

а и си расъл кат’ секвоя.

И нали съм мила и добра,

спестих ти във фейса боя.

Щот, ако бях те била как си требе

щеше дълго да ближеш рани.

Може да съм дребен,

ама зная как се прави!

Пуснах ти аванта да се радваш

щот си мъж и имаш Его.

Хич недей да ми злорадстваш!

Ааааа, я го виж ти него!




Za dorsana


E aide stiga mi se opravdava

KazAh ti ne vednaj I dva

Ne e hubu da se udria dete sas o4ila

A za tova 4e uspia na nacelish face-a moi

Ne e vinovno nishto drugo

Osven tova 4e ti krenvirsh v tozi boi

Ne mojesh prosto da izleznesh

Sreshtu senseia v tozi stil

Kato te e strah ot me4ki,

Kazvat, vyv gorata da ne si hodil

A samo iskam da obiasna

4e tui za mene beshe prosto “za razgriavka”

I ako te biah podpukal kakto triabva

Bi miasala sled tui na gyrmiana kukumiavka

No nail sam sip o priroda blagoroden

Reshih da storia neshto prosto na maitap

A ti me hvana nepodgotven

I samo mai4e lipsvashe ti hliab

Othapa mi polovinata ra4ica

Dori I ne popita za gor4ica

Vidiah zvezdi az v onzi mra4en koridor

I samo vikah az: TEROOOR TEROOOR

I nikoi na pomosht ne mi se prite4e

Sof boleshe ia rakata ve4e

A princa shareshe sas Dante v ada

Dokato az goriah na klada

Ne znaia prosto kak sam o’celial (v smisal ostanah cial ;))

No posle biah …...

kato parcal

OT SMIAH ;)




За Доктор Хю,          


Никакъв сенсей не си,        

Щом дори без бой във фейса падна!

Глупости не си мисли,

Когато те ухапах дори не бях гладна!

Това беше твойто наказание

За дето нападаш в гръб.

Ей така те гризнах - за назидание,

Защото беше пълна скръб!

Софи ранена от мойта ръка

Лежепше кротко и мълчеше.

Но ти се забърка в тази борба

И после затова от болка крещеше.

В тоз случай аз съм победител,

Защото ранен падна и ти.

И да беше викнал спасител,

Пак щеше да боли :)






Za Dorsana


Kakva fantasia razvintena

Az nikoga ne padam pryv

I vinagi se bia do posledna kapka kryv

Tui ohapvane se slu4i vyv edin moment na slabost

I ne mi se misli prosto kak shti vyrna tazi gadost (ot tvoia strana)

Ama niama da ti kaja

V ujasT ve4er da si liagash

Stiagai si sega bagaja

I se prigotvi da biagash

4e si ide skoro tvoia li4en diado torbalan

I e prigotvil iznenadki cial ….. (offf) .. a .. diukian :P

A po natataka da vidish doktora s kakvo e raziben

Ti shte si edinstvenata v plovdiv s usmivka 24 karata dunapren



За Доктор Хю


О старост нерадост, нищо не помниш ти..

Падна първо от възглавнишки бой,

После ухапан в тъмни ъгли

И накрая изпищя и даде отбой.

Аз за твоята вендета съм готова,

Ти мен не ме мисли.

Приготвила съм ти отрова,

Ти само ми се покажи.

Дядо Торбалан не може ме уплаши,

Защото в мене няма страх.

И ти и той, и всички ваши-

Ще станете на пух и прах!





Za dorsana


Oooo, Shipka

3 denia mladiat hiu kak divana brani

masata I stola trepetno povtariat, na boia revat

pristypi ujastni, 12-tii pyt puheni vyzglavki laziat po gyrbinata zdrava

I pera ia steliat I vata korava

Dorsana bezumna so4i face-a pak I vika

“ei sia sha vidish” (znam niama nito rima nito takt ama taka vika sega ko da napraa)

otniide nadejda vzora ne vidi

izvednyj hiu slavnii general

revna gorolomno

“dorsana kakvo e tova tam na balkona”

I kato mu se otkriiiii

Puh I perushina fryknaha zav4aska

I Dorsana trupne ve4e bez nadejda

Kato jiva da se bie kokosha odejda

I geroiat nash kato skala tvryd

Zabite posreshta s jeliazna si gryd (ryka de ama … podrobnosti)

I se fyrlia s pesen v svirepata se4

Kato vijda harno – bez raka ostava ve4

I dnes iosht shtom Mladejkia Halm buria zahvashta

Spomnia taz nosht burna shumi I preprashta

Slavata I divna kato niakoi ek

Ot urva na *urva (malko liri4esko otkloneniice) I ot vek na vek





За Доктор Хю


Епично ще те бия на дивана,

Под пмасата, зад стола

И общо взето дет те хвана!

Ще ми ядеш ти перушини на клечка

И ще се молиш да те гази мечка!

Икебаната по тялото ти ще ситуирам

И от виковете ти хич няма да се спирам!

Задето в гръб ме целиш

Жестоко ще те смеля!

Ще ехти във тъмен коридор гласът ти

Но този път ще отхапя от вратът ти.

Така че тихо да настане

И в боя само един победител да остане /аз!/ J






Za dorsana


Kakvo razbiram az

Vyv tozi kysen 4as

Niakoi triabvlo da u4i

Utre da spolu4i

Na izpita darjaven

Da hodi gord izpraven

A ne da kliuma I da dreme

Prez pove4eto vreme

4e ina4e iazyk

za onzi kanski zor

da preborim onia por

po evrointegracia

to ne be emancipacia

vyv poslednata minuta

zamaalko pak da mu nabiem shuta

ama hiu se poiaviava

I za borba ni nastyrviava

Ta dobre 4e beshe toi

Da ne se predam bez boi

BLAGODARIA ti dr. Hiu

Liu liu liu liu liu liu liu (:P na iz4erpvane sam ve4i)





За Доктор Хю


Право казваш, докторче такова,

Преборихме го с 300 зора!

Ама важното е, че сме на държавни

А в ученето не сме бавни.

Мат’риала одавна преговорих

Докат те чакам да ми отговориш.

Язък за евроинтеграцията няма да има

Защото изпитите лесно взимам!

Дори и във последната минута

Успявам лесно да ги ступам J

И няма утре аз да дрема,

А ще ида изпита да взема!

Даже преди това ще пийна кафе

Та да ми е още по-добре J

Па кога си дойдеш в портокала,

Ще ти удара една похвала.

Задето ме накара да се явя

И изпитите аз да покоря J

И няма да те ръгам с клечи

Ако обещаеш да ме слушаш вечи J




Za dorsana


A dano sha stiskam palci

Drapni kafence yako (tyi niakade kymto ednio cukalce)

I utre zdravo da gi rinesh

A ne da se razzinesh

I ako izmuftish 5 ili dori 6-ica

Zemi vratni edna jica

Da sa pofalish :D


Krai PEACE and I’m out.




За Доктор Хю


Аз вярвам, че ще мога

Оценка сносна да забода.

Непременно ще ви пиша

И ситуацията ще опиша J

А пък ако е шестица

Ще се напия кат магарица J

Лека нощ ви аз желая

И няма как да не ви призная

Че тая битка чудна се получи

И всеки от нас сполучи J

Всеки цял и ненахапан остана

И голям смях настана.

Скоро ще те каня на дуел във рими

Да те видим какви ще ги ринеш J






Тагове:   битка,   доктор,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ot dr. Hiu
17.09.2010 00:13
Porai tebe Dorsana, da ne zema da hvana i az "bicillus blogikus", a?
цитирай
2. dorichela - Хюи,
17.09.2010 00:14
че кво муй да станеш един активен блогър :) Ще те вкарам аз в правия път, само си ела... компа ти вече знае блога наизуст :D
цитирай
3. martito - :)))))))))))))))))))))))) ...
17.09.2010 11:00
:))))))))))))))))))))))))
Неам думи!:)))))))))
цитирай
4. dorichela - Наденце,
17.09.2010 11:04
епично, нали?? :)
цитирай
5. анонимен - Епична битка
17.09.2010 15:39
Общуване, достойно за поклон и публикация! Много сте добри! Искам още!
цитирай
6. dorichela - Вероник,
17.09.2010 15:41
хаха ами чакай пак да ни удари музата за дивотия и ще видим какво ще ни родят болните мозъци :) Ся като си дойде Доктор Хю... ако се сбием пак, ще опишем и новата битка :)
цитирай
7. mitternacht - :)))
19.09.2010 00:09
ей това направо е рап-батъл :) Еминем в 8мата миля пасти да яде :))
Римуващи душици :)
цитирай
8. dorichela - Бубу,
19.09.2010 00:17
мани мани, гледай с какво се занимавах в нощта преди изпита :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3895602
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930