Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2009 14:45 - Инсомния... или иначе казано: “От сън спомени няма”
Автор: dorichela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5902 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Хората говорят за безсъние ( или инсомния ), когато някой не може да спи нормално дни наред ( повече от 3 седмици ), събужда се редовно И, когато това има последици през деня ( този човек се чувства уморен и превъзбуден, има проблем с концетрацията, вероятно главоболие и т.н. ) В някои случаи се препоръчва консултация с лекар и дори се прави тест в специализирана лаборатория за сън.

 

Правилно са казали,че от сън спомени няма... Блажено помня времето когато спях по 12-14 часа,а сега 5 ми се виждат като рай J Вярно е че сутрин приличам на мумия първич 1 час, но да бъдем честни.. на кой не му се отпечатва възглавницата на лицето? И виновна ли съм, че съм способна да стана,да мина през банята и да се облека и сляза долу за точно 6мин. По часовник!?

 

Аз не смятам,че когато човек не спи е клиничен случай...Аз съм просто една малка СОВА. Денем не съм толкова уморена,страдаща от главоболие и разконцентрирана колкото трябва при положение,че съм дремнала едва 3-4 часа за денонощие...  Вярно е,че понякога искам да заспя... искам,но не мога.. искам да сънувам и да спя дълго и непробудно.. искам да ме боли глава от преспиване... Но не би J

Но има полза да не спиш - написана курсова работа от 32 страници за една нощ! Засичане на бивши съквартиранти, странстващи из нет-пространството, с които съм живяла в САЩ.. Впускане в едни спомени... разглеждане на общи снимки... видеота.. Да му се прииска на човек да си има една машина на времето и да си попътува обратно към прекрасните мигове!!

 

Но ето и най-прекрасното от будуването нощем...

Има тишина,спокойствие.... телефона не звъни... отвън никой и нищо не шуми.. може да се отпуснеш с чаша вино..да слушаш тихо музика.. И ДА Я ЧУВАШ или просто да гледаш звездното небе....Може да се насладиш на любимия,който спи до теб.. да чуваш как бие сърцето му... Докато пушех, обичах да паля цигара и да си стоя на терасата... да чувам как изгаря при всяко дъпване от нея.... Да виждам как огънчето свети във нощта... Да се насладиш на всичко това е невъзможно през деня.

 

 Нека някой пак да ми каже,че иска да ме лекува от моята инсомния! 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. agent074 - Много често хората си обръщат ре...
06.04.2009 14:51
Много често хората си обръщат режима, като през деня подремват, а през ноща будуват.
цитирай
2. dorichela - Аз и денем си бодувам. . . все пак ходя ...
06.04.2009 15:25
Аз и денем си бодувам... все пак ходя на работа,а и на изпити през уикендите :)
цитирай
3. agent074 - Тогава, преди лягане удари едно ...
06.04.2009 15:41
Тогава, преди лягане удари едно малко. Ако не помогне, удари още едно. И така докато не уцелиш дозата.:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. анонимен - vasilisqnis-MÜNCHEN
06.04.2009 16:12
NEZAVISIMO KOGA SPI......VSQKO JIVO SASCHTESTVO IMA NUJDA OT 9..10 CHASA SAN...
STRESA ,KAFETO I CIGARITE SA OSNOVNITE VRAGOVE NA TOZI ZDRAVOSLOVEN ZAKON....
NE SE LI OPANESCH KATO KOTARAK DVA TRI PATI.....IMASCH NUJDA OT OSCHTE SAN....
цитирай
5. dorichela - @agent074
06.04.2009 16:44
Пия биричка,но не действа.. водката ме прави дори по-енергична :)
цитирай
6. dorichela - @vasilisqnis
06.04.2009 16:46
Ами има нужда,но..... не се получава дори и да искам :)
Цигари не пуша от 4 месеца, кафе почти не пия... само стреса ми остава :)
цитирай
7. djuliasno - О-о-о, как искам да съм като теб. На ...
07.04.2009 09:52
О-о-о, как искам да съм като теб. На мен едва ми стигат 8 часа. Ненавиждам едва ли не да спя. За мен е чисто губене на време. Иначе всяка нощ, като заспя, сънувам кошмари. От близо година вече. Може би затова съм намразил съня.
цитирай
8. dorichela - @djuliasno
07.04.2009 10:07
Аз рядко помня какво съм сънувала, а кошмари съм имала 1 или 2... Мислил ли си дали нещо не ти е повлияло,за да ги сънуваш? Не говорим застреса и напрежението... За кошмарите влияят някакви лоши спомени или страх от нещо.. Всичко идва от подсъзнанието. Дори един трилър да гледаш /без да те е страх от такива филми/, може да повлияе на съня ти..
Поздрав и.. завиждам за 8-часовия сън! Рядко ми се случва! :)
цитирай
9. agent074 - Доричела, тогава си намери друг...
07.04.2009 12:06
Доричела, тогава си намери другарче за дългите нощи за да си говорите...По възможност да е момченце, че те са по- добри слушатели.:)))))))))
цитирай
10. dorichela - @agent074
07.04.2009 12:09
Добре,че са ми американските приятели и сме в различен часови пояс,та ми угаждат на акълите... Никой български мъж не иска да будува с мен.. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dorichela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3904487
Постинги: 496
Коментари: 14852
Гласове: 43612
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930