Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2014 15:23 - Животът е прекрасен. Може би
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6790 Коментари: 11 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже някак си започнах да харесвам понеделниците, реших, че ще злословя във вторник, кво пък?! Традициите не са това, което бяха.... И совите отдавна не са, това, което са, така че...
Сутрините обаче все така не ги обичам. Тогава всички ненормалници си личат най-явно. Щото аз иначе не разбирам логиката, поради която идиотът ще кара в насрещното.. Та що да не спра аз, че да мине Ончо, който на всичкото отгоре да ме гледа кръвнишки, че му поздравих родата.
Кръвно - левел оувър 9000 както се казва.... Добро утро, събуждане с адреналин! Иначе всичко си е нормално. До офиса срещам още двама такива. На 30 вероятно ще съм с бяла коса, ама и без това вече ми викат "ГОСПОЖО" и "ЛЕЛИЧКАТА", така че няма от какво да се притеснявам. Пък и козметиката била напреднала, та на бялото как ще ми върви едно естествено русо, хем да не ме закачат много много излишно, да махнат с ръка, да кажат "тая е руса" и да ме оставят на мира...
То онзи ден мернах телевизора, минавайки транзитно покрай него, как пратили някакви синганейшън да обикалят и да викат "Булгар, Булгар". То това не ме накара да се метна от някъде, та някакви си нерви ли? Тъкмо откривам нов метод за предотвратяване на бръчките - опънати нерви, опъната физиономия. Вечно в съспенс! Няма шанс и за минимална бръчка. Освен оная сутрин на челото, от която колегите се страхуват... И само дето не ми мятат кафето от разстояние и да бягат.
Не знам дали знаете, ама при пулс над 110 /начи това се изчислява по една не много сложна, даже никак формула, ама аз не си падам особено по математиката/ влизаш в един режим на горене на калории. Значи хем кръвното така ще си циркулира доволно, да ме държи подгрята в това дъждовно време, хем ще си горя вътрешно, две в едно, удар в десятката и общо взето едно прекрасно кардио. Благодаря на всички познати и непознати, които се грижат за мен по този прекрасен начин!
Ама иначе и от отпуска нямам нужда. Тя е за аматьори, които не могат да си организират пълноценно свободното време. Щеспитепомалкобе! А и с няколко такива идиота наоколо, които да ви поддържат адреналина, направо няма нужда от почивки, има енергия за всичко.
Добре, че около мен има и приятни изтрещялки, които искрено ме забавляват с мъдростите си и ме отнасят лирично към други измерения, далеч от всеобщия хаос.
И седя и си мисля... не е ли животът прекрасен?




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - Дори, просто прави като мен...
10.06.2014 15:43
ставай сутрин в 05,30 ч. и към 08,30 вече ще ти е обедно...:-))
цитирай
2. dorichela - Икономисте,
10.06.2014 15:51
не, че нещо, ама аз си лягам малко преди това :D
цитирай
3. mondaymorning - Значи, виждам напредък - започнала ...
13.06.2014 04:19
Значи, виждам напредък - започнала си да харесваш малко понеделниците или поне са ти станали по-симпатични, което е хубаво, защото още малко и щях да го приема лично :D

П.С. За бръчки освен да стоиш нон-стоп в съспенс, може да пиеш студено кафе и то помага и е доста по-готино от първото :))
цитирай
4. dorichela - Понеделник сутрин,
13.06.2014 15:25
басирам се, че ти си по-добър от проклетите седмични понеделници :D Но се чудя дали пък не си малко мазохист с тая любов към тоя пусти ден...
цитирай
5. mar866 - ...
13.06.2014 16:44
хахахаха докато изнамеря песента (пусто, не се сещах зе текста)
Понеделник сутрин - Грозданка
Вторник сутрин - Грозданка
Сряда сутрин - Грозданка
Четвъртък,петък,събота,неделя.
Понеделник вечер - Грозданка
Вторник вечер - Грозданка
Сряда вечер - Грозданка
Четвъртък, петък, събота, неделя.

Със една е зле, нужни са ти две,
ала със три лесно стават четири.
Пет е добре, шест е по-добре.
Седмата върви
Грозданка къркам до зори.

пп. изпълнявай и ще заобичаш всички дни:Р:))
цитирай
6. martito - :))))))))))) Прекрасен е - отдето и ...
14.06.2014 10:54
:))))))))))) Прекрасен е - отдето и да го погледнеш животецът му с живот ..;))))))))
цитирай
7. dorichela - Мар,
14.06.2014 11:46
хаахахахахах това трябва да го пробвам, според мен си напълно права, че ще заобичам всички дни, просто няма да ми пука кой ден е всъщност! :)
цитирай
8. dorichela - Наденце,
14.06.2014 11:47
дори работенето в събота не може да ме бутне! :)
цитирай
9. makont - Дорич, страхотен постинг.
14.06.2014 21:38
Мен пък, нали все ме возят, хич не си опъвам нервите, а то каква терапия било. Обаче, ако и аз започна да шофирам, гарантирам ти, че никаква бръчица няма да ти се появи. Усмивки, оптимистке!
цитирай
10. dorichela - Маконт,
15.06.2014 21:22
време е да шофираш :) И да ме повозиш :D
цитирай
11. inel379 - Няма "може би"!:)
08.01.2017 02:32
Прекрасен е отвсякъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3893695
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930